We moeten alleen van Airedale1002 nog zeker weten of die mee doet.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We moeten alleen van Airedale1002 nog zeker weten of die mee doet.
Ik stuur hem even een PM.
quote:
HEY! Niet zo over die namen he. Zit uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren onderzoek inquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon Fok!Hattrick jeugd A,B,C,D,E etc doen.
Trouwens ik zie dat ik groepshoofd ben wat houd dat allemaal in?
Ik ben groepshoofd dus ik verzin me eigen competitie naam welquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HEY! Niet zo over die namen he. Zit uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren onderzoek in![]()
Als groepshoofd moet je de competitie opstarten
helemaal mee eens. Waarom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon Fok!Hattrick jeugd A,B,C,D,E etc doen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een nieuwe discussie!!![]()
Polletje maken voor de namen dan maar
Doe maar. Altijd leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een nieuwe discussie!!![]()
Polletje maken voor de namen dan maar
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef Gijs_ het volgende:
POLL
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Namen van de poules voor de Fok!Hattrick Jeugd
Je hebt gestemd op: groep 1, B, Oranje, Banaan en Stress...
Je IP is:
Ach, kunnen ze toch nix meequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou je IP even weghalen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef ScudRaket het volgende:
Ik stel voor om Groep 1 Heuj te noemen en Groep B![]()
Eh? Jij gaat toch net van VIII naar VII? Je spelers te duur? Slechter?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Volgend jaar ga ik me overigens totaal toeleggen op het kopen en verkopen van trainees. Dan maar direct weer degraderen, mijn spelers worden op den duur alleen maar slechter en kost daarnaast bakken met geld. Schiet niet op.
Ik begrijp je niet, maar er zit vast een idee achterquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Volgend jaar ga ik me overigens totaal toeleggen op het kopen en verkopen van trainees. Dan maar direct weer degraderen, mijn spelers worden op den duur alleen maar slechter en kost daarnaast bakken met geld. Schiet niet op.
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eh? Jij gaat toch net van VIII naar VII? Je spelers te duur? Slechter?![]()
Je verdient dit jaar dan ook weer met stip de koei.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Ze gaan pas terug in skill vanaf 32 jaar of zo. Dat wat ze zakken vanaf 27 jaar is nauwelijks merkbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.
+1quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je verdient dit jaar dan ook weer met stip de koei.
Die spelers moet je weer verkopen voor ze gaan zakken. Met de opbrengst van deze verkopen+ de winst die je haalt uit het verkopen van trainees kun je je overige posities weer versterken. Lijkt me niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.
Door de training verdien je meer dan de loonkosten hoog worden. Zeker in VI of lager mag loon geen probleem zijn om mee te doen voor de titel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is het echt besmettelijk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:03 schreef _Danny_ het volgende:
Als zijnde een programmeur heb ik veel ervaring met het verzinnen voor namen voor variablen.
(Goede namen voor variablen maakt code veel leesbaarder en dus beter)
Ik stel daarom voor om de groepen bla1 bla2 bla3 bla4 en om het niet te saai te maken blabla (groep5) te maken
Ik denk dat jij je anus nog wel wat keertjes wilt gebruiken voor je plezier, en dat gaat niet als die verroest is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Het zal me aan mijn anus oxoderen wat de groepsnamen worden... zo ik heb gesproken!
Zou niet best zijn, als jouw anus zou gaan oxideren.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Het zal me aan mijn anus oxoderen wat de groepsnamen worden... zo ik heb gesproken!
Het moet gewoon een keer doorbroken worden, dat haalt je uit de roes... en dat is precies wat we nu doen!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, pas maar op. Het is nog erger dan dat Nieuwe Influenza A virus.
Dan schuurt het lekkerderquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je anus nog wel wat keertjes wilt gebruiken voor je plezier, en dat gaat niet als die verroest is.
Geloof me, daar kunnen geleerden veel informatie uit halenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, als jouw anus zou gaan oxideren.....
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me, daar kunnen geleerden veel informatie uit halen
Dus als je je nog eens ergens in wil verdiepen, je hebt mijn nummerquote:
Nee, dat zal mn pet te boven gaan, ik ben geen geleerdequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus als je je nog eens ergens in wil verdiepen, je hebt mijn nummer
Gewoon zsm beginnen. Dus als dat nog in het tussenseizoen op dinsdag kan, graag.. Hoewel me er iets van bij staat dat er in het tussenseizoen überhaupt geen jeugdwedstrijden gespeeld kunnen worden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste keer op zondag, en als die dan na 6 weken afloopt, een nieuwe openen en op dinsdag starten. Hierdoor krijg je die extra trainingen.
Heb dr net eentje geregeld via de oefenpot...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon zsm beginnen. Dus als dat nog in het tussenseizoen op dinsdag kan, graag.. Hoewel me er iets van bij staat dat er in het tussenseizoen überhaupt geen jeugdwedstrijden gespeeld kunnen worden?
Anywo0z, iemand een jeugdfriendly? JV diepFries (748936) is uitdaagbaar...
Ik mag de boel graag opnaaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |