nee dank je.. ik ben op zoek naar middenvelders of vleugelspelersquote:
quote:The service is unavailable.
Ik heb nog een redelijk mid die geen training meer krijgtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dank je.. ik ben op zoek naar middenvelders of vleugelspelers
Die werkt bij mij niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef rompompom het volgende:
Op www.hattrick.ws staat de officiële downpage.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ is back in!
Mn keeperstalentje haalde 5 sterren, iemand enig idee wat dit zegt over zn keepenskill?
Verder blijkt er in mn begin team een 5 sterren verdediger te zittenToch maar secundair verdedigen gaan trainen denk ik dan...
quote:The service is unavailable.
quote:
mwuhahahahaquote:22:46 Welkom nielsrop
quote:
Alstu:quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen zien wat mn jeugdspelers gehaald hebben qua sterren..
godver... vergeten mn opstelling aan te passen dusquote:
Ik lig er intussen ook weer uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook de enige die online kan kon van de fed.![]()
quote:404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Als ik vervolgens weer probeer in te loggen:quote:Er is een onverwachte fout opgetreden in de applicatie. Probeer het later nog eens. De fout is geregistreerd.
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Seht nicht gut aus!quote:Hattrick announces
2009-10-04 23.13 Hattrick down
We currently experience a severe problem. We are investigating the cause.
We are sorry for the inconvenience.
Onzin, als ik win is het altijd terecht. Alleen als ik verlies is het onterechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volledig onterecht trouwens, zeker in de tweede helft..
exact mijn woorden, maar dan andersom!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onzin, als ik win is het altijd terecht. Alleen als ik verlies is het onterecht
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
exact mijn woorden, maar dan andersom!
juist!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
thceretno teh si seilrev ki lsa neellA .thceret djitla teh si niw ki sla ,niznO
??
Eerlijk gezegd heb je geen 25 spelers nodig en t lijkt er meer op dat je all1 je trainies hebt tekoop gezet. Als je opnieuw wil beginnen kan je beter alles of bijna alles verkopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef drummerdude het volgende:
Ben hier veel te lang niet geweest![]()
Hier gaat alles nu bar slecht. Ik heb nu een tijdje inactief gedraait, maar ben nu de volledige controle over mijn team kwijt. Ik ga nu bijna alle spelers verkopen/ontslaan, en ga weer helemaal opnieuw beginnen.
Iemand interesse? Er staan best leuke spelers bij!
Mijn team: 1005533
Gewoon in de voetsporen van RPP, Moon, Flap en Nico treden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef drummerdude het volgende:
Ben hier veel te lang niet geweest![]()
Hier gaat alles nu bar slecht. Ik heb nu een tijdje inactief gedraait, maar ben nu de volledige controle over mijn team kwijt. Ik ga nu bijna alle spelers verkopen/ontslaan, en ga weer helemaal opnieuw beginnen.
Iemand interesse? Er staan best leuke spelers bij!
Mijn team: 1005533
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest moet ik gewoon ontslaan, die zijn niks waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen 25 spelers nodig en t lijkt er meer op dat je all1 je trainies hebt tekoop gezet. Als je opnieuw wil beginnen kan je beter alles of bijna alles verkopen
Niet geschoten is altijd mis! Na 3 dagen kan je ze altijd nog ontslaan! Gewoon voor nop op de TL zetten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De rest moet ik gewoon ontslaan, die zijn niks waard
Gebeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis! Na 3 dagen kan je ze altijd nog ontslaan! Gewoon voor nop op de TL zetten!
heb je nou echt overal wat op te zeuren? zeiksnuit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je had wel een beter deadline tijdstip kunnen uitkiezen ipv vrijdag middag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je nou echt overal wat op te zeuren? zeiksnuit!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je had wel een beter deadline tijdstip kunnen uitkiezen ipv vrijdag middag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn potentiele goed keep in de jeugd haalt na een paar trainingen al 6,5 ster!
Mijn potentieel goed keeper haalde 'maar' 5 sterrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik nog ff om het echt goed te maken
Mn 5 sterren def was wel een prettige verrassing, blijkbaar zit er nog wel wat potentieel in mn beginteam
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Jep, totaal niet aan gedacht..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sorry dat had ik er bij moeten zeggen. Je bent er waarschijnlijk te lang uit.
Staat er [Snel] achter de naam van je trainer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
in de jeugd gaat de trainer toch sneller?
Als hij 7 sterren haalt heeft ie imo echt meer dan redelijk verdedigen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Xummon het volgende:
Yannickje niet gestegen op verdedigen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ben aan het twijfelen om hem toch te promoveren en hem de woensdagwedstrijden mee te laten pikken, is dit verstandig??????
Ook ik heb nog evenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn potentieel goed keeper haalde 'maar' 5 sterrenGelukkig heb ik nog ff om het echt goed te maken
Mn 5 sterren def was wel een prettige verrassing, blijkbaar zit er nog wel wat potentieel in mn beginteam
quote:1. Karel van Puffelen
16 jaar en 13 dagen
Keepen: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Verdedigen: 2/? waardeloos (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 2/8-1/2 onbekend (max. waardeloos)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 05-10-2009 ******+ (Keeper)
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat er [Snel] achter de naam van je trainer?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat er [Snel] achter de naam van je trainer?
Hij kan uitstekend halen, maar ik bedoel is het verstandiger om hem nog even in de jeugd te laten om daar te spelen en te trainen of hem over te halen naar het eerste en hem op stellen in de vriendschappelijke potjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij 7 sterren haalt heeft ie imo echt meer dan redelijk verdedigen!Dat je trainer niets meld betekend niet dat er niets gebeurt is.
[..]
7 kan nog net redelijk zijn, en principe meldt de coach het altijd dacht ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij 7 sterren haalt heeft ie imo echt meer dan redelijk verdedigen!Dat je trainer niets meld betekend niet dat er niets gebeurt is.
Ik kan je daar geen goed advies over geven. Ik zou zelf nl ook niet weten wat te doen in die situatie. Volgens mij traint je jeugd trainer sneller dan je senioren trainer maar dat weet ik niet zeker. Moet wel zeggen dat het aan de andere kant ook weer zonde is om m langer in de jeugd te laten zitten. Maar aangezien je m zelf gaat trainen maakt t ook niet zo veel meer uit. Heb je al een open positie in je B team?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
Hij kan uitstekend halen, maar ik bedoel is het verstandiger om hem nog even in de jeugd te laten om daar te spelen en te trainen of hem over te halen naar het eerste en hem op stellen in de vriendschappelijke potjes.
In principe is de jeugd sneller. Als het niet ten koste gaat van je overige jeugdspelers / talenten zou ik hem daar in laten zitten. Ingeval je in de jeugd nog toppertjes op andere disciplines hebt en in de senioren een vrije trainingsplek, dan zou ik 'm promoveren. Gezien z'n aantal sterren en bijstats zal 'ie waarschijnlijk redelijk (hoog) zitten of zoiets..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
Hij kan uitstekend halen, maar ik bedoel is het verstandiger om hem nog even in de jeugd te laten om daar te spelen en te trainen of hem over te halen naar het eerste en hem op stellen in de vriendschappelijke potjes.
Altijd weet ik niet zeker. Wat ik wel denk is dat 7 geen redelijk is met die bijstats.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
7 kan nog net redelijk zijn, en principe meldt de coach het altijd dacht ik gelezen te hebben.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je daar geen goed advies over geven. Ik zou zelf nl ook niet weten wat te doen in die situatie. Volgens mij traint je jeugd trainer sneller dan je senioren trainer maar dat weet ik niet zeker. Moet wel zeggen dat het aan de andere kant ook weer zonde is om m langer in de jeugd te laten zitten. Maar aangezien je m zelf gaat trainen maakt t ook niet zo veel meer uit. Heb je al een open positie in je B team?
Hmmm, het wordt een moeilijke keus, bij de senioren heb ik voor de trainees alle plekken bezet, echter zijn de 2 CV posities ook maar redelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In principe is de jeugd sneller. Als het niet ten koste gaat van je overige jeugdspelers / talenten zou ik hem daar in laten zitten. Ingeval je in de jeugd nog toppertjes op andere disciplines hebt en in de senioren een vrije trainingsplek, dan zou ik 'm promoveren. Gezien z'n aantal sterren en bijstats zal 'ie waarschijnlijk redelijk (hoog) zitten of zoiets..
Lijkt me een verstandige keus. Dan is hopelijk 1 van je cv posities gestegen zodat je ze kan verkopen met winst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, het wordt een moeilijke keus, bij de senioren heb ik voor de trainees alle plekken bezet, echter zijn de 2 CV posities ook maar redelijk.
In de jeugd heb ik in elke linie wel een mogelijk tallentje rondlopen. Dus na het promoveren zou ik kunnen switchen maar ik heb ook weer een leuke def rondlopen.
Maart als de jeugd sneller traint kan ik hem beter daar laten en zou gauw hij dan werkelijk uitgetraind is hem wel promoveren, dan train ik de andere def ook nog mee.
quote:Ricardo Tomás Ramentol [playerid=261473241]
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 09-01-2010
Geboren in: Argentina
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: ruben paz fc (sinds 03-10-2009 (4/40), 3d)
Total Skill Index (TSI): 4 370
Loon: 950 ¤/week 15 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline: 06-10-2009 17:32
(11m)
Vraagprijs: 500 000 ¤
Hoogste bod: 7 284 000 ¤ door Deportivo Jamaicano
omg sommige teams hebben echt geld over volgens mij!quote:
Ik speel het ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben aan Popmondo begonnen... creëer je eigen popster
Lijkt me meer vals spel. Waarom anders zoveel geld uit geven voor een 17 jarige speler? Ook al zijn zn stats nog zo leuk....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef RemCOW het volgende:
[..]
omg sommige teams hebben echt geld over volgens mij!
U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me meer vals spel. Waarom anders zoveel geld uit geven voor een 17 jarige speler? Ook al zijn zn stats nog zo leuk....
Zon speler wil ik dan ook wel pullenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.
't Blijft erg veel geld, maar het is een hele mooie speler en als het in een bidwar gebeurd is er niets op aan te merken.
Er waren inderdaad meerdere bieders....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.
't Blijft erg veel geld, maar het is een hele mooie speler en als het in een bidwar gebeurd is er niets op aan te merken.
Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen die gasten niet voor de winst, meer voor de eer om een U20 en evt NT-speler te hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.
De meeste doen het niet om winst te maken. Het trainen van een U20/NT doe je voor het "land" niet voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.
quote:99. Ilja Benne
15 jaar en 37 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. zwak)
En deze speler heeft er ook nog baat bij. Die is ook klaar met passen en moet dus ook nog maar wat vleugel extra krijgen, misschiend dat ik er dan nog wat voor kan vangen:quote:98. Carsten Ypenburg
16 jaar en 40 dagen
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen:slecht (max. zwak)
Wat me net opvalt, deze laatste speler heeft er 3 trainingen over gedaan om van zwak def naar matig def te gaan.quote:4. Bernard Meulenberg
16 jaar en 21 dagen [Snel]
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. matig)
quote:06-10-2009 12:05
Wedstrijd Bernard Meulenberg blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
15-09-2009 12:05
Wedstrijd Bernard Meulenberg: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen die gasten niet voor de winst, meer voor de eer om een U20 en evt NT-speler te hebben
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, zo had ik anderhalve week geleden ook bijna 7 miljoen uitgegeven (was overigens wel een heel erg lekkere met goed PM, uitstekend Passen, slecht (dat was wel jammer) Scoren en goed Leiderschap + Technisch)
De enige bedoeling van dit spel imo is om hoger op te komen en zo heb ik dus geld nodig om mn team beter te maken. Niet om 1 of andere speler te kopen waarmee ik meer dan 7 miljoen weg gooi om 1 of andere virtuele eer. Maar goed t zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De meeste doen het niet om winst te maken. Het trainen van een U20/NT doe je voor het "land" niet voor jezelf.
De enige bedoeling van dit spel is dat je plezier hebt om het te spelen. Dat kan inhouden dat andere mensen andere redenen hebben om het spel te spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De enige bedoeling van dit spel imo is om hoger op te komen en zo heb ik dus geld nodig om mn team beter te maken. Niet om 1 of andere speler te kopen waarmee ik meer dan 7 miljoen weg gooi om 1 of andere virtuele eer. Maar goed t zal wel aan mij liggen.
Klopt Goed punt heb je daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De enige bedoeling van dit spel is dat je plezier hebt om het te spelen. Dat kan inhouden dat andere mensen andere redenen hebben om het spel te spelen.
Top interview.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand Oktober :
Naam team:
FC Bifröst
Ik heb dit seizoen een hele mooie award gewonnen! Verder ga ik geen open sollicitaties doen![]()
quote:Ndiaya Sall nam namens Leekies een hoekschop. Michel-Laurent Debaere dacht net te laat aan het jeugdpuistje op zijn voorhoofd toen hij de 1-1 binnenkopte. Auw!
De LA's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
Wie verzint in hemels naam die verslagen bij de jeugd![]()
[..]
![]()
Ooh boy, Straks moet ik Outpost eraan herinneren dat ik het interview moet invullenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
NelisZ
leuk interviewquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand Oktober :
Naam team:
FC Bifröst
Dat snap ik. T ging mij meer om t humoristische stukje dan om mn vraag ventquote:
Normaal doet Gijs_ dat maar ja dat was wat raar op t momentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ooh boy, Straks moet ik Outpost eraan herinneren dat ik het interview moet invullen
Verder weer interessant interview, ik kan me in veel dingen wel vinden
Ik krijg eindelijk respect! *pinkt traantje weg*quote:10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Eigenlijk alle leden die zich inzetten voor de federatie en alle leden die ik ontmoet heb op de meet natuurlijk, hele relaxte gasten.
kijk ff op de site van Gijsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik krijg eindelijk respect! *pinkt traantje weg*
Wie zijn er allemaal geweest tot nu toe als TvdM?
Hodfr, die site is wel veranderd sinds ik daar voor het laatst heb gekekenquote:
hij is ook niet zo heel erg up-to-date dus dat zou zo maar eens kunnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta niet eens in de ledenlijst volgens mij
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is ook niet zo heel erg up-to-date dus dat zou zo maar eens kunnen
Welkom welkom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb een luxe probleem voor een jeugdspeler. Wat en hoe zal ik deze jongen gaan trainen?
3. Bert Donkel (59715213)
17 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Team: Jong Hoppa
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-07-2009 10:37 (86 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Verdedigen: goed (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: redelijk (max. goed)
Scoren: zwak (max. redelijk)
Aangezien ik al een aantal weken op passen train, verwacht ik dat hij eerdaags op goed passen uit zal komen.
Nu heb ik morgen een friendly, en ben overgestapt van korte pass + vleugel naar scoren + korte pass.
Is dit verstandig? En zal ik deze jongen volledig uit laten trainen zodat ik hem evt. pas op zijn 18e zal promoveren of gaat dit ten koste van zijn transferwaarde?
Ik heb geen ervaring met zulke jeugdspelers, dus heb ook werkeljk waar geen idee hoe of wat nu te doen. Zou het tof vinden als jullie me hierbij zouden kunnen helpen.
Scoren heeft idd geen echte meer waarde maar is wel belangrijk voor mensen die evt afstandschoten willen spelen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Euhm. Scoren heeft totaal geen toegevoegde waarde voor een def. Ik zou dus kiezen om passen en vleugel te laten staan. Maar hem dan wel op de vleugel op te stellen. En dan promoveren zodra hij klaar is met passen.
Ik zou kiezen om meer geld te verdienen dan rekening houden met mensen die eventueel een taktiek spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scoren heeft idd geen echte meer waarde maar is wel belangrijk voor mensen die evt afstandschoten willen spelen!
Dat begrijp ik, daarom adviseerde hem t zelfde als jij maar als hij niets meer te trainen heeft moet ie toch wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou kiezen om meer geld te verdienen dan rekening houden met mensen die eventueel een taktiek spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |