Te gek!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Flappekz het volgende:
Laat de uitdagingen maar zitten, heb net Philippines gewonnen
Ja, afwachten... zo wacht ik op die dude uit de Emiraten die tegen me zou spelen als ie uit de beker lag...quote:
Nee, ben er zelf uitgestapt......vond t een beetje dooie boel, zonder potentie....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, afwachten... zo wacht ik op die dude uit de Emiraten die tegen me zou spelen als ie uit de beker lag...
Jij bent uit die 124 nations fed gekicked trouwens of zo?![]()
Dat ding is ook al weken lang niet meer ge-update...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:57 schreef Flappekz het volgende:
Wie had die "Wij zijn cool"-link in de OP gezet eigenlijk? Onze Fed komt daar niet meer in voor...
Wel jammer, vind t wel een geinige site eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ding is ook al weken lang niet meer ge-update...
Ja, dat is het ook! Ik pak nog wel even de 'moeilijke' vlaggetjes mee die daar aanwezig zijn en dan houd ik het ook voor gezien!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ben er zelf uitgestapt......vond t een beetje dooie boel, zonder potentie....
Eens even verder kijken. Het ziet er wel naar uit dat je de federatie kunt inmporteren zelf. De divisies kloppen in ieder geval niet, daar ik niet in mijn huidige divisie te vinden ben...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel jammer, vind t wel een geinige site eigenlijk
Mja, heb de boel nog niet nader bekeken idd...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens even verder kijken. Het ziet er wel naar uit dat je de federatie kunt inmporteren zelf. De divisies kloppen in ieder geval niet, daar ik niet in mijn huidige divisie te vinden ben...
http://www.maptrick.org/hallofcool.php?country=0&division=0&league=0&term=1&alliance=7528&month=0&year=0&type=1quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, heb de boel nog niet nader bekeken idd...
Ziet erquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.maptrick.org/hallofcool.php?country=0&division=0&league=0&term=1&alliance=7528&month=0&year=0&type=1
Dat zou het moeten zijn.
Blijkbaar moet je tegenwoordig vrijwel alles handmatig updaten...
Uitdaging binnen, wedstrijd geregeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, afwachten... zo wacht ik op die dude uit de Emiraten die tegen me zou spelen als ie uit de beker lag...
Mooi werkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
De FOK!federatie leden heb ik ook even allemaal bijgewerkt nu.
Kun je niet ff regelen dat tie ook tegen mij speelt zodra ik uit de beker ligquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Uitdaging binnen, wedstrijd geregeld
voor mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En voor wie van alle knappe Fok!Hattrickers is dezeprecies bedoeld?
Ik zou wel willen, maar een of andere duitsers regelt zn boeltje...deze werd aangeboden in een federatie, als Flag for Free.....first come, first serve principequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Kun je niet ff regelen dat tie ook tegen mij speelt zodra ik uit de beker lig![]()
hoe triester zich men hier gaat gedragen hoe meer mensen juist gaan vertrekken, naar het nieuwe vblquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kijk uit dat je geen ban krijgt voor het posten van dat linkje!
Maar het gaat uitstekend. Drukke boel, dus erg leuk. Stukken drukker als VBL op fok in ieder geval.
Mwoah. Er zullen er genoeg zijn die geen zin hebben om 2 fora te gaan bijhouden. Daarnaast is FOK! natuurlijk meer dan alleen VBL.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe triester zich men hier gaat gedragen hoe meer mensen juist gaan vertrekken, naar het nieuwe vbl
Fok is zeker meer als VBL, maar als je mensen tegen je in het harnas gaat jagen zullen ze op den duur vertrekken. Er zijn meer fora als fok op de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Er zullen er genoeg zijn die geen zin hebben om 2 fora te gaan bijhouden. Daarnaast is FOK! natuurlijk meer dan alleen VBL.
En na 2 maanden komen ze voor 95% weer terug...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:33 schreef Xummon het volgende:
[..]
Fok is zeker meer als VBL, maar als je mensen tegen je in het harnas gaat jagen zullen ze op den duur vertrekken. Er zijn meer fora als fok op de wereld.
Wouterrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En voor wie van alle knappe Fok!Hattrickers is dezeprecies bedoeld?
Over 2 maanden zijn er nog slechts 3 gebanned. En dan denk ik nog heel ruim...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
moeten ze eerst allemaal geunbanned worden
Jij hield toch niet van voetbal?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over 2 maanden zijn er nog slechts 3 gebanned. En dan denk ik nog heel ruim...
Daar gaat het niet om, of wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van voetbal?
Nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef RemCOW het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ga ik voor het eerst bekerronde 6 halen. Tenzij ik zondag allemaal kaarten of blessures krijg...
nee, maar je bent wel goed op de hoogtequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, of wel?
Waarom zou dit anders aflopen dan met alle andere rellen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar je bent wel goed op de hoogte
quote:Seth Brown (261084792)
17 jaar en 100 dagen, volgende verjaardag: 13-10-2009
Oceania
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-10-2009 (4/40), )
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 612 ¤ (510 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 792 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden :
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn nieuwe verdedigen trainie. Ok hij is erg hoog in dagen maar ik vind dat goed positiespel toch wel erg lekkah.
[..]
Zeker een leukert! Maarre...die prijs....was dat een beetje conform TV?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn nieuwe verdedigen trainie. Ok hij is erg hoog in dagen maar ik vind dat goed positiespel toch wel erg lekkah.
[..]
ik heb geen idee, nooit gehoord van andere rellen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou dit anders aflopen dan met alle andere rellen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
zijn positiespel is idd erg fijn,
Iets er boven maar ik kon wederom niet bij de deadline zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeker een leukert! Maarre...die prijs....was dat een beetje conform TV?
Dus dik te weinig betaald maar dat zal wel door t aantal dagen komen of ik heb geluk gehad. En dat zonder bij de deadline te zijn en vanochtend even vlug 9 ton geboden terwijl ie op 5,5 stond oidquote:Mediaangemiddelde prijs 1 531 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 562 000 ¤
Dat kan gebeuren, iedereen betaalt weleens teveelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Iets er boven maar ik kon wederom niet bij de deadline zijn.
zie mn editquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, iedereen betaalt weleens teveel
Zoek maar eens naar een 18-jarige met dezelfde stats op de TL en dan weet je of je teveel hebt betaald of nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Iets er boven maar ik kon wederom niet bij de deadline zijn.
Herstel TV is :
[..]
Dus dik te weinig betaald maar dat zal wel door t aantal dagen komen of ik heb geluk gehad. En dat zonder bij de deadline te zijn en vanochtend even vlug 9 ton geboden terwijl ie op 5,5 stond oid
Ja das waar jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zoek maar eens naar een 18-jarige met dezelfde stats op de TL en dan weet je of je teveel hebt betaald of niet
Dan zit ik met 9 ton er nog net onderquote:Mediaangemiddelde prijs 970 500 ¤
Gemiddelde prijs 926 000 ¤
bied er nog geen euro voor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Wat gaat mijn jeugdspelert dan wel niet opleveren?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:59 schreef Donaldo het volgende:
zie tot mijn grote vreugde dat ik naar de vijfde ronde ben van de beker, dankzij nota bene mijn slechtste speler (een nieuwe trainee)
Ugo Maria Spiga
17 jaar en 90 dagen, TSI = 2 460
slecht in vorm, conditie matig [Snel]
Passen: redelijk
Scoren: uitstekend
nu al een held
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben even door m'n supportersbestand gegaan. Er zijn er hier 3 met een nieuwe supporter
morgen dus pasquote:
Staat er idd wel veel de laatste tijd. Die addon van Foxtrick werkt blijkbaar nog niet goed aangezien die niet kijkt naar de leeftijd of niet kijkt naar t aantal dagen dat een speler in de jeugd zit.quote:
Leuke trainingquote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Hilbert Buitendijk Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van zwak naar matig.
Igor Hiele Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van slecht naar zwak.
Ronnie Stellwagen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Otto Grafhorst Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
quote:Roland Forrai Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van zwak naar matig.
dat doe je goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:29 schreef Flappekz het volgende:
2 skilltrades na een halve training naar uitstekend vleugelspel
Ja, gaat tot nu toe prima met de skilltrades....loop 5 op 6 ofzoquote:
Vleugel zijn wel goedkoop dan. Een goed def zonder bijskills van 17 jaar gaat al voor 200k over de toonbank. Desalniettemin: mooi trainingsresultaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, gaat tot nu toe prima met de skilltrades....loop 5 op 6 ofzo
Deze 2 zijn beide jong in de 17 (15dgn en 21 dgn), beide geen bijstats, maar gekocht voor 33k en 63k. Kunnen me beide tussen de 150k en 200k opleveren
Monoskill vleugels zijn inderdaad goedkoop, maar dat geeft helemaal nix.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vleugel zijn wel goedkoop dan. Een goed def zonder bijskills van 17 jaar gaat al voor 200k over de toonbank. Desalniettemin: mooi trainingsresultaat.
Monoskills zijn het beste om mee te skilltraden eigenlijk. Je kunt namelijk het beste zien hoe hoog ze in hun stat zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Monoskill vleugels zijn inderdaad goedkoop, maar dat geeft helemaal nix.
Moet er wel bij zeggen dat ik deze 2 spelers voor minder dan normaal heb kunnen kopen
8 of 10 toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Flappekz het volgende:
Er kleeft trouwens echt een groot nadeel aan vleugelspel trainen: Er zijn zoveel schitterende potentiele multiskill-trainees, maar je hebt maar 4 100% trainingsplaatsen
Dus 10 spelers (2x5)quote:Vleugelaanval Vleugelspel Aanvallers en vleugelspelers((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Precies...heb ff een paar weekjes geoefend met 1 skilltrade per week. Dat ging prima, dus tegenwoordig doe ik er 2 per week. Mooie nuttige invulling van 50% trainingsplaatsenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Monoskills zijn het beste om mee te skilltraden eigenlijk. Je kunt namelijk het beste zien hoe hoog ze in hun stat zitten.
De vleugelspelers (4 per week) trainen 100%quote:
Ja, ik heb even een edit geplaatst. Bij vleugelaanval trainen zowel de vleugels als aanvallers 100%.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vleugelspelers (4 per week) trainen 100%
De Vleugelverdedigers (ook 4 per week) trainen 50%
Die is 17 en 47 dagen en gaat op de lijst, leveltje scoren en een leveltje passen opgetraind en hij is ongeveer drie keer zoveel waard dan toen ik hem kocht!quote:Nihat Cevazet Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van redelijk naar goed.
Klopt, maar dat traint dan ook logischerwijs langzamerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb even een edit geplaatst. Bij vleugelaanval trainen zowel de vleugels als aanvallers 100%.
Dat klopt ook. Maar je kunt dan wel meer trainees hebben, en aangezien je ook met monoskillers die hoog in stat zitten traint, heb je ook meer spelers die je sneller kunt laten poppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat traint dan ook logischerwijs langzamer
Maar dan krijgen de vleugelspelers die ie echt wil optrainen te weinig training en die skilltrade's eigenlijk teveel, als die met 50 % ook al stijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maar je kunt dan wel meer trainees hebben, en aangezien je ook met monoskillers die hoog in stat zitten traint, heb je ook meer spelers die je sneller kunt laten poppen.
De 2 die nu gepopt zijn, waren waarschijnlijk ook met vleugelaanval gepopt.
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgen de vleugelspelers die ie echt wil optrainen te weinig training en die skilltrade's eigenlijk teveel, als die met 50 % ook al stijgen
Precies, mn "A"-trainees wil ik zo snel mogelijk omhoog krijgen, om ze vervolgens ook op positiespel en passen te trainenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgen de vleugelspelers die ie echt wil optrainen te weinig training en die skilltrade's eigenlijk teveel, als die met 50 % ook al stijgen
[offtopic]Ik heb wel eventueel interesse in wat toebehoren.[/offtopic]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Flappekz het volgende:
[offtopic] Iemand interesse in een gechipte WII met toebehoren? [/offtopic]
Heb nu voor dik 4 miljoen aan biedingen uitstaan, op slechts 2 spelers
Williams Bouillet (260725097)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[offtopic]Ik heb wel eventueel interesse in wat toebehoren.[/offtopic]
Wat zijn dat dan voor spelers?
Ik kan nu even niet op HT. Ik zal ze vanavond wel even bekijken, of ben ik dan te laat om de skills te zien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Williams Bouillet (260725097)
Zbigniew Śmietański (261186300)
Laat het geld maar rollen![]()
[offtopic]ik wil eerst proberen de boel in 1 keer te verkopen, maar mocht dat niet lukken, hoor je het van me! Waar heb je evt interesse in?[/offtopic]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan nu even niet op HT. Ik zal ze vanavond wel even bekijken, of ben ik dan te laat om de skills te zien?![]()
[offtopic]Sowieso Mario Kart met de stuurtjes. En nog wat andere spellen die je hebt. Ik heb wel geen chip, dus het moeten wel originele spellen zijn.[/offtopic]
quote:Williams Bouillet (260725097)
France 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Les Loouzers (sinds 24-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 850
Loon: 750 ¤/week
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 02-10-2009 18:57
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door YMFC
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Die eerste is way overpriced, maar ach.....en die tweede zal ik voor deze prijs niet krijgen, denk ik..quote:Zbigniew Śmietański (261186300)
Polska 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: ECHO WARSZAWA (sinds 29-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 510
Loon: 850 ¤/week
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 03-10-2009 19:53
Vraagprijs: 1 750 000 ¤
Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door YMFC
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Die eerste lijkt me inderdaad wat te duur. Die tweede vind ik persoonlijk een betere speler die waarschijnlijk ook een stuk hoger in zijn skills zal zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die eerste is way overpriced, maar ach.....en die tweede zal ik voor deze prijs niet krijgen, denk ik..
MK heb ik niet origineel....heb eigenlijk maar 1 spel origineel, en die geef ik al weg....de stuurtjes zijn geloof ik een tientje per stuk, nieuwe, dus dat is eigenlijk de moeite van het opsturen/benzine niet waard
Ik heb ook een beetje spijt van dat bod op die eerste, maarja....dan moeten we er maar wat moois van maken he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me inderdaad wat te duur. Die tweede vind ik persoonlijk een betere speler die waarschijnlijk ook een stuk hoger in zijn skills zal zitten.
Dan houd het op voor mij. Jammer...
Hopen dat iemand er overheen bied. En anders gewoon het beste er van maken. Er zit weinig anders op ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje spijt van dat bod op die eerste, maarja....dan moeten we er maar wat moois van maken he?
Precies zoals ik er ook over denkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat iemand er overheen bied. En anders gewoon het beste er van maken. Er zit weinig anders op ook.
Ik zou briljant (heel laag) halen voldens HO!. Maar normaal komt dat wat hoger uit de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef RemCOW het volgende:
Volgens hattrickorganizer kan ik zondag wellicht 304 hatstats halen, met uitmunted (hoog) middenveld. Maar ik denk dat ik ga PICen voor de beker woensdag.... moeilijkmoeilijk.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
Bah, marktplaats verwijdert ook al ads van gemodde WII's
Ik heb eventueel nog wel interesse in de toebehoren, controllers, stuurtjes en originele spellen. Heb zelf al een (normale) Wiiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Flappekz het volgende:
ik zou dit ook nooit in de ad zetten, maar bij interesse van iemand dit wel in een mail aan hem vermelden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
Bah, marktplaats verwijdert ook al ads van gemodde WII's
Dat heb ik nu ook gedaan....er staat in de ad ook bij: 26 niet-originele spellen. Iemand met een beetje verstand begrijpt het dan wel.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik zou dit ook nooit in de ad zetten, maar bij interesse van iemand dit wel in een mail aan hem vermelden.
nog even een geschikt moment zoeken om m te transferrenquote:Enrique Boszhart (261378279)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Insane Ones
(sinds 02-10-2009 (4/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 630 ¤/week
10 080 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Als ik het geld tegen de tijd dat ie afloopt heb, bied ik mee!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
gemiddeld net onder het miljoen
939 600 ¤ dus..
Best een hoog salaris eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog even een geschikt moment zoeken om m te transferren
Ik zou het vanavond doen....dan loopt ie maandagavond af, en kan de hele wereld m nog in een friendly opstellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
maar wanneer op de lijst zetten!! Daar wil ik jullie advies voor!
Ik list 'altijd' woensdagmiddag zodat ie zaterdagmiddag afloopt. Maar daar ben jij nu te laat voor en wachten is zonde.... Dan zou ik denk ik een avond kiezen voor de friendlies oid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
maar wanneer op de lijst zetten!! Daar wil ik jullie advies voor!
Dat dus... en ik denk dat tijdstip niet eens zo super veel uitmaakt bij een spelertje met dergelijke kwaliteiten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het vanavond doen....dan loopt ie maandagavond af, en kan de hele wereld m nog in een friendly opstellen
Ik voorspel 1,5 miljoen. Alhoewel hij door zijn nichterige haarbandje wel wat aan waarde inboetquote:
Ja, goed he? Kopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik voorspel 1,5 miljoen. Alhoewel hij door zijn nichterige haarbandje wel wat aan waarde inboet![]()
Al die google Wii ads hier nu ineens trouwens
die maakt m juist aantrekkelijk voor Italiaanse clubs!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik voorspel 1,5 miljoen. Alhoewel hij door zijn nichterige haarbandje wel wat aan waarde inboet![]()
Al die google Wii ads hier nu ineens trouwens
hee.. die spelers ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die eerste is way overpriced, maar ach.....en die tweede zal ik voor deze prijs niet krijgen, denk ik..
MK heb ik niet origineel....heb eigenlijk maar 1 spel origineel, en die geef ik al weg....de stuurtjes zijn geloof ik een tientje per stuk, nieuwe, dus dat is eigenlijk de moeite van het opsturen/benzine niet waard
wees maar niet bang.. ze staan niet op mn hotlist oid..quote:
maar ja ook nog formidabel positiespel is wel coolquote:Carles Fons (VL)
20 jaar en 86 dagen, TSI = 12 230
goed in vorm, conditie uitstekend [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: formidabel
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: formidabel
[flauw] en formidabel keepen dan?[/flauw]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wees maar niet bang.. ze staan niet op mn hotlist oid..
ik zit te twijfelen of ik mn wat oudere vleugelspeler zal verkopen en er een jongere voor terug zal halen..
[..]
maar ja ook nog formidabel positiespel is wel cool
Ik had m er allang uitgegooid eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wees maar niet bang.. ze staan niet op mn hotlist oid..
ik zit te twijfelen of ik mn wat oudere vleugelspeler zal verkopen en er een jongere voor terug zal halen..
[..]
maar ja ook nog formidabel positiespel is wel cool
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef Flappekz het volgende:
En nu maar hopen dat iemand me voor 18.57 vanavond gaat overbieden
Dat kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je hebt de overpriced speler toch niet?
[offtopic]Wat mag de hele boel kosten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Williams Bouillet (260725097)
Zbigniew Śmietański (261186300)
Laat het geld maar rollen![]()
[offtopic]ik wil eerst proberen de boel in 1 keer te verkopen, maar mocht dat niet lukken, hoor je het van me! Waar heb je evt interesse in?[/offtopic]
Daar lijkt het wel op. Al is het wel een geweldige speler hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Typisch gevalletje winner's curse dus?
350, [TK] Wii met veel accessoires en spellen , en dan met 26 gekopieerde spellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[offtopic]Wat mag de hele boel kosten?
ps wat is de hele boel?[/offtopic]
[offtopic]hmzzz niet veel meer dan gehoopt maar toch teveel voor een stage lopende "werkeloze"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
350, [TK] Wii met veel accessoires en spellen , en dan met 26 gekopieerde spellen
formidabel passen heb ik idd ook aangedacht, maar ik twijfel nogal omdat ik denk dat het veel te lang duurt..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[flauw] en formidabel keepen dan?[/flauw]
[serieus] en formidabel passen![/serieus]
Ik gebruik zelf Hattrick Organizer. Het ligt er een beetje aan wat je allemaal wilt bijhouden maar om opstellingen te maken is deze uitstekend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:54 schreef snakeman123 het volgende:
Weet iemand een betrouwbaar hulp programma voor hattrick?
Ciao Snakeman
Opstellingen maken werkt hetzelfde als binnen hattrick, je kunt dus elke mogelijke opstelling maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef snakeman123 het volgende:
Kan je hier ook kiezen voor 3-4-3 opstelling?
nice!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn uitdaging is geaccepteerd, ik ga definitief naar de Verenigde Arabische Emiraten woensdag!
Hofkamp? Die gaat voor een miljoentje of 7-8 de deur uit vermoed ik. Ook vanuit HOG wil men 'm proberen op te pikken/te plaatsen bij een bevriende/betrouwbare trainer. Je bent dus niet de enige geïnteresseerde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik net al mn zinnen gezet op een heerlijke trainee, komt er ineens een Deen met miljoenen op de proppen
Nee, niet Hofkamp, die wordt me te duur. Maar diezelfde Deen ging ineens meebieden op een andere winger die ik wil hebben..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hofkamp? Die gaat voor een miljoentje of 7-8 de deur uit vermoed ik. Ook vanuit HOG wil men 'm proberen op te pikken/te plaatsen bij een bevriende/betrouwbare trainer. Je bent dus niet de enige geïnteresseerde.
Overigens ter info. Afgelopen week is 'ie gepopt op Vleugelspel, de week ervoor op Positiespel. In beide skills zit 'ie laag (op zich niet zo gek ook voor een 17j13d)
Nee, zaterdag is niet altijd de drukste dag op Hattrick. Alleen op zaterdag....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok maar is dat echt altijd zo? Ik merk nl niets
Dat soort figuren zit er altijd tussen.. Iets te veel geld en dus altijd op zoek naar een dure, maar (nog) niet overpriced trainee. Als puntje bij paaltje komt is er een manager die z'n hele vermogen in die speler steekt en jou in een bidwar overtreft. Tegen die tijd is die Deen echter al lang vertrokken..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, niet Hofkamp, die wordt me te duur. Maar diezelfde Deen ging ineens meebieden op een andere winger die ik wil hebben..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, zaterdag is niet altijd de drukste dag op Hattrick. Alleen op zaterdag....
ach heb je dat ook eensquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 heeft tot nu toe dan zeker bijna altijd geluk
5-2-2?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:36 schreef Psychonikeo het volgende:
morgen tegen een botje... speel 5-2-2 zonder centraal middenveld en PIC. Hopelijk gaat dat lukken!
Zei jij zojuist..vent?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik vent ik doelde er meer op dat t nu ineens zogenaamd traag gaat\ging. Ik merkte er nl niets van.
Ik zou toch nog een speler extra opstellen als ik jou was.. Mooi bod heb je trouwens al staan op Boszhart.. Die wil 'm kennelijk wel heel graag hebben, want voor de U-20 komt 'ie te laat en voor het NT mist 'ie de bijstats (lees: niet hoog genoeg).quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:36 schreef Psychonikeo het volgende:
morgen tegen een botje... speel 5-2-2 zonder centraal middenveld en PIC. Hopelijk gaat dat lukken!
En mijn promovendus (staat al op de TL):quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Carsten Ypenburg heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is slecht in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Mischa Nekkers (261505466)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 21-01-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 04-10-2009 (4/40), )
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 270 ¤/week
4 320 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Neequote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Zo daar ben ik ook even tussen het klussen door... heb eindelijk de sleutel van mijn nieuwe casa
ach gossie... beterschapquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:20 schreef GotC het volgende:!! Vullie! Wat leuk!
Ik zou zo komen helpen met klussen, maar, ziek..
Leuk man! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Zo daar ben ik ook even tussen het klussen door... heb eindelijk de sleutel van mijn nieuwe casa
Ow nee hoor ik zeg t wel vakerquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:20 schreef GotC het volgende:
[..]
NeeMaar ik dacht dat ik de enige op aarde was die dat altijd zei.
Beterschap! Hier zit er ook 1 met een longtiefusje oid.quote:!! Vullie! Wat leuk!
Ik zou zo komen helpen met klussen, maar, ziek..
38 dagen is niet slecht. Hopelijk zijn z'n beginstats wat fatsoenlijk, 112 dagen kan best kort zijn..quote:
Ik ben redelijk zeker dat je die niet kwijt zult raken.. Hij kan niks en dan ook nog kans op een TS-hit..quote:En mijn promovendus (staat al op de TL):
[..]
Grazie!quote:
Een jeugdspeler die binnen 3 dagen op de TL komt, kan geen TS-hit veroorzaken voor de eigenaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
38 dagen is niet slecht. Hopelijk zijn z'n beginstats wat fatsoenlijk, 112 dagen kan best kort zijn..
[..]
Ik ben redelijk zeker dat je die niet kwijt zult raken.. Hij kan niks en dan ook nog kans op een TS-hit..
en degene die em eventueel koopt, kan ook geen TS-hit krijgen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een jeugdspeler die binnen 3 dagen op de TL komt, kan geen TS-hit veroorzaken.
De koper wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en degene die em eventueel koopt, kan ook geen TS-hit krijgen?
Ja, je kunt een malus krijgen op je teamgeest vanwege het aantrekken van spelers met bepaalde kenmerken. Er is een schema welk kenmerk hoeveel kans op een TS-hit geeft, deze weet ik echter niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:51 schreef GotC het volgende:
TS hit? Dat is..wat? Een teamgeest hit? oid?
(sorry, gevalletje hersenloos afgelopen paar dagen, vraag maar aan Flap)
Dus ik had t toch goed!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, je kunt een malus krijgen op je teamgeest vanwege het aantrekken van spelers met bepaalde kenmerken. Er is een schema welk kenmerk hoeveel kans op een TS-hit geeft, deze weet ik echter niet uit mijn hoofd.
http://www.hagonline.org/?id=52quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus ik had t toch goed!
Op de 1 of andere manier koop ik altijd nieuwe spelers die ervoor zorgen dat m'n team gaat trillen van angst
Dat mensen daar werkelijk onderzoek naar doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
http://www.hagonline.org/?id=52
Je kan er inderdaad niet op promoveren oid nee....maar iemand moet het doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat mensen daar werkelijk onderzoek naar doen
Het is al uitgelegd maar dan zie je dit dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:51 schreef GotC het volgende:
TS hit? Dat is..wat? Een teamgeest hit? oid?
(sorry, gevalletje hersenloos afgelopen paar dagen, vraag maar aan Flap)
En dat omdat ik geld bied op een speler van Paula zodat ze shoppen kan.quote:04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler ontslagen.
04-10-2009 (4/40) Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler gekocht en 10 000 ¤ betaald, plus 492 ¤ voor zijn eerste week salaris.
04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler gekocht en 132 000 ¤ betaald, plus 1 884 ¤ voor zijn eerste week salaris.
04-10-2009 (4/40) Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler gekocht en 10 000 ¤ betaald, plus 468 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Je bent een schatjequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is al uitgelegd maar dan zie je dit dus
[..]
En dat omdat ik geld bied op een speler van Paula zodat ze shoppen kan.
Leuk zo op zondag voor je competitie wedstrijd
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is al uitgelegd maar dan zie je dit dus
[..]
En dat omdat ik geld bied op een speler van Paula zodat ze shoppen kan.
Leuk zo op zondag voor je competitie wedstrijd
Thx moppie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent een schatje![]()
![]()
En sorry dat mijn spelers niet zo lief zijn
Leuk he die afkortingen.... Sommige snap ik ook nog steeds niet hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Die berichten ken ik al een tijdje ja. Wist alleen niet wat de afkorting betekende
Eerste scoutquote:Commentaar van de scout
Hoor eens, Patriek Taekema is 15 jaar en 85 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer rampzalig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Leuke spelertquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eerste scout![]()
* NelisZ heeft direct maar Keepen en spelhervattingen als trainingen ingesteld
Dat weet ik nog nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke spelert
Verder geen ander talenten dan? Een beetje verdedigen kan ook niets kwaad he bij een keep
Hij haalt maar 4 sterren op t middenveld en zou redelijk in positiespel moeten kunnen halen. Die 1e melding gaat dan zeker over t keepen ipv over zn mid skills?quote:29-09-2009 21:15
Wedstrijd Gunnar Hazes: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer.
29-09-2009 21:15
Wedstrijd Gunnar Hazes: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Ik doelde op andere spelers mbt talentenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:19 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietmaar zodra hij is uitgetrained op keepen ga ik dat uiteraard ff checken
Middenvelders halen minder sterren dan andere spelers met dezelfde hoogste van de mainskill.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij haalt maar 4 sterren op t middenveld en zou redelijk in positiespel moeten kunnen halen. Die 1e melding gaat dan zeker over t keepen ipv over zn mid skills?
Van de wiki:quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij haalt maar 4 sterren op t middenveld en zou redelijk in positiespel moeten kunnen halen. Die 1e melding gaat dan zeker over t keepen ipv over zn mid skills?
quote:Voorwaarschuwing voor bijna uitgetrainde speler
2 [X]: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer.
Wanneer je deze melding ontvangt ben je gewoonlijk een paar weken verwijderd van het moment dat je speler uitgetraind zal zijn en het tijd geworden is om te besluiten om te speler ontslaan, te promoveren of verder te trainen in een andere vaardigheid. Overall kan de speler niet heel erg veel meer leren. Een vaardigheidsstijging is mogelijk, maar er zijn zeker geen garanties.
Van: http://wiki.hattrick-youthclub.org/TrainingReportNederlandsquote:Spelersprestatie
1 [X]: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
In deze wedstrijd presteerde de speler beter dan zijn huidige skills. Dus zijn sterren en prestatie waren tussen zijn huidige en zijn potentiele vaardigheidsniveau. Als de speler meer sterren had dan gewoonlijk, is dit een teken dat er ongetraind potentieel is. Als de sterren gelijk zijn aan zijn gebruikelijke prestatie, wil dat zeggen dat de speler niet veel beter meer kan worden en op de betreffende positie en spoedig zal zijn uitgetraind.
Ahaa, nog niet. Ik heb mn jeugdteam sinds vorige week, en dit was dus ook de eerste speler die ik zelf heb gescoutquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde op andere spelers mbt talenten
Mooi begin. Een goed Keeper van 17j0d levert je meestal toch wel een 3-4 ton op. Mits 'ie vervolgens nog wat bijstats (Verdedigen/Spelhervatting) heeft en ook nog eens hoog in goed Keepen zit is het helemaal kassa. Kun je je jeugdacademie toch al 1-2 seizoenen van financierenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ahaa, nog niet. Ik heb mn jeugdteam sinds vorige week, en dit was dus ook de eerste speler die ik zelf heb gescout
Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenvelders halen minder sterren dan andere spelers met dezelfde hoogste van de mainskill.
Top!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Van de wiki:
[..]
[..]
Van: http://wiki.hattrick-youthclub.org/TrainingReportNederlands
Dat verklaart een hoop en iets wat ik had kunnen wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ahaa, nog niet. Ik heb mn jeugdteam sinds vorige week, en dit was dus ook de eerste speler die ik zelf heb gescout
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Shit, doe ik mee met een internationale cup met interressante vlaggetjes...speel ik in bulgarije, finland en china...die heb ik al
ohw.. dat is idd wel pech hebben dan..quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Shit, doe ik mee met een internationale cup met interressante vlaggetjes...speel ik in bulgarije, finland en china...die heb ik al
Oh well...niet geschoten..quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw.. dat is idd wel pech hebben dan..
Vandaar ook spelhervatten als secundaire trainingquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mooi begin. Een goed Keeper van 17j0d levert je meestal toch wel een 3-4 ton op. Mits 'ie vervolgens nog wat bijstats (Verdedigen/Spelhervatting) heeft en ook nog eens hoog in goed Keepen zit is het helemaal kassa. Kun je je jeugdacademie toch al 1-2 seizoenen van financieren
Er zullen wel mietjes komen over de vloer... maar dat bedoelde je vast nietquote:
Ik durf wel tussen de mietjes te zittenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zullen wel mietjes komen over de vloer... maar dat bedoelde je vast niet
Daarna zal zitten wel een stuk moeilijker gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf wel tussen de mietjes te zitten
quote:
Welnee, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarna zal zitten wel een stuk moeilijker gaan
Nix dat er voor zorgt dat ik moeilijker zit iigquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat spoken jullie allemaal uit in de slaapkamer?
Was meer zo van, ik bescherm hem welquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat spoken jullie allemaal uit in de slaapkamer?
Ik zal extra kussens kopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nix dat er voor zorgt dat ik moeilijker zit iig
Oh okquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, ga je gang met je kussens. Ik ga wel toekijken.
Er zijn nu geen mietjes hoor... behalve ik danquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben zelfs nog in staat nu in de auto te stappen
www.watledje.nlquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben zelfs nog in staat nu in de auto te stappen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn nu geen mietjes hoor... behalve ik dan
Sterker nog, ik ben er nu ook niet... het is klaar voor vandaagquote:
Ja,dan hoeven wij nu ook niet in de tuut te stappen.......quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben er nu ook niet... het is klaar voor vandaag
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben er nu ook niet... het is klaar voor vandaag
Volgens mij moet jij je dinnetje gewoon lekker verzorgen nu... dat heeft ze wel verdiendquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja,dan hoeven wij nu ook niet in de tuut te stappen.......
Als ik een keer ja zou zeggen als hij vroeg 'kan ik iets voor je doen' dan zou dat wel lukken jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je dinnetje gewoon lekker verzorgen nu... dat heeft ze wel verdiend
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je dinnetje gewoon lekker verzorgen nu... dat heeft ze wel verdiend
Kan je nagaan, dit zou dan de 1e keer dat ik buiten kom sinds..ehm..woensdag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaan
Dat eerste is zeker waar.... maar ik ga als het goed is pas over een paar weken overhuizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaan
Ach, we zijn niets anders gewend................quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste is zeker waar.... maar ik ga als het goed is pas over een paar weken overhuizenTot die tijd is het een puinhoop
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn niets anders gewend................
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn niets anders gewend................
Negatiefquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
MSN een ideetje?
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.quote:
In het geval van Flap en GotC zou verbale communicatie ook een oplossing zijnquote:
Orale communicatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Flap en GotC zou verbale communicatie ook een oplossing zijn
Met ratings klopt het wel (middenveld = lager), qua sterren komt het me niet bekend voor. Misschien de invloed van bijstats? Een beetje PM/Passen doet al wonderen.. Hoe zat jou middenvelder in Passen/Verdedigen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.
Euhm. Matig passen als ik me niet vergis. Maar het is echt al lang geleden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met ratings klopt het wel (middenveld = lager), qua sterren komt het me niet bekend voor. Misschien de invloed van bijstats? Een beetje PM/Passen doet al wonderen.. Hoe zat jou middenvelder in Passen/Verdedigen?
Ikke ook!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf wel tussen de mietjes te zitten
Mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb nog nooit een uitstekend speler gehad met 8 a 9 sterrenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.
Ze kennen jou alquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
ikke lekker welquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef Flappekz het volgende:
Heb nog nooit een uitstekend jeugdspeler gehad...
Waar zal ik beginnenquote:
quote:team bajoneros bood 2 650 000 ¤ voor Enrique Boszhart en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Lekker. En nu volhouden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 is 1e terwijl ie net gepromoveerd is![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
met 84 hatstats ook 0 - 10 verloren en inmiddels een doelsaldo van 0-35quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Flappekz het volgende:
Ondanks de ietwat hoge 47 hatstats heb ik toch nog met 10-0 verloren.
Doelsaldo na 4 wedstrijden: 0-37
Beetje jammer dat je me zo blijft achtervolgenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met 84 hatstats ook 0 - 10 verloren en inmiddels een doelsaldo van 0-35
ik doe het toch beterquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je me zo blijft achtervolgen
Uiteindelijk gaat het alleen om de keiharde cijfersquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik doe het toch beter![]()
meer hatstats, minder goede tegenstanders en toch vrijwel hetzelfde doelsaldo
Waarom dat niet? Dat is ook een keuze die ik niet begrijp. Je wilt toch gewoon zo hoog mogelijk spelen?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het alleen om de keiharde cijfers
Ik hoop het voor je....maar da's tegen beter weten inquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]daar heb je idd gelijk in..
ik hoop je nog in te halen dit seizoen
ja dat vrees ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je....maar da's tegen beter weten in
quote:Persbericht
04-10-2009 (4/40) De strijd om het slechtste doelsaldo
In de mooiste federatie van Nederland, de Fok!Hattrick federatie, woedt momenteel een hevige strijd: Wie van de teams haalt het slechtste doelsaldo, en verbetert daarmee het doelsaldo van Insane Ones. Dit record staat op 0 (ja, NUL) voor, en 91 goals tegen.
YMFC gaat voorop in de strijd, met nu al een doelsaldo van 0-37. Dynamo Groningen volgt op de voet, met 0-35.
JHMWMJZMN volgt met 0-31, maar heeft deze ronde nog een dikke 10 minuten te spelen.
Helaas is Der Rekordmeister, Insane Ones, vandaag afgehaakt. De prutsers kregen het niet voor elkaar te verliezen van een BOTje....
HELP YMFC AAN DIT ZEER GEWILDE RECORD!
Tot nu toe hebben we geen klachten over onze poulegenoten....houden zo
En nog zwaar onterecht ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel lullig trouwens voor Nico dat 'ie wint door 2 SE's
quote:Dynamo nog volop in de strijd
Groningen - In de mooiste federatie van Nederland, de Fok!Hattrick federatie, woedt momenteel een hevige strijd: Wie van de teams haalt het slechtste doelsaldo, en verbetert daarmee het doelsaldo van Insane Ones. Dit record staat op 0 (ja, NUL) voor, en 91 goals tegen.
Na vanavond gaat YMFC gaat voorop in de strijd, met nu al een doelsaldo van 0-37. Dynamo Groningen volgt op de voet, met 0-35 en JHMWMJZMN is een goede derde met 0-32.
Helaas is Der Rekordmeister, Insane Ones, vandaag afgehaakt door een onnodige 2 - 1 overwinning op een BOTje...
In die strijd om dit record doen wij bij deze een beroep op onze competitiegenoten:
"Scoor naar hartenlust tegen ons en help ons op deze manier aan dit zeer gewilde record!"
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel lullig trouwens voor Nico dat 'ie wint door 2 SE's
quote:
viel erg weinig aan te doen met mijn coach op doel en mijn doelman centraal op het middenveld enzoquote:
Simpel omdat ik me niet goed genoeg acht voor de V !quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Dat is ook een keuze die ik niet begrijp. Je wilt toch gewoon zo hoog mogelijk spelen?
en dan mij om dezelfde reden nomineren voor de Koeiquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel omdat ik me niet goed genoeg acht voor de V !
ja maar jij was al kampioen en zou in aanmerking komen voor directe promotie. Er is een klein verschilletje. Daarbij komt, mocht ik promoveren zal ik t niet ontlopen maar zo ver is t nog lang nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan mij om dezelfde reden nomineren voor de Koei
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:34 schreef Gijs_ het volgende:
Gister 4-0 gewonnen met een hatstats record van 281!! En dat maakt me ook als promovendus koploper
* Proud2beDiepfries Flappekz heel gauw aan z'n schoolwerk trapt..quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:15 schreef Flappekz het volgende:
Jongens ( en meisjes ) ...........
Trap mij eens ff heel gauw aan mn schoolwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |