handig toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed zo jochie
Ze moest ff een Wit-russische U20-prospect binnenhalen voor me, die liep precies af toen ik onderweg naar huis was
je houdt lekker over dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
Heb nu wel al mn trainees binnen, en nog 21,7 miljoen over![]()
alleen een klein foutje gemaakt....heb 5 spelers die ik op 100% plaatsen wil trainen, da's 1 teveel....dus dat wordt rouleren
quote:
ja inderdaad, valt me niet tegen. Eens kijken hoeveel Economen ik aan moet gaan nemen. Vanaf dit punt wil ik door traden en lage vaste kosten mn rekening verder gaan vullen. Alleen voor bijzonder mooie trainees ga ik nog dik betalen (zo weet ik dat er binnenkort een hele mooie poolse winger te koop komt)quote:
Ik zou niet gaan rouleren, dat kost je gewoon geld. Wat je nog wel kunt proberen is een tegenstander vinden voor je woensdagpotjes, waar je wekelijks een betondraw (en dus verlenging) mee probeert af te spreken. Op die manier zou je 30 minuten extra training (x2 wingers = 60 minuten = 2/3 trainingsplaats) per week kunnen krijgen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
alleen een klein foutje gemaakt....heb 5 spelers die ik op 100% plaatsen wil trainen, da's 1 teveel....dus dat wordt rouleren
Dat is inderdaad een theorie die we al eerder hier hebben besproken. Er was toen iemand die er mee ging experimenteren, maar ik weet niet meer wie? En volgens mij komt ie hier ook niet zo druk meer...quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan rouleren, dat kost je gewoon geld. Wat je nog wel kunt proberen is een tegenstander vinden voor je woensdagpotjes, waar je wekelijks een betondraw (en dus verlenging) mee probeert af te spreken. Op die manier zou je 30 minuten extra training (x2 wingers = 60 minuten = 2/3 trainingsplaats) per week kunnen krijgen..
Mobiel draadloos interfokkuh!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik op een bouwstijger loop overdag
Ja dat hebben ze een tijd terug toch al aangepast zodat de groot geld bezitters niet nog rijker werden puur door rente te trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Flappekz het volgende:
Tssk...met economen maak ik hooguit 9k winst per week
Daar heb ik helemaal geen tijd voor en al had ik t ff kan ik mn handen beter gebruiken om mezelf vast te houden oid.quote:
ik hoop dat ook over zo'n 2,5 uur op mn rekening te hebben.. dan loopt alles wat op de transferlijst staat af..quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
En dat is lekker zoeken naar trainees, met zo'n portemonneequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop dat ook over zo'n 2,5 uur op mn rekening te hebben.. dan loopt alles wat op de transferlijst staat af..
Leer dat nou eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor en al had ik t ff kan ik mn handen beter gebruiken om mezelf vast te houden oid.
hehe ja dat kan ik me voorstellen.. vooral ook omdat je alleen maar trainees nodig hebt.. de rest boeit totaal niet..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat is lekker zoeken naar trainees, met zo'n portemonnee
Very Young Folks (1405785)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
-knip-
Wat? Mezelf vasthouden? Dat kan ik wel hoor.quote:
En dan weer ineens er mee stoppen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
Very Young Folks (1405785)
Ik heb nog geen competitie, dus kan op elk moment meedoen.
Dan heb je t een paar maanden nog niet eens mee gemaakt. Toen was t 1 topic per dag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Egamer het volgende:
De topics gaan trouwens veel en veel sneller dan twee jaar geleden zeg.
Ik ga deze keer echt niet stoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan weer ineens er mee stoppen?
En dan ging het met 1 topic per dag nog langzaamquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je t een paar maanden nog niet eens mee gemaakt. Toen was t 1 topic per dag.
Dat afzakken is nog best vermakelijk, wat mij betreft. Hopelijk kan je tegen de tijd dat je in IX of X bent aangekomen weer wat motivatie opbrengen, voor mijn part om een keer écht de beker te winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb mezelf overigens veiliggesteld voor nog eens 16 weken in de top 150 teams van NL, en een kennis van me is voor de 2e keer kampioen geworden dit seizoen.
Het spel is nu wel een beetje uitgespeeld zo langzamerhand, ik zet mijn spelers dus te koop en zal na 3 jaar in de top 150 van NL maar eens gaan afzakken naar lagere regionen
Nooit meer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ga deze keer echt niet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |