Een topic zonder OP als spamhoer....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:00 schreef Outpost67 het volgende:
Beetje roddelen over mij weer als ik er niet ben!
sorry.. wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een topic zonder OP als spamhoer....
Een topic... T . O . P . I . C ., topic dusquote:
In eens 9 jaar ouder geworden van het beunen?quote:
MOTS?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Xummon het volgende:
ik moet a.s. zondag winnen om eens kans te maken zodat ik niet degradeer
iemand een idee hoe ik mijn tegenstander het beste kan aanpakken?????
MOTS doet iedereen de laatste wedstrijdronde, mits er geen p/d duel gespeeld hoeft te worden!! Maar aangezien ie thuis speelt en volgens mij het middenveld net kan pakken zou ik dat sowieso proberen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MOTS?
Misschien even de stats van jullie laatste wedstrijden posten. Dat helpt.
Verder lijkt ie altijd precies hetzelfde te spelen, zijn linker verdediger lijkt het zwakst en je moet zorgen dat je zjin centrum aanval kan stoppen, zijn linker- en rechteraanval vallen met matig en redelijk reuze mee!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Xummon het volgende:
ik moet a.s. zondag winnen om eens kans te maken zodat ik niet degradeer
iemand een idee hoe ik mijn tegenstander het beste kan aanpakken?????
Netjes.. Best veel gebruikers (156) nog, trouwens.. Afijn, je moet ze nog wel binnenhalen. Ik sta nu op 81.. Komende 10-15 moeten nog redelijk eenvoudig (gewoon uitdagen) te doen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:50 schreef ScudRaket het volgende:
Woensdag speel ik in Kenia door een geaccepteerde random friendly
Er zijn er afgelopen maand ongeveer 100 bijgekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Netjes.. Best veel gebruikers (156) nog, trouwens.. Afijn, je moet ze nog wel binnenhalen. Ik sta nu op 81.. Komende 10-15 moeten nog redelijk eenvoudig (gewoon uitdagen) te doen zijn.
Hmm.. Reclamecampagnetje oid? Of er zijn er een paar zich aan het voorbereiden op een coup tijdens de komende verkiezingen... Ach, 't blijft een leuk vlaggetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er zijn er afgelopen maand ongeveer 100 bijgekomen
Er is idd wat reclame geweest wat ik vernomen heb, maar je hebt gelijk, ik ben op weg naar de 90quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Reclamecampagnetje oid? Of er zijn er een paar zich aan het voorbereiden op een coup tijdens de komende verkiezingen... Ach, 't blijft een leuk vlaggetje
Dat wordt dus passen trainen. En hem dan op een positie plaatsen dat mn vleugelspeler (potentie goed vleugel) er meteen ook wat aan heeft. Die zit inm op redelijk vleugel, matig passen en 7,5 ster.quote:Deze week viel me op dat Ricky Reuvers enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is goed.
16 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/87/7 goed (max. goed)
Positiespel: 4/? zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/8 slecht (max. slecht)
Passen: 4/? zwak (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:Trening
Dit binne de oantekenings fan Rinus de Vries oangeande dizze wedstriid:
It giet hjir sa bęst as brúne bôle, ik hoopje dat it dęr net minder is.
Krijn van der Ree? Hy is min yn syn Oerspyljen feardigens.
Dat sommet alles san bytsje wol op. It bęste dan mar wer!
Die vleugelspeler van je heeft dan ook positiespel, mijn goed vleugel met redelijk passen haalt 'slechts' 7 sterren namelijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
En toen was t topic al weer bijna vol. Dit wordt 1 van mn minst gevolgde topic in tijden geloof ik
..]
Dat wordt dus passen trainen. En hem dan op een positie plaatsen dat mn vleugelspeler (potentie goed vleugel) er meteen ook wat aan heeft. Die zit inm op redelijk vleugel, matig passen en 7,5 ster.
Jij wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:58 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje: afgelopen zondag had mijn tegenstander geen opstelling gemaakt, waardoor ik de wedstrijd met 5-0 won.
Weten jullie of mijn spelers dan wel training hebben gehad?? (ik vrees van niet namelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |