lekker interessant ookquote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
Bied MrMoon wordt ie in de zelfde minuut weer overboden
vond ik wel jaquote:
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 10-09-2009 23:22
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door Dynamo Groningen
Het bieden is geëindigd!
ach ik gooi mn geld graag in een bodemloze put..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo mn jeugd is meteen weer meer in de plus geschoten. Toch best lekker zulke jeugd spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee seizoenen trainen en dan is het een leuke tDFW dacht ik, en minimaal 2m waard
En volgens PsicoTSI zit tie ook nog behoorlijk hoog in positiespel (lees: tegen een pop aan...)Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik gooi mn geld graag in een bodemloze put..
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:46 schreef NelisZ het volgende:
Hopen dat mn laatste trainee vanacht popt op scoren, dan kan ik mn trainingsswitch naar korte pass maken...
Intussen nog maar een nieuwe trainee gekocht:Leuke speler idd maar waarom koop je zulke oude trainies? Heb je niet genoeg geld om jongere te kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee seizoenen trainen en dan is het een leuke tDFW dacht ik, en minimaal 2m waard
En volgens PsicoTSI zit tie ook nog behoorlijk hoog in positiespel (lees: tegen een pop aan...)
heb ik die al gewonnen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Leuk om te horen van de winnaar van het\dekoei award
![]()
als ik t topic lees is de deadline verlopen en volgens mij had jij de meeste stemmen maar ik kan t mis hebben.quote:
Hoeveel geld ik precies heb om te investeren weet ik nog niet. Maar ik verwacht niet heel veel over te houden als ik straks 5 goede middenveld trainees heb. Daarnaast zijn goede tDFW trainees over het algemeen vrij duur, en kun je passen nog wel vrij lang doortrainenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke speler idd maar waarom koop je zulke oude trainies? Heb je niet genoeg geld om jongere te kopen?
passen kan je idd langer trainen dan de meeste trainings opties. Maar is t niet handiger om eerst te kijken wat je te besteden hebt en dan te gaan zoeken naar trainies die misschien jonger zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:05 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hoeveel geld ik precies heb om te investeren weet ik nog niet. Maar ik verwacht niet heel veel over te houden als ik straks 5 goede middenveld trainees heb. Daarnaast zijn goede tDFW trainees over het algemeen vrij duur, en kun je passen nog wel vrij lang doortrainen
Dat ga ik voor mn andere trainees inderdaad ook wel doen, maar zoals ik al zei, ik verwacht niet veel geld over te houden voor mn b-trainees, en ik wou er graag een leuke tDFW trainee bij hebben...quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
passen kan je idd langer trainen dan de meeste trainings opties. Maar is t niet handiger om eerst te kijken wat je te besteden hebt en dan te gaan zoeken naar trainies die misschien jonger zijn?
ik heb nog niks gelezen over winnaars oid..quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
als ik t topic lees is de deadline verlopen en volgens mij had jij de meeste stemmen maar ik kan t mis hebben.
Logies verhaal ik vroeg t me all1 ff af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:22 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat ga ik voor mn andere trainees inderdaad ook wel doen, maar zoals ik al zei, ik verwacht niet veel geld over te houden voor mn b-trainees, en ik wou er graag een leuke tDFW trainee bij hebben...
Ik wil zeker een aantal trainees hebben welke mijn ratings en middenveld op het oude niveau kunnen houden, en daar zal het meeste geld wel in gaan zitten
En dan is t niet waar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog niks gelezen over winnaars oid..
quote:Libertário Cancela Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Nicola Tascio Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
die vleugelspeler is dus nog steeds niet gestegen.. hij laat nogal op zich wachten..quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik had nix, maar dan kan het volgende week extra leuk worden
Ach ja, nou moet ie volgende week maar komen. Heb ook nog een 17jr formi vleugel die volgende week best eens naar uitmuntend zou kunnen stijgen. Icm goed positiespel is dat ook wel geinigquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die vleugelspeler is dus nog steeds niet gestegen.. hij laat nogal op zich wachten..
dat is inderdaad ook wel leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, nou moet ie volgende week maar komen. Heb ook nog een 17jr formi vleugel die volgende week best eens naar uitmuntend zou kunnen stijgen. Icm goed positiespel is dat ook wel geinig
Deze week dus weer lekker trainen, en volgende week kom ik hier minimaal 2 poppers meldenquote:
quote:44. Nicola Mezzogori (E2) (237335625)
18 years and 81 days, Next birthday: 12-10-2009
In solid form, passable stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 950
Wage: 828 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: poor
Winger: excellent
Passing: passable
Scoring: excellent
Set pieces: poor
Ga beide nog 1-2 niveaus optrainen op passen. Daarna moeten ze er wel uit, anders wordt m'n team te goed.quote:40. Dariusz Szkaut (E2) (236610921)
18 years and 95 days, Next birthday: 28-09-2009
In inadequate form, passable stamina.
A nasty fellow who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 25-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 5 240
Wage: 948 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: poor
Winger: formidable
Passing: passable
Scoring: solid
Set pieces: poor
dit keer geen fouten van mij, maar HAM geeft wel aan dat er iets wasquote:
Ahja....quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit keer geen fouten van mij, maar HAM geeft wel aan dat er iets was
Kan ook van 2 weken terug zijn trouwens
ik had mijn ham gewoon 2 weken niet aan gehad en 2 weken terug heb ik blijkbaar niet goed opgeletquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat maakt t niet echt duidelijker
Aha, ok ...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had mijn ham gewoon 2 weken niet aan gehad en 2 weken terug heb ik blijkbaar niet goed opgelet
potverdriedubbeltjes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar voor zakgeldverhoging moet je nog wat beter je best doen hoor....
Dat kun je altijd proberen natuurlijk, maar papa gaat over de centenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes!
Kan ik het ook niet bij mama proberen?
jammerquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kun je altijd proberen natuurlijk, maar papa gaat over de centen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jammer
Maar goed, zondag weer beginnen met de competitie. Tegen de nummer 2, dus ik ga er waarschijnlijk lekker dik vanaf! Woedende teamgeest en slecht zelfvertrouwen helpt natuurlijk ook wel
en ikquote:De ploeg bestaat uit 20 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 200 670 en het totale salaris is 100 530 ¤.
De gemiddelde speler is 24,7 jaar oud en heeft 59 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 10 034 en hij kost 5 027 ¤ aan salaris.
Hij had in de beker 191 hatstats en ik had er 114 terwijl ik mijn best deed en special wat betere spelers had gekocht en natuurlijk mots gespeeldquote:De ploeg bestaat uit 17 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 57 890 en het totale salaris is 18 290 ¤.
De gemiddelde speler is 19,9 jaar oud en heeft 21 wedstrijden gespeeld voor het team. Zijn TSI is 3 405 en hij kost 1 076 ¤ aan salaris.
ikquote:De ploeg bestaat uit 27 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 472 760 en het totale salaris is 259 628 ¤.
Maar als mn keeper zaterdag wordt verkocht gaat er nog eens 22620 TSI vanaf, en 10980 loonquote:De ploeg bestaat uit 20 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 39 620 en het totale salaris is 20 090 ¤.
ja precies.. Jij zit nog wat hoger met je rampenploegjequote:
Bij mij valt het een beetje tegen eigenlijk. Slecht 7 miljoen en nog weinig verkocht van mijn trainees waar ik mee was begonnen. Moet ik nog wel doen trouwens. Mijn verdediging wordt te goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld de "afzakkers" momenteel op de HT-bank hebben, en hoe snel ze geld verdienen
Ik sta momenteel op 19,5 miljoen, en ik hoop zaterdag 2,5 miljoen binnen te halen met die keeper die ik per ongeluk van Koekie heb gekocht. Daarnaast probeer ik wekelijks een kleine ton in de plus te eindigen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja precies.. Jij zit nog wat hoger met je rampenploegje
[..]
Bij mij valt het een beetje tegen eigenlijk. Slecht 7 miljoen en nog weinig verkocht van mijn trainees waar ik mee was begonnen. Moet ik nog wel doen trouwens. Mijn verdediging wordt te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |