quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Cunani het volgende:
'Server is too busy', geen idee dus of de transfers nog gelukt zijn.
quote:Hattrick announces:
Down due to problems. All transfer deadlines during the downtime will be extended.
Klopt dat was hier ook zoquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat bericht zag ik net pas staan, eerst stond er alleen 'Server is too busy'.
nee dank je.. ik ben op zoek naar middenvelders of vleugelspelersquote:
quote:The service is unavailable.
Ik heb nog een redelijk mid die geen training meer krijgtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dank je.. ik ben op zoek naar middenvelders of vleugelspelers
Die werkt bij mij niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef rompompom het volgende:
Op www.hattrick.ws staat de officiële downpage.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ is back in!
Mn keeperstalentje haalde 5 sterren, iemand enig idee wat dit zegt over zn keepenskill?
Verder blijkt er in mn begin team een 5 sterren verdediger te zittenToch maar secundair verdedigen gaan trainen denk ik dan...
quote:The service is unavailable.
quote:
mwuhahahahaquote:22:46 Welkom nielsrop
quote:
Alstu:quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen zien wat mn jeugdspelers gehaald hebben qua sterren..
godver... vergeten mn opstelling aan te passen dusquote:
Ik lig er intussen ook weer uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook de enige die online kan kon van de fed.![]()
quote:404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Als ik vervolgens weer probeer in te loggen:quote:Er is een onverwachte fout opgetreden in de applicatie. Probeer het later nog eens. De fout is geregistreerd.
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Seht nicht gut aus!quote:Hattrick announces
2009-10-04 23.13 Hattrick down
We currently experience a severe problem. We are investigating the cause.
We are sorry for the inconvenience.
Onzin, als ik win is het altijd terecht. Alleen als ik verlies is het onterechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volledig onterecht trouwens, zeker in de tweede helft..
exact mijn woorden, maar dan andersom!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onzin, als ik win is het altijd terecht. Alleen als ik verlies is het onterecht
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
exact mijn woorden, maar dan andersom!
juist!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
thceretno teh si seilrev ki lsa neellA .thceret djitla teh si niw ki sla ,niznO
??
Eerlijk gezegd heb je geen 25 spelers nodig en t lijkt er meer op dat je all1 je trainies hebt tekoop gezet. Als je opnieuw wil beginnen kan je beter alles of bijna alles verkopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef drummerdude het volgende:
Ben hier veel te lang niet geweest![]()
Hier gaat alles nu bar slecht. Ik heb nu een tijdje inactief gedraait, maar ben nu de volledige controle over mijn team kwijt. Ik ga nu bijna alle spelers verkopen/ontslaan, en ga weer helemaal opnieuw beginnen.
Iemand interesse? Er staan best leuke spelers bij!
Mijn team: 1005533
Gewoon in de voetsporen van RPP, Moon, Flap en Nico treden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef drummerdude het volgende:
Ben hier veel te lang niet geweest![]()
Hier gaat alles nu bar slecht. Ik heb nu een tijdje inactief gedraait, maar ben nu de volledige controle over mijn team kwijt. Ik ga nu bijna alle spelers verkopen/ontslaan, en ga weer helemaal opnieuw beginnen.
Iemand interesse? Er staan best leuke spelers bij!
Mijn team: 1005533
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest moet ik gewoon ontslaan, die zijn niks waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen 25 spelers nodig en t lijkt er meer op dat je all1 je trainies hebt tekoop gezet. Als je opnieuw wil beginnen kan je beter alles of bijna alles verkopen
Niet geschoten is altijd mis! Na 3 dagen kan je ze altijd nog ontslaan! Gewoon voor nop op de TL zetten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De rest moet ik gewoon ontslaan, die zijn niks waard
Gebeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis! Na 3 dagen kan je ze altijd nog ontslaan! Gewoon voor nop op de TL zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |