En ik vond mn 95 al laagquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo, klaar in Ierland. 9-0 verloren, helaas een goede trainee na 61 minuten met rood eruit
34 hatstats ge-evenaard
ja, maar dan zit ik weer met 6 truien en jassen aan in een overvolle spitstrein. Tja dilemma dilemmaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de auto
[..]
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooter
Ja, maar jij bent een negertquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar dan zit ik weer met 6 truien en jassen aan in een overvolle spitstrein. Tja dilemma dilemma
damn.. ik blijf maar rond de 80..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo, klaar in Ierland. 9-0 verloren, helaas een goede trainee na 61 minuten met rood eruit
34 hatstats ge-evenaard
quote:
Excuusnegertquote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wel handig he als je dat altijd als excuus kunt gebruiken
was je ze wel eerst?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef Xummon het volgende:
volgende week ballen tegen paaskonijn
quote:
volgens mij verwarren jullie me met vulliequote:
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wel handig he als je dat altijd als excuus kunt gebruiken
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?
zonde.. maar goed vlaggetjes verzamelen is ook leukquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn bekeravontuur zit er helaas op, m'n tegenstander heeft niet gePIC't gezien z'n 296 hatstats... nou ja, dan maar weer wat vlaggetjes gaan scoren!
meestal zwart van de bonen, maar ik kan je wel vermelden dat mn bilspleet net als de kleur van mn handpalmen zijn. Maar dat komt vooral doordat wij van dat harde toiletpapier gebruiken waardoor je aldoor een laagje van je huid afschraapt. MJ is er niets bijquote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?
maar eh, spannend leven heb je zeker dat je je dit altijd al heb afgevraagd?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah kan ik die levensvraag van mn lijstje schrappenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
meestal zwart van de bonen, maar ik kan je wel vermelden dat mn bilspleet net als de kleur van mn handpalmen zijn. Maar dat komt vooral doordat wij van dat harde toiletpapier gebruiken waardoor je aldoor een laagje van je huid afschraapt. MJ is er niets bij
heb je het in de gaten?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar eh, spannend leven heb je zeker dat je je dit altijd al heb afgevraagd?
Ik ben vaak volledig. Ik wilde het ook nog over de samenstelling hebben, maar dat laat ik dan maar achterwegequote:Op woensdag 23 september 2009 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah kan ik die levensvraag van mn lijstje schrappende overige details waren niet perse nodig geweest
[..]
Ik heb toch al over mn gat verteldquote:heb je het in de gaten?
fijn dat je zo volledig bent, maar het is in dit geval verder niet nodig. Ik vond het antwoord volledig genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ben vaak volledig. Ik wilde het ook nog over de samenstelling hebben, maar dat laat ik dan maar achterwege
ohw ja overheen gelezenquote:Ik heb toch al over mn gat verteld
zeg.. er worden hier wel levensvragen beantwoord hoor..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef Xummon het volgende:
uhm kunnen we het weer over iets anders als The_Hives zijn gat hebben, dadelijk raakt Vullie opgewonden
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg.. er worden hier wel levensvragen beantwoord hoor..
PM hem maar naar MrMoonquote:Op woensdag 23 september 2009 23:03 schreef The_Hives het volgende:
-edit-
foto van mn gat dan maar weggehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |