dan is het de bedoeling dat ie in het nationale elftal speelt natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja ok maar voor hoeveel worden die verkocht als ze uitgetraint zijn? Niet voor miljoenen meer. Daar doel ik op.
Dan moet je toch een uitstekend trainer aanschaffenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan is het de bedoeling dat ie in het nationale elftal speelt natuurlijk
ik ook maar dan moet ik spelen met mn A team en dat is iets wat ik weiger voor een beker wedstrijdquote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...zowaar zelfs een kansje de tweede ronde door te komen
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik ook maar dan moet ik spelen met mn A team en dat is iets wat ik weiger voor een beker wedstrijd
psies als ik hun opstel win ik makkelijk. Die bouwen 1 of andere machine zodat ieder schot op mijn goal meteen een doelpunt wordt aan de andere kant.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag hebben m'n nieuwe aankopen voor het eerst gespeeld
*pinkt een traantje weg*
mazzel picquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef Gijs_ het volgende:
Volgende week thuis tegen een andere zesde klasser. Aangezien ik thuis speel en zondag een bot tref kan ik mooi met mijn A-team naar de derde ronde PIC'en.
Gaat goed komen dusquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft volgende ronde gaat lastig worden terwijl mijn fans nu wel gelijkwaardig denken te zijn, fijn :p. Maar heb nog 7 mil om te versterken achterin en op het middenveld dus er moet wel iets mogelijk zijn.
klinkt een beetje als MrMoon. Willen afzakken maar zeiken als ze de 1e beker wedstrijd verliezen met een berg waailappenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
het het toch niet gered vanavond. Middenveld was nog te zwak, had toch 4 of 5 middenvelders moeten opstellen dan, maar wilde geen trainingsplekken opofferen.. helaas.. heb het geprobeerd.
Verliezen zit er toch al teveel in denk ik
Flauw is dat hčquote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Xummon het volgende:
ik denk dat ik volgende week ga verliezen, terwijl mijn fans juist weer denken dat ik in het voordeel ben!
niks moet..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je toch een uitstekend trainer aanschaffen
Dan zeg ik. Haal dan die nieuwe def en \ of spits. Blessures en \ of rode kaarten in de beker zijn imo teveel risico voor de competitie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
0-7 tegen 'bot'.. Die prutser van een Kerimov pakt alweer rood.. Kloothommel dat 't er is. Moet 'ie volgende week eens flikken, dan lig ik er uit. Nu moet ik met PIC en 4 A-spelers (keeper, CD/SP, WTM en spits) kunnen winnen. Hoewel, ik wil misschien ook een nieuwe def en/of spits halen, dan heb ik een sterkere bank en hoef ik die 2 A-spelers ook niet op te stellen
ik ben ligt in t voordeel maar ik ga met mn B team spelen en misschien zelfs pic spelen dus verliezen doe ik sowieso.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Xummon het volgende:
ik denk dat ik volgende week ga verliezen, terwijl mijn fans juist weer denken dat ik in het voordeel ben!
klopt maar als je m wil opleiden tot speler van t nationale elftal zal je t wel moeten omdat dat kleine beetje verschil net dat verschil is tussen een international en die speler die t net niet haalt.quote:
en je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar als je m wil opleiden tot speler van t nationale elftal zal je t wel moeten omdat dat kleine beetje verschil net dat verschil is tussen een international en die speler die t net niet haalt.
'regel' ja.. dat betekent niet per definitie dat het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk.. en ik neem het risico..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb zn stats niet uiteraard maar het is wel regel.
Ben al wat aan 't zoeken, moet alleen nog even wat geschikts tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik. Haal dan die nieuwe def en \ of spits. Blessures en \ of rode kaarten in de beker zijn imo teveel risico voor de competitie.
ieder zn keuze.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'regel' ja.. dat betekent niet per definitie dat het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk.. en ik neem het risico..
ik ken nog wel een leuke spitsquote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ben al wat aan 't zoeken, moet alleen nog even wat geschikts tegen het lijf lopen
Hij is me net wat te duur als 'B-speler' en z'n hoofdskill/bijstats zijn me icm leeftijd weer net niet hoog genoeg voor het A-team.. Dat SP is wel lekker, evenals de specialiteit. Ach, misschien stel ik ook wel teveel eisenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik ken nog wel een leuke spitsMrMoon kent m ook
zn leeftijd is voor mij ook een issue. Al maakt ie met zn specialiteit en sh heel veel doelpunten per seizen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij is me net wat te duur als 'B-speler' en z'n hoofdskill/bijstats zijn me icm leeftijd weer net niet hoog genoeg voor het A-team.. Dat SP is wel lekker, evenals de specialiteit. Ach, misschien stel ik ook wel teveel eisen
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik vorig tussen seizoen een aantal spitsen op mn hotlist gezet. Nou staat 1 er van weer op de TL maar ik heb geen \ niet genoeg geld.![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag
![]()
![]()
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Ik vind alleen zn ervaring aan de lage kant, in vergelijking met zn leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook welNou t geld nog
quote:10-09-2009 Je fanclub heeft er geen supporters bij gekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
quote:10-09-2009 De club zag helaas 10 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:34 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen gisteren met een perfecte counterstrategie
Volgende week thuis maar dat zal wel een dubbeltje op zijn kant worden, maar in ieder geval PIC'en en weer wat geld in het laatje
Precies... ik heb even naar mijn volgende tegenstander zitten kijken... aanval stelt niets voor... wel een sterke verdediging... ik denk dat ik met dezelfde strategie als gisteren al een eind kom.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Altijd lekker om een extra rondje mee te pakken, zowel financieel, voor de teamspirit als voor de ervaring van je spelers
Nog ff geduldquote:Op donderdag 10 september 2009 09:55 schreef rompompom het volgende:
1-6 uit de beker (550 gespeeld) en YMFC A1 met 5-0 in de pan gehakt. Ik heb zin in die nieuwe jeugdcompetitie!.
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaanquote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand effe een bod doen op Micha Hartmans... de afzakkers zullen wel genoeg cash hebben voor een openingsbod
Hij loopt zondagmorgen af en ik heb redelijk laag ingezet dus je zult er niet aan vast blijven zitten
krentquote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
waar zie je mij zeiken?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als MrMoon. Willen afzakken maar zeiken als ze de 1e beker wedstrijd verliezen met een berg waailappen
Ben je die inmiddels al kwijt?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand effe een bod doen op Micha Hartmans... de afzakkers zullen wel genoeg cash hebben voor een openingsbod
Hij loopt zondagmorgen af en ik heb redelijk laag ingezet dus je zult er niet aan vast blijven zitten
quote:Hoogste bod: 995 000 ¤ door Insane Ones
Dank u voorzitterquote:
Neen...hij staat nu voor de tweede keer te koop. Ik zag dat vergelijkbare keepers voor gunstige prijzen zijn verkocht, dus ik heb goede hoop op een banksaldo van 22M+quote:
De markt is idd weer wat aangetrokken en de TV geeft nu idd gunstige prijzen aan, de schade van je liefdadigheid zal uiteindelijk wel meevallen dusquote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen...hij staat nu voor de tweede keer te koop. Ik zag dat vergelijkbare keepers voor gunstige prijzen zijn verkocht, dus ik heb goede hoop op een banksaldo van 22M+![]()
Dat denk ik uiteindelijk ook welquote:Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De markt is idd weer wat aangetrokken en de TV geeft nu idd gunstige prijzen aan, de schade van je liefdadigheid zal uiteindelijk wel meevallen dus
Dat zijn heerlijke buffers! Je ziet weleens van die teams met meer dan 100M op de bank...Ik vraag me altijd af hoe ze daar in hemelsnaam aan zijn gekomenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
Een teamgenoot van me die ook hattrick speelt is trouwens hard op weg naar de IV en zal daar ook vrij makkelijk blijven schat ik. Ik wist dat ie twee seizoenen geleden in de V ook vrijwel al zijn spelers verkocht had en een lange termijn plan had met veel trainen en zo. Na eerst nog moeilijk te kunnen handhaven na de switch werd ie vorig seizoen al kampioen, verloor alleen zijn p/d duel. Wat ik niet wist was dat ie nog dik 15,5 milj. op zijn hattrick bank heeft!
quote:13. vintage fc VI.7 44 987 900 ¤
quote:14. Adam Schönenberg (258800320)
Schweiz 17 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 18-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC InterZürich (sinds 07-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 920
Loon: 830 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 10-09-2009 20:45
Vraagprijs: 2 250 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door DVC8ste
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Fok! voetbalmanager is er toch een hattrick poule?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:01 schreef Xummon het volgende:
hier nog meer mensen die mee doen met Fok!voetbalmanager, Eredivisie ProfCoach en/of Telesport TopCoach???????????
Dat dus!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Fok! voetbalmanager is er toch een hattrick poule?
Motsen in je eerste wedstrijd? Heb je zo veel tegenstanders waarvan je zo goed als zeker van verliest, zodat je tegen ze kunt PICcen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
0-10 uit de beker![]()
Zondag Motsen tegen de medepromovendus
Yep!! Zou zelfs dom zijn als je het niet doet!!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Xummon het volgende:
zondag een botje, dus kan ik het beste PIC gaan spelen he!
Ik speel tegen de nummer 8, een van de twee mensen die ik achter me wil houden. Erna speel ik wedstrijden tegen de drie beste teams uit de competitie. Ik heb express een trainer met redelijk leiderschap aangesteld om deze strategie te kunnen spelenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Motsen in je eerste wedstrijd? Heb je zo veel tegenstanders waarvan je zo goed als zeker van verliest, zodat je tegen ze kunt PICcen dan?
OK, dan is t goed. Anders had ik alsnog mn awardkeuze veranderdquote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel tegen de nummer 8, een van de twee mensen die ik achter me wil houden. Erna speel ik wedstrijden tegen de drie beste teams uit de competitie. Ik heb express een trainer met redelijk leiderschap aangesteld om deze strategie te kunnen spelen
Dan had dat sowieso pas voor de awards van na dit seizoen van toepassing geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, dan is t goed. Anders had ik alsnog mn awardkeuze veranderd
Zijn er sowieso echt niet meer tegenstanders die je wel aan kan? Alles wat je bij alltid direct in het overzicht ziet zijn pieken hé en totaal niet representatief voor wat ze nu halen qua stats.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik hoop niet dat het niet bestaand zelfvertrouwen me gaat opbreken zondag. Het kost me zo'n 15-20 hatstats.....
iig volgens HO!
Als dat zo zijn kan ik nog beter piccen en proberen een andere betere tegenstander thuis te verslaan... zonde vna mijn kansen dit.
Sportpsychologen aannemen, dan kun je dat zelfvertrouwen nog ff wat opkrikken!quote:Op donderdag 10 september 2009 15:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik hoop niet dat het niet bestaand zelfvertrouwen me gaat opbreken zondag. Het kost me zo'n 15-20 hatstats.....
iig volgens HO!
Als dat zo zijn kan ik nog beter piccen en proberen een andere betere tegenstander thuis te verslaan... zonde vna mijn kansen dit.
Ik heb er al sinds jaar en dag 3, hoeveel zou je me aanraden en tot hoeveel kan ik het nog opkrikken. Zelfs tot slecht zou al een slok op een borrel schelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Sportpsychologen aannemen, dan kun je dat zelfvertrouwen nog ff wat opkrikken!
* NelisZ gaat dat ook alvast ff doen
Ik heb er zelf net weer 3 aangenomen, en gister gewonnen... Wat voor jou het juiste aantal is weet ik ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je eraan wil besteden...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb er al sinds jaar en dag 3, hoeveel zou je me aanraden en tot hoeveel kan ik het nog opkrikken. Zelfs tot slecht zou al een slok op een borrel schelen.
Ah dat laatste dat wist ik niet, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb er zelf net weer 3 aangenomen, en gister gewonnen... Wat voor jou het juiste aantal is weet ik ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je eraan wil besteden...
Gelukkig heb je nog een paar dagen om daar over te denken aangezien ze alleen tijdens de financiële update en na officiële wedstrijden werken
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.quote:
das idd wel erg veel sterren op die positie. Jammer van zn leeftijd want hij kan naast verdedigen ook nog wel positiespel training gebruiken. Wel een erg lekkere spelert aan t wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, het ziet er naar uit dat ik het hiervan moet gaan hebben dit seizoen:
[ afbeelding ]
Hij moet iig weer snel terug de verdediging in, ik had gezien zn sterren meer verwacht op vleugelspel....maar weet dit nu pas![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou keepers trainen als ik jou was, daar zit geld in!
Welkom welkom. Erg zonde idd. Maar goed als je t toen zo ver geschopt hebt moet je dat nu ook weer kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf).
Ben sinds januari weer bezig.
Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer meemoest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...
Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?
Bedankt voor het lezen van deze lap text
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo komt vullie ook van zn spelers af hoor. Ik heb een spits lopen van hem omdat er niemand meer over heen bood.
[..]
Ik zie je nergens zeiken maar tekstueel leek t er verdacht veel op.
Inm 510750.000 geboden op mn robje. 500750.000 van MrMoon en 10k van een ander
quote:
quote:Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 000 000 ¤ - Dynamo Groningen
quote:Aan het verkopen
Rob Verlaat
(geschiedenis van biedingen)
1 020 000 ¤ - IS Marias
Welkom! Ik kan me je username idd nog wel een beetje herinneren...geloof ikquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Dassen123 het volgende:
Hee allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, kom ook even in dit topic rondhangen.
Ik ben dassen van Dassen Vooruit. De spelers die al wat langer meedraaien kennen mij misschien nog, ben in 2006 bondscoach geweest van de U20. Ik speelde destijds met JuVe!. Na die periode had ik wat minder interesse en team ging verloren (speelde toen in de II, erg jammer nu achteraf).
Ben sinds januari weer bezig.
Aantal dingen vallen me erg op. Het mono-skill trainen lijkt wel totaal verdwenen. Was alweer enthousiast begonnen met PM trainen, dat was de manier om snel op te klimmen vroeger, nu verdien ik er dus geen drol meer meemoest ook even wennen aan termen als tDFW enzo... Ga dus ook binnenkort maar van training veranderen... Heb bijna 4 briliant PM met matig passen, en nog wat gare rest trainee's en wingers. Liefst zou ik 3 IM's houden en de rest verkopen. Dat levert me ong 4 mil op. Als ik alles verkoop rond de 8-10 mil...
Vraagje is een beetje wat het meest luceratief is hiervoor, wil niet te hard aan prestaties inleveren.
Zat zelf te denken aan 6 17-jarige met uitstekend scoren matig passen en IM's te houden, maar is het handiger om multiskill te gaan trainen?
Bedankt voor het lezen van deze lap text
das dan idd niet echt de moeite meer al traint passen natuurlijk wel erg snel!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
haha addictquote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Pfft wachten tot de training af is en dit weekend kapot zijn of op tijd naar bed en morgen kijken, moeilijke keuze.
Welkom terug!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Dassen123 het volgende:
Zijn inmiddels 21/22, dat is de moeite niet meer...
En die wilde stoppen een paar weken geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je training beter zal zijn als je blijft kijken ... ik zeg, ga lekker naar bed.
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En die wilde stoppen een paar weken geleden
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een week geleden was het denk ik. Maar het spel blijft me niet echt vasthouden het is vooral htsupporter. Zonder htsupporter kan ik er veel beter vanaf blijven.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
dat zal er gek uit gezien hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik bij het gemeente kantoor naar buiten liep vanmiddag.
lekker interessant ookquote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
Bied MrMoon wordt ie in de zelfde minuut weer overboden
vond ik wel jaquote:
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 10-09-2009 23:22
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door Dynamo Groningen
Het bieden is geëindigd!
ach ik gooi mn geld graag in een bodemloze put..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo mn jeugd is meteen weer meer in de plus geschoten. Toch best lekker zulke jeugd spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee seizoenen trainen en dan is het een leuke tDFW dacht ik, en minimaal 2m waard
En volgens PsicoTSI zit tie ook nog behoorlijk hoog in positiespel (lees: tegen een pop aan...)Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik gooi mn geld graag in een bodemloze put..
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:46 schreef NelisZ het volgende:
Hopen dat mn laatste trainee vanacht popt op scoren, dan kan ik mn trainingsswitch naar korte pass maken...
Intussen nog maar een nieuwe trainee gekocht:Leuke speler idd maar waarom koop je zulke oude trainies? Heb je niet genoeg geld om jongere te kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee seizoenen trainen en dan is het een leuke tDFW dacht ik, en minimaal 2m waard
En volgens PsicoTSI zit tie ook nog behoorlijk hoog in positiespel (lees: tegen een pop aan...)
heb ik die al gewonnen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Leuk om te horen van de winnaar van het\dekoei award
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |