quote:Op woensdag 9 september 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
OP is een piemeltje! ghihihihihihi
dat staat er helemaal niet!quote:
Sorry, ik moest je tijdelijke OP gewoon ff quotenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat staat er helemaal niet!
en ja.. de TT dank ik aan een van ons meest gewaardeerde lid van de Fok!fed kan ik wel zeggen
ik zie het dan ook maar als een eerquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, ik moest je tijdelijke OP gewoon ff quoten
Ik ben benieuwd hoe OP de tijdelijke OP vindtquote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie het dan ook maar als een eer
als hij zie wie m gemaakt heeft, dan zal hij zich waarschijnlijk niet verbazen.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe OP de tijdelijke OP vindt
Aren't we all .....quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij zie wie m gemaakt heeft, dan zal hij zich waarschijnlijk niet verbazen.
Ik word voorspelbaar denk ik
reuze knusquote:
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...quote:Dinsdag t/m Donderdag (8 t/m 10 september 2009)
* Eigenaarloze teams worden op dinsdag 'bot'-teams
Als er iets groeit wil ik er niet tussenkomen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
reuze knus
Maar jij mag er gewoon bij hoor. Wat zeg ik.. iedereen mag er bij!
En gezelligheid kent geen tijd, dus het kan altijd
er groeit niets dat al niet gegroeid isquote:Op woensdag 9 september 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als er iets groeit wil ik er niet tussenkomen hoor
haha ik doe hetzelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond proberen om met een counterPIC de tweede ronde beker te halen....
Mijn tegenstander van vanavond ook niet...quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...
16j50d, 19 dagen bij de club. Deze moet ik zo snel mogelijk gaan trainen naar mogelijk redelijk Pm met excellent passing!!! Mn keeper is bijna klaar denk ik dus dan ga ik naar deze plus mn excellent winger. TEVEEL TOPPERSquote:Benjamin van Soldt (IM) (61884038)
16 years and 50 days, Next birthday: 10-11-2009
Team: AFCA
Nationality: Nederland
Arrived in club: 20-08-2009 21:11 (19 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Player skills
Keeper: unknown
Defending:
4/?
weak (max unknown)
Playmaking:
6/85/6
inadequate (max passable)
Winger:
4/?
weak (max unknown)
Passing:
8/8-1/8
unknown (max excellent)
Scoring: unknown
Set pieces: unknown
En nu dus wel!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...
Lekker hoor! Zit je bij de HTYC federatie? Daar heb je een duurste transfer topic en daar zou je ruimschoots bovenaan staan.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
09-09-2009 (1/40) Je hebt een speler verkocht en 4 987 500 ¤ ontvangen.
mijn 17jarige en 3dagen keeper met goed keepen zwak verdedigen en zwak spelhervattenverkocht voor 5.25mil
Nu maar hopen dat-ie nog wel door kan groeien in verdedigen!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe YP:
Ja? Oh, hallo TheVulture!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Andy van der Geer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Vergeet je je jeugdteam niet op te stellen voor straks? Is zo lullig anders...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat-ie nog wel door kan groeien in verdedigen!.
Vanochtend meteen gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vergeet je je jeugdteam niet op te stellen voor straks? Is zo lullig anders...
Probeer het ff bij de advertenties (via "Mijn Hattrick"), ben bang dat we allemaal al voorzien zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:37 schreef Jelminho het volgende:
Iemand heel toevallig nog geen oefenwedstrijdje voor straks? Drukte, vergeten, oefenpot reageert (nog) niet, je kent het wel
Sc PofPof 143524
In Sealand hebben ze alle topics teruggezetquote:
Technisch en dan positiespel is idd wel heerlijk voor een dFW. Je traint hem ook nog wat op passen af en toe? Dan wordt ie namelijk pas echt veel waard!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef elby1988 het volgende:
Gabriel Alberto Solano
19 jaar en 94 dagen, TSI = 4 720
matig in vorm, conditie matig [Technisch]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht
Voor 1.400.000![]()
Ga hem trainen op positiespel...op zijn 22ste een stuk meer waard!
Ik ga niet uit van een overwinning. Als ik dan verlies, hoef ik niet meteen te roepen dat het onterecht is en dat ik stopquote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog meer van een overwinning uit?
Ik PIC en speel niet met m'n sterkste team, maar ik verwacht wel een overwinning!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog meer van een overwinning uit?
Halloquote:
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Janco Moors en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Want als je van een nederlaag uitgaat kan je niet onterecht verliezenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga niet uit van een overwinning. Als ik dan verlies, hoef ik niet meteen te roepen dat het onterecht is en dat ik stop
Als je vantevoren al van een nederlaag uit gaat komt het niet hard genoeg aan om direct te roepen dat je stopt he...Dan ga je helemaal niet roepenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want als je van een nederlaag uitgaat kan je niet onterecht verliezen?
er is niemandquote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef NelisZ het volgende:
Voor liefhebbers is de IRC-chat ook weer geopend
Hier ook hoop dat iedereen heel blijft.Ben in ieder geval ronde verder.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef Flappekz het volgende:
HT uit de lucht....mn wedstrijd is nog bezig
die is een vroegtijdige dood gestorvenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef Egamer het volgende:
Tvp.
Hoe gaat het met de jeugdcompetitie die we ooit gaan opzetten?
Bij mij hetzelfde, stond 4-0 en zonder blessures met nog 15 minuten te spelen... Fingers crossed!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier ook hoop dat iedereen heel blijft.Ben in ieder geval ronde verder.
Ja, passen weet ik niet. Maar weet wel dat hij met 22 en uitmuntend al dik 3 miljoen waard zal zijn..quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Technisch en dan positiespel is idd wel heerlijk voor een dFW. Je traint hem ook nog wat op passen af en toe? Dan wordt ie namelijk pas echt veel waard!
hmm konijn aan het spitquote:
Dat is voor t eerst in tijden dat hattrick er uit pleurt tijdens de 1e bekerwedstrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag![]()
quote:Jikke Benneker (78809900)
30 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 04-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 96 410
Loon: 56 210 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: mythisch Spelhervatting: formidabel
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik vorig tussen seizoen een aantal spitsen op mn hotlist gezet. Nou staat 1 er van weer op de TL maar ik heb geen \ niet genoeg geld.![]()
tsja dat is jammer.. en ik ga ook geen 3 miljoen bieden voor die vleugelspeler van je zodat je deze kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Moon, doe mij de stats eens van je aankoop van gisteren? Zie net zn prijs....quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat is jammer.. en ik ga ook geen 3 miljoen bieden voor die vleugelspeler van je zodat je deze kan kopen
nou je hoeft er niet van te gaan stotteren hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef Flappekz het volgende:
Een een gewilde ervaringsstijger bij mn trainees
hier 1 gele en een blessure bij de tegenstander die ook niet mee tellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef NelisZ het volgende:
Hier ook 195 hatstats met PIC, verder uiteindelijk met 4-0 gewonnen en geen blessures. Helaas wel 2 gele kaarten (en ze tellen niet eens mee voor VJ)
Waarom doen ze dat nou nooit tijdens een competitie wedstrijdquote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Tigers-speler Pedro Paillalef in de 86e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Martinus Ußlar.
quote:
uhm liever nietquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moon, doe mij de stats eens van je aankoop van gisteren? Zie net zn prijs....
Niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat is jammer.. en ik ga ook geen 3 miljoen bieden voor die vleugelspeler van je zodat je deze kan kopen
PM m maar danquote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm liever nietveeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel voor betaald..
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm liever nietveeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel voor betaald..
ja ben al gecontact door de u20 bondscoach dat als ie vandaag zou spelen hij voor de komende u20 interland geselecteerd zal worden.. en met de vraag of ik positiespel wil gaan trainen, maar ik wilde eigenlijk deze week passen gaan trainen.. dus een beetje een dilemma nog..quote:
Ach, gewoon zeggen dat je positiespel traint terwijl je passen traintquote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ben al gecontact door de u20 bondscoach dat als ie vandaag zou spelen hij voor de komende u20 interland geselecteerd zal worden.. en met de vraag of ik positiespel wil gaan trainen, maar ik wilde eigenlijk deze week passen gaan trainen.. dus een beetje een dilemma nog..
geen flauw idee eigenlijk.. mag toch aannemen van niet..quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, gewoon zeggen dat je positiespel traint terwijl je passen traintOf kan hij de stats enzo zien?
mja kheb me laten verleiden tot een bidwar en een laatste bod gedaan in de verwachting dat ik overboden zou worden.. niet dusquote:
Hey, z'n broertje zit bij mij in het teamquote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef foetre het volgende:
Hehe mijn andere competitegenoten deden het ook niet slecht totaal 61 voor 0 tegen
Mijn nieuwe spits heeft ook 4 keer gescoord.
[..]
quote:Jesper Benneker (VL)
23 jaar en 95 dagen, TSI = 23 600
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Onvoorspelbaar]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
Nouja je hebt al zo vaak spelers laten lopen door bidwars. Werd tijd dat je er eens aan 1 wel mee deed.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja kheb me laten verleiden tot een bidwar en een laatste bod gedaan in de verwachting dat ik overboden zou worden.. niet dus
Lijkt me ook heel erg sterk.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk.. mag toch aannemen van niet..
nou ik heb dit keer echt veeeeeeeeeel te veel betaaldquote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja je hebt al zo vaak spelers laten lopen door bidwars. Werd tijd dat je er eens aan 1 wel mee deed.
ja het zou ook niet eerlijk zijn als ze dat wel konden..quote:Lijkt me ook heel erg sterk.
Dat ligt er maar net aan. Als ie direct op zn 17e wordt geselecteerd, ga je straks je geld er wel weer uit halen, zeker ivm de snelle stijging van zn ervaringquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik heb dit keer echt veeeeeeeeeel te veel betaald
[..]
Leuk zo een U20 voor 4,6 miljoenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik heb dit keer echt veeeeeeeeeel te veel betaald
idd vind ik ook.quote:ja het zou ook niet eerlijk zijn als ze dat wel konden..
ja ik hoop maar dat die gast zn woord houdt..quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als ie direct op zn 17e wordt geselecteerd, ga je straks je geld er wel weer uit halen, zeker ivm de snelle stijging van zn ervaring
Hoeveel spelers wisselen er van team voor meer dan 4,6 mil?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als ie direct op zn 17e wordt geselecteerd, ga je straks je geld er wel weer uit halen, zeker ivm de snelle stijging van zn ervaring
Ik zit er eigenlijk aan te denken om een leuke spits te kopen met goddelijk spelhervatten.. weet je er nog een?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk zo een U20 voor 4,6 miljoen![]()
![]()
dat hoopt ie ook van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik hoop maar dat die gast zn woord houdt..
U20-spelers en spelers die nu nog niet eens in de U20 spelen gaan al regelmatig voor 5M en meerquote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers wisselen er van team voor meer dan 4,6 mil?Winst maakt ie er nooit meer op lijkt me. Al is t natuurlijk wel leuk om zo een speler in je team te hebben.
Wat lief!!!!Wanneer komt ie kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hey, z'n broertje zit bij mij in het team
[..]
Neuh ik heb geen idee. Zoek ff op de tl misschien staat er 1 op.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk aan te denken om een leuke spits te kopen met goddelijk spelhervatten.. weet je er nog een?
ja ok maar voor hoeveel worden die verkocht als ze uitgetraint zijn? Niet voor miljoenen meer. Daar doel ik op.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
U20-spelers en spelers die nu nog niet eens in de U20 spelen gaan al regelmatig voor 5M en meer
dan is het de bedoeling dat ie in het nationale elftal speelt natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja ok maar voor hoeveel worden die verkocht als ze uitgetraint zijn? Niet voor miljoenen meer. Daar doel ik op.
Dan moet je toch een uitstekend trainer aanschaffenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan is het de bedoeling dat ie in het nationale elftal speelt natuurlijk
ik ook maar dan moet ik spelen met mn A team en dat is iets wat ik weiger voor een beker wedstrijdquote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...zowaar zelfs een kansje de tweede ronde door te komen
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik ook maar dan moet ik spelen met mn A team en dat is iets wat ik weiger voor een beker wedstrijd
psies als ik hun opstel win ik makkelijk. Die bouwen 1 of andere machine zodat ieder schot op mijn goal meteen een doelpunt wordt aan de andere kant.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag hebben m'n nieuwe aankopen voor het eerst gespeeld
*pinkt een traantje weg*
mazzel picquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef Gijs_ het volgende:
Volgende week thuis tegen een andere zesde klasser. Aangezien ik thuis speel en zondag een bot tref kan ik mooi met mijn A-team naar de derde ronde PIC'en.
Gaat goed komen dusquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft volgende ronde gaat lastig worden terwijl mijn fans nu wel gelijkwaardig denken te zijn, fijn :p. Maar heb nog 7 mil om te versterken achterin en op het middenveld dus er moet wel iets mogelijk zijn.
klinkt een beetje als MrMoon. Willen afzakken maar zeiken als ze de 1e beker wedstrijd verliezen met een berg waailappenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
het het toch niet gered vanavond. Middenveld was nog te zwak, had toch 4 of 5 middenvelders moeten opstellen dan, maar wilde geen trainingsplekken opofferen.. helaas.. heb het geprobeerd.
Verliezen zit er toch al teveel in denk ik
Flauw is dat hèquote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Xummon het volgende:
ik denk dat ik volgende week ga verliezen, terwijl mijn fans juist weer denken dat ik in het voordeel ben!
niks moet..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je toch een uitstekend trainer aanschaffen
Dan zeg ik. Haal dan die nieuwe def en \ of spits. Blessures en \ of rode kaarten in de beker zijn imo teveel risico voor de competitie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
0-7 tegen 'bot'.. Die prutser van een Kerimov pakt alweer rood.. Kloothommel dat 't er is. Moet 'ie volgende week eens flikken, dan lig ik er uit. Nu moet ik met PIC en 4 A-spelers (keeper, CD/SP, WTM en spits) kunnen winnen. Hoewel, ik wil misschien ook een nieuwe def en/of spits halen, dan heb ik een sterkere bank en hoef ik die 2 A-spelers ook niet op te stellen
ik ben ligt in t voordeel maar ik ga met mn B team spelen en misschien zelfs pic spelen dus verliezen doe ik sowieso.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Xummon het volgende:
ik denk dat ik volgende week ga verliezen, terwijl mijn fans juist weer denken dat ik in het voordeel ben!
klopt maar als je m wil opleiden tot speler van t nationale elftal zal je t wel moeten omdat dat kleine beetje verschil net dat verschil is tussen een international en die speler die t net niet haalt.quote:
en je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar als je m wil opleiden tot speler van t nationale elftal zal je t wel moeten omdat dat kleine beetje verschil net dat verschil is tussen een international en die speler die t net niet haalt.
'regel' ja.. dat betekent niet per definitie dat het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk.. en ik neem het risico..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb zn stats niet uiteraard maar het is wel regel.
Ben al wat aan 't zoeken, moet alleen nog even wat geschikts tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik. Haal dan die nieuwe def en \ of spits. Blessures en \ of rode kaarten in de beker zijn imo teveel risico voor de competitie.
ieder zn keuze.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'regel' ja.. dat betekent niet per definitie dat het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk.. en ik neem het risico..
ik ken nog wel een leuke spitsquote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ben al wat aan 't zoeken, moet alleen nog even wat geschikts tegen het lijf lopen
Hij is me net wat te duur als 'B-speler' en z'n hoofdskill/bijstats zijn me icm leeftijd weer net niet hoog genoeg voor het A-team.. Dat SP is wel lekker, evenals de specialiteit. Ach, misschien stel ik ook wel teveel eisenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik ken nog wel een leuke spitsMrMoon kent m ook
zn leeftijd is voor mij ook een issue. Al maakt ie met zn specialiteit en sh heel veel doelpunten per seizen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij is me net wat te duur als 'B-speler' en z'n hoofdskill/bijstats zijn me icm leeftijd weer net niet hoog genoeg voor het A-team.. Dat SP is wel lekker, evenals de specialiteit. Ach, misschien stel ik ook wel teveel eisen
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik vorig tussen seizoen een aantal spitsen op mn hotlist gezet. Nou staat 1 er van weer op de TL maar ik heb geen \ niet genoeg geld.![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag
![]()
![]()
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Ik vind alleen zn ervaring aan de lage kant, in vergelijking met zn leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook welNou t geld nog
quote:10-09-2009 Je fanclub heeft er geen supporters bij gekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
quote:10-09-2009 De club zag helaas 10 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:34 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen gisteren met een perfecte counterstrategie
Volgende week thuis maar dat zal wel een dubbeltje op zijn kant worden, maar in ieder geval PIC'en en weer wat geld in het laatje
Precies... ik heb even naar mijn volgende tegenstander zitten kijken... aanval stelt niets voor... wel een sterke verdediging... ik denk dat ik met dezelfde strategie als gisteren al een eind kom.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Altijd lekker om een extra rondje mee te pakken, zowel financieel, voor de teamspirit als voor de ervaring van je spelers
Nog ff geduldquote:Op donderdag 10 september 2009 09:55 schreef rompompom het volgende:
1-6 uit de beker (550 gespeeld) en YMFC A1 met 5-0 in de pan gehakt. Ik heb zin in die nieuwe jeugdcompetitie!.
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaanquote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand effe een bod doen op Micha Hartmans... de afzakkers zullen wel genoeg cash hebben voor een openingsbod
Hij loopt zondagmorgen af en ik heb redelijk laag ingezet dus je zult er niet aan vast blijven zitten
krentquote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
waar zie je mij zeiken?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als MrMoon. Willen afzakken maar zeiken als ze de 1e beker wedstrijd verliezen met een berg waailappen
Ben je die inmiddels al kwijt?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand effe een bod doen op Micha Hartmans... de afzakkers zullen wel genoeg cash hebben voor een openingsbod
Hij loopt zondagmorgen af en ik heb redelijk laag ingezet dus je zult er niet aan vast blijven zitten
quote:Hoogste bod: 995 000 ¤ door Insane Ones
Dank u voorzitterquote:
Neen...hij staat nu voor de tweede keer te koop. Ik zag dat vergelijkbare keepers voor gunstige prijzen zijn verkocht, dus ik heb goede hoop op een banksaldo van 22M+quote:
De markt is idd weer wat aangetrokken en de TV geeft nu idd gunstige prijzen aan, de schade van je liefdadigheid zal uiteindelijk wel meevallen dusquote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen...hij staat nu voor de tweede keer te koop. Ik zag dat vergelijkbare keepers voor gunstige prijzen zijn verkocht, dus ik heb goede hoop op een banksaldo van 22M+![]()
Dat denk ik uiteindelijk ook welquote:Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De markt is idd weer wat aangetrokken en de TV geeft nu idd gunstige prijzen aan, de schade van je liefdadigheid zal uiteindelijk wel meevallen dus
Dat zijn heerlijke buffers! Je ziet weleens van die teams met meer dan 100M op de bank...Ik vraag me altijd af hoe ze daar in hemelsnaam aan zijn gekomenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
Een teamgenoot van me die ook hattrick speelt is trouwens hard op weg naar de IV en zal daar ook vrij makkelijk blijven schat ik. Ik wist dat ie twee seizoenen geleden in de V ook vrijwel al zijn spelers verkocht had en een lange termijn plan had met veel trainen en zo. Na eerst nog moeilijk te kunnen handhaven na de switch werd ie vorig seizoen al kampioen, verloor alleen zijn p/d duel. Wat ik niet wist was dat ie nog dik 15,5 milj. op zijn hattrick bank heeft!
quote:13. vintage fc VI.7 44 987 900 ¤
quote:14. Adam Schönenberg (258800320)
Schweiz 17 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 18-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC InterZürich (sinds 07-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 920
Loon: 830 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 10-09-2009 20:45
Vraagprijs: 2 250 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door DVC8ste
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Fok! voetbalmanager is er toch een hattrick poule?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:01 schreef Xummon het volgende:
hier nog meer mensen die mee doen met Fok!voetbalmanager, Eredivisie ProfCoach en/of Telesport TopCoach???????????
Dat dus!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Fok! voetbalmanager is er toch een hattrick poule?
Motsen in je eerste wedstrijd? Heb je zo veel tegenstanders waarvan je zo goed als zeker van verliest, zodat je tegen ze kunt PICcen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
0-10 uit de beker![]()
Zondag Motsen tegen de medepromovendus
Yep!! Zou zelfs dom zijn als je het niet doet!!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Xummon het volgende:
zondag een botje, dus kan ik het beste PIC gaan spelen he!
Ik speel tegen de nummer 8, een van de twee mensen die ik achter me wil houden. Erna speel ik wedstrijden tegen de drie beste teams uit de competitie. Ik heb express een trainer met redelijk leiderschap aangesteld om deze strategie te kunnen spelenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Motsen in je eerste wedstrijd? Heb je zo veel tegenstanders waarvan je zo goed als zeker van verliest, zodat je tegen ze kunt PICcen dan?
OK, dan is t goed. Anders had ik alsnog mn awardkeuze veranderdquote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel tegen de nummer 8, een van de twee mensen die ik achter me wil houden. Erna speel ik wedstrijden tegen de drie beste teams uit de competitie. Ik heb express een trainer met redelijk leiderschap aangesteld om deze strategie te kunnen spelen
Dan had dat sowieso pas voor de awards van na dit seizoen van toepassing geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, dan is t goed. Anders had ik alsnog mn awardkeuze veranderd
Zijn er sowieso echt niet meer tegenstanders die je wel aan kan? Alles wat je bij alltid direct in het overzicht ziet zijn pieken hé en totaal niet representatief voor wat ze nu halen qua stats.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik hoop niet dat het niet bestaand zelfvertrouwen me gaat opbreken zondag. Het kost me zo'n 15-20 hatstats.....
iig volgens HO!
Als dat zo zijn kan ik nog beter piccen en proberen een andere betere tegenstander thuis te verslaan... zonde vna mijn kansen dit.
Sportpsychologen aannemen, dan kun je dat zelfvertrouwen nog ff wat opkrikken!quote:Op donderdag 10 september 2009 15:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik hoop niet dat het niet bestaand zelfvertrouwen me gaat opbreken zondag. Het kost me zo'n 15-20 hatstats.....
iig volgens HO!
Als dat zo zijn kan ik nog beter piccen en proberen een andere betere tegenstander thuis te verslaan... zonde vna mijn kansen dit.
Ik heb er al sinds jaar en dag 3, hoeveel zou je me aanraden en tot hoeveel kan ik het nog opkrikken. Zelfs tot slecht zou al een slok op een borrel schelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Sportpsychologen aannemen, dan kun je dat zelfvertrouwen nog ff wat opkrikken!
* NelisZ gaat dat ook alvast ff doen
Ik heb er zelf net weer 3 aangenomen, en gister gewonnen... Wat voor jou het juiste aantal is weet ik ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je eraan wil besteden...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb er al sinds jaar en dag 3, hoeveel zou je me aanraden en tot hoeveel kan ik het nog opkrikken. Zelfs tot slecht zou al een slok op een borrel schelen.
Ah dat laatste dat wist ik niet, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb er zelf net weer 3 aangenomen, en gister gewonnen... Wat voor jou het juiste aantal is weet ik ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je eraan wil besteden...
Gelukkig heb je nog een paar dagen om daar over te denken aangezien ze alleen tijdens de financiële update en na officiële wedstrijden werken
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.quote:
das idd wel erg veel sterren op die positie. Jammer van zn leeftijd want hij kan naast verdedigen ook nog wel positiespel training gebruiken. Wel een erg lekkere spelert aan t wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, het ziet er naar uit dat ik het hiervan moet gaan hebben dit seizoen:
[ afbeelding ]
Hij moet iig weer snel terug de verdediging in, ik had gezien zn sterren meer verwacht op vleugelspel....maar weet dit nu pas![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou keepers trainen als ik jou was, daar zit geld in!
Welkom welkom. Erg zonde idd. Maar goed als je t toen zo ver geschopt hebt moet je dat nu ook weer kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf).
Ben sinds januari weer bezig.
Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer meemoest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...
Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?
Bedankt voor het lezen van deze lap text
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.
[..]
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.
Inm 510750.000 geboden op mn robje. 500750.000 van MrMoon en 10k van een ander
quote:
quote:Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 000 000 ¤ - Dynamo Groningen
quote:Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 020 000 ¤ - IS Marias
Welkom! Ik kan me je username idd nog wel een beetje herinneren...geloof ikquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf).
Ben sinds januari weer bezig.
Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer meemoest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...
Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?
Bedankt voor het lezen van deze lap text
das dan idd niet echt de moeite meer al traint passen natuurlijk wel erg snel!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
haha addictquote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
Welkom terug!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
En die wilde stoppen een paar weken geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En die wilde stoppen een paar weken geleden
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
dat zal er gek uit gezien hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik bij het gemeente kantoor naar buiten liep vanmiddag.
lekker interessant ookquote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
Bied MrMoon wordt ie in de zelfde minuut weer overboden
vond ik wel jaquote:
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 10-09-2009 23:22
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door Dynamo Groningen
Het bieden is geëindigd!
ach ik gooi mn geld graag in een bodemloze put..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo mn jeugd is meteen weer meer in de plus geschoten. Toch best lekker zulke jeugd spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee seizoenen trainen en dan is het een leuke tDFW dacht ik, en minimaal 2m waard
En volgens PsicoTSI zit tie ook nog behoorlijk hoog in positiespel (lees: tegen een pop aan...)Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik gooi mn geld graag in een bodemloze put..
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:46 schreef NelisZ het volgende:
Hopen dat mn laatste trainee vanacht popt op scoren, dan kan ik mn trainingsswitch naar korte pass maken...
Intussen nog maar een nieuwe trainee gekocht:Leuke speler idd maar waarom koop je zulke oude trainies? Heb je niet genoeg geld om jongere te kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee seizoenen trainen en dan is het een leuke tDFW dacht ik, en minimaal 2m waard
En volgens PsicoTSI zit tie ook nog behoorlijk hoog in positiespel (lees: tegen een pop aan...)
heb ik die al gewonnen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Leuk om te horen van de winnaar van het\dekoei award
![]()
als ik t topic lees is de deadline verlopen en volgens mij had jij de meeste stemmen maar ik kan t mis hebben.quote:
Hoeveel geld ik precies heb om te investeren weet ik nog niet. Maar ik verwacht niet heel veel over te houden als ik straks 5 goede middenveld trainees heb. Daarnaast zijn goede tDFW trainees over het algemeen vrij duur, en kun je passen nog wel vrij lang doortrainenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke speler idd maar waarom koop je zulke oude trainies? Heb je niet genoeg geld om jongere te kopen?
passen kan je idd langer trainen dan de meeste trainings opties. Maar is t niet handiger om eerst te kijken wat je te besteden hebt en dan te gaan zoeken naar trainies die misschien jonger zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:05 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hoeveel geld ik precies heb om te investeren weet ik nog niet. Maar ik verwacht niet heel veel over te houden als ik straks 5 goede middenveld trainees heb. Daarnaast zijn goede tDFW trainees over het algemeen vrij duur, en kun je passen nog wel vrij lang doortrainen
Dat ga ik voor mn andere trainees inderdaad ook wel doen, maar zoals ik al zei, ik verwacht niet veel geld over te houden voor mn b-trainees, en ik wou er graag een leuke tDFW trainee bij hebben...quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
passen kan je idd langer trainen dan de meeste trainings opties. Maar is t niet handiger om eerst te kijken wat je te besteden hebt en dan te gaan zoeken naar trainies die misschien jonger zijn?
ik heb nog niks gelezen over winnaars oid..quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
als ik t topic lees is de deadline verlopen en volgens mij had jij de meeste stemmen maar ik kan t mis hebben.
Logies verhaal ik vroeg t me all1 ff af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:22 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat ga ik voor mn andere trainees inderdaad ook wel doen, maar zoals ik al zei, ik verwacht niet veel geld over te houden voor mn b-trainees, en ik wou er graag een leuke tDFW trainee bij hebben...
Ik wil zeker een aantal trainees hebben welke mijn ratings en middenveld op het oude niveau kunnen houden, en daar zal het meeste geld wel in gaan zitten
En dan is t niet waar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog niks gelezen over winnaars oid..
quote:Libertário Cancela Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Nicola Tascio Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
die vleugelspeler is dus nog steeds niet gestegen.. hij laat nogal op zich wachten..quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik had nix, maar dan kan het volgende week extra leuk worden
Ach ja, nou moet ie volgende week maar komen. Heb ook nog een 17jr formi vleugel die volgende week best eens naar uitmuntend zou kunnen stijgen. Icm goed positiespel is dat ook wel geinigquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die vleugelspeler is dus nog steeds niet gestegen.. hij laat nogal op zich wachten..
dat is inderdaad ook wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, nou moet ie volgende week maar komen. Heb ook nog een 17jr formi vleugel die volgende week best eens naar uitmuntend zou kunnen stijgen. Icm goed positiespel is dat ook wel geinig
Deze week dus weer lekker trainen, en volgende week kom ik hier minimaal 2 poppers meldenquote:
quote:44. Nicola Mezzogori (E2) (237335625)
18 years and 81 days, Next birthday: 12-10-2009
In solid form, passable stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 950
Wage: 828 ¤/week including 20% bonus
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: poor
Winger: excellent
Passing: passable
Scoring: excellent
Set pieces: poor
Ga beide nog 1-2 niveaus optrainen op passen. Daarna moeten ze er wel uit, anders wordt m'n team te goed.quote:40. Dariusz Szkaut (E2) (236610921)
18 years and 95 days, Next birthday: 28-09-2009
In inadequate form, passable stamina.
A nasty fellow who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 25-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 5 240
Wage: 948 ¤/week including 20% bonus
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: poor
Winger: formidable
Passing: passable
Scoring: solid
Set pieces: poor
dit keer geen fouten van mij, maar HAM geeft wel aan dat er iets wasquote:
Ahja....quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit keer geen fouten van mij, maar HAM geeft wel aan dat er iets was
Kan ook van 2 weken terug zijn trouwens
ik had mijn ham gewoon 2 weken niet aan gehad en 2 weken terug heb ik blijkbaar niet goed opgeletquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat maakt t niet echt duidelijker
Aha, ok ...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had mijn ham gewoon 2 weken niet aan gehad en 2 weken terug heb ik blijkbaar niet goed opgelet
potverdriedubbeltjes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar voor zakgeldverhoging moet je nog wat beter je best doen hoor....
Dat kun je altijd proberen natuurlijk, maar papa gaat over de centenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes!
Kan ik het ook niet bij mama proberen?
jammerquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kun je altijd proberen natuurlijk, maar papa gaat over de centen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jammer
Maar goed, zondag weer beginnen met de competitie. Tegen de nummer 2, dus ik ga er waarschijnlijk lekker dik vanaf! Woedende teamgeest en slecht zelfvertrouwen helpt natuurlijk ook wel
en ikquote:De ploeg bestaat uit 20 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 200 670 en het totale salaris is 100 530 ¤.
De gemiddelde speler is 24,7 jaar oud en heeft 59 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 10 034 en hij kost 5 027 ¤ aan salaris.
Hij had in de beker 191 hatstats en ik had er 114 terwijl ik mijn best deed en special wat betere spelers had gekocht en natuurlijk mots gespeeldquote:De ploeg bestaat uit 17 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 57 890 en het totale salaris is 18 290 ¤.
De gemiddelde speler is 19,9 jaar oud en heeft 21 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 3 405 en hij kost 1 076 ¤ aan salaris.
ikquote:De ploeg bestaat uit 27 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 472 760 en het totale salaris is 259 628 ¤.
Maar als mn keeper zaterdag wordt verkocht gaat er nog eens 22620 TSI vanaf, en 10980 loonquote:De ploeg bestaat uit 20 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 39 620 en het totale salaris is 20 090 ¤.
ja precies.. Jij zit nog wat hoger met je rampenploegjequote:
Bij mij valt het een beetje tegen eigenlijk. Slecht 7 miljoen en nog weinig verkocht van mijn trainees waar ik mee was begonnen. Moet ik nog wel doen trouwens. Mijn verdediging wordt te goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld de "afzakkers" momenteel op de HT-bank hebben, en hoe snel ze geld verdienen
Ik sta momenteel op 19,5 miljoen, en ik hoop zaterdag 2,5 miljoen binnen te halen met die keeper die ik per ongeluk van Koekie heb gekocht. Daarnaast probeer ik wekelijks een kleine ton in de plus te eindigen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja precies.. Jij zit nog wat hoger met je rampenploegje
[..]
Bij mij valt het een beetje tegen eigenlijk. Slecht 7 miljoen en nog weinig verkocht van mijn trainees waar ik mee was begonnen. Moet ik nog wel doen trouwens. Mijn verdediging wordt te goed
Klopt. Maar de lagere niveaus trainen sneller dan de hogere niveaus, dus in principe is dat wel lekker. Handig om te weten is op welke niveaus de meeste winsten gehaald kunnen wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij mij is het ook zo dat ik de meeste speler heb gekocht met erg weinig verdedigen en veel passen of vleugelspel. Dan duurt het toch langer voordat ze op een niveau zitten qua verdedigen dat ze goed verkoopbaar zijn.
wij spelen hattrick. Een online voetbalmanager. Dit is een puur gamesblad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Misan het volgende:
[..]
bestellen/lezen/boven je bed hangen
I know, maar misschien waren jullie toch geïnteresseerd. Zo niet, negeer het gerustquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wij spelen hattrick. Een online voetbalmanager. Dit is een puur gamesblad.
Alle mensen die wel van gamen houdt, die hadden het wel ergens anders vandaan gehaald.
ja.. het zal wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
I know, maar misschien waren jullie toch geïnteresseerd. Zo niet, negeer het gerust
Of misschien zat ik net in overlegquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
en dat is toch wel redelijk uniek!
dat kan nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of misschien zat ik net in overleg
Vreemd. Ik heb een oude laptop, maar ook geen passing stijgerts.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, FVP zit hier met een nieuwe pc, en zonder passing stijgerts vannacht![]()
Ik met een nog oudere laptop, ook geen passing stijgerts..quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb een oude laptop, maar ook geen passing stijgerts.
Nice! Welke?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik met een nog oudere laptop, ook geen passing stijgerts..
(Wel 1 positiespel stijgert)
Dat zet zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Panagos Kalampokis1 van m'n aanvallers. Positiespel van waardeloos naar slecht
Zonde, daar zal zn salaris niet veel lager van gaan worden. Je kunt oudere spelers van training uitsluiten, was voor hem een goede optie geweest denk ik...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef GeneraalUli het volgende:
Na lange tijd afwezigheid in dit topic toch maar weer TU posten:
Speler die ik het langste heb (Huber, sinds 10-10-2005 (5/27), 12s 12w 4d) is naar Reusachtig verdedigen gestegen.. Speler is nu 30 jaar en 69 dagen. Mijn held en FC (indien hij genoeg ervaring heeft dan).
Hmm, toch maar eens de technische dienst bellen hoe dat zit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb een oude laptop, maar ook geen passing stijgerts.
Falko Multiskil had dus passender geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: +10 520 / -1 570
Passen: +1 / -0
Conditie: +1 / -1
Vorm: +5 /-5
Falko Viskil (22j33d) naar Goed Passen (+Wonderbaarlijk Positiespel, Uitstekend Verdedigen, Goed Scoren en Koppen). Enige jammere is dat 'ie al 22 is, maar ik denk dat ik 'm toch nog even houdt, lekker allround
Spierings nog niet gestegen naar FormidabelNu 'moet' ik nog een week Passen trainen alvorens 'm te kunnen verkopen bij z'n PM-pop.. Nouja, volgende week meteen dan maar. Dan ben ik ook iets flexibeler in m'n bekeropstelling..
Yupquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Falko Multiskil had dus passender geweest.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Silver_Shark het volgende:
hoeren GMS hebben ze mijn transferbedrag van 4,75mil naar 500k gedaanik had nog 1mil op de bank is ineens ook 500k
Eigenlijk ook een belachelijke zin: "Zijn beoordeling op het gebied van x steeg van y naar z". Wat interesseert mij het nou dat z'n beoordeling stijgt, hij moet snodverdee beter worden!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef elby1988 het volgende:
Joni Hakala (30, briljant spits..)
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van zwak naar matig.
huh? dan hebben ze er toch 4.25 van gemaakt of begrijp ik je zin nu niet helemaal?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Silver_Shark het volgende:
hoeren GMS hebben ze mijn transferbedrag van 4,75mil naar 500k gedaanik had nog 1mil op de bank is ineens ook 500k
Ja, zo zat ik ook al...quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? dan hebben ze er toch 4.25 van gemaakt of begrijp ik je zin nu niet helemaal?
het is ook nog een potentieel u20 keeperquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het was al te mooi om waar te zijn.
kijk hij is verkocht voor 5mil + maar ik kreeg 4,25mil in die richting hebben ze 500k van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? dan hebben ze er toch 4.25 van gemaakt of begrijp ik je zin nu niet helemaal?
Nu snap ik er alleen maar minder van eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kijk hij is verkocht voor 5mil + maar ik kreeg 4,25mil in die richting hebben ze 500k van gemaakt.
en ik had 1mil + die transferbedrag van 4,25mil op de bank staan waardoor het dan 1,5mil moest worden maar nu staat er op de bank 500k.
Zo zijn er wel meer, en die gaan ook niet voor 5 mln.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het is ook nog een potentieel u20 keeper
dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu snap ik er alleen maar minder van eigenlijk.
Desondanks, de tip van de dag: Neem contact op met de GM's
je vergeet hem nog heeeel veel succes te wensenquote:
Ik wil het hem wel wensen, maar dat zou vermoedelijk tevergeefs zijn...quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat had ik dus ook
[..]
je vergeet hem nog heeeel veel succes te wensen
Woensdag meegespeeld in de beker (training Korte Pass). Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag. Ik twijfel namelijk nog om 'm zelf op te trainen op PM, dan wel 'm te verkopen..quote:Ronnie Bosschieter [playerid=259405226]
18 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 14-12-2009
Nationaliteit: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 09-09-2009 (1/29), 2d)
Total Skill Index (TSI): 1 770
Loon: 570 ¤/week 9 120 ¤ /season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: goed +1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Eigen kweek? In ieder geval is-ie te oud voor mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een jaartje jonger en het was helemaal een briljantje geweest. Nu ook niet ontevreden uiteraard..
[..]
Woensdag meegespeeld in de beker (training Korte Pass). Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag. Ik twijfel namelijk nog om 'm zelf op te trainen op PM, dan wel 'm te verkopen..
Voor hoeveel moet ie weg? Eigenlijk vind ik hem te laag in Pm maar misschien toch interesse.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een jaartje jonger en het was helemaal een briljantje geweest. Nu ook niet ontevreden uiteraard..
[..]
Woensdag meegespeeld in de beker (training Korte Pass). Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag. Ik twijfel namelijk nog om 'm zelf op te trainen op PM, dan wel 'm te verkopen..
wat is de waarde op de transfervergelijking?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eigen kweek inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eigen kweek? In ieder geval is-ie te oud voor mij..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voor hoeveel moet ie weg? Eigenlijk vind ik hem te laag in Pm maar misschien toch interesse.
Speler TSI Leeftijd Vormquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat is de waarde op de transfervergelijking?
ik heb eventueel wel interesse, ligt er aan of ik morgen mijn spelers verkocht krijg, dan schuift Paquin naar de basis en kan ik deze gebruiken als traineequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eigen kweek inderdaad
[..]
[..]
Speler TSI Leeftijd Vorm
Ronnie Bosschieter 1 770 18 redelijk
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm 258800052 10-09-2009 (1/29) 1 670 510 000 ¤ 18 redelijk 240824434 10-09-2009 (1/29) 1 850 355 000 ¤ 18 redelijk 241473540 10-09-2009 (1/29) 1 290 306 000 ¤ 18 redelijk 237678806 10-09-2009 (1/29) 2 110 521 000 ¤ 18 redelijk 247676807 10-09-2009 (1/29) 2 120 459 000 ¤ 18 redelijk 255706477 10-09-2009 (1/29) 1 340 355 000 ¤ 18 redelijk 247498651 10-09-2009 (1/29) 2 000 744 000 ¤ 18 goed 245653651 10-09-2009 (1/29) 1 870 791 000 ¤ 18 redelijk 242540370 10-09-2009 (1/29) 3 110 1 100 000 ¤ 18 redelijk 254971863 10-09-2009 (1/29) 1 510 408 000 ¤ 18 goed
Mediaanprijs 484 500 ¤
Gemiddelde prijs 554 900 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 18
Positiespel = goed
Passen = goed
Verdedigen <= zwak
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Ik verwacht dat 'ie bij verkoop zeker voor zo'n 7-8 ton verkocht wordt (hij heeft 18 dagen en Technisch). Laat maar weten wanneer jullie geïnteresseerd zijn, dan wil ik wel proberen een 'gunstige' transferdeadline neer te zetten..
Ik zou hem dan bijvoorbeeld zondag kunnen listen voor je, zodat 'ie woensdag nog mee kan spelen.. Morgenavond (zodat 'ie dinsdagavond afloopt) wordt lastig (i.v.m. wedstrijdbezoek SCH - FCG), voor de rest ben ik redelijk flexibel..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:35 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik heb eventueel wel interesse, ligt er aan of ik morgen mijn spelers verkocht krijg, dan schuift Paquin naar de basis en kan ik deze gebruiken als trainee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |