ik stuur hem op per post, kan ik er nog wat irl haar op plakken zodat hij er ook een geursensatie erbij heeftquote:
topquote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik stuur hem op per post, kan ik er nog wat irl haar op plakken zodat hij er ook een geursensatie erbij heeft
moeten er ook nog korstjes aanzitten?quote:
als jij denkt dat ik daardoor een betere indruk krijg, moet je het vooral doenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moeten er ook nog korstjes aanzitten?
sorry voor de anderen, nu hou ik op![]()
wil je er ook nog een roze strikje omquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik daardoor een betere indruk krijg, moet je het vooral doen
wel graag goed en stevig verpakken..
ik denk dat bruin toepasselijker isquote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
wil je er ook nog een roze strikje om
Het slaat aanquote:Op donderdag 24 september 2009 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Nieuwe ochtend, nieuw gespreksonderwerp?
quote:
Blijf maar gewoon op deze paginaquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
goed dat ik het gister gemist heb? Dan ga ik namelijk geen pagina terugkijken
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Xummon het volgende:
we kunnen het in het kort voor je samenvatten als je wilt
als Flap mij al aan raadt om het niet te doen, kan het nooit goed zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon op deze pagina
99 van de 100 van de 100 van de 100?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doet ook alles op de scooter en neem van mij aan 99% van de 100% ben ik ergens sneller dan iemand met de auto
[..]
tegen kou kan je je kleden. Als je auto in de zomer te warm is kan je all1 een raampje open doen terwijl ik lekker aan t crossen ben met mn korte mouwen op mn scooter
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
als Flap mij al aan raadt om het niet te doen, kan het nooit goed zijn
Erg on-topic inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ik was er, dus het zal waarschijnlijk ontopic geweest zijn
t staat er niet logies maar je snapte m iig welquote:Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
99 van de 100 van de 100 van de 100?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |