abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72616121
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik heb er zelf net weer 3 aangenomen, en gister gewonnen... Wat voor jou het juiste aantal is weet ik ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je eraan wil besteden...

Gelukkig heb je nog een paar dagen om daar over te denken aangezien ze alleen tijdens de financiële update en na officiële wedstrijden werken
Ah dat laatste dat wist ik niet, dat verklaart een hoop.

Het is me redelijk wat geld waard de volgende thuiswedstrijd te winnen, dus misschien dat ik er naast deze 3 nog wat aanneem.
pi_72618425
Hmmz, het ziet er naar uit dat ik het hiervan moet gaan hebben dit seizoen:

Hij moet iig weer snel terug de verdediging in, ik had gezien zn sterren meer verwacht op vleugelspel....maar weet dit nu pas

[ Bericht 9% gewijzigd door Flappekz op 10-09-2009 18:12:39 ]
Ik ben van pindavlees
pi_72619095
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

waar zie je mij zeiken?
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.

Inm 510.000 geboden op mn robje. 500.000 van MrMoon en 10k van een ander
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_72619222
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, het ziet er naar uit dat ik het hiervan moet gaan hebben dit seizoen:

[ afbeelding ]

Hij moet iig weer snel terug de verdediging in, ik had gezien zn sterren meer verwacht op vleugelspel....maar weet dit nu pas
das idd wel erg veel sterren op die positie. Jammer van zn leeftijd want hij kan naast verdedigen ook nog wel positiespel training gebruiken. Wel een erg lekkere spelert aan t worden
pi_72621080
Hee allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf ).
Ben sinds januari weer bezig.

Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer mee moest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...

Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?

Bedankt voor het lezen van deze lap text
pi_72622644
Ik zou keepers trainen als ik jou was, daar zit geld in!
Children of the night. What music they make.
pi_72622851
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou keepers trainen als ik jou was, daar zit geld in!
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,

Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf ).

Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer mee moest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...

Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?

Welkom welkom. Erg zonde idd. Maar goed als je t toen zo ver geschopt hebt moet je dat nu ook weer kunnen

Hoe oud zijn je trainies nu? Als ze nog jong genoeg zijn zou ik ze er passen en of vleugelspel bij trainen. Dan brengen ze eind volgend seizoen veel meer op en kan je je team beter versterken.

Graag gedaan
pi_72622911
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
pi_72624579
Tvp.
pi_72626339
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.
[..]

Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.

Inm 510750.000 geboden op mn robje. 500750.000 van MrMoon en 10k van een ander
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_72628365
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

quote:
Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 000 000 ¤ - Dynamo Groningen

Hopen voor jou dat t de komende 45 minuten niet nog duurder wordt maar hopen voor mij dat er nog een paar ton bij komen

edit:
quote:
Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 020 000 ¤ - IS Marias

[ Bericht 9% gewijzigd door Outpost76 op 10-09-2009 22:38:09 ]
pi_72628592
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,

Welkom! Ik kan me je username idd nog wel een beetje herinneren...geloof ik
Ik ben zojuist begonnen met Wingers trainen, om ze vervolgens ook op PM en een beetje passen te trainen. Multiskillers kosten de meeste trainingstijd, maar leveren ook erg veel op
Ik ben van pindavlees
pi_72628825
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
das dan idd niet echt de moeite meer al traint passen natuurlijk wel erg snel!
pi_72629052
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72629161
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.
Ik ben van pindavlees
pi_72629376
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
haha addict
pi_72629473
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Welkom terug!
Met korte pass schiet het best nog wel op hoor. 2 niveaus in een seizoen lukt dan nog wel. Daarnaast is het erg prettig dat je AOW/AIM vaardigheid enorm vooruit gaat, geeft veel variatiemogelijkheden.
pi_72629594
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef MikeCitybike het volgende:

[..]

haha addict
En die wilde stoppen een paar weken geleden

Ik ga als robje verkocht is lekker mn bedje opzoeken iig. Morgen weer om 5u uit bed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72629621
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.
pi_72629645
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

En die wilde stoppen een paar weken geleden
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.
pi_72629684
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.
Wanneer ben je jarig?

donderdag 10 september 2009 @ 23:09:43 #197
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72629716
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_72629790
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:09 schreef Xummon het volgende:

[..]

Dat deed ik ook toen ik bij het gemeente kantoor naar buiten liep vanmiddag.
  donderdag 10 september 2009 @ 23:12:55 #199
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72629839
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_72629864
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat deed ik ook toen ik bij het gemeente kantoor naar buiten liep vanmiddag.
dat zal er gek uit gezien hebben

Maar goed nieuws!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')