Na die laatste wedstrijd kun je meteen je oude competitie verlaten en een nieuwe beginnen. Dat is ook de grap van die '4 teams-opzet'..quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:07 schreef Jaheur het volgende:
'Laatste wedstrijd is toch tevens stop van je jeugdcompetitie of moet je dan nog een week wachten voordat je jeugd kan verplaatsen naar een andere competitie?
wat?quote:
Dat op zich is niet geheel verwonderlijk, dat jij dat mist binnen kantooruren weer welquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. we zijn opeens 3 pagina's verder.
dat is waar. Laten we het er maar op houden dat ik niet gezien had dat het vorige topic dicht wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat op zich is niet geheel verwonderlijk, dat jij dat mist binnen kantooruren weer wel
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is waar. Laten we het er maar op houden dat ik niet gezien had dat het vorige topic dicht was
Anders verander je toch je instellingen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. we zijn opeens 3 pagina's verder.
dat is ook weer zo..quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Ach, zolang deze niet officieel geopend is heb je ook niks gemist!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders verander je toch je instellingen?
Iets met als de kat van huis is...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
gelukkig heb ik het gespam wel een halt toegeroepen!
duizenden hele kleintjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:07 schreef GotC het volgende:
Zo, Flap even geholpen met spelertje binnenhalen
quote:
Goed zo jochiequote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef GotC het volgende:
Via de telefoon het bieden bespreken.. (omg!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |