quote:Op woensdag 9 september 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
OP is een piemeltje! ghihihihihihi
dat staat er helemaal niet!quote:
Sorry, ik moest je tijdelijke OP gewoon ff quotenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat staat er helemaal niet!
en ja.. de TT dank ik aan een van ons meest gewaardeerde lid van de Fok!fed kan ik wel zeggen
ik zie het dan ook maar als een eerquote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, ik moest je tijdelijke OP gewoon ff quoten
Ik ben benieuwd hoe OP de tijdelijke OP vindtquote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie het dan ook maar als een eer
als hij zie wie m gemaakt heeft, dan zal hij zich waarschijnlijk niet verbazen.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe OP de tijdelijke OP vindt
Aren't we all .....quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij zie wie m gemaakt heeft, dan zal hij zich waarschijnlijk niet verbazen.
Ik word voorspelbaar denk ik
reuze knusquote:
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...quote:Dinsdag t/m Donderdag (8 t/m 10 september 2009)
* Eigenaarloze teams worden op dinsdag 'bot'-teams
Als er iets groeit wil ik er niet tussenkomen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
reuze knus
Maar jij mag er gewoon bij hoor. Wat zeg ik.. iedereen mag er bij!
En gezelligheid kent geen tijd, dus het kan altijd
er groeit niets dat al niet gegroeid isquote:Op woensdag 9 september 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als er iets groeit wil ik er niet tussenkomen hoor
haha ik doe hetzelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond proberen om met een counterPIC de tweede ronde beker te halen....
Mijn tegenstander van vanavond ook niet...quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...
16j50d, 19 dagen bij de club. Deze moet ik zo snel mogelijk gaan trainen naar mogelijk redelijk Pm met excellent passing!!! Mn keeper is bijna klaar denk ik dus dan ga ik naar deze plus mn excellent winger. TEVEEL TOPPERSquote:Benjamin van Soldt (IM) (61884038)
16 years and 50 days, Next birthday: 10-11-2009
Team: AFCA
Nationality: Nederland
Arrived in club: 20-08-2009 21:11 (19 days ago)
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Player skills
Keeper: unknown
Defending:
4/?
weak (max unknown)
Playmaking:
6/85/6
inadequate (max passable)
Winger:
4/?
weak (max unknown)
Passing:
8/8-1/8
unknown (max excellent)
Scoring: unknown
Set pieces: unknown
En nu dus wel!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, die eigenaarloze teams in mijn competitie zijn nog geen botteams geworden...
Lekker hoor! Zit je bij de HTYC federatie? Daar heb je een duurste transfer topic en daar zou je ruimschoots bovenaan staan.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
09-09-2009 (1/40) Je hebt een speler verkocht en 4 987 500 ¤ ontvangen.
mijn 17jarige en 3dagen keeper met goed keepen zwak verdedigen en zwak spelhervattenverkocht voor 5.25mil
Nu maar hopen dat-ie nog wel door kan groeien in verdedigen!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe YP:
Ja? Oh, hallo TheVulture!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Andy van der Geer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Vergeet je je jeugdteam niet op te stellen voor straks? Is zo lullig anders...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat-ie nog wel door kan groeien in verdedigen!.
Vanochtend meteen gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vergeet je je jeugdteam niet op te stellen voor straks? Is zo lullig anders...
Probeer het ff bij de advertenties (via "Mijn Hattrick"), ben bang dat we allemaal al voorzien zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:37 schreef Jelminho het volgende:
Iemand heel toevallig nog geen oefenwedstrijdje voor straks? Drukte, vergeten, oefenpot reageert (nog) niet, je kent het wel
Sc PofPof 143524
In Sealand hebben ze alle topics teruggezetquote:
Technisch en dan positiespel is idd wel heerlijk voor een dFW. Je traint hem ook nog wat op passen af en toe? Dan wordt ie namelijk pas echt veel waard!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef elby1988 het volgende:
Gabriel Alberto Solano
19 jaar en 94 dagen, TSI = 4 720
matig in vorm, conditie matig [Technisch]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht
Voor 1.400.000![]()
Ga hem trainen op positiespel...op zijn 22ste een stuk meer waard!
Ik ga niet uit van een overwinning. Als ik dan verlies, hoef ik niet meteen te roepen dat het onterecht is en dat ik stopquote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog meer van een overwinning uit?
Ik PIC en speel niet met m'n sterkste team, maar ik verwacht wel een overwinning!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog meer van een overwinning uit?
Halloquote:
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Janco Moors en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Want als je van een nederlaag uitgaat kan je niet onterecht verliezenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga niet uit van een overwinning. Als ik dan verlies, hoef ik niet meteen te roepen dat het onterecht is en dat ik stop
Als je vantevoren al van een nederlaag uit gaat komt het niet hard genoeg aan om direct te roepen dat je stopt he...Dan ga je helemaal niet roepenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want als je van een nederlaag uitgaat kan je niet onterecht verliezen?
er is niemandquote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef NelisZ het volgende:
Voor liefhebbers is de IRC-chat ook weer geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |