Er zullen wel mietjes komen over de vloer... maar dat bedoelde je vast nietquote:
Ik durf wel tussen de mietjes te zittenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zullen wel mietjes komen over de vloer... maar dat bedoelde je vast niet
Daarna zal zitten wel een stuk moeilijker gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf wel tussen de mietjes te zitten
quote:
Welnee, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarna zal zitten wel een stuk moeilijker gaan
Nix dat er voor zorgt dat ik moeilijker zit iigquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat spoken jullie allemaal uit in de slaapkamer?
Was meer zo van, ik bescherm hem welquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat spoken jullie allemaal uit in de slaapkamer?
Ik zal extra kussens kopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nix dat er voor zorgt dat ik moeilijker zit iig
Oh okquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, ga je gang met je kussens. Ik ga wel toekijken.
Er zijn nu geen mietjes hoor... behalve ik danquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben zelfs nog in staat nu in de auto te stappen
www.watledje.nlquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben zelfs nog in staat nu in de auto te stappen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn nu geen mietjes hoor... behalve ik dan
Sterker nog, ik ben er nu ook niet... het is klaar voor vandaagquote:
Ja,dan hoeven wij nu ook niet in de tuut te stappen.......quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben er nu ook niet... het is klaar voor vandaag
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben er nu ook niet... het is klaar voor vandaag
Volgens mij moet jij je dinnetje gewoon lekker verzorgen nu... dat heeft ze wel verdiendquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja,dan hoeven wij nu ook niet in de tuut te stappen.......
Als ik een keer ja zou zeggen als hij vroeg 'kan ik iets voor je doen' dan zou dat wel lukken jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je dinnetje gewoon lekker verzorgen nu... dat heeft ze wel verdiend
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je dinnetje gewoon lekker verzorgen nu... dat heeft ze wel verdiend
Kan je nagaan, dit zou dan de 1e keer dat ik buiten kom sinds..ehm..woensdag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaan
Dat eerste is zeker waar.... maar ik ga als het goed is pas over een paar weken overhuizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaan
Ach, we zijn niets anders gewend................quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste is zeker waar.... maar ik ga als het goed is pas over een paar weken overhuizenTot die tijd is het een puinhoop
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn niets anders gewend................
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn niets anders gewend................
Negatiefquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
MSN een ideetje?
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.quote:
In het geval van Flap en GotC zou verbale communicatie ook een oplossing zijnquote:
Orale communicatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Flap en GotC zou verbale communicatie ook een oplossing zijn
Met ratings klopt het wel (middenveld = lager), qua sterren komt het me niet bekend voor. Misschien de invloed van bijstats? Een beetje PM/Passen doet al wonderen.. Hoe zat jou middenvelder in Passen/Verdedigen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.
Euhm. Matig passen als ik me niet vergis. Maar het is echt al lang geleden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met ratings klopt het wel (middenveld = lager), qua sterren komt het me niet bekend voor. Misschien de invloed van bijstats? Een beetje PM/Passen doet al wonderen.. Hoe zat jou middenvelder in Passen/Verdedigen?
Ikke ook!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf wel tussen de mietjes te zitten
Mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb nog nooit een uitstekend speler gehad met 8 a 9 sterrenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.
Ze kennen jou alquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |