Dat kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je hebt de overpriced speler toch niet?
[offtopic]Wat mag de hele boel kosten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Williams Bouillet (260725097)
Zbigniew Śmietański (261186300)
Laat het geld maar rollen![]()
[offtopic]ik wil eerst proberen de boel in 1 keer te verkopen, maar mocht dat niet lukken, hoor je het van me! Waar heb je evt interesse in?[/offtopic]
Daar lijkt het wel op. Al is het wel een geweldige speler hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Typisch gevalletje winner's curse dus?
350, [TK] Wii met veel accessoires en spellen , en dan met 26 gekopieerde spellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[offtopic]Wat mag de hele boel kosten?
ps wat is de hele boel?[/offtopic]
[offtopic]hmzzz niet veel meer dan gehoopt maar toch teveel voor een stage lopende "werkeloze"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
350, [TK] Wii met veel accessoires en spellen , en dan met 26 gekopieerde spellen
formidabel passen heb ik idd ook aangedacht, maar ik twijfel nogal omdat ik denk dat het veel te lang duurt..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[flauw] en formidabel keepen dan?[/flauw]
[serieus] en formidabel passen![/serieus]
Ik gebruik zelf Hattrick Organizer. Het ligt er een beetje aan wat je allemaal wilt bijhouden maar om opstellingen te maken is deze uitstekend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:54 schreef snakeman123 het volgende:
Weet iemand een betrouwbaar hulp programma voor hattrick?
Ciao Snakeman
Opstellingen maken werkt hetzelfde als binnen hattrick, je kunt dus elke mogelijke opstelling maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:58 schreef snakeman123 het volgende:
Kan je hier ook kiezen voor 3-4-3 opstelling?
nice!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn uitdaging is geaccepteerd, ik ga definitief naar de Verenigde Arabische Emiraten woensdag!
Hofkamp? Die gaat voor een miljoentje of 7-8 de deur uit vermoed ik. Ook vanuit HOG wil men 'm proberen op te pikken/te plaatsen bij een bevriende/betrouwbare trainer. Je bent dus niet de enige geïnteresseerde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik net al mn zinnen gezet op een heerlijke trainee, komt er ineens een Deen met miljoenen op de proppen
Nee, niet Hofkamp, die wordt me te duur. Maar diezelfde Deen ging ineens meebieden op een andere winger die ik wil hebben..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hofkamp? Die gaat voor een miljoentje of 7-8 de deur uit vermoed ik. Ook vanuit HOG wil men 'm proberen op te pikken/te plaatsen bij een bevriende/betrouwbare trainer. Je bent dus niet de enige geïnteresseerde.
Overigens ter info. Afgelopen week is 'ie gepopt op Vleugelspel, de week ervoor op Positiespel. In beide skills zit 'ie laag (op zich niet zo gek ook voor een 17j13d)
Nee, zaterdag is niet altijd de drukste dag op Hattrick. Alleen op zaterdag....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok maar is dat echt altijd zo? Ik merk nl niets
Dat soort figuren zit er altijd tussen.. Iets te veel geld en dus altijd op zoek naar een dure, maar (nog) niet overpriced trainee. Als puntje bij paaltje komt is er een manager die z'n hele vermogen in die speler steekt en jou in een bidwar overtreft. Tegen die tijd is die Deen echter al lang vertrokken..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, niet Hofkamp, die wordt me te duur. Maar diezelfde Deen ging ineens meebieden op een andere winger die ik wil hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |