Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef iCor het volgende:
Hoelang duurt het voordat Altid update?
Veel eerder al. Na de laatste wedstrijden begint hij al aan NL en dat duurt meestal een uurtje oid.quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?
Ik kijk altijd nog even voor het slapen gaan. Vind rond 12en nog wel schappelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef iCor het volgende:
Hmm, dan kijk ik morgen wel.. zulke statistieken zijn wel interessant, maar niet interessant genoeg om morgenvroeg doodmoe op te staan.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag TeauTeau ronde 2 - Nu wel met correcte nummering!
73quote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef iCor het volgende:
He bagger, denk ik nog te wachten tot 12 uur, staat hij eerst op 65..
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingenquote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat trouwens heel vreemd is, vandaag 4-5-1 gespeeld maar geen enkele keer een verwarring in het wedstrijdverslag.
Mwoah die is ook niet zo hoog hoor, alleen mn spelende trainer heeft formidabel. De rest zit maximaal op matig, en ver daaronder. Geluk gehad waarschijnlijkquote:Op maandag 21 september 2009 00:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingen
quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
Wil je zoals de meesten je teamnaam als onder regel nemen? Das wel zo makkelijk als we snel naar je team zouden moeten oid.
pffftquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan he!
quote:De JV dF-coach besteedde het grootste deel van de pauze aan een extra strategische bespreking, zodat JV dF weer goed georganiseerd in het veld kwam.
JV dF leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Xummon het volgende:
vorige week 2 jonkies naar +5 geschopt, vandaag na 4 minuten alweer eentje eruit geschopt, plus een pleister voor mijn keeper.
quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Floris-Jan de Hartog niet te onderscheppen. De kekke knul van Elsloo kapte zich knap vrij en knalde de bal met een krachtige krul langs de kansloze keeper: 1-0.
quote:Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ivo Krabbé, waarmee Elsloo de voorsprong uitbreidde: 2-0.
hoho eerst kijken wat de trainer zegt hequote:Thieu Hals speelde zich bij Elsloo in de kijker, hopend op een promotie naar het eerste team.
quote:Ivo Krabbé kan zijn energie daarentegen beter in zijn andere hobby steken, een potje Weerwolven met zijn klasgenootjes.
Volgens google een of ander kaartspel:quote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoho eerst kijken wat de trainer zegt he
[..]
, WTF is Weervolven
't Is maar een +1quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Xummon het volgende:
vorige week 2 jonkies naar +5 geschopt, vandaag na 4 minuten alweer eentje eruit geschopt, plus een pleister voor mijn keeper.
Hadden ze dat voor de wedstrijd ook maar gedaan. Schandalig dat je deze wedstrijd wint trouwens met deze ratings (en ja, ik weet dat de wissel van De Hartog een paar sublevels aanval scheelt..). Volgende week maar 'wraak' nemen..quote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien moet diepfries voortaan toch maar zorgen dat zijn jonkies hun ipods uitlaten in de rust
thuisvoordeel zal hebben meegespeeldquote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hadden ze dat voor de wedstrijd ook maar gedaan. Schandalig dat je deze wedstrijd wint trouwens met deze ratings (en ja, ik weet dat de wissel van De Hartog een paar sublevels aanval scheelt..)
gelukkig wel jaquote:
quote:Floris-Jan de Hartog (260513268)
Nederland 17 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 26-10-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 21-09-2009 (3/40), )
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ik heb wel interesse om mee te doen, al zal ik dan wel weer een nieuw jeugdteam moeten startenquote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
Nieuwe Oude Opzet Fok! Hattrick Jeugdcompetitie!
We hebben in de tijd dat de jeugdcompetitie bestaat al diverse opzetten van de jeugdcompetities gehad. En iedere keer leverde het toch weer enige problemen op omdat er om een of andere reden onduidelijkheid was over kleine details. dit leverde dan weer teleurstellingen, boze woorden enz... op.
Nu spelen we in diverse verschillende competitie's met alles andere opzetten, wat eigenlijk minder leuk is, als we allemaal samen konden spelen. Ik wil vanaf het begin van het volgende seizoen daarom proberen te starten met een nieuwe opzet (die we eigenlijk al in het begin gehad hebben, persoonlijk vond ik dit een van de leukste).
Ik wil gaan spelen in poule's van 8 teams waarin we net als in de echte competitie met promotie/degradatie gaan spelen.
Afhankelijk van het aantal deelnemers wil ik in 2 of 3 poule's van 8 teams gaan spelen waarin de nummers 7+8 degraderen en de nummers 1+2 promoveren.
Aan de winnaars van iedere poule is dan ook weer een mooie award te vergeven aan het einde van de competitie.
Laat me weten wat jullie ervan vinden en of jullie interesse hebben.
Bij interesse schijf je dan meteen in. Hoe eerder we een opzet kunnen maken hoe beter dit is.
ik wil in principe gaan starten op de maandag na de 1e competitie wedstrijd van seizoen 30. dus ik zou dit seizoen niet mee gaan starten in een poule 8quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse om mee te doen, al zal ik dan wel weer een nieuw jeugdteam moeten starten
Zon opzet met 8 teams zal zeker gelijk lopen met de normale competitie? Dat zou in ieder geval wel makkelijk zijn
ps. Als er nu nog Fokkers een competitie willen starten of als er ergens plek vrij is wil ik nu ook wel alvast een jeugdteam starten...
Dat begrijp ikquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik wil in principe gaan starten op de maandag na de 1e competitie wedstrijd van seizoen 30. dus ik zou dit seizoen niet mee gaan starten in een poule 8
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan he!
Goed idee maar zoals rpp zegt mosterd na de maaltijd. Ik zit goed en heb geen zin in weer een discussie over t wel of niet wachten op elkaar. Sorryquote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
Nieuwe Oude Opzet Fok! Hattrick Jeugdcompetitie!
We hebben in de tijd dat de jeugdcompetitie bestaat al diverse opzetten van de jeugdcompetities gehad. En iedere keer leverde het toch weer enige problemen op omdat er om een of andere reden onduidelijkheid was over kleine details. dit leverde dan weer teleurstellingen, boze woorden enz... op.
Nu spelen we in diverse verschillende competitie's met alles andere opzetten, wat eigenlijk minder leuk is, als we allemaal samen konden spelen. Ik wil vanaf het begin van het volgende seizoen daarom proberen te starten met een nieuwe opzet (die we eigenlijk al in het begin gehad hebben, persoonlijk vond ik dit een van de leukste).
Ik wil gaan spelen in poule's van 8 teams waarin we net als in de echte competitie met promotie/degradatie gaan spelen.
Afhankelijk van het aantal deelnemers wil ik in 2 of 3 poule's van 8 teams gaan spelen waarin de nummers 7+8 degraderen en de nummers 1+2 promoveren.
Aan de winnaars van iedere poule is dan ook weer een mooie award te vergeven aan het einde van de competitie.
Laat me weten wat jullie ervan vinden en of jullie interesse hebben.
Bij interesse schijf je dan meteen in. Hoe eerder we een opzet kunnen maken hoe beter dit is.
Ik zou wel willen maar heb geen geld.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb waarschijnlijk morgenavond voor een paar miljoen aan openingsboden nodig op diverse spelers.. Uiteraard op ongeveer 75% van de transfervergelijking en niet/nauwelijks boven de laagste transferprijs uit dat rijtje.. Zijn er hier die me daarmee kunnen helpen?
Ik zou dan een switch maken naar Korte Pass en nog een U20-talentje op gaan pakken, waarbij ik enige liquide middelen nodig heb..
Er komt ook eentje op te staan in die categorie, dus als je zou willen, graagquote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar heb geen geld.
Edit :
Zie net dat ik bijna 6 ton heb dus als er ook goedkope spelers op staan kan ik je wel een beginnetje geven.
idd... ik moet zelfs al met beveiliging het stadion in..quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik blijf het eng vinden![]()
[ afbeelding ]
hoe laat gaan ze er ongeveer op?quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb waarschijnlijk morgenavond voor een paar miljoen aan openingsboden nodig op diverse spelers.. Uiteraard op ongeveer 75% van de transfervergelijking en niet/nauwelijks boven de laagste transferprijs uit dat rijtje.. Zijn er hier die me daarmee kunnen helpen?
Ik zou dan een switch maken naar Korte Pass en nog een U20-talentje op gaan pakken, waarbij ik enige liquide middelen nodig heb..
Zal rond een uur of 8 's avonds zijn, zodat ze vrijdagavond aflopen. Ik heb het geld woensdag rond half 12 nodig.. Er is dus enige tijd om het openingsbod te plaatsenquote:
ach ik doe er verder toch niks mee.. er staat op dit moment niet echt iets interessants voor mij op de transferlijst..quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal rond een uur of 8 's avonds zijn, zodat ze vrijdagavond aflopen. Ik heb het geld woensdag rond half 12 nodig.. Er is dus enige tijd om het openingsbod te plaatsen
quote:Ryan van der Leegte ging hevig tekeer tegen de scheidsrechter nadat deze opnieuw tegen hem gefloten had. De scheidsrechter pikte de beledigingen niet en stuurde het boze joch van YMFC met twee keer geel naar de catacomben.
Haags temperamentquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
Nou train ik in de jeugd keepers en wissel mn keepers na 45 minuten omdat ze alle 2 wel leuk trainbaar zijn. Dit sinds 2 weken. Nou raakt er steeds een speler geblesseerd zodat mn keep en enige wissel daar komt te spelen en dus nog steeds geen keepers training heeft gehadZondag toch maar een waailap er bij halen als mn scouts niets hebben.
Sta wel met 0-5 voor tegen Flappie![]()
leer jij je jonkies geen manieren Flap?
[..]
![]()
Ik kan je wel helpen. Ik heb 1 miljoen om mee te bieden.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
tegen waailappen kunnen we allemaal winnenquote:
Nog altijd (gedeeld) eerstequote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 14
laat het maar wetenquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Weer een hattrick van mijn geldkoe!quote:De keeper van de thuisploeg was kansloos toen de vrije trap van Enrique Boszhart door het muurtje van richting werd veranderd. Nootjes kwam hiermee in de 50e minuut op 3-3. Na dit derde doelpunt van Enrique Boszhart
Ik help ook wel mee.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal rond een uur of 8 's avonds zijn, zodat ze vrijdagavond aflopen. Ik heb het geld woensdag rond half 12 nodig.. Er is dus enige tijd om het openingsbod te plaatsen
fijn om te weten tochquote:Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Keepen, maar ik wil toch even opmerken dat Benny van Beers waardeloos kan worden op deze vaardigheid
Makkelijk. Met een kwartiertje per week kun je het al spelenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef FJD het volgende:
Even tvp voor later. Ik heb nog niets gelezen maar ik kan dit toch ook normaal meespelen als ik alleen 's avonds kan kijken en dan ook soms een avondje niet
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb t zo druk op mn werk, kijk maar naar mn sig
ja hoor.. geen enkel probleemquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef FJD het volgende:
Even tvp voor later. Ik heb nog niets gelezen maar ik kan dit toch ook normaal meespelen als ik alleen 's avonds kan kijken en dan ook soms een avondje niet
Of je je baas ff niet op zn bek wilt tikken joh, dat vindt ie vast niet leukquote:
dat was ik niet.. dat was mijn achterlijke (ex-)collegaquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of je je baas ff niet op zn bek wilt tikken joh, dat vindt ie vast niet leuk
Hehe, dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was ik niet.. dat was mijn achterlijke (ex-)collega
iedereen schrok wakker?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was best sensatie opeens op het werk trouwens
zou ik ook doen, en aangezien je toch tegen een bot spelt zondag zou je daar die trainingsplekken kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
Ik denk dat ik het ga proberen met mijn a-team... wel met PIC uiteraard. Moet een hoger middenveld kunnen halen en dus zou ik een kans moeten kunnen maken, ook al is zijn verdediging best sterk!
Mooie plek, voor een debuutquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef rompompom het volgende:
Bah, wéér geen friendly kunnen ritselen in Marokko of Taiwan..
Dan morgenavond maar het debuut van Flappekz ex-nepdiëtist gewoon in Estadio Walhalla.
Dat dan weer wel.quote:
Ik doe niet mee, maar wens je van harte succes. En ik reageer hier omdat ik het topic niet in m'n MyAT wilquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
[Hattrick] Fok! Hattrick Jeugdcompetitie! Discussietopic
Ow ik dacht haagse blufquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 14
qyn doet niet mee hoorquote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
tegen waailappen kunnen we allemaal winnen
Ze staan alle 6 op de TL. Eventuele geïnteresseerden veel succes met bookmarken/bieden en hen die een openingsbod willen plaatsen: alvast bedankt!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er komt ook eentje op te staan in die categorie, dus als je zou willen, graag
Spelers die gelist gaan worden:
* José Manuel Macuer, 30j45d, Wereldklasse Verdedigen, Matig Positiespel, Uitstekend ervaring, Redelijk leiderschap, [Snel], Tvgl +- 1,7mln
* Alan MacCarthy, 27j51d, Uitstekend Verdedigen, Goed Vleugelspel, Redelijk Positiespel, Redelijk Scoren, [Koppen], Tvgl +- 700k
* Kauko Rasmus, 25j84d, Briljant Vleugelspel, Uitstekend Positiespel, bijna Redelijk Passen, [Snel]. Tvgl +- 2,3mln
* Eric Sisson, 29j70d, Bovennatuurlijk Scoren, Briljant Passen. Tvgl +- 3,5mln
* Luigi Massari, 26j6d, Uitstekend Scoren, Formidabel Passen, [Koppen]. Tvgl +- 1,3mln
Misschien ook dat m'n vml. Kyrgyzstan-U20 international nog de deur uit gaat:
* Kasym Kerimov, 21j5d, Wereldklasse Positiespel, matig Verdedigen, matig Vleugelspel, [Snel]. Tvgl +- 3mln
Bovenstaande spelers hebben allen zondag al gespeeld krijgen allemaal deze week gratis een training Korte Pass mee, 100% TI, 8% Conditie. Mogelijk dat Rasmus zelfs naar Redelijk Passen popt..
5 ton geboden op Alan MacCarthy. Suc6quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ze staan alle 6 op de TL. Eventuele geïnteresseerden veel succes met bookmarken/bieden en hen die een openingsbod willen plaatsen: alvast bedankt!!
Concreet betekent dit dat de kans groot is dat ook ik 1 of 2 divisies ga zakken de komende tijd. Hangt er een beetje van af hoe veel geld ik binnen hark en of ik morgen de beker overleef. M'n middenveld (en dus de ratings aldaar) blijft intact (PM-trainees gaan nu een paar seizoenen Passen krijgen). Van de opbrengst zou ik een kekke spits en 2 nieuwe verdedigers (die ik op woensdag op Passen zou kunnen trainen) kunnen halen. Zo hoef ik niet bij voorbaat kansloos te zijn. Afijn, eerst morgen (en vrijdag) maar afwachten wat deze switch financieel op gaat leveren/kost...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: 2/8 waardeloos (max. waardeloos) Vleugelspel: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk) Passen: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend |
5 Miljoen voor nu voldoende?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ze staan alle 6 op de TL. Eventuele geïnteresseerden veel succes met bookmarken/bieden en hen die een openingsbod willen plaatsen: alvast bedankt!!
Concreet betekent dit dat de kans groot is dat ook ik 1 of 2 divisies ga zakken de komende tijd. Hangt er een beetje van af hoe veel geld ik binnen hark en of ik morgen de beker overleef. M'n middenveld (en dus de ratings aldaar) blijft intact (PM-trainees gaan nu een paar seizoenen Passen krijgen). Van de opbrengst zou ik een kekke spits en 2 nieuwe verdedigers (die ik op woensdag op Passen zou kunnen trainen) kunnen halen. Zo hoef ik niet bij voorbaat kansloos te zijn. Afijn, eerst morgen (en vrijdag) maar afwachten wat deze switch financieel op gaat leveren/kost...
Mn goed verdediger die nog 41 dagen in de jeugd moet blijven zittenquote:Ricky Reuvers: Hij kan zich overall nog wel wat verbeteren, maar verwacht niks spectaculairs meer.
Jammer van zn passen en zn positiespel. Al is t max van dat laatste nog niet bekent. Maar eens kijken of ik anders spelhervatten erbij zal gaan trainen. Das ook leuk voor mn goed keep.quote:Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/87/7 goed (max. goed)
Positiespel: 4/? zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/8 slecht (max. slecht)
Passen: 4/8 zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Dat is al een heel mooi beginquote:
Ik probeer wat bij te lezen, sinds wanneer post(te) jij daar eigenlijk? Kan me niet herinneren je daar ooit te hebben gezien (niet dat ik daar erg actief was met een 100-150 posts per maand)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
heeft iemand de VBL rel gevolgd?
heel weinig. Maar ik viel er in bij het begin van de rel, dus wie ben ik dan om die jongens (en paar dames) geen plekje aan te bieden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik probeer wat bij te lezen, sinds wanneer post(te) jij daar eigenlijk? Kan me niet herinneren je daar ooit te hebben gezien (niet dat ik daar erg actief was met een 100-150 posts per maand)
Ja, om mn werkdag vermakelijk te houdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zit het net even te lezen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vond het ook geweldig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, om mn werkdag vermakelijk te houden
even?quote:
mja, maar ben inmiddels al weer een tijdje bezigquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vond het ook geweldig.
[..]
even?
nee, ga nu effe lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
vertel me de hoogtepunten maarquote:Op woensdag 23 september 2009 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kun je beter doen als je even de tijd hebt.. ben nu nog bezig
Heb je nog postrechten? Zal wel niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vond het ook geweldig.
[..]
even?
Ik ben onaangetast!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je nog postrechten? Zal wel niet..
Maar waarschijnlijk gooit hij het wel weer open. Zijn toch inkomsten die die misloopt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is nu op het punt dat een deel van de vbl users het niet meer open willen zien blijkbaar.
Nee, kan iemand een korte samenvatting geven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, kan iemand een korte samenvatting geven?
Ben benieuwd of Nico wat heeft gehoord van Danny over zn nieuwe forum....Er werd in een van de topics in FB door de crew (ik meen Conflict) gevraagd wie Nico Martens isquote:Op woensdag 23 september 2009 09:59 schreef rompompom het volgende:
[..]User Golfer werd belachelijk gemaakt door crewlid Static Raymania vond dat niet tof allemaal en gaf een paar dagen later in een topic in VBL aan dat hij alleen het VBL forum interessant vindt Schijnbaar is dat tegen de crewpolicy en is Raymania op zwart gegooid door Danny Er brak oorlog uit in VBL; vrijwel alle sprongen voor Raymania op de bres (zie ook de smurf-avatars). Hoop bans uitgedeeld (zie MED, hoewel ze er niet allemaal instaan) Twee van de drie overgebleven modjes verklaarden zich solidair met Raymania en stapten op VBL onderbezet qua crew en gesloten door Danny ook bedoeld als afkoelperiode voor een ieder Nico heeft samen met anderen een alternatief VBL forum opgezet waar al gauw alle regelmatig postende users zich hadden geregistreerd Danny realiseert zich nu dat hij zo toch een hoop inkomsten gaat mislopen en heeft vanochtend VBL weer opengegooid Iedereen wordt geacht te doen alsof er niks aan de zeis is
Ik zag dat 2 van mn boden alweer weggevaagd warenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom ook zou 'ie... 85%, zo niet meer, komt toch wel weer terug op VBL posten. Daarnaast is Fok! gewoon veel breder dan alleen VBL, zie ook oa. GAM, SPT, SES, NWS, POL, etc. Het is voor velen veel gemakkelijker om alles op 1 forum te combineren, zeker met de handige MyAT-functie die Fok! kent.
Neemt niet weg dat vblvoetbal.nl een goed lopend alternatief kan worden. Er is best ruimte voor een nieuw, groot voetbalforum in Nederland. En als daar een vaste kern van 50-100 postende users blijft, dan komt nieuwe aanwas vanzelf.
Nu eerst maar even de transfermarkt op. Kijken of er wat lekkers valt te halen
rpp, jij trainde ook Passen toch? Wat is de meest rendabele vorm van trainees? Ik zoek er nog een stuk of 5-6 (liever niet boven het miljoen per stuk..)
Toch zou ik het stiekem best grappig vinden als VBL een soort van instort. Als er achter het forum van Nico wat devvers gaan staan, kan dat best leuk worden. En als het gaat lopen, krijg je vanzelf bredere dingen (als daar ruimte voor is natuurlijk).quote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom ook zou 'ie... 85%, zo niet meer, komt toch wel weer terug op VBL posten. Daarnaast is Fok! gewoon veel breder dan alleen VBL, zie ook oa. GAM, SPT, SES, NWS, POL, etc. Het is voor velen veel gemakkelijker om alles op 1 forum te combineren, zeker met de handige MyAT-functie die Fok! kent.
Neemt niet weg dat vblvoetbal.nl een goed lopend alternatief kan worden. Er is best ruimte voor een nieuw, groot voetbalforum in Nederland. En als daar een vaste kern van 50-100 postende users blijft, dan komt nieuwe aanwas vanzelf.
Ik koop ze op 17 >30d, goed PM/scoren en zwak passen. Met één niveau stijging schiet je al lekker op en met korte pass kun je minimaal twee niveaus stijgen in een seizoen. Succes gegarandeerd en de aankoop kosten liggen rond de 300k/trainee.quote:Nu eerst maar even de transfermarkt op. Kijken of er wat lekkers valt te halen
rpp, jij trainde ook Passen toch? Wat is de meest rendabele vorm van trainees? Ik zoek er nog een stuk of 5-6 (liever niet boven het miljoen per stuk..)
Ooeh, dat moet ik ook maar ff onthouden voor mijn b-traineesquote:Op woensdag 23 september 2009 10:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik koop ze op 17 >30d, goed PM/scoren en zwak passen. Met één niveau stijging schiet je al lekker op en met korte pass kun je minimaal twee niveaus stijgen in een seizoen. Succes gegarandeerd en de aankoop kosten liggen rond de 300k/trainee.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb mijn supporterschappen weer een beetje doorgespit, en heb nu 6 slots over! Iemand die nog een supporter wil (en mij eventueel kan supporteren)?
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Xummon het volgende:
Op z'n vroegst op 02-10-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
oh ik supporter je al
Zie http://www.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?PlayerID=257984564&BrowseIds=quote:Op woensdag 23 september 2009 11:20 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ooeh, dat moet ik ook maar ff onthouden voor mijn b-traineesBeetje snel geld produceren
Werd wel eens tijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:46 schreef Xummon het volgende:
zo een oude competitiegenoot uit mijn supporterlijst geknikkerd en ruudt toegevoegd
Dat is 1 Passen-pop? Zo ja, zeker de moeite waardquote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie http://www.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?PlayerID=257984564&BrowseIds=
You can get another Supporter Slot at earliest on 22-10-2009.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb mijn supporterschappen weer een beetje doorgespit, en heb nu 6 slots over! Iemand die nog een supporter wil (en mij eventueel kan supporteren)?
quote:Perry van Dusseldorp
30 jaar en 69 dagen, TSI = 11 470
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Wat is een tdfw?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. M'n 2e potentiële U20 is aan m'n neus voorbij gegaan... Ik heb flink mee geboden tot zo'n 7 miljoen, maar dat bedrag sloeg eigenlijk al nergens op. Nouja, en dan is er zo'n gast die nog hoger biedt..
Nu zal 'ie waarschijnlijk op PM worden getraind met Uitstekend trainer door een andere Nederlander. Op zich ook prima, het idee was echter hem op Passen te trainen en er een tDFW van te maken. Nu maar op zoek naar wat anders
Ah technical. Waarom zie je die afkortingen (vrijwel?) nooit met andere specialties voorbijkomen?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Technical Defensive ForWard
Omdat een TDFW een speciale bijdrage heeft aan de ratings, mits voldoende benodigde statsquote:Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah technical. Waarom zie je die afkortingen (vrijwel?) nooit met andere specialties voorbijkomen?
Is hier ergens een lap tekst over?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat een TDFW een speciale bijdrage heeft aan de ratings, mits voldoende benodigde stats
Gevonden!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sowieso wel in de spelregels, op Hattrickwiki en op de interne Hattrickfora...
Ja, één niveau. Zeer de moeite waard!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is 1 Passen-pop? Zo ja, zeker de moeite waard
Te duur.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt nog 4 wedstrijden voordat ie gepromoveerd wordt. Dus nog ff op positiespel trainen, en dan mag ie direct de verkoop in. Iemand bij voorbaat al interesse?
Ik had tot daarnet eigenlijk geen idee hoeveel ie op zou kunnen leveren, maar de TV maakte me toch best blij:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 254029363 22-09-2009 2 070 1 836 000 ¤ 17 redelijk 260272832 22-09-2009 1 850 3 060 000 ¤ 17 redelijk 260269311 22-09-2009 1 460 3 919 725 ¤ 17 redelijk 260282313 22-09-2009 1 670 1 274 000 ¤ 17 redelijk 258079472 21-09-2009 1 210 1 249 000 ¤ 17 redelijk 257785171 21-09-2009 1 190 1 218 000 ¤ 17 redelijk 258495155 20-09-2009 1 680 1 409 000 ¤ 17 redelijk 259825030 20-09-2009 1 570 598 000 ¤ 17 redelijk 260071059 19-09-2009 1 580 1 353 000 ¤ 17 redelijk 259995007 19-09-2009 1 340 665 000 ¤ 17 redelijk |
Hoe lang duurt die ban dan, en zijn er meer van ons gebanned? Anders mogen ze de TeauTeau voorspellingen ook in mijn inbox doenquote:
damm nice spelertje, lekker met zijn leeftijd erbijquote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt nog 4 wedstrijden voordat ie gepromoveerd wordt. Dus nog ff op positiespel trainen, en dan mag ie direct de verkoop in. Iemand bij voorbaat al interesse?
Waarom heb je die niet getraind?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm nice spelertje, lekker met zijn leeftijd erbij
heb zelf ook zo een leuke multiskill speler alleen is die jammer genoeg een stuk ouder
[ afbeelding ]
Wellicht had ie op een andere linie meerdere talentjes rondlopen...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet getraind?
quote:Sylvain Slagboom (55689062)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2009
Team: United Black Panthers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 09-08-2009 10:34 (45 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: slecht (max. slecht)
Scoren: onbekend (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend
quote:Opmerkingen trainer
22-09-2009 21:55
Wedstrijd Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Verdedigen, maar ik wil toch even opmerken dat Sylvain Slagboom uitstekend kan worden op deze vaardigheid.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht had ie op een andere linie meerdere talentjes rondlopen...
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef NelisZ het volgende:
quote:Op z'n vroegst op 13-12-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Voor de liefhebbers.....quote:Gideon van Olphen (CV) (211177455)
20 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 18-10-2009
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 28-07-2008 (7/36), 3s 12w 2d)
Total Skill Index (TSI): 5 370
Loon: 930 ¤/week
14 880 ¤ / seizoen
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 26-09-2009 19:26 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: formidabel
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef foetre het volgende:
Volgende slachtoffer heeft een bekende van hier uitgeschakelt The Sheepheads - Culpa (v.K.) 8 - 7
En dat zegt wat????quote:Op woensdag 23 september 2009 20:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Tuurlijk! Het is een federatiemember
quote:
En hij is degene met het sjiekste vlaggetje: Barbados.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij was best wel actief hoor en deed mee aan fokcups etc
quote:
Niet toen ik t organiseerde of daarvoor anders kende ik m welquote:Op woensdag 23 september 2009 20:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij was best wel actief hoor en deed mee aan fokcups etc
En dat zeg je ook niet oidquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Iraans vlaggetje opgehaald en al mijn spelers hebben al hun ledematen nog
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!quote:
ik heb ook weer een slotje over.. dus ik kan je ook supporterenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!
Dealquote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook weer een slotje over.. dus ik kan je ook supporteren
Verder lezen vent ze had maar 1 plaats over en ze heeft foetre al gesuportert. Als je kan wachten tot december kan je een plekkie voor mij reserveren.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!
quote:
quote:Nieuwe supporter
nielsrop is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
quote:Dynamo Groningen biedt voor Gideon van Olphen
Dynamo Groningen bood 1 250 000 ¤ voor Gideon van Olphen en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 26-09-2009 19:26
jij hebt waarschijnlijk geen bots (ik mss ook niet, moet k nog ff checkenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t beter dan ikke
Ik heb t zelfde gedaan en sta 6e
u riep?quote:
quote:Seizoen 29
De Beker
Topscorers in de Beker
Speler Team Doelpunten
1. Sascha Schwender IJsselstein Monkeys 12
2. Hans Nijman SC Dollerse Boys 11
3. Henrik Pind Nielsen Hoog boys 11
4. Jozua Waltman FC Wageningen 11
5. Steve Bellenge Premium Pirates 11
6. Wim van Basten FcVooruit 11
7. Ilgmārs ¦ūpiņ¨ Aquas United 10
8. Jikke Benneker United Black Panthers 10
9. Leonhard Schrijnders spieker fc 10
10. Wolfgang Koschwanez SnelleKoeien 10
ik heb idd geen bots. Maar goed wel teams die daar voor door kunnen gaan in mijn geval. (lees ongeveer 80 hatstats minder dan ikke heb)quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk geen bots (ik mss ook niet, moet k nog ff checken)
mazda?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Flappekz het volgende:
Zo...uw aller Flap heeft een gloednieuwe coupe
dat was ik tot vandaag ook toen ik 700 euro (incl grote beurt) moest neerleggen zodat de apk verlengd werd. Terwijl ik dacht dat hij gewoon tiptop in orde wasquote:Op woensdag 23 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen....met mijn huidige auto ben ik tevreden
Mja, daar begin ik ook wel voor te vrezen...is nu 6,5 jaar oud, iets meer dan een ton gelopen....quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat was ik tot vandaag ook toen ik 700 euro (incl grote beurt) moest neerleggen zodat de apk verlengd werd. Terwijl ik dacht dat hij gewoon tiptop in orde was
Yup....zit er ook serieus over te denken om m te gaan verkopen, en lekker een brommertje te kopen. Naar mn werk is maar 18km...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:52 schreef The_Hives het volgende:
heb er nu zelf 30k mee gereden, maar moest remblokken/schijven/wat bij uitlaat, en soort van veringen ofzo voor (weet naam niet meer). Tja tikt allemaal lekker aan.
nu ik nieuwe werk heb, ik maar 6 kilometer naar de treinquote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yup....zit er ook serieus over te denken om m te gaan verkopen, en lekker een brommertje te kopen. Naar mn werk is maar 18km...
Daar kun je je op kledenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu ik nieuwe werk heb, ik maar 6 kilometer naar de treinmet een diesel
. Maja een brommer met -10 is wel koud hoor
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de autoquote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yup....zit er ook serieus over te denken om m te gaan verkopen, en lekker een brommertje te kopen. Naar mn werk is maar 18km...
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooterquote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu ik nieuwe werk heb, ik maar 6 kilometer naar de treinmet een diesel
. Maja een brommer met -10 is wel koud hoor
En ik vond mn 95 al laagquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo, klaar in Ierland. 9-0 verloren, helaas een goede trainee na 61 minuten met rood eruit
34 hatstats ge-evenaard
ja, maar dan zit ik weer met 6 truien en jassen aan in een overvolle spitstrein. Tja dilemma dilemmaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de auto
[..]
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooter
Ja, maar jij bent een negertquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar dan zit ik weer met 6 truien en jassen aan in een overvolle spitstrein. Tja dilemma dilemma
damn.. ik blijf maar rond de 80..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo, klaar in Ierland. 9-0 verloren, helaas een goede trainee na 61 minuten met rood eruit
34 hatstats ge-evenaard
quote:
Excuusnegertquote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wel handig he als je dat altijd als excuus kunt gebruiken
was je ze wel eerst?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef Xummon het volgende:
volgende week ballen tegen paaskonijn
quote:
volgens mij verwarren jullie me met vulliequote:
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wel handig he als je dat altijd als excuus kunt gebruiken
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?
zonde.. maar goed vlaggetjes verzamelen is ook leukquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn bekeravontuur zit er helaas op, m'n tegenstander heeft niet gePIC't gezien z'n 296 hatstats... nou ja, dan maar weer wat vlaggetjes gaan scoren!
meestal zwart van de bonen, maar ik kan je wel vermelden dat mn bilspleet net als de kleur van mn handpalmen zijn. Maar dat komt vooral doordat wij van dat harde toiletpapier gebruiken waardoor je aldoor een laagje van je huid afschraapt. MJ is er niets bijquote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?
maar eh, spannend leven heb je zeker dat je je dit altijd al heb afgevraagd?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah kan ik die levensvraag van mn lijstje schrappenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
meestal zwart van de bonen, maar ik kan je wel vermelden dat mn bilspleet net als de kleur van mn handpalmen zijn. Maar dat komt vooral doordat wij van dat harde toiletpapier gebruiken waardoor je aldoor een laagje van je huid afschraapt. MJ is er niets bij
heb je het in de gaten?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar eh, spannend leven heb je zeker dat je je dit altijd al heb afgevraagd?
Ik ben vaak volledig. Ik wilde het ook nog over de samenstelling hebben, maar dat laat ik dan maar achterwegequote:Op woensdag 23 september 2009 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah kan ik die levensvraag van mn lijstje schrappende overige details waren niet perse nodig geweest
[..]
Ik heb toch al over mn gat verteldquote:heb je het in de gaten?
fijn dat je zo volledig bent, maar het is in dit geval verder niet nodig. Ik vond het antwoord volledig genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ben vaak volledig. Ik wilde het ook nog over de samenstelling hebben, maar dat laat ik dan maar achterwege
ohw ja overheen gelezenquote:Ik heb toch al over mn gat verteld
zeg.. er worden hier wel levensvragen beantwoord hoor..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef Xummon het volgende:
uhm kunnen we het weer over iets anders als The_Hives zijn gat hebben, dadelijk raakt Vullie opgewonden
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg.. er worden hier wel levensvragen beantwoord hoor..
PM hem maar naar MrMoonquote:Op woensdag 23 september 2009 23:03 schreef The_Hives het volgende:
-edit-
foto van mn gat dan maar weggehaald
ik stuur hem op per post, kan ik er nog wat irl haar op plakken zodat hij er ook een geursensatie erbij heeftquote:
topquote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik stuur hem op per post, kan ik er nog wat irl haar op plakken zodat hij er ook een geursensatie erbij heeft
moeten er ook nog korstjes aanzitten?quote:
als jij denkt dat ik daardoor een betere indruk krijg, moet je het vooral doenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moeten er ook nog korstjes aanzitten?
sorry voor de anderen, nu hou ik op![]()
wil je er ook nog een roze strikje omquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik daardoor een betere indruk krijg, moet je het vooral doen
wel graag goed en stevig verpakken..
ik denk dat bruin toepasselijker isquote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
wil je er ook nog een roze strikje om
Het slaat aanquote:Op donderdag 24 september 2009 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Nieuwe ochtend, nieuw gespreksonderwerp?
quote:
Blijf maar gewoon op deze paginaquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
goed dat ik het gister gemist heb? Dan ga ik namelijk geen pagina terugkijken
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Xummon het volgende:
we kunnen het in het kort voor je samenvatten als je wilt
als Flap mij al aan raadt om het niet te doen, kan het nooit goed zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon op deze pagina
99 van de 100 van de 100 van de 100?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de auto
[..]
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooter
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
als Flap mij al aan raadt om het niet te doen, kan het nooit goed zijn
Erg on-topic inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijn
t staat er niet logies maar je snapte m iig welquote:Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
99 van de 100 van de 100 van de 100?
Hoogst waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijn
quote:
tja, kan ik er wat aan doen dat ik door anderen op het off-topicpad gesleurd wordtquote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk wel ja
Helemaal niets. Zeker mee gesleurd door die nep Groninger of was ie nou nep Brabo.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, kan ik er wat aan doen dat ik door anderen op het off-topicpad gesleurd wordt
ja inderdaad! Dat OP daar nog om moet vragenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
bij MusiqueArtistique blijkbaar
tsja.. soms heeft ie van die momenten he?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja inderdaad! Dat OP daar nog om moet vragen
quote:4. Norberto Tibagi (255111110)
Brasil 17 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 03-12-2009
goed in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
quote:5. Romain Pénot (254798466)
France 17 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 25-11-2009
matig in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 22-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Fysiek: licht geblesseerd Geblesseerd, maar inzetbaar
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Over de eerste twijfel ik nog een beetje. Hij is lekker jong, en haalt volgens de planning al briljant in z'n eerste of tweede week dat ie 18 is. Heeft echter erg weinig bijstats...Mocht ik een monsterlijke speler op de TL zien, moet deze Tibagi toch maar plaats gaan maken denk ik.quote:Lier Beloki (259591173)
España 17 jaar en 32 dagen, volgende verjaardag: 14-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 18-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Lekker voor nieuwe traineesquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:41 schreef Psychonikeo het volgende:
en nog dit:
24-09-2009 (3/40) Je hebt een speler verkocht en 2 690 490 ¤ ontvangen.
24-09-2009 (3/40) Je hebt een speler verkocht en 494 760 ¤ ontvangen.
Ik shop ook graagquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
juist.. lekker shoppen.
Wat hattrick betreft ben ik dan net een wijf
de laatste is een jeugdspelerquote:Oldřich Kodym Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Alessandro Verdugo Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Frenk de Wijk Zag zijn mate van positiespel toenemen van redelijk naar goed
EDIT ------quote:Thierry Juckem (260438083)
Lëtzebuerg 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 07-01-2010
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: The Franks (sinds 20-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 430 ¤/week
Herinneringen
Deadline: 25-09-2009 09:33
Vraagprijs: 20 000 ¤
Hoogste bod: 33 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
EDIT-----quote:Göpf Spalinger (260516294)
Schweiz 17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 01-01-2010
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Eschenberg (sinds 21-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 430 \u20ac/week
Herinneringen
Deadline: 25-09-2009 09:39
Vraagprijs: 12 500 \u20ac
Hoogste bod: 63 000 \u20ac door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:25-09-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
25-09-2009 Je hebt een speler gekocht en 63 000 ¤ betaald, plus 516 ¤ voor zijn eerste week salaris.
25-09-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
25-09-2009 Je hebt een speler gekocht en 33 000 ¤ betaald, plus 516 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik shop ook graagen dan niet alleen in HT
quote:Bernie Admiraal (CV) (242530346)
18 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 15-11-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Insane Ones
(sinds 09-07-2009 (8/39), 11w 1d)
Total Skill Index (TSI): 6 720
Loon: 1 330 ¤/week
21 280 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: goed Spelhervatting: zwak