Ik zat idd op jou te wachtenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Gijs_ het volgende:
En niemand heeft zeker zin een nieuwe te openen... het is hier in eens zo verdacht stil![]()
Dan was waarschijnlijk je competitie nog niet compleet al die weken? Want dan wordt pas het wedstrijdschema gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
Ik begrijp niet van de jeugdcompetitiesIk heb me al een paar weken geleden ingeschreven maar ik word maar niet ingedeeld bij de wedstrijden
Dus vandaag maar weer uitgeschreven en geprobeerd bij een nieuwe, daar kom ik niet eens in de tabel te staan
Gewoon een competitie nemen waar maar meer 1 plaats is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
Ik begrijp niet van de jeugdcompetitiesIk heb me al een paar weken geleden ingeschreven maar ik word maar niet ingedeeld bij de wedstrijden
Dus vandaag maar weer uitgeschreven en geprobeerd bij een nieuwe, daar kom ik niet eens in de tabel te staan
OK. Eerstgenoemden zetten de competitie op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Groep 2:
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
Groep 3:
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
Groep 4:
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)]
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Airedale1002 met Airedales Light
En anders vertelde GotC me gisteren dat ze ook een jeugdopleiding wil gaan startenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Al wil ik wel zeker weten of pekel en Airedale1002 er nog steeds mee door willen gaan.
Er was nog een 17e team, maar ik weet niet meer van wie...
Dat maakt mij niet uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK. Eerstgenoemden zetten de competitie op?
Altijd leuk ja.quote:En er zijn misschien nog wel meer mensen die mee willen doen, een eventuele vijfde groep mag ook nog
Ja, ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit.
[..]
Altijd leuk ja.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Al wil ik wel zeker weten of pekel en Airedale1002 er nog steeds mee door willen gaan.
Er was nog een 17e team, maar ik weet niet meer van wie...
Misschien wel ff handig om per poule iemand aan te wijzen om de competities op te zetten. Inclusief speeldag en tijdstip, wel zo leukquote:
Prima.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien wel ff handig om per poule iemand aan te wijzen om de competities op te zetten. Inclusief speeldag en tijdstip, wel zo leuk
Yeahquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En anders vertelde GotC me gisteren dat ze ook een jeugdopleiding wil gaan starten
Ik zou dan 's avonds willen opperen, ongeveer gelijktijdig met de "grote" competitiesquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima.
Speeldag wordt zondag waarschijnlijk?
Tijdstip: rond de middag?
Dat schuift toch steeds op, dus maakt niet zoveel uit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima.
Speeldag wordt zondag waarschijnlijk?
Tijdstip: rond de middag?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat schuift toch steeds op, dus maakt niet zoveel uit?
De bedoeling was toch kleine competities starten en wanneer ze afgelopen zijn gelijk sluiten en 'een nieuwe' opzetten zodat je één dag later alweer kan spelen? En zo dus een exra training meepakt eens in de 6 weken...quote:
Dat klopt. Maar de 1e keer niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat schuift toch steeds op, dus maakt niet zoveel uit?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
'Groepshoofden':
1: Koekje
2: RPP
3: FvandePol
4: Foetre
Speeldag:
Zondag
Tijdstip:
20.00
aha, zo ja. Dan heb je gelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De bedoeling was toch kleine competities starten en wanneer ze afgelopen zijn gelijk sluiten en 'een nieuwe' opzetten zodat je één dag later alweer kan spelen?
De eerste keer op zondag, en als die dan na 6 weken afloopt, een nieuwe openen en op dinsdag starten. Hierdoor krijg je die extra trainingen.quote:
Klopt, had ik ff over het hoofd gezien. Scherpquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste keer op zondag, en als die dan na 6 weken afloopt, een nieuwe openen en op dinsdag starten. Hierdoor krijg je die extra trainingen.
Maar je moet wel op Zondag of Maandag beginnen. Anders haal je de 3 extra trainingen per seizoen niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef Gijs_ het volgende:
Maakt dus niet heel veel uit, 6 weken zijn ook zomaar om
Hoezo, je altijd de volgende dag alweer in een nieuwe competitie starten toch ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je moet wel op Zondag of Maandag beginnen. Anders haal je de 3 extra trainingen per seizoen niet.
groep 1, B, Oranje en Banaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoe noemen we de groepen?
Het zal waarschijnlijk de 13e zijn inderdaad. Maar we kunnen wel in de tussenweek de groepen maken en zo. Dan heeft iedereen de eerste keer wat langer de tijd om in te stappen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
Jullie beginnen zondag 6 september dus dan? Of is dat het tussenseizoen?
13 september dus als jullie idd op zondag spelenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
Jullie beginnen zondag 6 september dus dan? Of is dat het tussenseizoen?
Je kunt 3 trainingen per seizoen extra krijgen. Door dan een dag over te slaan, heb je net wat meer mogelijkheid om toe te treden tot de groep. Daarom dus een dag ertussen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoezo, je altijd de volgende dag alweer in een nieuwe competitie starten toch ?
Prima idee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
13 september dus als jullie idd op zondag spelenDan speel ik mijn laatste wedstrijd van mijn huidige competitie, als ik een groep 5 maak en die maandag 14 september start is er niks aan de hand dus en zijn we bij de 'tweede ronde' weer bij, als er dan op dinsdag gestart wordt!
Op welke dag speel je? Als je op zondag speelt kun je dus in eerste instantie instappen bij de 'maandag groep'quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Puala het volgende:
Ik moet nog 3 wedstrijden met mijn jeugd competitiemaar ik vind het ook wel leuk om zo met Fok wat te doen
We moeten alleen van Airedale1002 nog zeker weten of die mee doet.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We moeten alleen van Airedale1002 nog zeker weten of die mee doet.
Ik stuur hem even een PM.
quote:
HEY! Niet zo over die namen he. Zit uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren onderzoek inquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon Fok!Hattrick jeugd A,B,C,D,E etc doen.
Trouwens ik zie dat ik groepshoofd ben wat houd dat allemaal in?
Ik ben groepshoofd dus ik verzin me eigen competitie naam welquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HEY! Niet zo over die namen he. Zit uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren onderzoek in![]()
Als groepshoofd moet je de competitie opstarten
helemaal mee eens. Waarom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon Fok!Hattrick jeugd A,B,C,D,E etc doen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een nieuwe discussie!!![]()
Polletje maken voor de namen dan maar
Doe maar. Altijd leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een nieuwe discussie!!![]()
Polletje maken voor de namen dan maar
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef Gijs_ het volgende:
POLL
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Namen van de poules voor de Fok!Hattrick Jeugd
Je hebt gestemd op: groep 1, B, Oranje, Banaan en Stress...
Je IP is:
Ach, kunnen ze toch nix meequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou je IP even weghalen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef ScudRaket het volgende:
Ik stel voor om Groep 1 Heuj te noemen en Groep B![]()
Eh? Jij gaat toch net van VIII naar VII? Je spelers te duur? Slechter?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Volgend jaar ga ik me overigens totaal toeleggen op het kopen en verkopen van trainees. Dan maar direct weer degraderen, mijn spelers worden op den duur alleen maar slechter en kost daarnaast bakken met geld. Schiet niet op.
Ik begrijp je niet, maar er zit vast een idee achterquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Volgend jaar ga ik me overigens totaal toeleggen op het kopen en verkopen van trainees. Dan maar direct weer degraderen, mijn spelers worden op den duur alleen maar slechter en kost daarnaast bakken met geld. Schiet niet op.
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eh? Jij gaat toch net van VIII naar VII? Je spelers te duur? Slechter?![]()
Je verdient dit jaar dan ook weer met stip de koei.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Ze gaan pas terug in skill vanaf 32 jaar of zo. Dat wat ze zakken vanaf 27 jaar is nauwelijks merkbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.
+1quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je verdient dit jaar dan ook weer met stip de koei.
Die spelers moet je weer verkopen voor ze gaan zakken. Met de opbrengst van deze verkopen+ de winst die je haalt uit het verkopen van trainees kun je je overige posities weer versterken. Lijkt me niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.
Door de training verdien je meer dan de loonkosten hoog worden. Zeker in VI of lager mag loon geen probleem zijn om mee te doen voor de titel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is het echt besmettelijk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:03 schreef _Danny_ het volgende:
Als zijnde een programmeur heb ik veel ervaring met het verzinnen voor namen voor variablen.
(Goede namen voor variablen maakt code veel leesbaarder en dus beter)
Ik stel daarom voor om de groepen bla1 bla2 bla3 bla4 en om het niet te saai te maken blabla (groep5) te maken
Ik denk dat jij je anus nog wel wat keertjes wilt gebruiken voor je plezier, en dat gaat niet als die verroest is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Het zal me aan mijn anus oxoderen wat de groepsnamen worden... zo ik heb gesproken!
Zou niet best zijn, als jouw anus zou gaan oxideren.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Het zal me aan mijn anus oxoderen wat de groepsnamen worden... zo ik heb gesproken!
Het moet gewoon een keer doorbroken worden, dat haalt je uit de roes... en dat is precies wat we nu doen!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, pas maar op. Het is nog erger dan dat Nieuwe Influenza A virus.
Dan schuurt het lekkerderquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je anus nog wel wat keertjes wilt gebruiken voor je plezier, en dat gaat niet als die verroest is.
Geloof me, daar kunnen geleerden veel informatie uit halenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, als jouw anus zou gaan oxideren.....
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, daar kunnen geleerden veel informatie uit halen
Dus als je je nog eens ergens in wil verdiepen, je hebt mijn nummerquote:
Nee, dat zal mn pet te boven gaan, ik ben geen geleerdequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus als je je nog eens ergens in wil verdiepen, je hebt mijn nummer
Gewoon zsm beginnen. Dus als dat nog in het tussenseizoen op dinsdag kan, graag.. Hoewel me er iets van bij staat dat er in het tussenseizoen überhaupt geen jeugdwedstrijden gespeeld kunnen worden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste keer op zondag, en als die dan na 6 weken afloopt, een nieuwe openen en op dinsdag starten. Hierdoor krijg je die extra trainingen.
Heb dr net eentje geregeld via de oefenpot...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon zsm beginnen. Dus als dat nog in het tussenseizoen op dinsdag kan, graag.. Hoewel me er iets van bij staat dat er in het tussenseizoen überhaupt geen jeugdwedstrijden gespeeld kunnen worden?
Anywo0z, iemand een jeugdfriendly? JV diepFries (748936) is uitdaagbaar...
Ik mag de boel graag opnaaienquote:
Na die laatste wedstrijd kun je meteen je oude competitie verlaten en een nieuwe beginnen. Dat is ook de grap van die '4 teams-opzet'..quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:07 schreef Jaheur het volgende:
'Laatste wedstrijd is toch tevens stop van je jeugdcompetitie of moet je dan nog een week wachten voordat je jeugd kan verplaatsen naar een andere competitie?
wat?quote:
Dat op zich is niet geheel verwonderlijk, dat jij dat mist binnen kantooruren weer welquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. we zijn opeens 3 pagina's verder.
dat is waar. Laten we het er maar op houden dat ik niet gezien had dat het vorige topic dicht wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat op zich is niet geheel verwonderlijk, dat jij dat mist binnen kantooruren weer wel
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is waar. Laten we het er maar op houden dat ik niet gezien had dat het vorige topic dicht was
Anders verander je toch je instellingen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. we zijn opeens 3 pagina's verder.
dat is ook weer zo..quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Ach, zolang deze niet officieel geopend is heb je ook niks gemist!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders verander je toch je instellingen?
Iets met als de kat van huis is...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
gelukkig heb ik het gespam wel een halt toegeroepen!
duizenden hele kleintjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:07 schreef GotC het volgende:
Zo, Flap even geholpen met spelertje binnenhalen
quote:
Goed zo jochiequote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef GotC het volgende:
Via de telefoon het bieden bespreken.. (omg!)
handig toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed zo jochie
Ze moest ff een Wit-russische U20-prospect binnenhalen voor me, die liep precies af toen ik onderweg naar huis was
je houdt lekker over dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
Heb nu wel al mn trainees binnen, en nog 21,7 miljoen over![]()
alleen een klein foutje gemaakt....heb 5 spelers die ik op 100% plaatsen wil trainen, da's 1 teveel....dus dat wordt rouleren
quote:
ja inderdaad, valt me niet tegen. Eens kijken hoeveel Economen ik aan moet gaan nemen. Vanaf dit punt wil ik door traden en lage vaste kosten mn rekening verder gaan vullen. Alleen voor bijzonder mooie trainees ga ik nog dik betalen (zo weet ik dat er binnenkort een hele mooie poolse winger te koop komt)quote:
Ik zou niet gaan rouleren, dat kost je gewoon geld. Wat je nog wel kunt proberen is een tegenstander vinden voor je woensdagpotjes, waar je wekelijks een betondraw (en dus verlenging) mee probeert af te spreken. Op die manier zou je 30 minuten extra training (x2 wingers = 60 minuten = 2/3 trainingsplaats) per week kunnen krijgen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
alleen een klein foutje gemaakt....heb 5 spelers die ik op 100% plaatsen wil trainen, da's 1 teveel....dus dat wordt rouleren
Dat is inderdaad een theorie die we al eerder hier hebben besproken. Er was toen iemand die er mee ging experimenteren, maar ik weet niet meer wie? En volgens mij komt ie hier ook niet zo druk meer...quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan rouleren, dat kost je gewoon geld. Wat je nog wel kunt proberen is een tegenstander vinden voor je woensdagpotjes, waar je wekelijks een betondraw (en dus verlenging) mee probeert af te spreken. Op die manier zou je 30 minuten extra training (x2 wingers = 60 minuten = 2/3 trainingsplaats) per week kunnen krijgen..
Mobiel draadloos interfokkuh!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik op een bouwstijger loop overdag
Ja dat hebben ze een tijd terug toch al aangepast zodat de groot geld bezitters niet nog rijker werden puur door rente te trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Flappekz het volgende:
Tssk...met economen maak ik hooguit 9k winst per week
Daar heb ik helemaal geen tijd voor en al had ik t ff kan ik mn handen beter gebruiken om mezelf vast te houden oid.quote:
ik hoop dat ook over zo'n 2,5 uur op mn rekening te hebben.. dan loopt alles wat op de transferlijst staat af..quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
En dat is lekker zoeken naar trainees, met zo'n portemonneequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop dat ook over zo'n 2,5 uur op mn rekening te hebben.. dan loopt alles wat op de transferlijst staat af..
Leer dat nou eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor en al had ik t ff kan ik mn handen beter gebruiken om mezelf vast te houden oid.
hehe ja dat kan ik me voorstellen.. vooral ook omdat je alleen maar trainees nodig hebt.. de rest boeit totaal niet..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat is lekker zoeken naar trainees, met zo'n portemonnee
Very Young Folks (1405785)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
-knip-
Wat? Mezelf vasthouden? Dat kan ik wel hoor.quote:
En dan weer ineens er mee stoppen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
Very Young Folks (1405785)
Ik heb nog geen competitie, dus kan op elk moment meedoen.
Dan heb je t een paar maanden nog niet eens mee gemaakt. Toen was t 1 topic per dag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Egamer het volgende:
De topics gaan trouwens veel en veel sneller dan twee jaar geleden zeg.
Ik ga deze keer echt niet stoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan weer ineens er mee stoppen?
En dan ging het met 1 topic per dag nog langzaamquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je t een paar maanden nog niet eens mee gemaakt. Toen was t 1 topic per dag.
Dat afzakken is nog best vermakelijk, wat mij betreft. Hopelijk kan je tegen de tijd dat je in IX of X bent aangekomen weer wat motivatie opbrengen, voor mijn part om een keer écht de beker te winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb mezelf overigens veiliggesteld voor nog eens 16 weken in de top 150 teams van NL, en een kennis van me is voor de 2e keer kampioen geworden dit seizoen.
Het spel is nu wel een beetje uitgespeeld zo langzamerhand, ik zet mijn spelers dus te koop en zal na 3 jaar in de top 150 van NL maar eens gaan afzakken naar lagere regionen
Nooit meer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ga deze keer echt niet stoppen.
En dan even per PM of HT-mail doorsturen aan je competitiegenoten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef rompompom het volgende:
* groepshoofd van Hiergaatmetocheenpartijgoedgevoetbaldworden,zeg! meldt zich.
Ik ben alleen wel een weekendje weg 29/30 augustus, maar dat is niet zo'n probleem geloof ik? Trouwens, degene die een groep aanmaken moeten er wel voor zorgen dat 't een privé league wordt, anders zit-ie vol met ander tuig.
Ik hoop het.quote:
quote:Bogdan-Ilie Păduret (255252271)
România 17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 05-12-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Timisoara 83 gunners (sinds 15-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 570 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Eh... Als het een besloten league is, moet je ze sowieso uitnodigen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan even per PM of HT-mail doorsturen aan je competitiegenoten.
Teveel vleugel, teveel pos en te weinig passen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zal zo'n 2,5 miljoen worden denk ik
Die is lekker zeg! Had ik ook wel willen hebben, maar ben al voorzien van voldoende trainees...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zal zo'n 2,5 miljoen worden denk ik
Oh. Dat kan ook...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eh... Als het een besloten league is, moet je ze sowieso uitnodigen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! Had ik ook wel willen hebben, maar ben al voorzien van voldoende trainees...
EDIT - zie nu pas dat ie al in mn hotlist stondHet is nog vroeg he...
Hoe lang moet ie nog?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. das kut..
mijn megaster in de jeugd Enrique:
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: uitstekend (max. uitstekend)
Wat nu te doen?
16 jaar en 67 dagen.. heb nog geen bericht gehad dat hij op scoren echt niets meer kan leren. Kan ik m dan niet achter de komma nog wat optrainen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet ie nog?
Misschien dat ie nog wat positiespel heeft en anders spelhervattingen?
Volgens mij wel, maar zeker weten doe ik dat niet... toevallig ook niet technisch, want dan zou het een ideale man zijn voor ook nog wat positiespel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
16 jaar en 67 dagen.. heb nog geen bericht gehad dat hij op scoren echt niets meer kan leren. Kan ik m dan niet achter de komma nog wat optrainen?
Hmm dat is helemaal heerlijkquote:
tja.. heb maar ff een berichtje naar de scout van de U21 gestuurd om te vragen wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm dat is helemaal heerlijkmaar dan is positiespel weer van iets minder belang!
Of ie U21 met dit niveau passen haalt weet ik niet, een plaatsje in mijn selectie wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. heb maar ff een berichtje naar de scout van de U21 gestuurd om te vragen wat ik moet doen.
Volgend seizoen moet ik denk ik wel mijn verdediging gaan verzwakken van mijn A-team. Ik word te sterk
Dat moet je andersom zien...scoren slaat nergens op in combi met verdedigen, passen, positiespel en vleugelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
inderdaad.. jammer dat dat verdedigen nergens op slaat in combi met het passen en scoren helaas..
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!quote:6. Reinout van Dulmen
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: matig (max. matig)
dat kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je andersom zien...scoren slaat nergens op in combi met verdedigen, passen, positiespel en vleugel
zo heeft iedereen wel watquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn sterretje mag ik volgende week pullen:
[..]
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn sterretje mag ik volgende week pullen:
[..]
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!
Ik zie dat je hem promoveert op 17jr en 19 dgn. Daarna meteen maar ff bepalen hoe hoog hij in zn stats zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.
quote:Een EDIT-knop en een quote-knop uit elkaar houden is best lastig![]()
17 en 18 dagen, dus het is een beetje een twijfelgeval... ik weet niet of een goede winger veel opleverd eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.
hangt heel erg af van zn positiespel, maar over het algemeen levert het niet zo heel veel op..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
17 en 18 dagen, dus het is een beetje een twijfelgeval... ik weet niet of een goede winger veel opleverd eigenlijk...
Dat heeft ie niet! Voor een spits zijn z'n vleugelspel en passen weer lekker, maar dan moet ik hem echt 2 niveautjes optrainen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt heel erg af van zn positiespel, maar over het algemeen levert het niet zo heel veel op..
Dat geeft de TV aan voor een vergelijkbare speler. Lastig, voor alles boven de 700k mag ie van mij gelijk weg. Het is ook lastig om erachter te komen wat ie waard is als ie goed op scoren heeft. Dan levert ie toch wel minstens een 1,5 mljn op schat ik, mits ie dat in een week of 7/8 haalt en nog niet te hoog in zijn dagen zit dus!quote:Mediaangemiddelde prijs 623 000 ¤
Gemiddelde prijs 670 600 ¤
Dat bedoelde ik idd te zeggen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat geeft de TV aan voor een vergelijkbare speler. Lastig, voor alles boven de 700k mag ie van mij gelijk weg. Het is ook lastig om erachter te komen wat ie waard is als ie goed op scoren heeft. Dan levert ie toch wel minstens een 1,5 mljn op schat ik, mits ie dat in een week of 7/8 haalt en nog niet te hoog in zijn dagen zit dus!
Deze speler kan best 2 weekjes passen gebruiken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kijk het wel even aan, ik moet sowieso nog dik 3 miljoen vrijmaken voor een nieuwe keeper. Wat dat betreft zou een trainee uit eigen jeugd die op korte termijn nog betrekkelijk veel in waarde kan stijgen ideaal zijn. Alleen moet ik dan wel scoren blijven trainen in het tussenseizoen, dat is weer wat minder efficiënt.
Mwah, dat inschatten op basis van salaris bij spelers met een dan nog andere hoofdskill dan scoren vind ik lastig, dat laat ik dan wel aan jullie overquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze speler kan best 2 weekjes passen gebruiken hoorMaar dan is het de vraag of ie op tijd 2 levels scoren zal stijgen natuurlijk....Maar dat kunnen we allemaal vast wel zien als z'n salaris bekend is
Dat mag best hoor. Laat maar zien volgende week!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, dat inschatten op basis van salaris bij spelers met een dan nog andere hoofdskill dan scoren vind ik lastig, dat laat ik dan wel aan jullie over
quote:
Daar zijn al 2 kandidaten voor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. Dan moet alleen die 5e groep nog door 1 team (dat zeker is) gevuld worden...
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld wordenquote:
Dat is vast haalbaar, als je ziet wat er soms in eens meedoet aan de Fok!cup en zo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld worden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld worden
Maar daar hebben we nog geen naam voor....dus dat wordt weer een poll![]()
Ja, die heeft nog niet gereageerd na haar opmerking dat ze op zich wel mee wou doen, maar dat ze nog 3 wedstrijden moest! Maar ik zag dat haar competitie op dezelfde dag afloopt als die van mij, dus dat is in principe geen probleem denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag nog vraagtekens bij Puala staan, dus vandaar mijn opmeking.
Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook maar even wat geloonmatigd... Ik heb er toch 25k aan loon afgekregen...
Nee. Er is er een jarig geweest en daar ging 10k aan loon vanaf. En ik heb een multiskiller gekocht en een monoskiller verkocht, en dat scheelde ook weer 10k aan loon. Dat waren eigenlijk de twee grote klappers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alle beetjes helpenAan het vernederlandsen?
Multiskillers zijn echt wereldsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Er is er een jarig geweest en daar ging 10k aan loon vanaf. En ik heb een multiskiller gekocht en een monoskiller verkocht, en dat scheelde ook weer 10k aan loon. Dat waren eigenlijk de twee grote klappers.
Ik ga wel op zoek naar een Nederlandse keeper. Maar dat ga ik waarschijnlijk in het tussenseizoen doen.
Ik heb net geen 2 miljoen voor de multiskiller betaald, en de monoskiller voor 2,75 miljoen verkocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Multiskillers zijn echt werelds![]()
beetje duur in aanschaf alleen...
Zo weinig betaald maar? Wat zijn zn skills dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb net geen 2 miljoen voor de multiskiller betaald, en de monoskiller voor 2,75 miljoen verkocht.
Ben ik benieuwd wat de stats van beide zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb net geen 2 miljoen voor de multiskiller betaald, en de monoskiller voor 2,75 miljoen verkocht.
Mijn oude had wereldklasse scoren.quote:Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Hmmm ja wereldklasse scoren met uitmuntend vleugelspel is voor mij dan ook niet echt monoskill hoor, voor degene die dat ervoor betaald heeft waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn nieuwe speler:
[..]
Mijn oude had wereldklasse scoren.
Met uitmuntend vleugelspel, maar doordat ik niet meer via de vleugel speelde, had ik minder aan het vleugelspel, daarom was het een monoskiller voor mij geworden, maar blijkbaar wordt daar veel voor betaald...
Beide zijn 26 jaar overigens.
Op zich een mooie speler, maar zijn die stats voldoende voor je A-team? Dat zou betekenen dat multiskill echt heel veel belangrijker is geworden. Prima ontwikkeling zou dat zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn nieuwe speler:
[..]
Mijn oude had wereldklasse scoren.
Met uitmuntend vleugelspel, maar doordat ik niet meer via de vleugel speelde, had ik minder aan het vleugelspel, daarom was het een monoskiller voor mij geworden, maar blijkbaar wordt daar veel voor betaald...
Beide zijn 26 jaar (92 en 93 dagen) overigens.
Klopt. Maar hij paste dus niet meer in mijn team.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm ja wereldklasse scoren met uitmuntend vleugelspel is voor mij dan ook niet echt monoskill hoor, voor degene die dat ervoor betaald heeft waarschijnlijk ook niet
Mwah, als het in die mate belangrijker zou zijn weet ik niet of dat nog zo'n prima ontwikkeling zou zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich een mooie speler, maar zijn die stats voldoende voor je A-team? Dat zou betekenen dat multiskill echt heel veel belangrijker is geworden. Prima ontwikkeling zou dat zijn
Het is mijn reservespeler.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich een mooie speler, maar zijn die stats voldoende voor je A-team? Dat zou betekenen dat multiskill echt heel veel belangrijker is geworden. Prima ontwikkeling zou dat zijn
Een leuke reservespeler, dat zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is mijn reservespeler.
Mijn A-spitsen spitsen zijn net wat beter nog...
Maar ik heb wel hierdoor wat loon kunnen sparen, terwijl de ratings voor mij hetzelfde blijven.
Ook de ratings met deze speler en die andere zijn hetzelfde gebleven. Dat was het belangrijkste voor mij.
NL keepers met de stats die we nodig hebben zijn sowieso vrij weinig te vinden, viel mij destijds ook al op. Daarom heb ik toen uiteindelijk toch maar voor een buitenlanders gekozen, en heb ik op andere posities nederlanders aangetrokkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu alleen die keeper. Maar er staan de komende 3 dagen slechts 5 NL-keepers te koop naar waar ik op gezocht heb...
Hopen dat er wat meer te koop komen te staan...
Hmmz een goeie. Mijn keeper is inmiddels alweer 35...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Grumpey het volgende:
ik heb een keeper in de verkoop, mythical met wat verdedigen en magnificient ervaring, en NL......iets voor jou?
Dat zal waarschijnlijk te vroeg zijn. Ik moet namelijk eerst mijn eigen keeper te koop zetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Grumpey het volgende:
ik heb een keeper in de verkoop, mythical met wat verdedigen en magnificient ervaring, en NL......iets voor jou?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:09 schreef Grumpey het volgende:
hoeveel is jouw keeper waard op de markt?
Ik kan hem er ook voor 2,5 opzetten, ik heb nu 3 miljoen op mijn rekening staan namelijk.quote:Speler TSI Leeftijd Vorm
Sebastián Larios 21 260 28 matig
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
114573015 12-08-2009 (13/39) 26 680 3 000 000 ¤ 28 goed
114942809 08-08-2009 (12/39) 32 080 3 500 000 ¤ 28 goed
117038099 05-08-2009 (12/39) 25 710 3 135 000 ¤ 28 goed
154282689 01-08-2009 (11/39) 21 730 2 641 031 ¤ 28 matig
116408511 01-08-2009 (11/39) 28 080 2 921 000 ¤ 28 goed
120177749 27-07-2009 (11/39) 26 860 3 264 000 ¤ 28 goed
127397174 24-07-2009 (10/39) 23 250 2 805 000 ¤ 28 redelijk
114573015 15-07-2009 (9/39) 23 600 3 264 000 ¤ 28 redelijk
142646487 14-07-2009 (9/39) 24 510 3 195 000 ¤ 28 goed
148353906 12-07-2009 (8/39) 20 850 2 450 000 ¤ 28 matig
Mediaangemiddelde prijs 3 067 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 017 503 ¤
ah.. ik lees m nu pas, hoe jij m waarschijnlijk opvat..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die reactie had ik van jou nou nooit verwacht![]()
Ik zou je kunnen helpen met een vroeg bod (wederdienst enzo)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hem er ook voor 2,5 opzetten, ik heb nu 3 miljoen op mijn rekening staan namelijk.
Dan zet ik hem vanavond rond 20.00 te koop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou je kunnen helpen met een vroeg bod (wederdienst enzo)
Prima. Ik loop een klein risicootje, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me zal overbieden. En anders kost het maar een weekje loon, want dan gaat ie er direct weer op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zet ik hem vanavond rond 20.00 te koop.
Hij speelt niet in de friendly mee, dus geen risico op blessures.
2,5M is prima voor jou dan?
Top. Dank je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Prima. Ik loop een klein risicootje, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me zal overbieden. En anders kost het maar een weekje loon, want dan gaat ie er direct weer op.
Geen probleem!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. Dank je.![]()
Ik laat het weten als hij er op staat.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:09 schreef Grumpey het volgende:
hoeveel is jouw keeper waard op de markt?
Hij is ook mytisch, maar heeft reusachtig ervaring en weinig loon (8k).quote:Player TSI Age Form
Julio Humberto Di Stefano 40 540 35 passable
Old transfers with similar players:
D Date TSI Price Age Form
72649501 15-08-2009 62 210 3 600 000 ¤ 33 solid
21471582 14-08-2009 48 450 2 750 000 ¤ 35 solid
47196053 14-08-2009 26 580 1 200 000 ¤ 37 passable
28535809 13-08-2009 41 160 2 900 003 ¤ 34 weak
22195739 12-08-2009 51 320 3 026 000 ¤ 35 excellent
27033293 10-08-2009 42 960 2 400 000 ¤ 35 passable
28047548 06-08-2009 46 830 2 166 000 ¤ 35 solid
22195739 05-08-2009 51 070 3 000 000 ¤ 35 solid
54215667 04-08-2009 72 130 3 238 000 ¤ 32 passable
11123230 03-08-2009 19 990 1 432 000 ¤ 37 passable
Ik ga voor die van Grumpey...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook mytisch, maar heeft reusachtig ervaring en weinig loon (8k).
FC'tje, die gaat de lijst op. Hopelijk nog een x aantal duizendjes voor vangen en dat-ie elke wedstrijd mag spelen.quote:Jim Lameris (255507836)
17 years and 0 days, Next birthday: 08-12-2009
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and solid leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 18-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 270
Wage: 350 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: passable
Winger: poor
Passing: weak
Scoring: wretched
Set pieces: disastrous
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....welke Fok!ker gaat de keeper van Grump kopen? Gaat het Koekie zijn, of wordt het toch Scud?
See you next time, same time, same channel!
ouderwetse Batman-serie FTW
Hij zit ook mooi hoog in zijn loon voor een redelijke speler. Dus hij zal waarschijnlijk ook snel naar goed poppen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:23 schreef rompompom het volgende:
Net gepromoveerd (was uitgetraind op PM, passen en vleugel):
[..]
FC'tje, die gaat de lijst op. Hopelijk nog een x aantal duizendjes voor vangen en dat-ie elke wedstrijd mag spelen.
zou zomaar na 1 training kunnen zijn, dus def-trainers hier: Leuke skilltrade!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zit ook mooi hoog in zijn loon voor een redelijke speler. Dus hij zal waarschijnlijk ook snel naar goed poppen.
PM-trainers bedoel je ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
zou zomaar na 1 training kunnen zijn, dus def-trainers hier: Leuke skilltrade!
Oh dat valt me nu pas op eigenlijk, dat zal ik vanavond nog effe in z'n Player Comment zetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zit ook mooi hoog in zijn loon voor een redelijke speler. Dus hij zal waarschijnlijk ook snel naar goed poppen.
Daar twijfelde ik dan ook niet aan!quote:
je moet ff op je goeie account inloggen wouterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, ik kan er ook nix aan doen dat ik lesdyctisch ben
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, ik kan er ook nix aan doen dat ik lesdyctisch ben
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je moet ff op je goeie account inloggen wouter
Een topic zonder OP als spamhoer....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:00 schreef Outpost67 het volgende:
Beetje roddelen over mij weer als ik er niet ben!
sorry.. wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een topic zonder OP als spamhoer....
Een topic... T . O . P . I . C ., topic dusquote:
In eens 9 jaar ouder geworden van het beunen?quote:
MOTS?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Xummon het volgende:
ik moet a.s. zondag winnen om eens kans te maken zodat ik niet degradeer
iemand een idee hoe ik mijn tegenstander het beste kan aanpakken?????
MOTS doet iedereen de laatste wedstrijdronde, mits er geen p/d duel gespeeld hoeft te worden!! Maar aangezien ie thuis speelt en volgens mij het middenveld net kan pakken zou ik dat sowieso proberen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MOTS?
Misschien even de stats van jullie laatste wedstrijden posten. Dat helpt.
Verder lijkt ie altijd precies hetzelfde te spelen, zijn linker verdediger lijkt het zwakst en je moet zorgen dat je zjin centrum aanval kan stoppen, zijn linker- en rechteraanval vallen met matig en redelijk reuze mee!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Xummon het volgende:
ik moet a.s. zondag winnen om eens kans te maken zodat ik niet degradeer
iemand een idee hoe ik mijn tegenstander het beste kan aanpakken?????
Netjes.. Best veel gebruikers (156) nog, trouwens.. Afijn, je moet ze nog wel binnenhalen. Ik sta nu op 81.. Komende 10-15 moeten nog redelijk eenvoudig (gewoon uitdagen) te doen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:50 schreef ScudRaket het volgende:
Woensdag speel ik in Kenia door een geaccepteerde random friendly
Er zijn er afgelopen maand ongeveer 100 bijgekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Netjes.. Best veel gebruikers (156) nog, trouwens.. Afijn, je moet ze nog wel binnenhalen. Ik sta nu op 81.. Komende 10-15 moeten nog redelijk eenvoudig (gewoon uitdagen) te doen zijn.
Hmm.. Reclamecampagnetje oid? Of er zijn er een paar zich aan het voorbereiden op een coup tijdens de komende verkiezingen... Ach, 't blijft een leuk vlaggetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er zijn er afgelopen maand ongeveer 100 bijgekomen
Er is idd wat reclame geweest wat ik vernomen heb, maar je hebt gelijk, ik ben op weg naar de 90quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Reclamecampagnetje oid? Of er zijn er een paar zich aan het voorbereiden op een coup tijdens de komende verkiezingen... Ach, 't blijft een leuk vlaggetje
Dat wordt dus passen trainen. En hem dan op een positie plaatsen dat mn vleugelspeler (potentie goed vleugel) er meteen ook wat aan heeft. Die zit inm op redelijk vleugel, matig passen en 7,5 ster.quote:Deze week viel me op dat Ricky Reuvers enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is goed.
16 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/87/7 goed (max. goed)
Positiespel: 4/? zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/8 slecht (max. slecht)
Passen: 4/? zwak (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:Trening
Dit binne de oantekenings fan Rinus de Vries oangeande dizze wedstriid:
It giet hjir sa bęst as brúne bôle, ik hoopje dat it dęr net minder is.
Krijn van der Ree? Hy is min yn syn Oerspyljen feardigens.
Dat sommet alles san bytsje wol op. It bęste dan mar wer!
Die vleugelspeler van je heeft dan ook positiespel, mijn goed vleugel met redelijk passen haalt 'slechts' 7 sterren namelijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
En toen was t topic al weer bijna vol. Dit wordt 1 van mn minst gevolgde topic in tijden geloof ik
..]
Dat wordt dus passen trainen. En hem dan op een positie plaatsen dat mn vleugelspeler (potentie goed vleugel) er meteen ook wat aan heeft. Die zit inm op redelijk vleugel, matig passen en 7,5 ster.
Jij wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:58 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje: afgelopen zondag had mijn tegenstander geen opstelling gemaakt, waardoor ik de wedstrijd met 5-0 won.
Weten jullie of mijn spelers dan wel training hebben gehad?? (ik vrees van niet namelijk)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die vleugelspeler van je heeft dan ook positiespel, mijn goed vleugel met redelijk passen haalt 'slechts' 7 sterren namelijk!
Dit zijn zn stats tot nu toe :quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Rob Verlaat.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
quote:Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: 5/? matig (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 7/86/7 redelijk (max. goed)
Passen: 5/? matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Dat noemen ze een walk over en ze laten jou niet de dupe worden van een ander zn laksheid en \ of door dat iemand wil stoppen oid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:58 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje: afgelopen zondag had mijn tegenstander geen opstelling gemaakt, waardoor ik de wedstrijd met 5-0 won.
Weten jullie of mijn spelers dan wel training hebben gehad?? (ik vrees van niet namelijk)
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Korstiaan Konijnenberg is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn keeper staat te koop. Nogmaals bedankt.
quote:Sebastián Larios [playerid=120070307]
28 jaar en 104 dagen, volgende verjaardag: 26-08-200
Deadline: 21-08-2009 20:06
(2 dagen 23u 39m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door YMFC
te oud.. je kunt hem nu nooit promoveren als ie 17 jaar en 0 dagen is..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zondag gewoon vergeten te scouten
[..]
Meteen de 1e raak.
Al zal ik wel meteen moeten overstappen naar scoren trainen eigenlijk met zn 16 jaar en 29 dagen. Maar dat wordt lastig.
klopt maar slecht is anders.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
te oud.. je kunt hem nu nooit promoveren als ie 17 jaar en 0 dagen is..
Nou zie ik het pasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
grappig een kloon en hij is niet eens van mijzelf
jij had vast wat beters verzonnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
grappig een kloon en hij is niet eens van mijzelf
Ik moest zelf ook ff goed kijkenquote:
Ja vind dit wel erg slechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij had vast wat beters verzonnen
mwah ik moet zeggen dat het wel goed gedaan is.. niemand die het opvielquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook ff goed kijken
Dacht wtf dat heb ik niet gepost!
[..]
Ja vind dit wel erg slecht
hehehequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voelt possie zich ook weer eens jong
De gene die t gedaan heeft heeft er wel werk van gemaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mwah ik moet zeggen dat het wel goed gedaan is.. niemand die het opviel
Ja en ik voel me al zo oud somsquote:
Nu wel ff jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voelt possie zich ook weer eens jong
gijs wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In eens 9 jaar ouder geworden van het beunen?
ik ben goed..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mwah ik moet zeggen dat het wel goed gedaan is.. niemand die het opviel
Die zit gewoon stiekem mijn naam te gebruikenquote:
dat is het! we zijn er uit.. case closedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zit gewoon stiekem mijn naam te gebruiken![]()
Nou maar goed dat jullie t eindelijk ook door hebben.
Gijs is niets.. Outpost76 is mijn held!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zit gewoon stiekem mijn naam te gebruiken![]()
Nou maar goed dat jullie t eindelijk ook door hebben.
Jij ook mijn held nicotjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:47 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
Gijs is niets.. Outpost76 is mijn held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |