bied er nog geen euro voor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Wat gaat mijn jeugdspelert dan wel niet opleveren?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:59 schreef Donaldo het volgende:
zie tot mijn grote vreugde dat ik naar de vijfde ronde ben van de beker, dankzij nota bene mijn slechtste speler (een nieuwe trainee)
Ugo Maria Spiga
17 jaar en 90 dagen, TSI = 2 460
slecht in vorm, conditie matig [Snel]
Passen: redelijk
Scoren: uitstekend
nu al een held
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben even door m'n supportersbestand gegaan. Er zijn er hier 3 met een nieuwe supporter
morgen dus pasquote:
Staat er idd wel veel de laatste tijd. Die addon van Foxtrick werkt blijkbaar nog niet goed aangezien die niet kijkt naar de leeftijd of niet kijkt naar t aantal dagen dat een speler in de jeugd zit.quote:
Leuke trainingquote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Hilbert Buitendijk Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van zwak naar matig.
Igor Hiele Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van slecht naar zwak.
Ronnie Stellwagen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Otto Grafhorst Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
quote:Roland Forrai Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van zwak naar matig.
dat doe je goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:29 schreef Flappekz het volgende:
2 skilltrades na een halve training naar uitstekend vleugelspel
Ja, gaat tot nu toe prima met de skilltrades....loop 5 op 6 ofzoquote:
Vleugel zijn wel goedkoop dan. Een goed def zonder bijskills van 17 jaar gaat al voor 200k over de toonbank. Desalniettemin: mooi trainingsresultaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, gaat tot nu toe prima met de skilltrades....loop 5 op 6 ofzo
Deze 2 zijn beide jong in de 17 (15dgn en 21 dgn), beide geen bijstats, maar gekocht voor 33k en 63k. Kunnen me beide tussen de 150k en 200k opleveren
Monoskill vleugels zijn inderdaad goedkoop, maar dat geeft helemaal nix.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vleugel zijn wel goedkoop dan. Een goed def zonder bijskills van 17 jaar gaat al voor 200k over de toonbank. Desalniettemin: mooi trainingsresultaat.
Monoskills zijn het beste om mee te skilltraden eigenlijk. Je kunt namelijk het beste zien hoe hoog ze in hun stat zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Monoskill vleugels zijn inderdaad goedkoop, maar dat geeft helemaal nix.
Moet er wel bij zeggen dat ik deze 2 spelers voor minder dan normaal heb kunnen kopen
8 of 10 toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Flappekz het volgende:
Er kleeft trouwens echt een groot nadeel aan vleugelspel trainen: Er zijn zoveel schitterende potentiele multiskill-trainees, maar je hebt maar 4 100% trainingsplaatsen
Dus 10 spelers (2x5)quote:Vleugelaanval Vleugelspel Aanvallers en vleugelspelers((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Precies...heb ff een paar weekjes geoefend met 1 skilltrade per week. Dat ging prima, dus tegenwoordig doe ik er 2 per week. Mooie nuttige invulling van 50% trainingsplaatsenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Monoskills zijn het beste om mee te skilltraden eigenlijk. Je kunt namelijk het beste zien hoe hoog ze in hun stat zitten.
De vleugelspelers (4 per week) trainen 100%quote:
Ja, ik heb even een edit geplaatst. Bij vleugelaanval trainen zowel de vleugels als aanvallers 100%.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vleugelspelers (4 per week) trainen 100%
De Vleugelverdedigers (ook 4 per week) trainen 50%
Die is 17 en 47 dagen en gaat op de lijst, leveltje scoren en een leveltje passen opgetraind en hij is ongeveer drie keer zoveel waard dan toen ik hem kocht!quote:Nihat Cevazet Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van redelijk naar goed.
Klopt, maar dat traint dan ook logischerwijs langzamerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb even een edit geplaatst. Bij vleugelaanval trainen zowel de vleugels als aanvallers 100%.
Dat klopt ook. Maar je kunt dan wel meer trainees hebben, en aangezien je ook met monoskillers die hoog in stat zitten traint, heb je ook meer spelers die je sneller kunt laten poppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat traint dan ook logischerwijs langzamer
Maar dan krijgen de vleugelspelers die ie echt wil optrainen te weinig training en die skilltrade's eigenlijk teveel, als die met 50 % ook al stijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maar je kunt dan wel meer trainees hebben, en aangezien je ook met monoskillers die hoog in stat zitten traint, heb je ook meer spelers die je sneller kunt laten poppen.
De 2 die nu gepopt zijn, waren waarschijnlijk ook met vleugelaanval gepopt.
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgen de vleugelspelers die ie echt wil optrainen te weinig training en die skilltrade's eigenlijk teveel, als die met 50 % ook al stijgen
Precies, mn "A"-trainees wil ik zo snel mogelijk omhoog krijgen, om ze vervolgens ook op positiespel en passen te trainenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgen de vleugelspelers die ie echt wil optrainen te weinig training en die skilltrade's eigenlijk teveel, als die met 50 % ook al stijgen
[offtopic]Ik heb wel eventueel interesse in wat toebehoren.[/offtopic]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Flappekz het volgende:
[offtopic] Iemand interesse in een gechipte WII met toebehoren? [/offtopic]
Heb nu voor dik 4 miljoen aan biedingen uitstaan, op slechts 2 spelers
Williams Bouillet (260725097)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[offtopic]Ik heb wel eventueel interesse in wat toebehoren.[/offtopic]
Wat zijn dat dan voor spelers?
Ik kan nu even niet op HT. Ik zal ze vanavond wel even bekijken, of ben ik dan te laat om de skills te zien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Williams Bouillet (260725097)
Zbigniew Śmietański (261186300)
Laat het geld maar rollen![]()
[offtopic]ik wil eerst proberen de boel in 1 keer te verkopen, maar mocht dat niet lukken, hoor je het van me! Waar heb je evt interesse in?[/offtopic]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan nu even niet op HT. Ik zal ze vanavond wel even bekijken, of ben ik dan te laat om de skills te zien?![]()
[offtopic]Sowieso Mario Kart met de stuurtjes. En nog wat andere spellen die je hebt. Ik heb wel geen chip, dus het moeten wel originele spellen zijn.[/offtopic]
quote:Williams Bouillet (260725097)
France 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Les Loouzers (sinds 24-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 850
Loon: 750 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 02-10-2009 18:57
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door YMFC
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Die eerste is way overpriced, maar ach.....en die tweede zal ik voor deze prijs niet krijgen, denk ik..quote:Zbigniew Śmietański (261186300)
Polska 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: ECHO WARSZAWA (sinds 29-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 510
Loon: 850 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 03-10-2009 19:53
Vraagprijs: 1 750 000 ¤
Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door YMFC
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Die eerste lijkt me inderdaad wat te duur. Die tweede vind ik persoonlijk een betere speler die waarschijnlijk ook een stuk hoger in zijn skills zal zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die eerste is way overpriced, maar ach.....en die tweede zal ik voor deze prijs niet krijgen, denk ik..
MK heb ik niet origineel....heb eigenlijk maar 1 spel origineel, en die geef ik al weg....de stuurtjes zijn geloof ik een tientje per stuk, nieuwe, dus dat is eigenlijk de moeite van het opsturen/benzine niet waard
Ik heb ook een beetje spijt van dat bod op die eerste, maarja....dan moeten we er maar wat moois van maken he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me inderdaad wat te duur. Die tweede vind ik persoonlijk een betere speler die waarschijnlijk ook een stuk hoger in zijn skills zal zitten.
Dan houd het op voor mij. Jammer...
Hopen dat iemand er overheen bied. En anders gewoon het beste er van maken. Er zit weinig anders op ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje spijt van dat bod op die eerste, maarja....dan moeten we er maar wat moois van maken he?
Precies zoals ik er ook over denkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat iemand er overheen bied. En anders gewoon het beste er van maken. Er zit weinig anders op ook.
Ik zou briljant (heel laag) halen voldens HO!. Maar normaal komt dat wat hoger uit de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef RemCOW het volgende:
Volgens hattrickorganizer kan ik zondag wellicht 304 hatstats halen, met uitmunted (hoog) middenveld. Maar ik denk dat ik ga PICen voor de beker woensdag.... moeilijkmoeilijk.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
Bah, marktplaats verwijdert ook al ads van gemodde WII's
Ik heb eventueel nog wel interesse in de toebehoren, controllers, stuurtjes en originele spellen. Heb zelf al een (normale) Wiiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Flappekz het volgende:
ik zou dit ook nooit in de ad zetten, maar bij interesse van iemand dit wel in een mail aan hem vermelden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
Bah, marktplaats verwijdert ook al ads van gemodde WII's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |