En dan even per PM of HT-mail doorsturen aan je competitiegenoten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef rompompom het volgende:
* groepshoofd van Hiergaatmetocheenpartijgoedgevoetbaldworden,zeg! meldt zich.
Ik ben alleen wel een weekendje weg 29/30 augustus, maar dat is niet zo'n probleem geloof ik? Trouwens, degene die een groep aanmaken moeten er wel voor zorgen dat 't een privé league wordt, anders zit-ie vol met ander tuig.
Ik hoop het.quote:
quote:Bogdan-Ilie Păduret (255252271)
România 17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 05-12-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Timisoara 83 gunners (sinds 15-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 570 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Eh... Als het een besloten league is, moet je ze sowieso uitnodigen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan even per PM of HT-mail doorsturen aan je competitiegenoten.
Teveel vleugel, teveel pos en te weinig passen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zal zo'n 2,5 miljoen worden denk ik
Die is lekker zeg! Had ik ook wel willen hebben, maar ben al voorzien van voldoende trainees...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
zal zo'n 2,5 miljoen worden denk ik
Oh. Dat kan ook...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eh... Als het een besloten league is, moet je ze sowieso uitnodigen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! Had ik ook wel willen hebben, maar ben al voorzien van voldoende trainees...
EDIT - zie nu pas dat ie al in mn hotlist stondHet is nog vroeg he...
Hoe lang moet ie nog?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. das kut..
mijn megaster in de jeugd Enrique:
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: uitstekend (max. uitstekend)
Wat nu te doen?
16 jaar en 67 dagen.. heb nog geen bericht gehad dat hij op scoren echt niets meer kan leren. Kan ik m dan niet achter de komma nog wat optrainen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet ie nog?
Misschien dat ie nog wat positiespel heeft en anders spelhervattingen?
Volgens mij wel, maar zeker weten doe ik dat niet... toevallig ook niet technisch, want dan zou het een ideale man zijn voor ook nog wat positiespel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
16 jaar en 67 dagen.. heb nog geen bericht gehad dat hij op scoren echt niets meer kan leren. Kan ik m dan niet achter de komma nog wat optrainen?
Hmm dat is helemaal heerlijkquote:
tja.. heb maar ff een berichtje naar de scout van de U21 gestuurd om te vragen wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm dat is helemaal heerlijkmaar dan is positiespel weer van iets minder belang!
Of ie U21 met dit niveau passen haalt weet ik niet, een plaatsje in mijn selectie wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. heb maar ff een berichtje naar de scout van de U21 gestuurd om te vragen wat ik moet doen.
Volgend seizoen moet ik denk ik wel mijn verdediging gaan verzwakken van mijn A-team. Ik word te sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |