quote:Op woensdag 9 september 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
OP is een piemeltje! ghihihihihihi
dat staat er helemaal niet!quote:
Sorry, ik moest je tijdelijke OP gewoon ff quotenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat staat er helemaal niet!
en ja.. de TT dank ik aan een van ons meest gewaardeerde lid van de Fok!fed kan ik wel zeggen
ik zie het dan ook maar als een eerquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, ik moest je tijdelijke OP gewoon ff quoten
Ik ben benieuwd hoe OP de tijdelijke OP vindtquote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie het dan ook maar als een eer
als hij zie wie m gemaakt heeft, dan zal hij zich waarschijnlijk niet verbazen.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe OP de tijdelijke OP vindt
Aren't we all .....quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij zie wie m gemaakt heeft, dan zal hij zich waarschijnlijk niet verbazen.
Ik word voorspelbaar denk ik
reuze knusquote:
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...quote:Dinsdag t/m Donderdag (8 t/m 10 september 2009)
* Eigenaarloze teams worden op dinsdag 'bot'-teams
Als er iets groeit wil ik er niet tussenkomen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
reuze knus
Maar jij mag er gewoon bij hoor. Wat zeg ik.. iedereen mag er bij!
En gezelligheid kent geen tijd, dus het kan altijd
er groeit niets dat al niet gegroeid isquote:Op woensdag 9 september 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als er iets groeit wil ik er niet tussenkomen hoor
haha ik doe hetzelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond proberen om met een counterPIC de tweede ronde beker te halen....
Mijn tegenstander van vanavond ook niet...quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...
16j50d, 19 dagen bij de club. Deze moet ik zo snel mogelijk gaan trainen naar mogelijk redelijk Pm met excellent passing!!! Mn keeper is bijna klaar denk ik dus dan ga ik naar deze plus mn excellent winger. TEVEEL TOPPERSquote:Benjamin van Soldt (IM) (61884038)
16 years and 50 days, Next birthday: 10-11-2009
Team: AFCA
Nationality: Nederland
Arrived in club: 20-08-2009 21:11 (19 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Player skills
Keeper: unknown
Defending:
4/?
weak (max unknown)
Playmaking:
6/85/6
inadequate (max passable)
Winger:
4/?
weak (max unknown)
Passing:
8/8-1/8
unknown (max excellent)
Scoring: unknown
Set pieces: unknown
En nu dus wel!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...
Lekker hoor! Zit je bij de HTYC federatie? Daar heb je een duurste transfer topic en daar zou je ruimschoots bovenaan staan.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
09-09-2009 (1/40) Je hebt een speler verkocht en 4 987 500 ¤ ontvangen.
mijn 17jarige en 3dagen keeper met goed keepen zwak verdedigen en zwak spelhervattenverkocht voor 5.25mil
Nu maar hopen dat-ie nog wel door kan groeien in verdedigen!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe YP:
Ja? Oh, hallo TheVulture!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Andy van der Geer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Vergeet je je jeugdteam niet op te stellen voor straks? Is zo lullig anders...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat-ie nog wel door kan groeien in verdedigen!.
Vanochtend meteen gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vergeet je je jeugdteam niet op te stellen voor straks? Is zo lullig anders...
Probeer het ff bij de advertenties (via "Mijn Hattrick"), ben bang dat we allemaal al voorzien zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:37 schreef Jelminho het volgende:
Iemand heel toevallig nog geen oefenwedstrijdje voor straks? Drukte, vergeten, oefenpot reageert (nog) niet, je kent het wel
Sc PofPof 143524
In Sealand hebben ze alle topics teruggezetquote:
Technisch en dan positiespel is idd wel heerlijk voor een dFW. Je traint hem ook nog wat op passen af en toe? Dan wordt ie namelijk pas echt veel waard!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef elby1988 het volgende:
Gabriel Alberto Solano
19 jaar en 94 dagen, TSI = 4 720
matig in vorm, conditie matig [Technisch]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht
Voor 1.400.000![]()
Ga hem trainen op positiespel...op zijn 22ste een stuk meer waard!
Ik ga niet uit van een overwinning. Als ik dan verlies, hoef ik niet meteen te roepen dat het onterecht is en dat ik stopquote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog meer van een overwinning uit?
Ik PIC en speel niet met m'n sterkste team, maar ik verwacht wel een overwinning!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog meer van een overwinning uit?
Halloquote:
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Janco Moors en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Want als je van een nederlaag uitgaat kan je niet onterecht verliezenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga niet uit van een overwinning. Als ik dan verlies, hoef ik niet meteen te roepen dat het onterecht is en dat ik stop
Als je vantevoren al van een nederlaag uit gaat komt het niet hard genoeg aan om direct te roepen dat je stopt he...Dan ga je helemaal niet roepenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want als je van een nederlaag uitgaat kan je niet onterecht verliezen?
er is niemandquote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef NelisZ het volgende:
Voor liefhebbers is de IRC-chat ook weer geopend
Hier ook hoop dat iedereen heel blijft.Ben in ieder geval ronde verder.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef Flappekz het volgende:
HT uit de lucht....mn wedstrijd is nog bezig
die is een vroegtijdige dood gestorvenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef Egamer het volgende:
Tvp.
Hoe gaat het met de jeugdcompetitie die we ooit gaan opzetten?
Bij mij hetzelfde, stond 4-0 en zonder blessures met nog 15 minuten te spelen... Fingers crossed!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier ook hoop dat iedereen heel blijft.Ben in ieder geval ronde verder.
Ja, passen weet ik niet. Maar weet wel dat hij met 22 en uitmuntend al dik 3 miljoen waard zal zijn..quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Technisch en dan positiespel is idd wel heerlijk voor een dFW. Je traint hem ook nog wat op passen af en toe? Dan wordt ie namelijk pas echt veel waard!
hmm konijn aan het spitquote:
Dat is voor t eerst in tijden dat hattrick er uit pleurt tijdens de 1e bekerwedstrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag![]()
quote:Jikke Benneker (78809900)
30 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 04-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 96 410
Loon: 56 210 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: mythisch Spelhervatting: formidabel
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik vorig tussen seizoen een aantal spitsen op mn hotlist gezet. Nou staat 1 er van weer op de TL maar ik heb geen \ niet genoeg geld.![]()
tsja dat is jammer.. en ik ga ook geen 3 miljoen bieden voor die vleugelspeler van je zodat je deze kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wil m zo graag
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Moon, doe mij de stats eens van je aankoop van gisteren? Zie net zn prijs....quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat is jammer.. en ik ga ook geen 3 miljoen bieden voor die vleugelspeler van je zodat je deze kan kopen
nou je hoeft er niet van te gaan stotteren hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef Flappekz het volgende:
Een een gewilde ervaringsstijger bij mn trainees
hier 1 gele en een blessure bij de tegenstander die ook niet mee tellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef NelisZ het volgende:
Hier ook 195 hatstats met PIC, verder uiteindelijk met 4-0 gewonnen en geen blessures. Helaas wel 2 gele kaarten (en ze tellen niet eens mee voor VJ)
Waarom doen ze dat nou nooit tijdens een competitie wedstrijdquote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Tigers-speler Pedro Paillalef in de 86e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Martinus Ußlar.
quote:
uhm liever nietquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moon, doe mij de stats eens van je aankoop van gisteren? Zie net zn prijs....
Niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat is jammer.. en ik ga ook geen 3 miljoen bieden voor die vleugelspeler van je zodat je deze kan kopen
PM m maar danquote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm liever nietveeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel voor betaald..
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm liever nietveeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel voor betaald..
ja ben al gecontact door de u20 bondscoach dat als ie vandaag zou spelen hij voor de komende u20 interland geselecteerd zal worden.. en met de vraag of ik positiespel wil gaan trainen, maar ik wilde eigenlijk deze week passen gaan trainen.. dus een beetje een dilemma nog..quote:
Ach, gewoon zeggen dat je positiespel traint terwijl je passen traintquote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ben al gecontact door de u20 bondscoach dat als ie vandaag zou spelen hij voor de komende u20 interland geselecteerd zal worden.. en met de vraag of ik positiespel wil gaan trainen, maar ik wilde eigenlijk deze week passen gaan trainen.. dus een beetje een dilemma nog..
geen flauw idee eigenlijk.. mag toch aannemen van niet..quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, gewoon zeggen dat je positiespel traint terwijl je passen traintOf kan hij de stats enzo zien?
mja kheb me laten verleiden tot een bidwar en een laatste bod gedaan in de verwachting dat ik overboden zou worden.. niet dusquote:
Hey, z'n broertje zit bij mij in het teamquote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef foetre het volgende:
Hehe mijn andere competitegenoten deden het ook niet slecht totaal 61 voor 0 tegen
Mijn nieuwe spits heeft ook 4 keer gescoord.
[..]
quote:Jesper Benneker (VL)
23 jaar en 95 dagen, TSI = 23 600
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Onvoorspelbaar]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
Nouja je hebt al zo vaak spelers laten lopen door bidwars. Werd tijd dat je er eens aan 1 wel mee deed.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja kheb me laten verleiden tot een bidwar en een laatste bod gedaan in de verwachting dat ik overboden zou worden.. niet dus
Lijkt me ook heel erg sterk.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk.. mag toch aannemen van niet..
nou ik heb dit keer echt veeeeeeeeeel te veel betaaldquote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja je hebt al zo vaak spelers laten lopen door bidwars. Werd tijd dat je er eens aan 1 wel mee deed.
ja het zou ook niet eerlijk zijn als ze dat wel konden..quote:Lijkt me ook heel erg sterk.
Dat ligt er maar net aan. Als ie direct op zn 17e wordt geselecteerd, ga je straks je geld er wel weer uit halen, zeker ivm de snelle stijging van zn ervaringquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik heb dit keer echt veeeeeeeeeel te veel betaald
[..]
Leuk zo een U20 voor 4,6 miljoenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik heb dit keer echt veeeeeeeeeel te veel betaald
idd vind ik ook.quote:ja het zou ook niet eerlijk zijn als ze dat wel konden..
ja ik hoop maar dat die gast zn woord houdt..quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als ie direct op zn 17e wordt geselecteerd, ga je straks je geld er wel weer uit halen, zeker ivm de snelle stijging van zn ervaring
Hoeveel spelers wisselen er van team voor meer dan 4,6 mil?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als ie direct op zn 17e wordt geselecteerd, ga je straks je geld er wel weer uit halen, zeker ivm de snelle stijging van zn ervaring
Ik zit er eigenlijk aan te denken om een leuke spits te kopen met goddelijk spelhervatten.. weet je er nog een?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk zo een U20 voor 4,6 miljoen![]()
![]()
dat hoopt ie ook van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik hoop maar dat die gast zn woord houdt..
U20-spelers en spelers die nu nog niet eens in de U20 spelen gaan al regelmatig voor 5M en meerquote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers wisselen er van team voor meer dan 4,6 mil?Winst maakt ie er nooit meer op lijkt me. Al is t natuurlijk wel leuk om zo een speler in je team te hebben.
Wat lief!!!!Wanneer komt ie kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hey, z'n broertje zit bij mij in het team
[..]
Neuh ik heb geen idee. Zoek ff op de tl misschien staat er 1 op.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk aan te denken om een leuke spits te kopen met goddelijk spelhervatten.. weet je er nog een?
ja ok maar voor hoeveel worden die verkocht als ze uitgetraint zijn? Niet voor miljoenen meer. Daar doel ik op.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
U20-spelers en spelers die nu nog niet eens in de U20 spelen gaan al regelmatig voor 5M en meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |