Dat moet je andersom zien...scoren slaat nergens op in combi met verdedigen, passen, positiespel en vleugelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
inderdaad.. jammer dat dat verdedigen nergens op slaat in combi met het passen en scoren helaas..
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!quote:6. Reinout van Dulmen
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: matig (max. matig)
dat kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je andersom zien...scoren slaat nergens op in combi met verdedigen, passen, positiespel en vleugel
zo heeft iedereen wel watquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn sterretje mag ik volgende week pullen:
[..]
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn sterretje mag ik volgende week pullen:
[..]
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!
Ik zie dat je hem promoveert op 17jr en 19 dgn. Daarna meteen maar ff bepalen hoe hoog hij in zn stats zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.
quote:Een EDIT-knop en een quote-knop uit elkaar houden is best lastig![]()
17 en 18 dagen, dus het is een beetje een twijfelgeval... ik weet niet of een goede winger veel opleverd eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.
hangt heel erg af van zn positiespel, maar over het algemeen levert het niet zo heel veel op..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
17 en 18 dagen, dus het is een beetje een twijfelgeval... ik weet niet of een goede winger veel opleverd eigenlijk...
Dat heeft ie niet! Voor een spits zijn z'n vleugelspel en passen weer lekker, maar dan moet ik hem echt 2 niveautjes optrainen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt heel erg af van zn positiespel, maar over het algemeen levert het niet zo heel veel op..
Dat geeft de TV aan voor een vergelijkbare speler. Lastig, voor alles boven de 700k mag ie van mij gelijk weg. Het is ook lastig om erachter te komen wat ie waard is als ie goed op scoren heeft. Dan levert ie toch wel minstens een 1,5 mljn op schat ik, mits ie dat in een week of 7/8 haalt en nog niet te hoog in zijn dagen zit dus!quote:Mediaangemiddelde prijs 623 000 ¤
Gemiddelde prijs 670 600 ¤
Dat bedoelde ik idd te zeggen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat geeft de TV aan voor een vergelijkbare speler. Lastig, voor alles boven de 700k mag ie van mij gelijk weg. Het is ook lastig om erachter te komen wat ie waard is als ie goed op scoren heeft. Dan levert ie toch wel minstens een 1,5 mljn op schat ik, mits ie dat in een week of 7/8 haalt en nog niet te hoog in zijn dagen zit dus!
Deze speler kan best 2 weekjes passen gebruiken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kijk het wel even aan, ik moet sowieso nog dik 3 miljoen vrijmaken voor een nieuwe keeper. Wat dat betreft zou een trainee uit eigen jeugd die op korte termijn nog betrekkelijk veel in waarde kan stijgen ideaal zijn. Alleen moet ik dan wel scoren blijven trainen in het tussenseizoen, dat is weer wat minder efficiënt.
Mwah, dat inschatten op basis van salaris bij spelers met een dan nog andere hoofdskill dan scoren vind ik lastig, dat laat ik dan wel aan jullie overquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze speler kan best 2 weekjes passen gebruiken hoorMaar dan is het de vraag of ie op tijd 2 levels scoren zal stijgen natuurlijk....Maar dat kunnen we allemaal vast wel zien als z'n salaris bekend is
Dat mag best hoor. Laat maar zien volgende week!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, dat inschatten op basis van salaris bij spelers met een dan nog andere hoofdskill dan scoren vind ik lastig, dat laat ik dan wel aan jullie over
quote:
Daar zijn al 2 kandidaten voor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. Dan moet alleen die 5e groep nog door 1 team (dat zeker is) gevuld worden...
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld wordenquote:
Dat is vast haalbaar, als je ziet wat er soms in eens meedoet aan de Fok!cup en zo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld worden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld worden
Maar daar hebben we nog geen naam voor....dus dat wordt weer een poll![]()
Ja, die heeft nog niet gereageerd na haar opmerking dat ze op zich wel mee wou doen, maar dat ze nog 3 wedstrijden moest! Maar ik zag dat haar competitie op dezelfde dag afloopt als die van mij, dus dat is in principe geen probleem denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag nog vraagtekens bij Puala staan, dus vandaar mijn opmeking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |