We moeten alleen van Airedale1002 nog zeker weten of die mee doet.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We moeten alleen van Airedale1002 nog zeker weten of die mee doet.
Ik stuur hem even een PM.
quote:
HEY! Niet zo over die namen he. Zit uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren onderzoek inquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon Fok!Hattrick jeugd A,B,C,D,E etc doen.
Trouwens ik zie dat ik groepshoofd ben wat houd dat allemaal in?
Ik ben groepshoofd dus ik verzin me eigen competitie naam welquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HEY! Niet zo over die namen he. Zit uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren onderzoek in![]()
Als groepshoofd moet je de competitie opstarten
helemaal mee eens. Waarom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon Fok!Hattrick jeugd A,B,C,D,E etc doen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een nieuwe discussie!!![]()
Polletje maken voor de namen dan maar
Doe maar. Altijd leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een nieuwe discussie!!![]()
Polletje maken voor de namen dan maar
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef Gijs_ het volgende:
POLL
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Namen van de poules voor de Fok!Hattrick Jeugd
Je hebt gestemd op: groep 1, B, Oranje, Banaan en Stress...
Je IP is:
Ach, kunnen ze toch nix meequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou je IP even weghalen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef ScudRaket het volgende:
Ik stel voor om Groep 1 Heuj te noemen en Groep B![]()
Eh? Jij gaat toch net van VIII naar VII? Je spelers te duur? Slechter?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Volgend jaar ga ik me overigens totaal toeleggen op het kopen en verkopen van trainees. Dan maar direct weer degraderen, mijn spelers worden op den duur alleen maar slechter en kost daarnaast bakken met geld. Schiet niet op.
Ik begrijp je niet, maar er zit vast een idee achterquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Volgend jaar ga ik me overigens totaal toeleggen op het kopen en verkopen van trainees. Dan maar direct weer degraderen, mijn spelers worden op den duur alleen maar slechter en kost daarnaast bakken met geld. Schiet niet op.
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eh? Jij gaat toch net van VIII naar VII? Je spelers te duur? Slechter?![]()
Je verdient dit jaar dan ook weer met stip de koei.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
Ze gaan pas terug in skill vanaf 32 jaar of zo. Dat wat ze zakken vanaf 27 jaar is nauwelijks merkbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.
+1quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je verdient dit jaar dan ook weer met stip de koei.
Die spelers moet je weer verkopen voor ze gaan zakken. Met de opbrengst van deze verkopen+ de winst die je haalt uit het verkopen van trainees kun je je overige posities weer versterken. Lijkt me niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze komen aardig op leeftijd, en gaan dus achteruit. Te duur, achja, wat is te duur. Ze drukken niet echt op de financiën, maar ze worden wel overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |