Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef iCor het volgende:
Hoelang duurt het voordat Altid update?
Veel eerder al. Na de laatste wedstrijden begint hij al aan NL en dat duurt meestal een uurtje oid.quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?
Ik kijk altijd nog even voor het slapen gaan. Vind rond 12en nog wel schappelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef iCor het volgende:
Hmm, dan kijk ik morgen wel.. zulke statistieken zijn wel interessant, maar niet interessant genoeg om morgenvroeg doodmoe op te staan.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag TeauTeau ronde 2 - Nu wel met correcte nummering!
73quote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef iCor het volgende:
He bagger, denk ik nog te wachten tot 12 uur, staat hij eerst op 65..
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingenquote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat trouwens heel vreemd is, vandaag 4-5-1 gespeeld maar geen enkele keer een verwarring in het wedstrijdverslag.
Mwoah die is ook niet zo hoog hoor, alleen mn spelende trainer heeft formidabel. De rest zit maximaal op matig, en ver daaronder. Geluk gehad waarschijnlijkquote:Op maandag 21 september 2009 00:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingen
quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
Wil je zoals de meesten je teamnaam als onder regel nemen? Das wel zo makkelijk als we snel naar je team zouden moeten oid.
pffftquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan he!
quote:De JV dF-coach besteedde het grootste deel van de pauze aan een extra strategische bespreking, zodat JV dF weer goed georganiseerd in het veld kwam.
JV dF leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Xummon het volgende:
vorige week 2 jonkies naar +5 geschopt, vandaag na 4 minuten alweer eentje eruit geschopt, plus een pleister voor mijn keeper.
quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Floris-Jan de Hartog niet te onderscheppen. De kekke knul van Elsloo kapte zich knap vrij en knalde de bal met een krachtige krul langs de kansloze keeper: 1-0.
quote:Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ivo Krabbé, waarmee Elsloo de voorsprong uitbreidde: 2-0.
hoho eerst kijken wat de trainer zegt hequote:Thieu Hals speelde zich bij Elsloo in de kijker, hopend op een promotie naar het eerste team.
quote:Ivo Krabbé kan zijn energie daarentegen beter in zijn andere hobby steken, een potje Weerwolven met zijn klasgenootjes.
Volgens google een of ander kaartspel:quote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoho eerst kijken wat de trainer zegt he
[..]
, WTF is Weervolven
't Is maar een +1quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Xummon het volgende:
vorige week 2 jonkies naar +5 geschopt, vandaag na 4 minuten alweer eentje eruit geschopt, plus een pleister voor mijn keeper.
Hadden ze dat voor de wedstrijd ook maar gedaan. Schandalig dat je deze wedstrijd wint trouwens met deze ratings (en ja, ik weet dat de wissel van De Hartog een paar sublevels aanval scheelt..). Volgende week maar 'wraak' nemen..quote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien moet diepfries voortaan toch maar zorgen dat zijn jonkies hun ipods uitlaten in de rust
thuisvoordeel zal hebben meegespeeldquote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hadden ze dat voor de wedstrijd ook maar gedaan. Schandalig dat je deze wedstrijd wint trouwens met deze ratings (en ja, ik weet dat de wissel van De Hartog een paar sublevels aanval scheelt..)
gelukkig wel jaquote:
quote:Floris-Jan de Hartog (260513268)
Nederland 17 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 26-10-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 21-09-2009 (3/40), )
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ik heb wel interesse om mee te doen, al zal ik dan wel weer een nieuw jeugdteam moeten startenquote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
Nieuwe Oude Opzet Fok! Hattrick Jeugdcompetitie!
We hebben in de tijd dat de jeugdcompetitie bestaat al diverse opzetten van de jeugdcompetities gehad. En iedere keer leverde het toch weer enige problemen op omdat er om een of andere reden onduidelijkheid was over kleine details. dit leverde dan weer teleurstellingen, boze woorden enz... op.
Nu spelen we in diverse verschillende competitie's met alles andere opzetten, wat eigenlijk minder leuk is, als we allemaal samen konden spelen. Ik wil vanaf het begin van het volgende seizoen daarom proberen te starten met een nieuwe opzet (die we eigenlijk al in het begin gehad hebben, persoonlijk vond ik dit een van de leukste).
Ik wil gaan spelen in poule's van 8 teams waarin we net als in de echte competitie met promotie/degradatie gaan spelen.
Afhankelijk van het aantal deelnemers wil ik in 2 of 3 poule's van 8 teams gaan spelen waarin de nummers 7+8 degraderen en de nummers 1+2 promoveren.
Aan de winnaars van iedere poule is dan ook weer een mooie award te vergeven aan het einde van de competitie.
Laat me weten wat jullie ervan vinden en of jullie interesse hebben.
Bij interesse schijf je dan meteen in. Hoe eerder we een opzet kunnen maken hoe beter dit is.
ik wil in principe gaan starten op de maandag na de 1e competitie wedstrijd van seizoen 30. dus ik zou dit seizoen niet mee gaan starten in een poule 8quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse om mee te doen, al zal ik dan wel weer een nieuw jeugdteam moeten starten
Zon opzet met 8 teams zal zeker gelijk lopen met de normale competitie? Dat zou in ieder geval wel makkelijk zijn
ps. Als er nu nog Fokkers een competitie willen starten of als er ergens plek vrij is wil ik nu ook wel alvast een jeugdteam starten...
Dat begrijp ikquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik wil in principe gaan starten op de maandag na de 1e competitie wedstrijd van seizoen 30. dus ik zou dit seizoen niet mee gaan starten in een poule 8
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan he!
Goed idee maar zoals rpp zegt mosterd na de maaltijd. Ik zit goed en heb geen zin in weer een discussie over t wel of niet wachten op elkaar. Sorryquote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
Nieuwe Oude Opzet Fok! Hattrick Jeugdcompetitie!
We hebben in de tijd dat de jeugdcompetitie bestaat al diverse opzetten van de jeugdcompetities gehad. En iedere keer leverde het toch weer enige problemen op omdat er om een of andere reden onduidelijkheid was over kleine details. dit leverde dan weer teleurstellingen, boze woorden enz... op.
Nu spelen we in diverse verschillende competitie's met alles andere opzetten, wat eigenlijk minder leuk is, als we allemaal samen konden spelen. Ik wil vanaf het begin van het volgende seizoen daarom proberen te starten met een nieuwe opzet (die we eigenlijk al in het begin gehad hebben, persoonlijk vond ik dit een van de leukste).
Ik wil gaan spelen in poule's van 8 teams waarin we net als in de echte competitie met promotie/degradatie gaan spelen.
Afhankelijk van het aantal deelnemers wil ik in 2 of 3 poule's van 8 teams gaan spelen waarin de nummers 7+8 degraderen en de nummers 1+2 promoveren.
Aan de winnaars van iedere poule is dan ook weer een mooie award te vergeven aan het einde van de competitie.
Laat me weten wat jullie ervan vinden en of jullie interesse hebben.
Bij interesse schijf je dan meteen in. Hoe eerder we een opzet kunnen maken hoe beter dit is.
Ik zou wel willen maar heb geen geld.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb waarschijnlijk morgenavond voor een paar miljoen aan openingsboden nodig op diverse spelers.. Uiteraard op ongeveer 75% van de transfervergelijking en niet/nauwelijks boven de laagste transferprijs uit dat rijtje.. Zijn er hier die me daarmee kunnen helpen?
Ik zou dan een switch maken naar Korte Pass en nog een U20-talentje op gaan pakken, waarbij ik enige liquide middelen nodig heb..
Er komt ook eentje op te staan in die categorie, dus als je zou willen, graagquote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar heb geen geld.
Edit :
Zie net dat ik bijna 6 ton heb dus als er ook goedkope spelers op staan kan ik je wel een beginnetje geven.
idd... ik moet zelfs al met beveiliging het stadion in..quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik blijf het eng vinden![]()
[ afbeelding ]
hoe laat gaan ze er ongeveer op?quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik heb waarschijnlijk morgenavond voor een paar miljoen aan openingsboden nodig op diverse spelers.. Uiteraard op ongeveer 75% van de transfervergelijking en niet/nauwelijks boven de laagste transferprijs uit dat rijtje.. Zijn er hier die me daarmee kunnen helpen?
Ik zou dan een switch maken naar Korte Pass en nog een U20-talentje op gaan pakken, waarbij ik enige liquide middelen nodig heb..
Zal rond een uur of 8 's avonds zijn, zodat ze vrijdagavond aflopen. Ik heb het geld woensdag rond half 12 nodig.. Er is dus enige tijd om het openingsbod te plaatsenquote:
ach ik doe er verder toch niks mee.. er staat op dit moment niet echt iets interessants voor mij op de transferlijst..quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal rond een uur of 8 's avonds zijn, zodat ze vrijdagavond aflopen. Ik heb het geld woensdag rond half 12 nodig.. Er is dus enige tijd om het openingsbod te plaatsen
quote:Ryan van der Leegte ging hevig tekeer tegen de scheidsrechter nadat deze opnieuw tegen hem gefloten had. De scheidsrechter pikte de beledigingen niet en stuurde het boze joch van YMFC met twee keer geel naar de catacomben.
Haags temperamentquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
Nou train ik in de jeugd keepers en wissel mn keepers na 45 minuten omdat ze alle 2 wel leuk trainbaar zijn. Dit sinds 2 weken. Nou raakt er steeds een speler geblesseerd zodat mn keep en enige wissel daar komt te spelen en dus nog steeds geen keepers training heeft gehadZondag toch maar een waailap er bij halen als mn scouts niets hebben.
Sta wel met 0-5 voor tegen Flappie![]()
leer jij je jonkies geen manieren Flap?
[..]
![]()
Ik kan je wel helpen. Ik heb 1 miljoen om mee te bieden.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
tegen waailappen kunnen we allemaal winnenquote:
Nog altijd (gedeeld) eerstequote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 14
laat het maar wetenquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Weer een hattrick van mijn geldkoe!quote:De keeper van de thuisploeg was kansloos toen de vrije trap van Enrique Boszhart door het muurtje van richting werd veranderd. Nootjes kwam hiermee in de 50e minuut op 3-3. Na dit derde doelpunt van Enrique Boszhart
Ik help ook wel mee.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal rond een uur of 8 's avonds zijn, zodat ze vrijdagavond aflopen. Ik heb het geld woensdag rond half 12 nodig.. Er is dus enige tijd om het openingsbod te plaatsen
fijn om te weten tochquote:Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Keepen, maar ik wil toch even opmerken dat Benny van Beers waardeloos kan worden op deze vaardigheid
Makkelijk. Met een kwartiertje per week kun je het al spelenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef FJD het volgende:
Even tvp voor later. Ik heb nog niets gelezen maar ik kan dit toch ook normaal meespelen als ik alleen 's avonds kan kijken en dan ook soms een avondje niet
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb t zo druk op mn werk, kijk maar naar mn sig
ja hoor.. geen enkel probleemquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef FJD het volgende:
Even tvp voor later. Ik heb nog niets gelezen maar ik kan dit toch ook normaal meespelen als ik alleen 's avonds kan kijken en dan ook soms een avondje niet
Of je je baas ff niet op zn bek wilt tikken joh, dat vindt ie vast niet leukquote:
dat was ik niet.. dat was mijn achterlijke (ex-)collegaquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of je je baas ff niet op zn bek wilt tikken joh, dat vindt ie vast niet leuk
Hehe, dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was ik niet.. dat was mijn achterlijke (ex-)collega
iedereen schrok wakker?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was best sensatie opeens op het werk trouwens
zou ik ook doen, en aangezien je toch tegen een bot spelt zondag zou je daar die trainingsplekken kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
Ik denk dat ik het ga proberen met mijn a-team... wel met PIC uiteraard. Moet een hoger middenveld kunnen halen en dus zou ik een kans moeten kunnen maken, ook al is zijn verdediging best sterk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |