Ja, je kunt een malus krijgen op je teamgeest vanwege het aantrekken van spelers met bepaalde kenmerken. Er is een schema welk kenmerk hoeveel kans op een TS-hit geeft, deze weet ik echter niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:51 schreef GotC het volgende:
TS hit? Dat is..wat? Een teamgeest hit? oid?
(sorry, gevalletje hersenloos afgelopen paar dagen, vraag maar aan Flap)
Dus ik had t toch goed!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, je kunt een malus krijgen op je teamgeest vanwege het aantrekken van spelers met bepaalde kenmerken. Er is een schema welk kenmerk hoeveel kans op een TS-hit geeft, deze weet ik echter niet uit mijn hoofd.
http://www.hagonline.org/?id=52quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus ik had t toch goed!
Op de 1 of andere manier koop ik altijd nieuwe spelers die ervoor zorgen dat m'n team gaat trillen van angst
Dat mensen daar werkelijk onderzoek naar doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
http://www.hagonline.org/?id=52
Je kan er inderdaad niet op promoveren oid nee....maar iemand moet het doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat mensen daar werkelijk onderzoek naar doen
Het is al uitgelegd maar dan zie je dit dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:51 schreef GotC het volgende:
TS hit? Dat is..wat? Een teamgeest hit? oid?
(sorry, gevalletje hersenloos afgelopen paar dagen, vraag maar aan Flap)
En dat omdat ik geld bied op een speler van Paula zodat ze shoppen kan.quote:04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler ontslagen.
04-10-2009 (4/40) Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler gekocht en 10 000 ¤ betaald, plus 492 ¤ voor zijn eerste week salaris.
04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler gekocht en 132 000 ¤ betaald, plus 1 884 ¤ voor zijn eerste week salaris.
04-10-2009 (4/40) Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
04-10-2009 (4/40) Je hebt een speler gekocht en 10 000 ¤ betaald, plus 468 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Je bent een schatjequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is al uitgelegd maar dan zie je dit dus
[..]
En dat omdat ik geld bied op een speler van Paula zodat ze shoppen kan.
Leuk zo op zondag voor je competitie wedstrijd
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is al uitgelegd maar dan zie je dit dus
[..]
En dat omdat ik geld bied op een speler van Paula zodat ze shoppen kan.
Leuk zo op zondag voor je competitie wedstrijd
Thx moppie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent een schatje![]()
![]()
En sorry dat mijn spelers niet zo lief zijn
Leuk he die afkortingen.... Sommige snap ik ook nog steeds niet hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Die berichten ken ik al een tijdje ja. Wist alleen niet wat de afkorting betekende
Eerste scoutquote:Commentaar van de scout
Hoor eens, Patriek Taekema is 15 jaar en 85 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer rampzalig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Leuke spelertquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eerste scout![]()
* NelisZ heeft direct maar Keepen en spelhervattingen als trainingen ingesteld
Dat weet ik nog nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke spelert
Verder geen ander talenten dan? Een beetje verdedigen kan ook niets kwaad he bij een keep
Hij haalt maar 4 sterren op t middenveld en zou redelijk in positiespel moeten kunnen halen. Die 1e melding gaat dan zeker over t keepen ipv over zn mid skills?quote:29-09-2009 21:15
Wedstrijd Gunnar Hazes: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer.
29-09-2009 21:15
Wedstrijd Gunnar Hazes: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Ik doelde op andere spelers mbt talentenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:19 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietmaar zodra hij is uitgetrained op keepen ga ik dat uiteraard ff checken
Middenvelders halen minder sterren dan andere spelers met dezelfde hoogste van de mainskill.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij haalt maar 4 sterren op t middenveld en zou redelijk in positiespel moeten kunnen halen. Die 1e melding gaat dan zeker over t keepen ipv over zn mid skills?
Van de wiki:quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij haalt maar 4 sterren op t middenveld en zou redelijk in positiespel moeten kunnen halen. Die 1e melding gaat dan zeker over t keepen ipv over zn mid skills?
quote:Voorwaarschuwing voor bijna uitgetrainde speler
2 [X]: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer.
Wanneer je deze melding ontvangt ben je gewoonlijk een paar weken verwijderd van het moment dat je speler uitgetraind zal zijn en het tijd geworden is om te besluiten om te speler ontslaan, te promoveren of verder te trainen in een andere vaardigheid. Overall kan de speler niet heel erg veel meer leren. Een vaardigheidsstijging is mogelijk, maar er zijn zeker geen garanties.
Van: http://wiki.hattrick-youthclub.org/TrainingReportNederlandsquote:Spelersprestatie
1 [X]: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
In deze wedstrijd presteerde de speler beter dan zijn huidige skills. Dus zijn sterren en prestatie waren tussen zijn huidige en zijn potentiele vaardigheidsniveau. Als de speler meer sterren had dan gewoonlijk, is dit een teken dat er ongetraind potentieel is. Als de sterren gelijk zijn aan zijn gebruikelijke prestatie, wil dat zeggen dat de speler niet veel beter meer kan worden en op de betreffende positie en spoedig zal zijn uitgetraind.
Ahaa, nog niet. Ik heb mn jeugdteam sinds vorige week, en dit was dus ook de eerste speler die ik zelf heb gescoutquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde op andere spelers mbt talenten
Mooi begin. Een goed Keeper van 17j0d levert je meestal toch wel een 3-4 ton op. Mits 'ie vervolgens nog wat bijstats (Verdedigen/Spelhervatting) heeft en ook nog eens hoog in goed Keepen zit is het helemaal kassa. Kun je je jeugdacademie toch al 1-2 seizoenen van financierenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ahaa, nog niet. Ik heb mn jeugdteam sinds vorige week, en dit was dus ook de eerste speler die ik zelf heb gescout
Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenvelders halen minder sterren dan andere spelers met dezelfde hoogste van de mainskill.
Top!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Van de wiki:
[..]
[..]
Van: http://wiki.hattrick-youthclub.org/TrainingReportNederlands
Dat verklaart een hoop en iets wat ik had kunnen wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ahaa, nog niet. Ik heb mn jeugdteam sinds vorige week, en dit was dus ook de eerste speler die ik zelf heb gescout
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Shit, doe ik mee met een internationale cup met interressante vlaggetjes...speel ik in bulgarije, finland en china...die heb ik al
ohw.. dat is idd wel pech hebben dan..quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Shit, doe ik mee met een internationale cup met interressante vlaggetjes...speel ik in bulgarije, finland en china...die heb ik al
Oh well...niet geschoten..quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw.. dat is idd wel pech hebben dan..
Vandaar ook spelhervatten als secundaire trainingquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mooi begin. Een goed Keeper van 17j0d levert je meestal toch wel een 3-4 ton op. Mits 'ie vervolgens nog wat bijstats (Verdedigen/Spelhervatting) heeft en ook nog eens hoog in goed Keepen zit is het helemaal kassa. Kun je je jeugdacademie toch al 1-2 seizoenen van financieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |