quote:
ikke lekker welquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef Flappekz het volgende:
Heb nog nooit een uitstekend jeugdspeler gehad...
Waar zal ik beginnenquote:
quote:team bajoneros bood 2 650 000 ¤ voor Enrique Boszhart en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Lekker. En nu volhouden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 is 1e terwijl ie net gepromoveerd is![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
met 84 hatstats ook 0 - 10 verloren en inmiddels een doelsaldo van 0-35quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Flappekz het volgende:
Ondanks de ietwat hoge 47 hatstats heb ik toch nog met 10-0 verloren.
Doelsaldo na 4 wedstrijden: 0-37
Beetje jammer dat je me zo blijft achtervolgenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met 84 hatstats ook 0 - 10 verloren en inmiddels een doelsaldo van 0-35
ik doe het toch beterquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je me zo blijft achtervolgen
Uiteindelijk gaat het alleen om de keiharde cijfersquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik doe het toch beter![]()
meer hatstats, minder goede tegenstanders en toch vrijwel hetzelfde doelsaldo
Waarom dat niet? Dat is ook een keuze die ik niet begrijp. Je wilt toch gewoon zo hoog mogelijk spelen?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het alleen om de keiharde cijfers
Ik hoop het voor je....maar da's tegen beter weten inquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]daar heb je idd gelijk in..
ik hoop je nog in te halen dit seizoen
ja dat vrees ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je....maar da's tegen beter weten in
quote:Persbericht
04-10-2009 (4/40) De strijd om het slechtste doelsaldo
In de mooiste federatie van Nederland, de Fok!Hattrick federatie, woedt momenteel een hevige strijd: Wie van de teams haalt het slechtste doelsaldo, en verbetert daarmee het doelsaldo van Insane Ones. Dit record staat op 0 (ja, NUL) voor, en 91 goals tegen.
YMFC gaat voorop in de strijd, met nu al een doelsaldo van 0-37. Dynamo Groningen volgt op de voet, met 0-35.
JHMWMJZMN volgt met 0-31, maar heeft deze ronde nog een dikke 10 minuten te spelen.
Helaas is Der Rekordmeister, Insane Ones, vandaag afgehaakt. De prutsers kregen het niet voor elkaar te verliezen van een BOTje....
HELP YMFC AAN DIT ZEER GEWILDE RECORD!
Tot nu toe hebben we geen klachten over onze poulegenoten....houden zo
En nog zwaar onterecht ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel lullig trouwens voor Nico dat 'ie wint door 2 SE's
quote:Dynamo nog volop in de strijd
Groningen - In de mooiste federatie van Nederland, de Fok!Hattrick federatie, woedt momenteel een hevige strijd: Wie van de teams haalt het slechtste doelsaldo, en verbetert daarmee het doelsaldo van Insane Ones. Dit record staat op 0 (ja, NUL) voor, en 91 goals tegen.
Na vanavond gaat YMFC gaat voorop in de strijd, met nu al een doelsaldo van 0-37. Dynamo Groningen volgt op de voet, met 0-35 en JHMWMJZMN is een goede derde met 0-32.
Helaas is Der Rekordmeister, Insane Ones, vandaag afgehaakt door een onnodige 2 - 1 overwinning op een BOTje...
In die strijd om dit record doen wij bij deze een beroep op onze competitiegenoten:
"Scoor naar hartenlust tegen ons en help ons op deze manier aan dit zeer gewilde record!"
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel lullig trouwens voor Nico dat 'ie wint door 2 SE's
quote:
viel erg weinig aan te doen met mijn coach op doel en mijn doelman centraal op het middenveld enzoquote:
Simpel omdat ik me niet goed genoeg acht voor de V !quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Dat is ook een keuze die ik niet begrijp. Je wilt toch gewoon zo hoog mogelijk spelen?
en dan mij om dezelfde reden nomineren voor de Koeiquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel omdat ik me niet goed genoeg acht voor de V !
ja maar jij was al kampioen en zou in aanmerking komen voor directe promotie. Er is een klein verschilletje. Daarbij komt, mocht ik promoveren zal ik t niet ontlopen maar zo ver is t nog lang nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan mij om dezelfde reden nomineren voor de Koei
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:34 schreef Gijs_ het volgende:
Gister 4-0 gewonnen met een hatstats record van 281!! En dat maakt me ook als promovendus koploper
* Proud2beDiepfries Flappekz heel gauw aan z'n schoolwerk trapt..quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:15 schreef Flappekz het volgende:
Jongens ( en meisjes ) ...........
Trap mij eens ff heel gauw aan mn schoolwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |