Na die laatste wedstrijd kun je meteen je oude competitie verlaten en een nieuwe beginnen. Dat is ook de grap van die '4 teams-opzet'..quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:07 schreef Jaheur het volgende:
'Laatste wedstrijd is toch tevens stop van je jeugdcompetitie of moet je dan nog een week wachten voordat je jeugd kan verplaatsen naar een andere competitie?
wat?quote:
Dat op zich is niet geheel verwonderlijk, dat jij dat mist binnen kantooruren weer welquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. we zijn opeens 3 pagina's verder.
dat is waar. Laten we het er maar op houden dat ik niet gezien had dat het vorige topic dicht wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat op zich is niet geheel verwonderlijk, dat jij dat mist binnen kantooruren weer wel
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is waar. Laten we het er maar op houden dat ik niet gezien had dat het vorige topic dicht was
Anders verander je toch je instellingen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. we zijn opeens 3 pagina's verder.
dat is ook weer zo..quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Ach, zolang deze niet officieel geopend is heb je ook niks gemist!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders verander je toch je instellingen?
Iets met als de kat van huis is...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
gelukkig heb ik het gespam wel een halt toegeroepen!
duizenden hele kleintjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:07 schreef GotC het volgende:
Zo, Flap even geholpen met spelertje binnenhalen
quote:
Goed zo jochiequote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef GotC het volgende:
Via de telefoon het bieden bespreken.. (omg!)
handig toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed zo jochie
Ze moest ff een Wit-russische U20-prospect binnenhalen voor me, die liep precies af toen ik onderweg naar huis was
je houdt lekker over dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
Heb nu wel al mn trainees binnen, en nog 21,7 miljoen over![]()
alleen een klein foutje gemaakt....heb 5 spelers die ik op 100% plaatsen wil trainen, da's 1 teveel....dus dat wordt rouleren
quote:
ja inderdaad, valt me niet tegen. Eens kijken hoeveel Economen ik aan moet gaan nemen. Vanaf dit punt wil ik door traden en lage vaste kosten mn rekening verder gaan vullen. Alleen voor bijzonder mooie trainees ga ik nog dik betalen (zo weet ik dat er binnenkort een hele mooie poolse winger te koop komt)quote:
Ik zou niet gaan rouleren, dat kost je gewoon geld. Wat je nog wel kunt proberen is een tegenstander vinden voor je woensdagpotjes, waar je wekelijks een betondraw (en dus verlenging) mee probeert af te spreken. Op die manier zou je 30 minuten extra training (x2 wingers = 60 minuten = 2/3 trainingsplaats) per week kunnen krijgen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
alleen een klein foutje gemaakt....heb 5 spelers die ik op 100% plaatsen wil trainen, da's 1 teveel....dus dat wordt rouleren
Dat is inderdaad een theorie die we al eerder hier hebben besproken. Er was toen iemand die er mee ging experimenteren, maar ik weet niet meer wie? En volgens mij komt ie hier ook niet zo druk meer...quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan rouleren, dat kost je gewoon geld. Wat je nog wel kunt proberen is een tegenstander vinden voor je woensdagpotjes, waar je wekelijks een betondraw (en dus verlenging) mee probeert af te spreken. Op die manier zou je 30 minuten extra training (x2 wingers = 60 minuten = 2/3 trainingsplaats) per week kunnen krijgen..
Mobiel draadloos interfokkuh!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik op een bouwstijger loop overdag
Ja dat hebben ze een tijd terug toch al aangepast zodat de groot geld bezitters niet nog rijker werden puur door rente te trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Flappekz het volgende:
Tssk...met economen maak ik hooguit 9k winst per week
Daar heb ik helemaal geen tijd voor en al had ik t ff kan ik mn handen beter gebruiken om mezelf vast te houden oid.quote:
ik hoop dat ook over zo'n 2,5 uur op mn rekening te hebben.. dan loopt alles wat op de transferlijst staat af..quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yeah baby
En dat is lekker zoeken naar trainees, met zo'n portemonneequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop dat ook over zo'n 2,5 uur op mn rekening te hebben.. dan loopt alles wat op de transferlijst staat af..
Leer dat nou eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor en al had ik t ff kan ik mn handen beter gebruiken om mezelf vast te houden oid.
hehe ja dat kan ik me voorstellen.. vooral ook omdat je alleen maar trainees nodig hebt.. de rest boeit totaal niet..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat is lekker zoeken naar trainees, met zo'n portemonnee
Very Young Folks (1405785)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
-knip-
Wat? Mezelf vasthouden? Dat kan ik wel hoor.quote:
En dan weer ineens er mee stoppen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
Very Young Folks (1405785)
Ik heb nog geen competitie, dus kan op elk moment meedoen.
Dan heb je t een paar maanden nog niet eens mee gemaakt. Toen was t 1 topic per dag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Egamer het volgende:
De topics gaan trouwens veel en veel sneller dan twee jaar geleden zeg.
Ik ga deze keer echt niet stoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan weer ineens er mee stoppen?
En dan ging het met 1 topic per dag nog langzaamquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je t een paar maanden nog niet eens mee gemaakt. Toen was t 1 topic per dag.
Dat afzakken is nog best vermakelijk, wat mij betreft. Hopelijk kan je tegen de tijd dat je in IX of X bent aangekomen weer wat motivatie opbrengen, voor mijn part om een keer écht de beker te winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb mezelf overigens veiliggesteld voor nog eens 16 weken in de top 150 teams van NL, en een kennis van me is voor de 2e keer kampioen geworden dit seizoen.
Het spel is nu wel een beetje uitgespeeld zo langzamerhand, ik zet mijn spelers dus te koop en zal na 3 jaar in de top 150 van NL maar eens gaan afzakken naar lagere regionen
Nooit meer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ga deze keer echt niet stoppen.
En dan even per PM of HT-mail doorsturen aan je competitiegenoten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef rompompom het volgende:
* groepshoofd van Hiergaatmetocheenpartijgoedgevoetbaldworden,zeg! meldt zich.
Ik ben alleen wel een weekendje weg 29/30 augustus, maar dat is niet zo'n probleem geloof ik? Trouwens, degene die een groep aanmaken moeten er wel voor zorgen dat 't een privé league wordt, anders zit-ie vol met ander tuig.
Ik hoop het.quote:
quote:Bogdan-Ilie Păduret (255252271)
România 17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 05-12-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Timisoara 83 gunners (sinds 15-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 570 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Eh... Als het een besloten league is, moet je ze sowieso uitnodigen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan even per PM of HT-mail doorsturen aan je competitiegenoten.
Teveel vleugel, teveel pos en te weinig passen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zal zo'n 2,5 miljoen worden denk ik
Die is lekker zeg! Had ik ook wel willen hebben, maar ben al voorzien van voldoende trainees...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zal zo'n 2,5 miljoen worden denk ik
Oh. Dat kan ook...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eh... Als het een besloten league is, moet je ze sowieso uitnodigen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! Had ik ook wel willen hebben, maar ben al voorzien van voldoende trainees...
EDIT - zie nu pas dat ie al in mn hotlist stondHet is nog vroeg he...
Hoe lang moet ie nog?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. das kut..
mijn megaster in de jeugd Enrique:
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: uitstekend (max. uitstekend)
Wat nu te doen?
16 jaar en 67 dagen.. heb nog geen bericht gehad dat hij op scoren echt niets meer kan leren. Kan ik m dan niet achter de komma nog wat optrainen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet ie nog?
Misschien dat ie nog wat positiespel heeft en anders spelhervattingen?
Volgens mij wel, maar zeker weten doe ik dat niet... toevallig ook niet technisch, want dan zou het een ideale man zijn voor ook nog wat positiespel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
16 jaar en 67 dagen.. heb nog geen bericht gehad dat hij op scoren echt niets meer kan leren. Kan ik m dan niet achter de komma nog wat optrainen?
Hmm dat is helemaal heerlijkquote:
tja.. heb maar ff een berichtje naar de scout van de U21 gestuurd om te vragen wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm dat is helemaal heerlijkmaar dan is positiespel weer van iets minder belang!
Of ie U21 met dit niveau passen haalt weet ik niet, een plaatsje in mijn selectie wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. heb maar ff een berichtje naar de scout van de U21 gestuurd om te vragen wat ik moet doen.
Volgend seizoen moet ik denk ik wel mijn verdediging gaan verzwakken van mijn A-team. Ik word te sterk
Dat moet je andersom zien...scoren slaat nergens op in combi met verdedigen, passen, positiespel en vleugelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
inderdaad.. jammer dat dat verdedigen nergens op slaat in combi met het passen en scoren helaas..
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!quote:6. Reinout van Dulmen
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: matig (max. matig)
dat kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je andersom zien...scoren slaat nergens op in combi met verdedigen, passen, positiespel en vleugel
zo heeft iedereen wel watquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn sterretje mag ik volgende week pullen:
[..]
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn sterretje mag ik volgende week pullen:
[..]
Geen idee wat het oplevert, misschien train ik hem zelf nog één of twee niveautjes scoren op, als dat de moeite waard is tenminste!
Ik zie dat je hem promoveert op 17jr en 19 dgn. Daarna meteen maar ff bepalen hoe hoog hij in zn stats zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.
quote:Een EDIT-knop en een quote-knop uit elkaar houden is best lastig![]()
17 en 18 dagen, dus het is een beetje een twijfelgeval... ik weet niet of een goede winger veel opleverd eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt aan zijn leeftijd en zijn salaris. Het is sowieso een interessante trainee voor wing-trainers. Maar als ie heel jong in de 17 wordt gepromoveerd kan het heel rendabel zijn om hem 2 niveaus scoren op te trainen, dan gaat er veel meer voor hem betaald worden.
hangt heel erg af van zn positiespel, maar over het algemeen levert het niet zo heel veel op..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
17 en 18 dagen, dus het is een beetje een twijfelgeval... ik weet niet of een goede winger veel opleverd eigenlijk...
Dat heeft ie niet! Voor een spits zijn z'n vleugelspel en passen weer lekker, maar dan moet ik hem echt 2 niveautjes optrainen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt heel erg af van zn positiespel, maar over het algemeen levert het niet zo heel veel op..
Dat geeft de TV aan voor een vergelijkbare speler. Lastig, voor alles boven de 700k mag ie van mij gelijk weg. Het is ook lastig om erachter te komen wat ie waard is als ie goed op scoren heeft. Dan levert ie toch wel minstens een 1,5 mljn op schat ik, mits ie dat in een week of 7/8 haalt en nog niet te hoog in zijn dagen zit dus!quote:Mediaangemiddelde prijs 623 000 ¤
Gemiddelde prijs 670 600 ¤
Dat bedoelde ik idd te zeggen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat geeft de TV aan voor een vergelijkbare speler. Lastig, voor alles boven de 700k mag ie van mij gelijk weg. Het is ook lastig om erachter te komen wat ie waard is als ie goed op scoren heeft. Dan levert ie toch wel minstens een 1,5 mljn op schat ik, mits ie dat in een week of 7/8 haalt en nog niet te hoog in zijn dagen zit dus!
Deze speler kan best 2 weekjes passen gebruiken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kijk het wel even aan, ik moet sowieso nog dik 3 miljoen vrijmaken voor een nieuwe keeper. Wat dat betreft zou een trainee uit eigen jeugd die op korte termijn nog betrekkelijk veel in waarde kan stijgen ideaal zijn. Alleen moet ik dan wel scoren blijven trainen in het tussenseizoen, dat is weer wat minder efficiënt.
Mwah, dat inschatten op basis van salaris bij spelers met een dan nog andere hoofdskill dan scoren vind ik lastig, dat laat ik dan wel aan jullie overquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze speler kan best 2 weekjes passen gebruiken hoorMaar dan is het de vraag of ie op tijd 2 levels scoren zal stijgen natuurlijk....Maar dat kunnen we allemaal vast wel zien als z'n salaris bekend is
Dat mag best hoor. Laat maar zien volgende week!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, dat inschatten op basis van salaris bij spelers met een dan nog andere hoofdskill dan scoren vind ik lastig, dat laat ik dan wel aan jullie over
quote:
Daar zijn al 2 kandidaten voor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. Dan moet alleen die 5e groep nog door 1 team (dat zeker is) gevuld worden...
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld wordenquote:
Dat is vast haalbaar, als je ziet wat er soms in eens meedoet aan de Fok!cup en zo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld worden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Groep 6 moet nog met 3 teams gevuld worden
Maar daar hebben we nog geen naam voor....dus dat wordt weer een poll![]()
Ja, die heeft nog niet gereageerd na haar opmerking dat ze op zich wel mee wou doen, maar dat ze nog 3 wedstrijden moest! Maar ik zag dat haar competitie op dezelfde dag afloopt als die van mij, dus dat is in principe geen probleem denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag nog vraagtekens bij Puala staan, dus vandaar mijn opmeking.
Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook maar even wat geloonmatigd... Ik heb er toch 25k aan loon afgekregen...
Nee. Er is er een jarig geweest en daar ging 10k aan loon vanaf. En ik heb een multiskiller gekocht en een monoskiller verkocht, en dat scheelde ook weer 10k aan loon. Dat waren eigenlijk de twee grote klappers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alle beetjes helpenAan het vernederlandsen?
Multiskillers zijn echt wereldsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Er is er een jarig geweest en daar ging 10k aan loon vanaf. En ik heb een multiskiller gekocht en een monoskiller verkocht, en dat scheelde ook weer 10k aan loon. Dat waren eigenlijk de twee grote klappers.
Ik ga wel op zoek naar een Nederlandse keeper. Maar dat ga ik waarschijnlijk in het tussenseizoen doen.
Ik heb net geen 2 miljoen voor de multiskiller betaald, en de monoskiller voor 2,75 miljoen verkocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Multiskillers zijn echt werelds![]()
beetje duur in aanschaf alleen...
Zo weinig betaald maar? Wat zijn zn skills dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb net geen 2 miljoen voor de multiskiller betaald, en de monoskiller voor 2,75 miljoen verkocht.
Ben ik benieuwd wat de stats van beide zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb net geen 2 miljoen voor de multiskiller betaald, en de monoskiller voor 2,75 miljoen verkocht.
Mijn oude had wereldklasse scoren.quote:Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Hmmm ja wereldklasse scoren met uitmuntend vleugelspel is voor mij dan ook niet echt monoskill hoor, voor degene die dat ervoor betaald heeft waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn nieuwe speler:
[..]
Mijn oude had wereldklasse scoren.
Met uitmuntend vleugelspel, maar doordat ik niet meer via de vleugel speelde, had ik minder aan het vleugelspel, daarom was het een monoskiller voor mij geworden, maar blijkbaar wordt daar veel voor betaald...
Beide zijn 26 jaar overigens.
Op zich een mooie speler, maar zijn die stats voldoende voor je A-team? Dat zou betekenen dat multiskill echt heel veel belangrijker is geworden. Prima ontwikkeling zou dat zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn nieuwe speler:
[..]
Mijn oude had wereldklasse scoren.
Met uitmuntend vleugelspel, maar doordat ik niet meer via de vleugel speelde, had ik minder aan het vleugelspel, daarom was het een monoskiller voor mij geworden, maar blijkbaar wordt daar veel voor betaald...
Beide zijn 26 jaar (92 en 93 dagen) overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |