Dat heb ik nu ook gedaan....er staat in de ad ook bij: 26 niet-originele spellen. Iemand met een beetje verstand begrijpt het dan wel.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik zou dit ook nooit in de ad zetten, maar bij interesse van iemand dit wel in een mail aan hem vermelden.
nog even een geschikt moment zoeken om m te transferrenquote:Enrique Boszhart (261378279)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Insane Ones
(sinds 02-10-2009 (4/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 630 ¤/week
10 080 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Als ik het geld tegen de tijd dat ie afloopt heb, bied ik mee!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
gemiddeld net onder het miljoen
939 600 ¤ dus..
Best een hoog salaris eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog even een geschikt moment zoeken om m te transferren
Ik zou het vanavond doen....dan loopt ie maandagavond af, en kan de hele wereld m nog in een friendly opstellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
maar wanneer op de lijst zetten!! Daar wil ik jullie advies voor!
Ik list 'altijd' woensdagmiddag zodat ie zaterdagmiddag afloopt. Maar daar ben jij nu te laat voor en wachten is zonde.... Dan zou ik denk ik een avond kiezen voor de friendlies oid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
maar wanneer op de lijst zetten!! Daar wil ik jullie advies voor!
Dat dus... en ik denk dat tijdstip niet eens zo super veel uitmaakt bij een spelertje met dergelijke kwaliteiten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het vanavond doen....dan loopt ie maandagavond af, en kan de hele wereld m nog in een friendly opstellen
Ik voorspel 1,5 miljoen. Alhoewel hij door zijn nichterige haarbandje wel wat aan waarde inboetquote:
Ja, goed he? Kopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik voorspel 1,5 miljoen. Alhoewel hij door zijn nichterige haarbandje wel wat aan waarde inboet![]()
Al die google Wii ads hier nu ineens trouwens
die maakt m juist aantrekkelijk voor Italiaanse clubs!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik voorspel 1,5 miljoen. Alhoewel hij door zijn nichterige haarbandje wel wat aan waarde inboet![]()
Al die google Wii ads hier nu ineens trouwens
hee.. die spelers ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die eerste is way overpriced, maar ach.....en die tweede zal ik voor deze prijs niet krijgen, denk ik..
MK heb ik niet origineel....heb eigenlijk maar 1 spel origineel, en die geef ik al weg....de stuurtjes zijn geloof ik een tientje per stuk, nieuwe, dus dat is eigenlijk de moeite van het opsturen/benzine niet waard
wees maar niet bang.. ze staan niet op mn hotlist oid..quote:
maar ja ook nog formidabel positiespel is wel coolquote:Carles Fons (VL)
20 jaar en 86 dagen, TSI = 12 230
goed in vorm, conditie uitstekend [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: formidabel
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: formidabel
[flauw] en formidabel keepen dan?[/flauw]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wees maar niet bang.. ze staan niet op mn hotlist oid..
ik zit te twijfelen of ik mn wat oudere vleugelspeler zal verkopen en er een jongere voor terug zal halen..
[..]
maar ja ook nog formidabel positiespel is wel cool
Ik had m er allang uitgegooid eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wees maar niet bang.. ze staan niet op mn hotlist oid..
ik zit te twijfelen of ik mn wat oudere vleugelspeler zal verkopen en er een jongere voor terug zal halen..
[..]
maar ja ook nog formidabel positiespel is wel cool
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef Flappekz het volgende:
En nu maar hopen dat iemand me voor 18.57 vanavond gaat overbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |