'regel' ja.. dat betekent niet per definitie dat het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk.. en ik neem het risico..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb zn stats niet uiteraard maar het is wel regel.
Ben al wat aan 't zoeken, moet alleen nog even wat geschikts tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik. Haal dan die nieuwe def en \ of spits. Blessures en \ of rode kaarten in de beker zijn imo teveel risico voor de competitie.
ieder zn keuze.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'regel' ja.. dat betekent niet per definitie dat het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk.. en ik neem het risico..
ik ken nog wel een leuke spitsquote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ben al wat aan 't zoeken, moet alleen nog even wat geschikts tegen het lijf lopen
Hij is me net wat te duur als 'B-speler' en z'n hoofdskill/bijstats zijn me icm leeftijd weer net niet hoog genoeg voor het A-team.. Dat SP is wel lekker, evenals de specialiteit. Ach, misschien stel ik ook wel teveel eisenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik ken nog wel een leuke spitsMrMoon kent m ook
zn leeftijd is voor mij ook een issue. Al maakt ie met zn specialiteit en sh heel veel doelpunten per seizen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij is me net wat te duur als 'B-speler' en z'n hoofdskill/bijstats zijn me icm leeftijd weer net niet hoog genoeg voor het A-team.. Dat SP is wel lekker, evenals de specialiteit. Ach, misschien stel ik ook wel teveel eisen
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik vorig tussen seizoen een aantal spitsen op mn hotlist gezet. Nou staat 1 er van weer op de TL maar ik heb geen \ niet genoeg geld.![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag
![]()
![]()
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Ik vind alleen zn ervaring aan de lage kant, in vergelijking met zn leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook welNou t geld nog
quote:10-09-2009 Je fanclub heeft er geen supporters bij gekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
quote:10-09-2009 De club zag helaas 10 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:34 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen gisteren met een perfecte counterstrategie
Volgende week thuis maar dat zal wel een dubbeltje op zijn kant worden, maar in ieder geval PIC'en en weer wat geld in het laatje
Precies... ik heb even naar mijn volgende tegenstander zitten kijken... aanval stelt niets voor... wel een sterke verdediging... ik denk dat ik met dezelfde strategie als gisteren al een eind kom.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Altijd lekker om een extra rondje mee te pakken, zowel financieel, voor de teamspirit als voor de ervaring van je spelers
Nog ff geduldquote:Op donderdag 10 september 2009 09:55 schreef rompompom het volgende:
1-6 uit de beker (550 gespeeld) en YMFC A1 met 5-0 in de pan gehakt. Ik heb zin in die nieuwe jeugdcompetitie!.
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaanquote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand effe een bod doen op Micha Hartmans... de afzakkers zullen wel genoeg cash hebben voor een openingsbod
Hij loopt zondagmorgen af en ik heb redelijk laag ingezet dus je zult er niet aan vast blijven zitten
krentquote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
waar zie je mij zeiken?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als MrMoon. Willen afzakken maar zeiken als ze de 1e beker wedstrijd verliezen met een berg waailappen
Ben je die inmiddels al kwijt?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind de openingsprijs te dicht op de TV zitten....daar ben ik bij koekie de vorige keer ook al het schip mee in gegaan
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand effe een bod doen op Micha Hartmans... de afzakkers zullen wel genoeg cash hebben voor een openingsbod
Hij loopt zondagmorgen af en ik heb redelijk laag ingezet dus je zult er niet aan vast blijven zitten
quote:Hoogste bod: 995 000 ¤ door Insane Ones
Dank u voorzitterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |