Mooie plek, voor een debuutquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef rompompom het volgende:
Bah, wéér geen friendly kunnen ritselen in Marokko of Taiwan..
Dan morgenavond maar het debuut van Flappekz ex-nepdiëtist gewoon in Estadio Walhalla.
Dat dan weer wel.quote:
Ik doe niet mee, maar wens je van harte succes. En ik reageer hier omdat ik het topic niet in m'n MyAT wilquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
[Hattrick] Fok! Hattrick Jeugdcompetitie! Discussietopic
Ow ik dacht haagse blufquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 14
qyn doet niet mee hoorquote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
tegen waailappen kunnen we allemaal winnen
Ze staan alle 6 op de TL. Eventuele geïnteresseerden veel succes met bookmarken/bieden en hen die een openingsbod willen plaatsen: alvast bedankt!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er komt ook eentje op te staan in die categorie, dus als je zou willen, graag
Spelers die gelist gaan worden:
* José Manuel Macuer, 30j45d, Wereldklasse Verdedigen, Matig Positiespel, Uitstekend ervaring, Redelijk leiderschap, [Snel], Tvgl +- 1,7mln
* Alan MacCarthy, 27j51d, Uitstekend Verdedigen, Goed Vleugelspel, Redelijk Positiespel, Redelijk Scoren, [Koppen], Tvgl +- 700k
* Kauko Rasmus, 25j84d, Briljant Vleugelspel, Uitstekend Positiespel, bijna Redelijk Passen, [Snel]. Tvgl +- 2,3mln
* Eric Sisson, 29j70d, Bovennatuurlijk Scoren, Briljant Passen. Tvgl +- 3,5mln
* Luigi Massari, 26j6d, Uitstekend Scoren, Formidabel Passen, [Koppen]. Tvgl +- 1,3mln
Misschien ook dat m'n vml. Kyrgyzstan-U20 international nog de deur uit gaat:
* Kasym Kerimov, 21j5d, Wereldklasse Positiespel, matig Verdedigen, matig Vleugelspel, [Snel]. Tvgl +- 3mln
Bovenstaande spelers hebben allen zondag al gespeeld krijgen allemaal deze week gratis een training Korte Pass mee, 100% TI, 8% Conditie. Mogelijk dat Rasmus zelfs naar Redelijk Passen popt..
5 ton geboden op Alan MacCarthy. Suc6quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ze staan alle 6 op de TL. Eventuele geïnteresseerden veel succes met bookmarken/bieden en hen die een openingsbod willen plaatsen: alvast bedankt!!
Concreet betekent dit dat de kans groot is dat ook ik 1 of 2 divisies ga zakken de komende tijd. Hangt er een beetje van af hoe veel geld ik binnen hark en of ik morgen de beker overleef. M'n middenveld (en dus de ratings aldaar) blijft intact (PM-trainees gaan nu een paar seizoenen Passen krijgen). Van de opbrengst zou ik een kekke spits en 2 nieuwe verdedigers (die ik op woensdag op Passen zou kunnen trainen) kunnen halen. Zo hoef ik niet bij voorbaat kansloos te zijn. Afijn, eerst morgen (en vrijdag) maar afwachten wat deze switch financieel op gaat leveren/kost...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: 2/8 waardeloos (max. waardeloos) Vleugelspel: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk) Passen: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend |
5 Miljoen voor nu voldoende?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ze staan alle 6 op de TL. Eventuele geïnteresseerden veel succes met bookmarken/bieden en hen die een openingsbod willen plaatsen: alvast bedankt!!
Concreet betekent dit dat de kans groot is dat ook ik 1 of 2 divisies ga zakken de komende tijd. Hangt er een beetje van af hoe veel geld ik binnen hark en of ik morgen de beker overleef. M'n middenveld (en dus de ratings aldaar) blijft intact (PM-trainees gaan nu een paar seizoenen Passen krijgen). Van de opbrengst zou ik een kekke spits en 2 nieuwe verdedigers (die ik op woensdag op Passen zou kunnen trainen) kunnen halen. Zo hoef ik niet bij voorbaat kansloos te zijn. Afijn, eerst morgen (en vrijdag) maar afwachten wat deze switch financieel op gaat leveren/kost...
Mn goed verdediger die nog 41 dagen in de jeugd moet blijven zittenquote:Ricky Reuvers: Hij kan zich overall nog wel wat verbeteren, maar verwacht niks spectaculairs meer.
Jammer van zn passen en zn positiespel. Al is t max van dat laatste nog niet bekent. Maar eens kijken of ik anders spelhervatten erbij zal gaan trainen. Das ook leuk voor mn goed keep.quote:Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/87/7 goed (max. goed)
Positiespel: 4/? zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/8 slecht (max. slecht)
Passen: 4/8 zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Dat is al een heel mooi beginquote:
Ik probeer wat bij te lezen, sinds wanneer post(te) jij daar eigenlijk? Kan me niet herinneren je daar ooit te hebben gezien (niet dat ik daar erg actief was met een 100-150 posts per maand)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
heeft iemand de VBL rel gevolgd?
heel weinig. Maar ik viel er in bij het begin van de rel, dus wie ben ik dan om die jongens (en paar dames) geen plekje aan te bieden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik probeer wat bij te lezen, sinds wanneer post(te) jij daar eigenlijk? Kan me niet herinneren je daar ooit te hebben gezien (niet dat ik daar erg actief was met een 100-150 posts per maand)
Ja, om mn werkdag vermakelijk te houdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zit het net even te lezen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vond het ook geweldig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, om mn werkdag vermakelijk te houden
even?quote:
mja, maar ben inmiddels al weer een tijdje bezigquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vond het ook geweldig.
[..]
even?
nee, ga nu effe lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
vertel me de hoogtepunten maarquote:Op woensdag 23 september 2009 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kun je beter doen als je even de tijd hebt.. ben nu nog bezig
Heb je nog postrechten? Zal wel niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vond het ook geweldig.
[..]
even?
Ik ben onaangetast!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je nog postrechten? Zal wel niet..
Maar waarschijnlijk gooit hij het wel weer open. Zijn toch inkomsten die die misloopt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is nu op het punt dat een deel van de vbl users het niet meer open willen zien blijkbaar.
Nee, kan iemand een korte samenvatting geven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, kan iemand een korte samenvatting geven?
Ben benieuwd of Nico wat heeft gehoord van Danny over zn nieuwe forum....Er werd in een van de topics in FB door de crew (ik meen Conflict) gevraagd wie Nico Martens isquote:Op woensdag 23 september 2009 09:59 schreef rompompom het volgende:
[..]User Golfer werd belachelijk gemaakt door crewlid Static Raymania vond dat niet tof allemaal en gaf een paar dagen later in een topic in VBL aan dat hij alleen het VBL forum interessant vindt Schijnbaar is dat tegen de crewpolicy en is Raymania op zwart gegooid door Danny Er brak oorlog uit in VBL; vrijwel alle sprongen voor Raymania op de bres (zie ook de smurf-avatars). Hoop bans uitgedeeld (zie MED, hoewel ze er niet allemaal instaan) Twee van de drie overgebleven modjes verklaarden zich solidair met Raymania en stapten op VBL onderbezet qua crew en gesloten door Danny ook bedoeld als afkoelperiode voor een ieder Nico heeft samen met anderen een alternatief VBL forum opgezet waar al gauw alle regelmatig postende users zich hadden geregistreerd Danny realiseert zich nu dat hij zo toch een hoop inkomsten gaat mislopen en heeft vanochtend VBL weer opengegooid Iedereen wordt geacht te doen alsof er niks aan de zeis is
Ik zag dat 2 van mn boden alweer weggevaagd warenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom ook zou 'ie... 85%, zo niet meer, komt toch wel weer terug op VBL posten. Daarnaast is Fok! gewoon veel breder dan alleen VBL, zie ook oa. GAM, SPT, SES, NWS, POL, etc. Het is voor velen veel gemakkelijker om alles op 1 forum te combineren, zeker met de handige MyAT-functie die Fok! kent.
Neemt niet weg dat vblvoetbal.nl een goed lopend alternatief kan worden. Er is best ruimte voor een nieuw, groot voetbalforum in Nederland. En als daar een vaste kern van 50-100 postende users blijft, dan komt nieuwe aanwas vanzelf.
Nu eerst maar even de transfermarkt op. Kijken of er wat lekkers valt te halen
rpp, jij trainde ook Passen toch? Wat is de meest rendabele vorm van trainees? Ik zoek er nog een stuk of 5-6 (liever niet boven het miljoen per stuk..)
Toch zou ik het stiekem best grappig vinden als VBL een soort van instort. Als er achter het forum van Nico wat devvers gaan staan, kan dat best leuk worden. En als het gaat lopen, krijg je vanzelf bredere dingen (als daar ruimte voor is natuurlijk).quote:Op woensdag 23 september 2009 10:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom ook zou 'ie... 85%, zo niet meer, komt toch wel weer terug op VBL posten. Daarnaast is Fok! gewoon veel breder dan alleen VBL, zie ook oa. GAM, SPT, SES, NWS, POL, etc. Het is voor velen veel gemakkelijker om alles op 1 forum te combineren, zeker met de handige MyAT-functie die Fok! kent.
Neemt niet weg dat vblvoetbal.nl een goed lopend alternatief kan worden. Er is best ruimte voor een nieuw, groot voetbalforum in Nederland. En als daar een vaste kern van 50-100 postende users blijft, dan komt nieuwe aanwas vanzelf.
Ik koop ze op 17 >30d, goed PM/scoren en zwak passen. Met één niveau stijging schiet je al lekker op en met korte pass kun je minimaal twee niveaus stijgen in een seizoen. Succes gegarandeerd en de aankoop kosten liggen rond de 300k/trainee.quote:Nu eerst maar even de transfermarkt op. Kijken of er wat lekkers valt te halen
rpp, jij trainde ook Passen toch? Wat is de meest rendabele vorm van trainees? Ik zoek er nog een stuk of 5-6 (liever niet boven het miljoen per stuk..)
Ooeh, dat moet ik ook maar ff onthouden voor mijn b-traineesquote:Op woensdag 23 september 2009 10:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik koop ze op 17 >30d, goed PM/scoren en zwak passen. Met één niveau stijging schiet je al lekker op en met korte pass kun je minimaal twee niveaus stijgen in een seizoen. Succes gegarandeerd en de aankoop kosten liggen rond de 300k/trainee.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb mijn supporterschappen weer een beetje doorgespit, en heb nu 6 slots over! Iemand die nog een supporter wil (en mij eventueel kan supporteren)?
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Xummon het volgende:
Op z'n vroegst op 02-10-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
oh ik supporter je al
Zie http://www.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?PlayerID=257984564&BrowseIds=quote:Op woensdag 23 september 2009 11:20 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ooeh, dat moet ik ook maar ff onthouden voor mijn b-traineesBeetje snel geld produceren
Werd wel eens tijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:46 schreef Xummon het volgende:
zo een oude competitiegenoot uit mijn supporterlijst geknikkerd en ruudt toegevoegd
Dat is 1 Passen-pop? Zo ja, zeker de moeite waardquote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie http://www.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?PlayerID=257984564&BrowseIds=
You can get another Supporter Slot at earliest on 22-10-2009.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb mijn supporterschappen weer een beetje doorgespit, en heb nu 6 slots over! Iemand die nog een supporter wil (en mij eventueel kan supporteren)?
quote:Perry van Dusseldorp
30 jaar en 69 dagen, TSI = 11 470
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Wat is een tdfw?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. M'n 2e potentiële U20 is aan m'n neus voorbij gegaan... Ik heb flink mee geboden tot zo'n 7 miljoen, maar dat bedrag sloeg eigenlijk al nergens op. Nouja, en dan is er zo'n gast die nog hoger biedt..
Nu zal 'ie waarschijnlijk op PM worden getraind met Uitstekend trainer door een andere Nederlander. Op zich ook prima, het idee was echter hem op Passen te trainen en er een tDFW van te maken. Nu maar op zoek naar wat anders
Ah technical. Waarom zie je die afkortingen (vrijwel?) nooit met andere specialties voorbijkomen?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Technical Defensive ForWard
Omdat een TDFW een speciale bijdrage heeft aan de ratings, mits voldoende benodigde statsquote:Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah technical. Waarom zie je die afkortingen (vrijwel?) nooit met andere specialties voorbijkomen?
Is hier ergens een lap tekst over?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat een TDFW een speciale bijdrage heeft aan de ratings, mits voldoende benodigde stats
Gevonden!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sowieso wel in de spelregels, op Hattrickwiki en op de interne Hattrickfora...
Ja, één niveau. Zeer de moeite waard!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is 1 Passen-pop? Zo ja, zeker de moeite waard
Te duur.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt nog 4 wedstrijden voordat ie gepromoveerd wordt. Dus nog ff op positiespel trainen, en dan mag ie direct de verkoop in. Iemand bij voorbaat al interesse?
Ik had tot daarnet eigenlijk geen idee hoeveel ie op zou kunnen leveren, maar de TV maakte me toch best blij:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 254029363 22-09-2009 2 070 1 836 000 ¤ 17 redelijk 260272832 22-09-2009 1 850 3 060 000 ¤ 17 redelijk 260269311 22-09-2009 1 460 3 919 725 ¤ 17 redelijk 260282313 22-09-2009 1 670 1 274 000 ¤ 17 redelijk 258079472 21-09-2009 1 210 1 249 000 ¤ 17 redelijk 257785171 21-09-2009 1 190 1 218 000 ¤ 17 redelijk 258495155 20-09-2009 1 680 1 409 000 ¤ 17 redelijk 259825030 20-09-2009 1 570 598 000 ¤ 17 redelijk 260071059 19-09-2009 1 580 1 353 000 ¤ 17 redelijk 259995007 19-09-2009 1 340 665 000 ¤ 17 redelijk |
Hoe lang duurt die ban dan, en zijn er meer van ons gebanned? Anders mogen ze de TeauTeau voorspellingen ook in mijn inbox doenquote:
damm nice spelertje, lekker met zijn leeftijd erbijquote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelt nog 4 wedstrijden voordat ie gepromoveerd wordt. Dus nog ff op positiespel trainen, en dan mag ie direct de verkoop in. Iemand bij voorbaat al interesse?
Waarom heb je die niet getraind?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm nice spelertje, lekker met zijn leeftijd erbij
heb zelf ook zo een leuke multiskill speler alleen is die jammer genoeg een stuk ouder
[ afbeelding ]
Wellicht had ie op een andere linie meerdere talentjes rondlopen...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet getraind?
quote:Sylvain Slagboom (55689062)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2009
Team: United Black Panthers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 09-08-2009 10:34 (45 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: slecht (max. slecht)
Scoren: onbekend (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend
quote:Opmerkingen trainer
22-09-2009 21:55
Wedstrijd Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Verdedigen, maar ik wil toch even opmerken dat Sylvain Slagboom uitstekend kan worden op deze vaardigheid.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht had ie op een andere linie meerdere talentjes rondlopen...
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef NelisZ het volgende:
quote:Op z'n vroegst op 13-12-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Voor de liefhebbers.....quote:Gideon van Olphen (CV) (211177455)
20 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 18-10-2009
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 28-07-2008 (7/36), 3s 12w 2d)
Total Skill Index (TSI): 5 370
Loon: 930 ¤/week
14 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 26-09-2009 19:26 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: formidabel
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef foetre het volgende:
Volgende slachtoffer heeft een bekende van hier uitgeschakelt The Sheepheads - Culpa (v.K.) 8 - 7
En dat zegt wat????quote:Op woensdag 23 september 2009 20:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Tuurlijk! Het is een federatiemember
quote:
En hij is degene met het sjiekste vlaggetje: Barbados.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij was best wel actief hoor en deed mee aan fokcups etc
quote:
Niet toen ik t organiseerde of daarvoor anders kende ik m welquote:Op woensdag 23 september 2009 20:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij was best wel actief hoor en deed mee aan fokcups etc
En dat zeg je ook niet oidquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Iraans vlaggetje opgehaald en al mijn spelers hebben al hun ledematen nog
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!quote:
ik heb ook weer een slotje over.. dus ik kan je ook supporterenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!
Dealquote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook weer een slotje over.. dus ik kan je ook supporteren
Verder lezen vent ze had maar 1 plaats over en ze heeft foetre al gesuportert. Als je kan wachten tot december kan je een plekkie voor mij reserveren.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!
quote:
quote:Nieuwe supporter
nielsrop is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
quote:Dynamo Groningen biedt voor Gideon van Olphen
Dynamo Groningen bood 1 250 000 ¤ voor Gideon van Olphen en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 26-09-2009 19:26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |