En dat zeg je ook niet oidquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Iraans vlaggetje opgehaald en al mijn spelers hebben al hun ledematen nog
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!quote:
ik heb ook weer een slotje over.. dus ik kan je ook supporterenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!
Dealquote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook weer een slotje over.. dus ik kan je ook supporteren
Verder lezen vent ze had maar 1 plaats over en ze heeft foetre al gesuportert. Als je kan wachten tot december kan je een plekkie voor mij reserveren.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke, ik kan ook terug supporteren!
quote:
quote:Nieuwe supporter
nielsrop is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
quote:Dynamo Groningen biedt voor Gideon van Olphen
Dynamo Groningen bood 1 250 000 ¤ voor Gideon van Olphen en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 26-09-2009 19:26
jij hebt waarschijnlijk geen bots (ik mss ook niet, moet k nog ff checkenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t beter dan ikke
Ik heb t zelfde gedaan en sta 6e
u riep?quote:
quote:Seizoen 29
De Beker
Topscorers in de Beker
Speler Team Doelpunten
1. Sascha Schwender IJsselstein Monkeys 12
2. Hans Nijman SC Dollerse Boys 11
3. Henrik Pind Nielsen Hoog boys 11
4. Jozua Waltman FC Wageningen 11
5. Steve Bellenge Premium Pirates 11
6. Wim van Basten FcVooruit 11
7. Ilgmārs ¦ūpiņ¨ Aquas United 10
8. Jikke Benneker United Black Panthers 10
9. Leonhard Schrijnders spieker fc 10
10. Wolfgang Koschwanez SnelleKoeien 10
ik heb idd geen bots. Maar goed wel teams die daar voor door kunnen gaan in mijn geval. (lees ongeveer 80 hatstats minder dan ikke heb)quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk geen bots (ik mss ook niet, moet k nog ff checken)
mazda?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Flappekz het volgende:
Zo...uw aller Flap heeft een gloednieuwe coupe
dat was ik tot vandaag ook toen ik 700 euro (incl grote beurt) moest neerleggen zodat de apk verlengd werd. Terwijl ik dacht dat hij gewoon tiptop in orde wasquote:Op woensdag 23 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen....met mijn huidige auto ben ik tevreden
Mja, daar begin ik ook wel voor te vrezen...is nu 6,5 jaar oud, iets meer dan een ton gelopen....quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat was ik tot vandaag ook toen ik 700 euro (incl grote beurt) moest neerleggen zodat de apk verlengd werd. Terwijl ik dacht dat hij gewoon tiptop in orde was
Yup....zit er ook serieus over te denken om m te gaan verkopen, en lekker een brommertje te kopen. Naar mn werk is maar 18km...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:52 schreef The_Hives het volgende:
heb er nu zelf 30k mee gereden, maar moest remblokken/schijven/wat bij uitlaat, en soort van veringen ofzo voor (weet naam niet meer). Tja tikt allemaal lekker aan.
nu ik nieuwe werk heb, ik maar 6 kilometer naar de treinquote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yup....zit er ook serieus over te denken om m te gaan verkopen, en lekker een brommertje te kopen. Naar mn werk is maar 18km...
Daar kun je je op kledenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu ik nieuwe werk heb, ik maar 6 kilometer naar de treinmet een diesel
. Maja een brommer met -10 is wel koud hoor
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de autoquote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yup....zit er ook serieus over te denken om m te gaan verkopen, en lekker een brommertje te kopen. Naar mn werk is maar 18km...
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooterquote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu ik nieuwe werk heb, ik maar 6 kilometer naar de treinmet een diesel
. Maja een brommer met -10 is wel koud hoor
En ik vond mn 95 al laagquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo, klaar in Ierland. 9-0 verloren, helaas een goede trainee na 61 minuten met rood eruit
34 hatstats ge-evenaard
ja, maar dan zit ik weer met 6 truien en jassen aan in een overvolle spitstrein. Tja dilemma dilemmaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de auto
[..]
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooter
Ja, maar jij bent een negertquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar dan zit ik weer met 6 truien en jassen aan in een overvolle spitstrein. Tja dilemma dilemma
damn.. ik blijf maar rond de 80..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo, klaar in Ierland. 9-0 verloren, helaas een goede trainee na 61 minuten met rood eruit
34 hatstats ge-evenaard
quote:
Excuusnegertquote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wel handig he als je dat altijd als excuus kunt gebruiken
was je ze wel eerst?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef Xummon het volgende:
volgende week ballen tegen paaskonijn
quote:
volgens mij verwarren jullie me met vulliequote:
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wel handig he als je dat altijd als excuus kunt gebruiken
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?
zonde.. maar goed vlaggetjes verzamelen is ook leukquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn bekeravontuur zit er helaas op, m'n tegenstander heeft niet gePIC't gezien z'n 296 hatstats... nou ja, dan maar weer wat vlaggetjes gaan scoren!
meestal zwart van de bonen, maar ik kan je wel vermelden dat mn bilspleet net als de kleur van mn handpalmen zijn. Maar dat komt vooral doordat wij van dat harde toiletpapier gebruiken waardoor je aldoor een laagje van je huid afschraapt. MJ is er niets bijquote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik altijd al eens heb willen weten.. schijt je als neger blank of gewoon bruin?
maar eh, spannend leven heb je zeker dat je je dit altijd al heb afgevraagd?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah kan ik die levensvraag van mn lijstje schrappenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
meestal zwart van de bonen, maar ik kan je wel vermelden dat mn bilspleet net als de kleur van mn handpalmen zijn. Maar dat komt vooral doordat wij van dat harde toiletpapier gebruiken waardoor je aldoor een laagje van je huid afschraapt. MJ is er niets bij
heb je het in de gaten?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar eh, spannend leven heb je zeker dat je je dit altijd al heb afgevraagd?
Ik ben vaak volledig. Ik wilde het ook nog over de samenstelling hebben, maar dat laat ik dan maar achterwegequote:Op woensdag 23 september 2009 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah kan ik die levensvraag van mn lijstje schrappende overige details waren niet perse nodig geweest
[..]
Ik heb toch al over mn gat verteldquote:heb je het in de gaten?
fijn dat je zo volledig bent, maar het is in dit geval verder niet nodig. Ik vond het antwoord volledig genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ben vaak volledig. Ik wilde het ook nog over de samenstelling hebben, maar dat laat ik dan maar achterwege
ohw ja overheen gelezenquote:Ik heb toch al over mn gat verteld
zeg.. er worden hier wel levensvragen beantwoord hoor..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef Xummon het volgende:
uhm kunnen we het weer over iets anders als The_Hives zijn gat hebben, dadelijk raakt Vullie opgewonden
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg.. er worden hier wel levensvragen beantwoord hoor..
PM hem maar naar MrMoonquote:Op woensdag 23 september 2009 23:03 schreef The_Hives het volgende:
-edit-
foto van mn gat dan maar weggehaald
ik stuur hem op per post, kan ik er nog wat irl haar op plakken zodat hij er ook een geursensatie erbij heeftquote:
topquote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik stuur hem op per post, kan ik er nog wat irl haar op plakken zodat hij er ook een geursensatie erbij heeft
moeten er ook nog korstjes aanzitten?quote:
als jij denkt dat ik daardoor een betere indruk krijg, moet je het vooral doenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moeten er ook nog korstjes aanzitten?
sorry voor de anderen, nu hou ik op![]()
wil je er ook nog een roze strikje omquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik daardoor een betere indruk krijg, moet je het vooral doen
wel graag goed en stevig verpakken..
ik denk dat bruin toepasselijker isquote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
wil je er ook nog een roze strikje om
Het slaat aanquote:Op donderdag 24 september 2009 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Nieuwe ochtend, nieuw gespreksonderwerp?
quote:
Blijf maar gewoon op deze paginaquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
goed dat ik het gister gemist heb? Dan ga ik namelijk geen pagina terugkijken
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Xummon het volgende:
we kunnen het in het kort voor je samenvatten als je wilt
als Flap mij al aan raadt om het niet te doen, kan het nooit goed zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon op deze pagina
99 van de 100 van de 100 van de 100?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de auto
[..]
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooter
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
als Flap mij al aan raadt om het niet te doen, kan het nooit goed zijn
Erg on-topic inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijn
t staat er niet logies maar je snapte m iig welquote:Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
99 van de 100 van de 100 van de 100?
Hoogst waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijn
quote:
tja, kan ik er wat aan doen dat ik door anderen op het off-topicpad gesleurd wordtquote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk wel ja
Helemaal niets. Zeker mee gesleurd door die nep Groninger of was ie nou nep Brabo.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, kan ik er wat aan doen dat ik door anderen op het off-topicpad gesleurd wordt
ja inderdaad! Dat OP daar nog om moet vragenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
bij MusiqueArtistique blijkbaar
tsja.. soms heeft ie van die momenten he?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja inderdaad! Dat OP daar nog om moet vragen
quote:4. Norberto Tibagi (255111110)
Brasil 17 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 03-12-2009
goed in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
quote:5. Romain Pénot (254798466)
France 17 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 25-11-2009
matig in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 22-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: licht geblesseerd Geblesseerd, maar inzetbaar
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Over de eerste twijfel ik nog een beetje. Hij is lekker jong, en haalt volgens de planning al briljant in z'n eerste of tweede week dat ie 18 is. Heeft echter erg weinig bijstats...Mocht ik een monsterlijke speler op de TL zien, moet deze Tibagi toch maar plaats gaan maken denk ik.quote:Lier Beloki (259591173)
España 17 jaar en 32 dagen, volgende verjaardag: 14-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 18-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Lekker voor nieuwe traineesquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:41 schreef Psychonikeo het volgende:
en nog dit:
24-09-2009 (3/40) Je hebt een speler verkocht en 2 690 490 ¤ ontvangen.
24-09-2009 (3/40) Je hebt een speler verkocht en 494 760 ¤ ontvangen.
Ik shop ook graagquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
juist.. lekker shoppen.
Wat hattrick betreft ben ik dan net een wijf
de laatste is een jeugdspelerquote:Oldřich Kodym Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Alessandro Verdugo Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Frenk de Wijk Zag zijn mate van positiespel toenemen van redelijk naar goed
EDIT ------quote:Thierry Juckem (260438083)
Lëtzebuerg 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 07-01-2010
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: The Franks (sinds 20-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 430 ¤/week
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 25-09-2009 09:33
Vraagprijs: 20 000 ¤
Hoogste bod: 33 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
EDIT-----quote:Göpf Spalinger (260516294)
Schweiz 17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 01-01-2010
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Eschenberg (sinds 21-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 430 \u20ac/week
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 25-09-2009 09:39
Vraagprijs: 12 500 \u20ac
Hoogste bod: 63 000 \u20ac door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:25-09-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
25-09-2009 Je hebt een speler gekocht en 63 000 ¤ betaald, plus 516 ¤ voor zijn eerste week salaris.
25-09-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
25-09-2009 Je hebt een speler gekocht en 33 000 ¤ betaald, plus 516 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik shop ook graagen dan niet alleen in HT
quote:Bernie Admiraal (CV) (242530346)
18 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 15-11-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Insane Ones
(sinds 09-07-2009 (8/39), 11w 1d)
Total Skill Index (TSI): 6 720
Loon: 1 330 ¤/week
21 280 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: goed Spelhervatting: zwak