abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:52:48 #176
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_73432332
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.

't Blijft erg veel geld, maar het is een hele mooie speler en als het in een bidwar gebeurd is er niets op aan te merken.
Zon speler wil ik dan ook wel pullen
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:53:24 #177
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73432345
quote:

[..]

U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.

't Blijft erg veel geld, maar het is een hele mooie speler en als het in een bidwar gebeurd is er niets op aan te merken.
Er waren inderdaad meerdere bieders....
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:54:46 #178
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73432391
quote:

[..]

Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:55:07 #179
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73432404
Hmmz...een zekere U20 speler loopt over een uur af. Staat alleen al op 2 miljoen, maar misschien moet ik dan toch maar eens een keertje gek doen
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:55:35 #180
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73432418
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.
Sommige mensen kopen die gasten niet voor de winst, meer voor de eer om een U20 en evt NT-speler te hebben
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:59:17 #181
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_73432537
Klopt, zo had ik anderhalve week geleden ook bijna 7 miljoen uitgegeven (was overigens wel een heel erg lekkere met goed PM, uitstekend Passen, slecht (dat was wel jammer) Scoren en goed Leiderschap + Technisch )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_73433076
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

De meeste doen het niet om winst te maken. Het trainen van een U20/NT doe je voor het "land" niet voor jezelf.
pi_73433628
Ik ga de training in de jeugd ook omgooien. Mijn belangrijkste trainee is uitgetraind op passen. Nu heb ik sinds zondag iemand die redelijk kan halen op de vleugel (mijn op een na belangrijkste op dit moment). Ik ga nu switchen naar primair def (vanwege mijn belangrijkste trainee) en secundair naar vleugel (hier hebben beide baat bij, hoewel mijn belangrijkste trainee maar voor 50%). Ik denk dat dit het meeste oplevert. Iemand nog andere tips?

Dit zijn de 2 spelers waar het om gaat.
quote:
99. Ilja Benne

15 jaar en 37 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:
98. Carsten Ypenburg

16 jaar en 40 dagen
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen:slecht (max. zwak)
En deze speler heeft er ook nog baat bij. Die is ook klaar met passen en moet dus ook nog maar wat vleugel extra krijgen, misschiend dat ik er dan nog wat voor kan vangen:
quote:
4. Bernard Meulenberg

16 jaar en 21 dagen [Snel]
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. matig)
Wat me net opvalt, deze laatste speler heeft er 3 trainingen over gedaan om van zwak def naar matig def te gaan.
quote:
06-10-2009 12:05
Wedstrijd Bernard Meulenberg blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.

15-09-2009 12:05
Wedstrijd Bernard Meulenberg: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels zwak.

[ Bericht 4% gewijzigd door RealBizkit666 op 06-10-2009 19:41:35 ]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:46:39 #184
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73434089
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:55 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Sommige mensen kopen die gasten niet voor de winst, meer voor de eer om een U20 en evt NT-speler te hebben
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, zo had ik anderhalve week geleden ook bijna 7 miljoen uitgegeven (was overigens wel een heel erg lekkere met goed PM, uitstekend Passen, slecht (dat was wel jammer) Scoren en goed Leiderschap + Technisch )
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De meeste doen het niet om winst te maken. Het trainen van een U20/NT doe je voor het "land" niet voor jezelf.
De enige bedoeling van dit spel imo is om hoger op te komen en zo heb ik dus geld nodig om mn team beter te maken. Niet om 1 of andere speler te kopen waarmee ik meer dan 7 miljoen weg gooi om 1 of andere virtuele eer. Maar goed t zal wel aan mij liggen.
pi_73434165
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

[..]

De enige bedoeling van dit spel imo is om hoger op te komen en zo heb ik dus geld nodig om mn team beter te maken. Niet om 1 of andere speler te kopen waarmee ik meer dan 7 miljoen weg gooi om 1 of andere virtuele eer. Maar goed t zal wel aan mij liggen.
De enige bedoeling van dit spel is dat je plezier hebt om het te spelen. Dat kan inhouden dat andere mensen andere redenen hebben om het spel te spelen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:52:29 #186
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73434372
Team van de Maand Oktober :

Naam team:

FC Bifröst

Coach:

Gijs_

Logo:

Intro:

Better let als net!

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...

Zoals de meeste van jullie niet zal verbazen luister ik ook in het ‘normale’ leven naar de naam Gijs, ik ben 22 en woon in Leeuwarden. Ik heb de afgelopen 3 jaar als webslet gewerkt bij een kleine uitgeverij, maar ga sinds dik een maand weer naar school waar ik als maatschappelijk werker word opgeleid. Dit betekent dus ook dat ik de laatste tijd veel minder werk en dús ook minder aan Hattrick en het geouwehoer op Fok! toe kom, zoals jullie vast al wel opgemerkt hadden. Verder voetbal ik drie keer per week actief en meestal ook aardig wat momenten passief als volger.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

Ik werd er een paar jaar geleden op gewezen door een klasgenoot. Na een paar seizoenen aangekloot te hebben werd het wat fanatieker en vooral doordachter toen ik het Hattrick topic tegenkwam op Fok!. De toenmalige klasgenoot die me erop wees kloot sinds dat ik begonnen ben al rond en de VII, dat is inmiddels nog niet anders.

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

Eigenlijk niemand. Wel eens een poging gedaan, maar veel meer reacties dan ‘als het niet met echte namen is vind ik het toch niks aan’ leverde het niet op.

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

Een gebrek aan inspiratie, een voorliefde voor Scandinavische namen en de vele voetbalclubs die hun naam uit de Griekse mythologie afleiden deden me de zoekterm ‘Noorse mythologie’ intikken op Google. De eerste beste term die ik tegenkwam heb ik gebruikt, na er heel afgezaagd FC voor te zetten. Ik heb er wel eens aan gedacht om de teamnaam te veranderen, maar dat komt er eigenlijk ook nooit van en inmiddels is het ook zo gewend dat het niet echt hoeft.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

Om nou te zeggen dat ik echt ergens trots op ben qua Hattrick prestaties… Ik geloof dat ik me trotser voel na een ‘gewoon’ potje voetbal als die winnend wordt afgesloten. Maar als ik dan moet kiezen: ik ben ooit, in mijn aanklootfase van het spel, gepromoveerd naar de VI met slechts drie spelers die een hogere hoofdstat dan ‘goed’ hadden en dat vind ik best een prestatie.

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

Eigenlijk is dat natuurlijk ook direct een grote blunder geweest, want dan ben je in principe best kansloos bezig.

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

Moeilijk te zeggen, ook een beetje achteraf gelul misschien. Juist het aankloten en het dan op een gegeven moment stukje bij beetje wat ‘doorkrijgen’ is een aardig vermakelijk proces wat het spelletje óók leuk maakt.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.

Daytraden doe ik wel eens als ik tijd over heb en ik twee weken naar het tussenseizoen of zo moet overbruggen met een vacante trainingsplek, maar over het algemeen is het dus vooral winst maken door te trainen! En dat probeer ik dan zoveel mogelijk te combineren met goede prestaties natuurlijk.

9. -Wat train je en waarom?

Sinds het begin van vorig seizoen scoren. Ik trainde altijd positiespel, maar kon het trainen daarin te weinig combineren met goede prestaties naar mijn mening. Dat ik voor mijn switch naar scoren niet eens in de top 100 stond van managers die in dezelfde maand begonnen zijn dan mij en nu tot de top 5 behoor zegt eigenlijk genoeg over het ‘waarom’, verder zijn de trainees lekker goedkoop!

10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

Eigenlijk alle leden die zich inzetten voor de federatie en alle leden die ik ontmoet heb op de meet natuurlijk, hele relaxte gasten.

11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?

Dat is de laatste tijd dus niet zoveel meer. Voorheen zat ik binnen werktijd vooral veel achter de pc (zoals de meeste Fok!Hattrickers), nu is dat heel weinig. Ik denk dat ik gemiddeld aan een half uurtje per dag kom, zonder die dag dat ik de hele dag werk.

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

In zoverre dat ik het zondags vaak niet even kan laten een paar keer te kijken hoeveel het staat, desnoods log ik even snel in via mijn telefoon. Maar verder zie ik het meer als fijne ontspanning als ik er even de tijd voor heb en dat is de ene week wat meer dan de andere.

13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde. :

De vraag van de vorige keer was:

Welke Fok!Hattrick-award wil je het liefst winnen en waarom?

Ik heb dit seizoen een hele mooie award gewonnen! Verder ga ik geen open sollicitaties doen

Nu mijn vraag:

Heb je het vaak gelaten een speler, die je eigenlijk moest verkopen, direct te verkopen om sentimentele redenen?

14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?

NelisZ
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:53:13 #187
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73434406
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De enige bedoeling van dit spel is dat je plezier hebt om het te spelen. Dat kan inhouden dat andere mensen andere redenen hebben om het spel te spelen.
Klopt Goed punt heb je daar
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:54:57 #188
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73434506
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben van pindavlees
pi_73434569
quote:

Naam team:

FC Bifröst

Ik heb dit seizoen een hele mooie award gewonnen! Verder ga ik geen open sollicitaties doen
Top interview.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:15:57 #190
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73435359
Wie verzint in hemels naam die verslagen bij de jeugd
quote:
Ndiaya Sall nam namens Leekies een hoekschop. Michel-Laurent Debaere dacht net te laat aan het jeugdpuistje op zijn voorhoofd toen hij de 1-1 binnenkopte. Auw!
pi_73435553
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
Wie verzint in hemels naam die verslagen bij de jeugd
[..]

De LA's.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:21:57 #192
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_73435581
quote:

14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?

NelisZ
Ooh boy, Straks moet ik Outpost eraan herinneren dat ik het interview moet invullen

Verder weer interessant interview, ik kan me in veel dingen wel vinden
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_73435766
quote:

Naam team:

FC Bifröst
leuk interview
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:28:51 #194
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_73435854
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De LA's.
Dat snap ik. T ging mij meer om t humoristische stukje dan om mn vraag vent
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ooh boy, Straks moet ik Outpost eraan herinneren dat ik het interview moet invullen

Verder weer interessant interview, ik kan me in veel dingen wel vinden
Normaal doet Gijs_ dat maar ja dat was wat raar op t moment
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:36:23 #195
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_73436201
Leuk interview!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_73436446
Tof interview Gijs. Leuk ook dat je een hele andere studie bent gaan dan het werk dat je deed (maar misschien is dat wel logisch ).
pi_73437873
quote:
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

Eigenlijk alle leden die zich inzetten voor de federatie en alle leden die ik ontmoet heb op de meet natuurlijk, hele relaxte gasten.
Ik krijg eindelijk respect! *pinkt traantje weg*

Wie zijn er allemaal geweest tot nu toe als TvdM?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:21:15 #198
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73437894
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik krijg eindelijk respect! *pinkt traantje weg*

Wie zijn er allemaal geweest tot nu toe als TvdM?
kijk ff op de site van Gijs
Ik ben van pindavlees
pi_73438179
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Flappekz het volgende:

[..]

kijk ff op de site van Gijs
Hodfr, die site is wel veranderd sinds ik daar voor het laatst heb gekeken
pi_73438481
Ik sta niet eens in de ledenlijst volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')