Ah dat laatste dat wist ik niet, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb er zelf net weer 3 aangenomen, en gister gewonnen... Wat voor jou het juiste aantal is weet ik ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je eraan wil besteden...
Gelukkig heb je nog een paar dagen om daar over te denken aangezien ze alleen tijdens de financiële update en na officiële wedstrijden werken
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.quote:
das idd wel erg veel sterren op die positie. Jammer van zn leeftijd want hij kan naast verdedigen ook nog wel positiespel training gebruiken. Wel een erg lekkere spelert aan t wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, het ziet er naar uit dat ik het hiervan moet gaan hebben dit seizoen:
[ afbeelding ]
Hij moet iig weer snel terug de verdediging in, ik had gezien zn sterren meer verwacht op vleugelspel....maar weet dit nu pas![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou keepers trainen als ik jou was, daar zit geld in!
Welkom welkom. Erg zonde idd. Maar goed als je t toen zo ver geschopt hebt moet je dat nu ook weer kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf).
Ben sinds januari weer bezig.
Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer meemoest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...
Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?
Bedankt voor het lezen van deze lap text
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.
[..]
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.
Inm 510750.000 geboden op mn robje. 500750.000 van MrMoon en 10k van een ander
quote:
quote:Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 000 000 ¤ - Dynamo Groningen
quote:Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 020 000 ¤ - IS Marias
Welkom! Ik kan me je username idd nog wel een beetje herinneren...geloof ikquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf).
Ben sinds januari weer bezig.
Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer meemoest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...
Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?
Bedankt voor het lezen van deze lap text
das dan idd niet echt de moeite meer al traint passen natuurlijk wel erg snel!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
haha addictquote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
Welkom terug!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
En die wilde stoppen een paar weken geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En die wilde stoppen een paar weken geleden
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
dat zal er gek uit gezien hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik bij het gemeente kantoor naar buiten liep vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |