Had ik gewoon niet in de gaten dat ik de lapo hadquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
FiPo.
Daarnaast met 5-1 gewonnen en nu met 4 punten voorsprong op de 1e plaats.
Morgen even kijken of ik boven de promotiestreep sta.
Ik was net begonnen met het maken van een nieuw topic. En toevallig had ik ook deze titel gekozen. Alleen wel met een ':' achter het getal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik gewoon niet in de gaten dat ik de lapo had
met wat? Ik heb gewoon copy past en dan t nr aanpassen gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met het maken van een nieuw topic. En toevallig had ik ook deze titel gekozen. Alleen wel met een ':' achter het getal.![]()
Hoe de fuck komt hij door mn cv heen??quote:In de 64e minuut werd het 0-1 toen Tax-speler Bing van Brugge door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen... 2e plaats zo goed als in de tas en dus promotie naar de VI
Typisch gevalletje van pech hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
We zijn weer eens genaait!![]()
Tiefus hattrick![]()
![]()
2e plaats
[ afbeelding ]
[..]
Hoe de fuck komt hij door mn cv heen??![]()
![]()
[possie]vleugels zijn kut.. heb je niks aan..[/possie]quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van pech hebben.
Als je hier je aanvallers naar de vleugel had gezet, dan had je 3 aanvalsplaatsen gehad die over zijn verdediging heen zou gaan, dan had je meer mogelijkheid tot doelpunten gehad.
Deze dicussie hebben wij al eens 2 tegen 1 vs possie gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hier je aanvallers naar de vleugel had gezet, dan had je 3 aanvalsplaatsen gehad die over zijn verdediging heen zou gaan, dan had je meer mogelijkheid tot doelpunten gehad.
Dan is het nu 3 tegen 1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Deze dicussie hebben wij al eens 2 tegen 1 vs possie gehad
Als hij geen grotere winkans wil hebben, dan is dat inderdaad een prima keuze.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[possie]vleugels zijn kut.. heb je niks aan..[/possie]
Ik ben iig nog stees van mening dat je alleen AIM moet spelen als je met normaal totaal niet over zijn vleugeldefs heen komt. Als je normaal alles kunt pakken moet jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon normaal spelen![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben iig nog stees van mening dat je alleen AIM moet spelen als je met normaal totaal niet over zijn vleugeldefs heen komt. Als je normaal alles kunt pakken moet jeHelemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon normaal spelen
Ik sta nog maar 17 doelpunten achter op directe promotiequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef foetre het volgende:
Ben benieuwd wat mij de komende wedstrijden nog brengt.Direct promoveren of P/D
leuk mn aanvallers naar de vleugels zetten. Zonder dat ze vleugelspel hebben. Vervolgens is zijn def beter dan mijn vleugels en heb ik helemaal niet meer kansenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit in HO!.quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuk mn aanvallers naar de vleugels zetten. Zonder dat ze vleugelspel hebben. Vervolgens is zijn def beter dan mijn vleugels en heb ik helemaal niet meer kansen![]()
![]()
Ik heb met Centrum aanval zo een groter verschil met mn CA en zijn cv dat ik gewoon had moeten winnen. Allemaal dingen wat ik had moeten doen koop ik niets voor. Het feit blijft dat ik zo ook gewoon had moeten winnen en niet met 1-0 maar met 3-0 of meer. Nou dan maar hopen dat er niet te sterke teams uit de VI bij komen komend seizoen. Kan ik misschien toch nog voor t kampioenschap gaan met wat versterking op mn middenveld. (nee geen vleugelspelers)
Je hebt pm!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef NelisZ het volgende:
uitslag ronde 12: het einde nadert!
ps. Gijs ik ben de link van je upload kwijt![]()
Mijn spitsen hebben ook nooit zoveel vleugel gehad in het verleden maar het helpt altijd om ze naar de vleugels te zetten... zeker als je ze ondersteunt door goede vleugelspelersquote:Op maandag 10 augustus 2009 05:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuk mn aanvallers naar de vleugels zetten. Zonder dat ze vleugelspel hebben. Vervolgens is zijn def beter dan mijn vleugels en heb ik helemaal niet meer kansen![]()
![]()
Ik heb met Centrum aanval zo een groter verschil met mn CA en zijn cv dat ik gewoon had moeten winnen. Allemaal dingen wat ik had moeten doen koop ik niets voor. Het feit blijft dat ik zo ook gewoon had moeten winnen en niet met 1-0 maar met 3-0 of meer. Nou dan maar hopen dat er niet te sterke teams uit de VI bij komen komend seizoen. Kan ik misschien toch nog voor t kampioenschap gaan met wat versterking op mn middenveld. (nee geen vleugelspelers)
En ook met 3-0 winnen zelfs met je spitsen naar de vleugel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn spitsen hebben ook nooit zoveel vleugel gehad in het verleden maar het helpt altijd om ze naar de vleugels te zetten... zeker als je ze ondersteunt door goede vleugelspelers
Die bestaan in Possies ogen niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn spitsen hebben ook nooit zoveel vleugel gehad in het verleden maar het helpt altijd om ze naar de vleugels te zetten... zeker als je ze ondersteunt door goede vleugelspelers
Staat erop, net als het nieuwe Team van de Maand interview! Deze ook aangepast in de wiki, als Possie het hier in de OP nog even wil doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs, het bestandje staat weer op de server.
Hij kan het beste gewoon even de OP uit de wiki kopieren en erin zetten, aangezien de oude topics lijst ook niet helemaal klopte...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat erop, net als het nieuwe Team van de Maand interview! Deze ook aangepast in de wiki, als Possie het hier in de OP nog even wil doen?
Opperhoofdquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik was al een tijdje officieel gedegradeerd trouwens
dat wou ik zeggen!! Volgend seizoen zal het wel weer moeilijker wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Daar ook gefeliciteerd mee uiteraard!!
Tot welke divisie wil je je terug laten zakken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wou ik zeggen!! Volgend seizoen zal het wel weer moeilijker worden
Ik denk tot 8, dus dan moet ik er nog 1 zakken, maar op zich zou 10 ook wel leuk zijn om helemaal opnieuw te beginnen met veel geld, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot welke divisie wil je je terug laten zakken?
Dan moet je in IX een competitie zonder bot-teams tegen komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk tot 8, dus dan moet ik er nog 1 zakken, maar op zich zou 10 ook wel leuk zijn om helemaal opnieuw te beginnen met veel geld, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk.
tot en met 8, neem ik aan....quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk tot 8, dus dan moet ik er nog 1 zakken, maar op zich zou 10 ook wel leuk zijn om helemaal opnieuw te beginnen met veel geld, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk.
Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei wat zuur. Gisteravond had ik eigenlijk moeten verliezen (Tegenstander was gewoon beter). Kwam ik met 2-0 voor, scoort hij in de 88e en 89e minuut!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?
Dat je 'onderweg' toch gaat hopen op een mooie verassing misschien...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Sinds ik een keer met 4-0 voorstond en het toen nog 4-4 werd, zal je mij niet meer horen juichen alvorens het eindsignaal geklonken heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat je 'onderweg' toch gaat hopen op een mooie verassing misschien...
daarom.. moet je veel geluk bij hebben..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je in IX een competitie zonder bot-teams tegen komen.
jaja.. zeiksnuitquote:
Maar die van je dinnetje was leukerquote:
Maar da's logischquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar die van je dinnetje was leuker
Totaal aantal sterren 57.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb twee 1/5de staatsloten in Utrecht gekocht, wordt nog spannend. Wellicht voor iedereen supporter over een uurtje
ereleden nog welquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
En mn supporter is pas verlengd door een aantal ereleden van de fed.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Totaal aantal sterren 57.5Ik hap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hap wel.69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het liever in hatstatsquote:
[..]
Ik hap wel.alsof je er zo veel moeite mee hebt om op te scheppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
1 2 3 4 | Team Gsp W G V DV DT ± Pt 1. Geen wijziging FC WarriorZ 12 11 0 1 57 7 50 33 2. Geen wijziging Bananaz United 12 10 0 2 56 11 45 30 |
1 2 3 4 | 1. Volkert Voet FC WarriorZ 11 2. Yoeri Reinders FC WarriorZ 10 3. Ciprià Grassot FC WarriorZ 9 |
idd als jullie zo iets doen zijn jullie imo ereledenquote:
[..]
Ik hap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik hoop voor jou dat jij er zelf ook geen moeite mee hebt. Anders vind ik het zielig voor je vriendin dat ze bijna elke avond het eten vanuit de ketel op je bord moet scheppen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alsof je er zo veel moeite mee hebt om op te scheppen..
De pan heeft zijn intrede nog niet gemaakt in Limburg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik hoop voor jou dat jij er zelf ook geen moeite mee hebt. Anders vind ik het zielig voor je vriendin dat ze bijna elke avond het eten vanuit de ketel op je bord moet scheppen.
Jij wilt zeggen dat er geen ketels meer gebruikt worden in de rest van Nederland?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De pan heeft zijn intrede nog niet gemaakt in Limburg?
Om het huis te verwarmen ja, maar ik heb mijn vriendin er nog nooit op betrapt dat ze er eten uit schepte...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat er geen ketels meer gebruikt worden in de rest van Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
weten we meteen weer wat over koek's vriendin!Ik wist niet eens dat ik een vriendin had. Maar bedankt dat je me dat vertelt nu, weet je ook toevallig haar naam zodat ik die ook meteen weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben we er hier niet veel van. Volgens mij.quote:
ja, want je vrouw is je vrouw en niet je vriendin natuurlijk. Stel je voor dat er ook iets van vriendschap komt kijken bij het huwelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik een vriendin had. Maar bedankt dat je me dat vertelt nu, weet je ook toevallig haar naam zodat ik die ook meteen weet?
Ik doe mijn best om jullie te bekerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier niet veel van. Volgens mij.
ik was aan het zoeken, maar je bedoelde dit topic natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier niet veel van. Volgens mij.
We hebben weer een SC-topic
de beker begint volgend seizoen pas weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om jullie te bekeren
Ben blij dat je er in bent getraptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was aan het zoeken, maar je bedoelde dit topic natuurlijk![]()
ik laat me ook altijd verleiden tot slowchattenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben blij dat je er in bent getrapt
Ik dacht hetzelfde toen ik het typtequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de beker begint volgend seizoen pas weer
Het is ook wel verleidelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik laat me ook altijd verleiden tot slowchatten
Maar ik geef altijd alles wel eerlijk toe
iets met great minds enzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik het typte
laat ik dat ook maar doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is ook wel verleidelijk
Maar nu ga ik weer verder met mn werk
Ach, met een schorsingtje of zo is ie er langer uit!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en nog even offtopic..
Mijn jeugdbriljantje Enrique raakte afgelopen weekend geblesseerd. Gelukkig maar een +2 en hij staat nu op +1 dus zondag zal hij wel weer kunnen spelen. Alleen loopt hij nu 45 minuten training mis omdat hij na 45 minuten eraf getrap werd..
ja inderdaad.. Waarschijnlijk zal hij de U21 niet gaan halen denk ik, maar goed, ik ga m toch niet zelf verder trainen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, met een schorsingtje of zo is ie er langer uit!En wat een te kek haarbandje heeft ie...
Ja, als je daar in Italië zelf nog eens aan moet beginnen is het inderdaad te laat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Waarschijnlijk zal hij de U21 niet gaan halen denk ik, maar goed, ik ga m toch niet zelf verder trainen.
Dat haarbandje is op mijn advies. Ik had met m gesproken over zijn toekomst en hij wil graag in Italie gaan voetballen. Dus ik zei tegen m dat hij dan nu alvast aan zo'n haarbandje moet gaan wennen, dat scheelt toch weer iets acclimatiseren.
zonde is dat, maar volgende week weer een kans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:06 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn scouts komen weer alleen maar met bagger aan!! En m'n topper blijkt ook op verdedigen niets meer te kunnen leren... dan maar wat mindere goden optrainen naar redelijk.
precies, daar moet hij gewoon die ballen in het netje gaan leggen en zich niet druk maken om zijn haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, als je daar in Italië zelf nog eens aan moet beginnen is het inderdaad te laat!
Jammer...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Flappekz het volgende:
Omdat ik dit seizoen het kampioenschap ben misgelopen, en ik met de huidige spelers en middelen geen heil in de toekomst van mn cluppie zie, heb ik besloten Hattrick op een lager pitje te zetten. Dit betekent dat ik binnenkort mijn complete selectie te koop zal zetten, en (net zoals nico) rompompom-style terug zal keren naar de kelders van HT, om vervolgens helemaal opnieuw te gaan beginnen.
Dit is m:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer...
Maar ik heb wel interesse in je keeper. Wat moet die ongeveer kosten? En wat heeft die op zijn hoodstat?
En dit is zn transfervergelijking:quote:1. Julius Alexandersson (183535754)
Sverige 26 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 16-10-2009
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 17-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 47 240
Loon: 28 548 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: reusachtig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
130907922 09-08-2009 48 330 5 000 000 ¤ 26 matig
146194991 29-07-2009 40 850 5 058 000 ¤ 26 zwak
154697757 21-07-2009 61 700 4 900 000 ¤ 26 goed
147927939 21-07-2009 38 540 4 692 000 ¤ 26 zwak
129442492 16-07-2009 56 950 4 500 000 ¤ 26 redelijk
142599451 10-07-2009 44 690 4 475 000 ¤ 26 matig
133434255 11-06-2009 56 910 4 682 000 ¤ 26 goed
129745552 31-05-2009 55 650 5 411 000 ¤ 26 goed
131703474 30-05-2009 55 980 5 500 000 ¤ 26 goed
122688199 22-05-2009 57 930 5 490 000 ¤ 26 matig
Ik wil ongeveer 5 miljoen uitgeven aan een keeper, dus die komt daar aardig mee overeen. Wanneer wil je hem te koop zetten? Want ik moet namelijk eerst mijn eigen keeper ook verkopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit is m:
[..]
En dit is zn transfervergelijking:
[..]
Morgen gaat ie op de TLquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil ongeveer 5 miljoen uitgeven aan een keeper, dus die komt daar aardig mee overeen. Wanneer wil je hem te koop zetten? Want ik moet namelijk eerst mijn eigen keeper ook verkopen.
Hmmz. Dan moet ik mijn keeper dus vanavond te koop zetten. Dat is me eigenlijk net te vroeg.quote:
ah.. dat zocht ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Xummon het volgende:
subleague voor de voetbalmanager aangemaakt
Subbleague: Fok!Hattrick
Wachtwoord: HattrickFok!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Xummon het volgende:
Jezus man, doe effe normaal... je gaat toch goed genoeg in de Vquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Flappekz het volgende:
Omdat ik dit seizoen het kampioenschap ben misgelopen, en ik met de huidige spelers en middelen geen heil in de toekomst van mn cluppie zie, heb ik besloten Hattrick op een lager pitje te zetten. Dit betekent dat ik binnenkort mijn complete selectie te koop zal zetten, en (net zoals nico) rompompom-style terug zal keren naar de kelders van HT, om vervolgens helemaal opnieuw te gaan beginnen.
Ik blijf wel actief hoor, alleen ff wat minder dan nuquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus man, doe effe normaal... je gaat toch goed genoeg in de V
Als je maar wel gewoon actief blijft in ieder geval... anders heb ik voor niks in de mini-meet geinvesteerd
Nou vooruit dan maar... wel jammer van je huidige positiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik blijf wel actief hoor, alleen ff wat minder dan nu
Ach, ik kom daar wel weer terug hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... wel jammer van je huidige positie
Ah, weer een reden voor je om hem te berijden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ah, weer een reden voor je om hem te berijden...
rompompom was de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie trouwens het plaatje niet. (nee ook niet als ik op de spoiler klik.
Maar het is een stokpaardje van 1x1 pixel![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
al die mietjes met hun prive profielen!![]()
Ik zie dat koek bijna hetzelfde team als mij heeft
blijkbaar veel meer als je denkt dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal, dus ik heb maar wat neergezet...
Overschatting van jezelfquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar veel meer als je denkt dus
Nou doe je het weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was nog onderschatting man!
Dat je dat durft te vragen in het Hattrick topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Gohf046 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die sokker spelen ? Ben ik wel eens benieuwd naar...
Ik ben blij dat wij geeneen dezelfde speler hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
al die mietjes met hun prive profielen!![]()
Ik zie dat koek bijna hetzelfde team als mij heeft
quote:Kenneth Dopper (E1) (252772170)
17 jaar en 32 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 10-07-2009 (8/39), 4w 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 660
Loon: 590 ¤/week
9 440 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 11-08-2009 20:03
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Dan mag je nog wel wat vroeger op gaan staan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om jullie te bekeren
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Gohf046 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die sokker spelen ? Ben ik wel eens benieuwd naar...
Als het lastiger is, dan maakt het dat dus minder toegankelijk voor mensen om eraan te beginnen. Een groot nadeel dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef Gohf046 het volgende:
Hoezo is dat zo lachwekkend ? Sokker is ( vind ik ) toch wel wat lastiger en uitdagender als Hattrick. TOV Hattrick heeft sokker enkele pluspunten het enige nadeel want ik zo gauw kan bedenken is het design.
Daar heb je opzich wel een punt, Ik heb zelf ook hattrick gespeeld en vond het nogal simpel bijna altijd wint het team met het sterkste middenveld (3-5-2) Daarbij zijn spelers vaak mono skilled getraind ( niet realitisch ) Spelers doen er vrij langer over om te stijgen , ze hebben geen talent iedere speler is gelijkwaardig. Daarbij kun je je eigen wedstrijd niet eens zien en je tactiek beperkt zich ook tot een paar standaard dingetjes. Ik snap best voor mensen die weinig tijd hebben dat HT een makkelijkere oplossing is aangezien dat bijna geen tijd kost. Maar op een gegeven moment zoek je toch uitdaging ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het lastiger is, dan maakt het dat dus minder toegankelijk voor mensen om eraan te beginnen. Een groot nadeel dus.
En 1/3 van alle managers komt uit Polen, dat is ook een nadeel.
zeker nooit hoger gespeeld dan de VIII div? Vanaf daar begint t juist leuker te worden. Spelers hebben al veel meer multi skils nodig. Als je had blijven spelen had je dat geweten en had je nu niet zo een oud oordeel over hattrick. Hattrick is nl een zeer uitdagend spel als je t langer speelt. Maar goed tot hier mn poging om serieus te reageren op je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:13 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt, Ik heb zelf ook hattrick gespeeld en vond het nogal simpel bijna altijd wint het team met het sterkste middenveld (3-5-2) Daarbij zijn spelers vaak mono skilled getraind ( niet realitisch ) Spelers doen er vrij langer over om te stijgen , ze hebben geen talent iedere speler is gelijkwaardig. Daarbij kun je je eigen wedstrijd niet eens zien en je tactiek beperkt zich ook tot een paar standaard dingetjes. Ik snap best voor mensen die weinig tijd hebben dat HT een makkelijkere oplossing is aangezien dat bijna geen tijd kost. Maar op een gegeven moment zoek je toch uitdaging ?
ht rules! Sokker is geen onderwerp hier! verder lees RealBizkit666.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Gohf046 het volgende:
Ben tot VIII gekomen . Wat is er mis met sokker dan ? Noem eens voordelen van HT tov sokker op dan ?
Wie ikke??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Gohf046 het volgende:
Edit : Zie toevallig dat je in juni 2008 bent begonnen met sokker...speel je nog of ben je al gestopt ?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Possie speelt dikker!! Affakkelen!!!
ow is dat tquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:41 schreef Gohf046 het volgende:
http://img132.imageshack.us/img132/4152/sokkerjwz.png
Ownee outpost76Check deze screen dan eens
Tot die tijd kunnen je poolse medemanagers je vast beter vermaken dan wijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef Gohf046 het volgende:
Zo onduidelijk is het niet hoor alle begin is lastig dat geef ik toe. Als je het ooit nog eens gaat spelen wil ik je wel op weg helpen
Ach jij vind hattrick niet leuk ik Sokker niet. Zo heeft iedereen een andere smaak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef Gohf046 het volgende:
Zo onduidelijk is het niet hoor alle begin is lastig dat geef ik toe. Als je het ooit nog eens gaat spelen wil ik je wel op weg helpen
Wereld ideequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tot die tijd kunnen je poolse medemanagers je vast beter vermaken dan wij
WTFlap ga jij alles verkopen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik verwacht overigens maar een miljoen of 20 uit de verkoop van mn selectie te halen...en dan moet ik daarna nog een aantal ongelooflijk mooie trainees kopen. Blijft vrij weinig over dus!
51quote:
Nou snap ik je helemaal niet meer flap.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk 101quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
51Zo een end terug
Ik moet duidelijk weer werkeloos thuis gaan zitten.... Ik mis veul teveel
![]()
![]()
Ah vandaarquote:
Nou snap ik t nog nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zonde is dat, maar volgende week weer een kans.
[..]
precies, daar moet hij gewoon die ballen in het netje gaan leggen en zich niet druk maken om zijn haar.
Dat is volgens mij post 100...dus je moet er nog eentje naar benedenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar
Post 101 :
[..]
Nou snap ik t nog niet![]()
![]()
kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is volgens mij post 100...dus je moet er nog eentje naar beneden
Ook alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Flappekz het volgende:
De uitdaging om de eredivisie, de beker of zelfs de HT-masters te winnen, die is nog bij iedereen van deze federatie. Hoe iedereen dat doet, dat moet hij/zij zelf weten. Daarnaast hebben anderen een uitdaging om te verliezen van BOT-teams.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:13 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt, Ik heb zelf ook hattrick gespeeld en vond het nogal simpel bijna altijd wint het team met het sterkste middenveld (3-5-2) Daarbij zijn spelers vaak mono skilled getraind ( niet realitisch ) Spelers doen er vrij langer over om te stijgen , ze hebben geen talent iedere speler is gelijkwaardig. Daarbij kun je je eigen wedstrijd niet eens zien en je tactiek beperkt zich ook tot een paar standaard dingetjes. Ik snap best voor mensen die weinig tijd hebben dat HT een makkelijkere oplossing is aangezien dat bijna geen tijd kost. Maar op een gegeven moment zoek je toch uitdaging ?
Een net en serieus antwoord waar ik t niet voor kon opbrengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De uitdaging om de eredivisie, de beker of zelfs de HT-masters te winnen, die is nog bij iedereen van deze federatie. Hoe iedereen dat doet, dat moet hij/zij zelf weten. Daarnaast hebben anderen een uitdaging om te verliezen van BOT-teams.
Ook is het niet geheel waar dat altijd het team met het sterkste middenveld wint, maar degene met de slimste taktiek. Hier kunnen er ook meer dan genoeg van hier over meepraten.
Ook het gedeelte over mono-skillers is achterhaald. Multi-skillers zijn sinds een paar seizoenen veel belangrijker geworden.
Ik wens je in ieder geval veel plezier met sokker, en ik hoop dat je er evenveel plezier aan hebt zoals wij aan Hattrick.
ik las : en gaat shoppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zie net dat de nummer 2 in mijn competitie zijn hele team te koop heeft gezet en gaat stoppen. Ik ben hierdoor zeker van mijn kampioenschap...
Toch jammer dat het op deze manier moet gebeuren...
Sokkersequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een net en serieus antwoord waar ik t niet voor kon opbrengen.![]()
Maar nu genoeg over sokker
Jep.. heb ik eindelijk iets wat jij niet meer/beter hebt/kan..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Moon heeft weer een nieuwe nickname bij HT...
Er zal vast nog wel meer zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jep.. heb ik eindelijk iets wat jij niet meer/beter hebt/kan..
wat een (valse) bescheidenheid ineens..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel meer zijn.
Als je ze niet te hoog list, dan kan ik wel wat openingsboden doen, dan kun je al op zoek naar trainees. Ik heb een 2,5 miljoen open staan hiervoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:59 schreef Flappekz het volgende:
Welk een gezelligheid hier![]()
Maargoed, vandaag is de dag dat al m'n spelers de TL op gaan
Dat zou wel tof zijn van je. Ze gaan er allemaal voor 1 euro op, dus iedereen hier mag vroeg bieden naar hartelustquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je ze niet te hoog list, dan kan ik wel wat openingsboden doen, dan kun je al op zoek naar trainees. Ik heb een 2,5 miljoen open staan hiervoor.
Zet maar even een post hier neer als ze er op staan en ik zal wel wat biedingen zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn van je. Ze gaan er allemaal voor 1 euro op, dus iedereen hier mag vroeg bieden naar hartelust![]()
Spelers gaan er vanmiddag op overigens
Zet je ratings van jouw en je tegenstander eens hier neer, dan kunnen we analyseren waar het fout is gegaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef Dynia het volgende:
Nou, mijn team is een beetje de weg kwijt geloof ik...Dit seizoen is voorbij helaas door een verlies tegen een mindere tegenstander volgens mij, maar ja...jammer maar helaas!
Focus je bij de jeugd op de training, niet op de winst. Winnen is wel leuk maar niet belangrijk.quote:Mijn jeugd team heeft nog steeds zijn eerste winstpartij niet te pakken...tegen de nummer 7 (ik ben nummer 8) speel ik 3-3...dit was mijn kans op winst. we blijven proberen!..De scout kwam helaas met troep aan...:(
Nee, dat is niet mogelijk. Je traint alleen op vrijdagochtend op de dan ingestelde training. Je kunt met de senioren niet twee verschillende skills trainen.quote:Wel een vraagje. Is het mogelijk om door de week de oefenwedstrijd 5 spelers te trainen op verdediging, en op zondag bv positiespel om mijn middenvelders wat extra training te geven? Ik heb namelijk een paar middenvelders die tegen een niveau stijging aanzitten (volgens PsicoTsi dan he...:) ) Dus ik dacht als ik die nou de laatste wedstrijdjes train....kan dat werken?
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar je middenveld is zowel in de jeugd als bij de senioren altijd veel lager en dan heb je altijd minder balbezit én creëer je dus ook altijd minder kansen. Ook als je 4-3-3 of 3-4-4 of 4-4-2 speelt kun je gewoon met drie IM's gaan spelen. Ik speel ook 3-4-3 op zondag en speel vrijwel altijd met 3 IM's en één vleugel, om m'n middenveld sterk genoeg te houden...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef Dynia het volgende:
Nou, mijn team is een beetje de weg kwijt geloof ik...Dit seizoen is voorbij helaas door een verlies tegen een mindere tegenstander volgens mij, maar ja...jammer maar helaas!
Mijn jeugd team heeft nog steeds zijn eerste winstpartij niet te pakken...tegen de nummer 7 (ik ben nummer 8) speel ik 3-3...dit was mijn kans op winst. we blijven proberen!..De scout kwam helaas met troep aan...:(
Met 3-4-4 moet het best lukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar je middenveld is zowel in de jeugd als bij de senioren altijd veel lager en dan heb je altijd minder balbezit én creëer je dus ook altijd minder kansen. Ook als je 4-3-3 of 3-4-4 of 4-4-2 speelt kun je gewoon met drie IM's gaan spelen. Ik speel ook 3-4-3 op zondag en speel vrijwel altijd met 3 IM's en één vleugel, om m'n middenveld sterk genoeg te houden...
Als je vleugelaanval speelt, zet dan je aanvallers naar de vleugel, en je vleugelspelers aanvallend. Daarnaast zou ik je CD's (centre defender) niet naar de vleugel zetten en je WB's (wing back) verdedigend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:03 schreef Dynia het volgende:
Gijs, ik ben eigenwijs...![]()
Maar ik wil mijn leven beteren....wat is een IM? Ik wil zondag dan 4-4-2 spelen, verdediging en aanval blijven zo, alleen hoe zet ik dan de pijltjes voor het middenveld?
Dat iemand goed is op een bepaalde positie, wil niet zeggen dat het goed is voor het gehele team. Daarom is ook een topspelers geen goed idee, maar moet je een gebalanceerd team hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef Dynia het volgende:
tnx! Zo ga ik het eens proberen dan...:)
Ik kijk inderdaad wel naar sterren..dat geeft toch wel aan hoe goed iemand op die positie speelt neem ik aan?
Post ik weer voordat ik koffie gehad hebquote:
en dan ook even opdrinken die koffie. Dat helpt ook wel denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Post ik weer voordat ik koffie gehad heb
Zit helaas niets voor me tussen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
Nou mensen, leef je maar uit! :
[ afbeelding ]
Voor mij ook niet meerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit helaas niets voor me tussen...
Ik het het maar in 1 keer opgemaakt. Succes met trainees zoeken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
Nou mensen, leef je maar uit! :
[ afbeelding ]
Zo kan het ook ja, een gast uit een andere fed zit 1000 euro te bieden op al mn spelersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik het het maar in 1 keer opgemaakt. Succes met trainees zoeken.
Weet je al wat je gaat trainen ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja, een gast uit een andere fed zit 1000 euro te bieden op al mn spelers
Thanks man!
EDIT - dat gaat snel...was er nog eentje die op 2 spelers een miljoen heeft geboden, en 5 ton op een andere speler... Mag nu al voor 4,5M trainees shoppen![]()
Waarschijnlijk vleugelspel, daarmee is degraderen vrij eenvoudig...quote:
Nog helemaal geen rode hierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[spam]
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: 2
Snelste tijd gele kaart: 8 min. (indirect)
[/spam]
Nog steeds helemaal niemand met een snelle rode directe ?
Inderdaad lekker. Daar kun je een aantal mooie multiskillers voor kopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja, een gast uit een andere fed zit 1000 euro te bieden op al mn spelers
Thanks man!
EDIT - dat gaat snel...was er nog eentje die op 2 spelers een miljoen heeft geboden, en 5 ton op een andere speler... Mag nu al voor 4,5M trainees shoppen![]()
Nou, die 500k die ik heb mag je ook nog wel even gebruikenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks man!
Okequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vleugelspel, daarmee is degraderen vrij eenvoudig...
[..]
Keepers is ook wel grappig inderdaad....maar daar kun je er niet zo gek veel van trainen (2 dus)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
OkeNu lijkt het me met spitsen en verdedigers ook nog wel goed te doen, om nog maar niet eens over keepers te spreken
een indirecte in de 86equote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[spam]
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: 2
Snelste tijd gele kaart: 8 min. (indirect)
[/spam]
Nog steeds helemaal niemand met een snelle rode directe ?
mja daar zit ik ook aan te denken.. ondanks het behalen van het kampioenschap..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Flappekz het volgende:
nice..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef Xummon het volgende:
weer even met mijn logo zitten klooien
[ afbeelding ]
Ik heb ook ff aan een nieuw team zitten denken, maar ik wil er gewoon ff wat minder tijd in steken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja daar zit ik ook aan te denken.. ondanks het behalen van het kampioenschap..
maar misschien ga ik ook wel een nieuw team aanvragen.. echt helemaal opnieuw beginnen.. maar ja dat wordt lastig omdat ik dan 2 teams heb
[..]
nice..
mja precies.. ik zou wel helemaal opnieuw willen beginnen.. misschien dat ik vanaf mn werk een nieuw team kan aanvragen.. maar goed eerst maar eens even overdenken.. overhaaste beslissingen heb ik ook niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook ff aan een nieuw team zitten denken, maar ik wil er gewoon ff wat minder tijd in steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats zijn dus niet veranderd sinds ik m verkocht![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 12-08-2009 20:02:31 ]
mja zulken heb je er wel eens tussen zitten.. had ik ook met een uitstekende middenvelder van 17.. die is paar weken terug ook verkocht en toen was ie nog steeds uitstekend en zn andere stats waren ook niet veranderd..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe bedoelje ik verneuk een 17 jarige met weinig dagen trainie van possie
[ afbeelding ]
Stats zijn dus niet veranderd sinds ik m verkocht![]()
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja zulken heb je er wel eens tussen zitten.. had ik ook met een uitstekende middenvelder van 17.. die is paar weken terug ook verkocht en toen was ie nog steeds uitstekend en zn andere stats waren ook niet veranderd..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Das echt wel zuur. Die van mij is dan nog niet zo erg.
Ja maar t levert meer op als ie 2x wordt verkocht met de 1e keer wonderbaarlijk en de 2e keer bv reusachtig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]ach elke keer dat ie verkocht wordt levert weer wat op..
Ik ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat je min of meer kapt Flap
aha.. van waar dat zo ineens? of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook ff aan een nieuw team zitten denken, maar ik wil er gewoon ff wat minder tijd in steken.
mja ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ik wil alleen niet perse rustiger aandoen, maar lekker opnieuw beginnen.. mn team zit eigenlijk weinig waarde in.. ik heb een heel smalle selectie en ben eigenlijk kansloos in de V.. ik ga denk ik proberen een nieuw team aan te vragen en mn supporter van mn huidige team over te laten zetten.. dat is vast wel mogelijk..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Speelde al wat langer met de gedachten om dit te doen, maar toen ik ineens zo goed meedraaide in mn V ging ik er nog ff goed mee door.
Maar nu daar alle kansen verdwenen zijn, mijn selectie dusdanig oud (dus niet veel meer waard) is, en ik toch ook ff geen inspiratie meer heb, heb ik hiertoe besloten. En ik sta er volledig achter
ja dat zag er goed uitquote:Overigens net in de halve finale UEFA Fok!cup een schitterend record neergezet, 34 hatstats![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Speelde al wat langer met de gedachten om dit te doen, maar toen ik ineens zo goed meedraaide in mn V ging ik er nog ff goed mee door.
Maar nu daar alle kansen verdwenen zijn, mijn selectie dusdanig oud (dus niet veel meer waard) is, en ik toch ook ff geen inspiratie meer heb, heb ik hiertoe besloten. En ik sta er volledig achter
Overigens net in de halve finale UEFA Fok!cup een schitterend record neergezet, 34 hatstats![]()
Ik zeg net als ik langer bouwen aan een team wat t wel waard is om hoger op te gaan. Niet ten koste van alles altijd maar willen promoveren. Blijven verjongen enz enz enz. Ok ik speel nog in de VII maar ik kom er echt wel en heb er ondanks de tegenslag en lange duur nog steeds plezier in. Het is en blijft een lange duur spelletje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:00 schreef MrMoon het volgende:
mja ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ik wil alleen niet perse rustiger aandoen, maar lekker opnieuw beginnen.. mn team zit eigenlijk weinig waarde in.. ik heb een heel smalle selectie en ben eigenlijk kansloos in de V..
Dat betwijfel ik.quote:ik ga denk ik proberen een nieuw team aan te vragen en mn supporter van mn huidige team over te laten zetten.. dat is vast wel mogelijk..
ik wil gewoon met een schone lei beginnen zonder weet ik hoe lang te moeten wachten tot ik onderin speel..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg net als ik langer bouwen aan een team wat t wel waard is om hoger op te gaan. Niet ten koste van alles altijd maar willen promoveren. Blijven verjongen enz enz enz. Ok ik speel nog in de VII maar ik kom er echt wel en heb er ondanks de tegenslag en lange duur nog steeds plezier in. Het is en blijft een lange duur spelletje.![]()
nee heb ik en ja kan ik krijgenquote:Dat betwijfel ik.
ik zou t zonde vinden en wel je talentjes proberen te lozen bij teams die ze ook echt door trainenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil gewoon met een schone lei beginnen zonder weet ik hoe lang te moeten wachten tot ik onderin speel..
das waar. Laat t hier maar weten of dat kan. T lijkt mij van niet maar wat je zegt ; nee heb je al.quote:nee heb ik en ja kan ik krijgen
iemand hier nog een idee over?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
Mn 34 jarige oude lullen reserve spits 1 week geblesseerd geraakt gister.![]()
Net een nieuwe (31 jarige) reserve spits gekocht voor 5 ton. Iemand een idee of ik mn geblesseerde moet ontslaan of kan ik m nog herstellen met 10 dokters? Die heb ik toch in dienst ivm een andere blessure. of gewoon wachten tot die ander blessure hersteld is en dan hopen dat die 34 jarige ook hersteld is?
Ik zou het nog even aankijken met hem, mits ie niet teveel salaris kostquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
iemand hier nog een idee over?
maar hier kan je ook wel plezier in hebben en ondertussen trainen. Dan kan je onderin beginnen inclusief veel centjes. Daarom heb ik hiervoor gekozen en omdat ik mijn historie niet wil verpesten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil gewoon met een schone lei beginnen zonder weet ik hoe lang te moeten wachten tot ik onderin speel..
Hattrick Organizer is een veel gebruikt programma binnen deze fed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef Egamer het volgende:
Young Folks (210273)
Nu moet ik echt goed hieraan beginnen, ik wil het zelf ook maar mn doorzettingsvermogen stellen mijn teleur.
Wat voor programmatjes zijn nu vooral hip/goed voor Hattrick? En zijn er andere handige dingen die ik moet weten, voor stats, tactiek etc?
Dat en ik zelf gebruik ook FoxTrick als Firefox gebruiker!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick Organizer is een veel gebruikt programma binnen deze fed.
Daarnaast moet je kijken naar de totale ratings van je team en niet naar de sterren van je spelers.
Trainingupdates zijn nooit meer hetzelfde geworden idd...quote:
Nee idd, dat was echt spannend altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Trainingupdates zijn nooit meer hetzelfde geworden idd...
HAM bouwt ook op!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee idd, dat was echt spannend altijd![]()
Alles werd speler voor speler opgebouwd enzo, heerlijk was dat.
Nu krijg je alles in 1 klap voor je giechel....nix spannends aan
Dat klinkt wel coolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Jup.. Standaard de vorm en conditie plus hetgeen je traint. Je kan zelfs aangeven met welke tijdsintervallen hj dat doet
Ik had destijds betaald voor Buddyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
ja ok.. maar het is wel mogelijk
Ik heb ooit eens betaald voor HAM, dus dan blijf ik daar wel bij.
best netjes nog voor die oudjes..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had destijds betaald voor Buddy![]()
tussenstand transfers: 5,8m netto
Ah ja, FoxTrick.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat en ik zelf gebruik ook FoxTrick als Firefox gebruiker!
vind het best veel, binnen een dag! Zelfs Koekies 2,5M op mn keepers is al overbodenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
best netjes nog voor die oudjes..
Volgens mij zit er sowieso nog wel rond de 20 miljoen in die selectie, tenminste... ik heb het snel bekeken gister, maar alleen de keeper brengt al 5 op, dan nog 2 verdedigers die samen wel 6 op moeten leveren en de rest heeft natuurlijk ook nog wel wat waarde!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
best netjes nog voor die oudjes..
hagonline.org staat veel op, verder staan er in de OP ook verscheidene nuttige links!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ah ja, FoxTrick.Fijn programmatje.
Waar kan ik ook alweer guides vinden over trainingsintensiteit, personeel jeugdopleiding etc?
Ik reken idd wel op rond de 20 miljoen, al heb ik het niet aandachtig bekeken en uitgerekendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit er sowieso nog wel rond de 20 miljoen in die selectie, tenminste... ik heb het snel bekeken gister, maar alleen de keeper brengt al 5 op, dan nog 2 verdedigers die samen wel 6 op moeten leveren en de rest heeft natuurlijk ook nog wel wat waarde!
Met bijna 6 miljoen moet dat wel lukken ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
vind het best veel, binnen een dag! Zelfs Koekies 2,5M op mn keepers is al overboden![]()
Ik wacht nog even met trainees kopen tot na de TU van morgen. Dus ik heb morgen, zaterdag en zondag de tijd voor in ieder geval 4 trainees, moet lukken toch?
Ach, over drie seizoenen steelt het al een stuk meer voorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Egamer het volgende:
Jezus ik heb een baggerteam, valt niet te vergelijken met mn eerste team.
Gij(s) zult niet stelen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, over drie seizoenen steelt het al een stuk meer voor
Dit was gewoon een typfoutjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij heeft zeker weer geen koffie gehad vandaag.
Is het in jouw tijdzone al 4 uur?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit was gewoon een typfoutjeMaar ik zit al aan de cup'a soup, om weer scherp en alert te worden!!
Hier werkt bier alleen nog na vieren...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het in jouw tijdzone al 4 uur?
Hier werkt bier op ieder moment van de dagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier werkt bier alleen nog na vieren...
Doe dat dan ook eens johquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
hier werkt bier nooit. Ik moet altijd zelf het werk doen
Dan ben ik iig niet de enigequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
ik werk hoor! Niet hard.. maar ik werk wel!
ach ik heb mn historie zelf al verpest.. dus dat maakt ook niet zo heel veel uit danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar hier kan je ook wel plezier in hebben en ondertussen trainen. Dan kan je onderin beginnen inclusief veel centjes. Daarom heb ik hiervoor gekozen en omdat ik mijn historie niet wil verpesten.
Volgens mij zijn 'we' hier sowieso in de meerderheid!!quote:
Officieel mag je geen twee teams hebben, dus je supporterschap zullen ze niet overhevelen....denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb mn historie zelf al verpest.. dus dat maakt ook niet zo heel veel uit dan
quote:
zullen we een fed oprichten? En een forum enzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'we' hier sowieso in de meerderheid!!
tja.. dat is wel zonde. Maar goed.. zijn genoeg clubs zonder historie die denken dat ze heel wat voorstellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb mn historie zelf al verpest.. dus dat maakt ook niet zo heel veel uit dan
ik ben bijna nooit in de meerderheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'we' hier sowieso in de meerderheid!!
Andersom zijn er ook clubs die alleen vanwege de historie denken nog heel wat voor te stellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
zullen we een fed oprichten? En een forum enzo?
[..]
tja.. dat is wel zonde. Maar goed.. zijn genoeg clubs zonder historie die denken dat ze heel wat voorstellen![]()
![]()
grapje!!
![]()
voor er weer mensen daar een zeik-discussie over beginnen
ik welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit in de meerderheid
Marokkanen slaan toch altijd alleen maar met al hun broers, neefjes, matties, ooms en vader in de buurt om in de meerderheid te zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit in de meerderheid
Hehe, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Marokkanen slaan toch altijd alleen maar met al hun broers, neefjes, matties, ooms en vader in de buurt om in de meerderheid te zijn?
dat sowiesoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef Flappekz het volgende:
Zie me dan als een geintegreerde mocro, die zijn vet in de minderheid
Opper het idee eens bij oom Gijsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat sowieso
trouwens.. zou er een award komen voor de beste verliezer?
ik had het idee dat tie in de buurt was.. vandaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Opper het idee eens bij oom Gijs
Naar die aantallen kijk ik niet, ik let op het aantal posts hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
niet overdrijven.. zijn er maar 3!
ja ok.. dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Naar die aantallen kijk ik niet, ik let op het aantal posts hier
Daar twijfel ik ook niet aan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. dat is een ander verhaal
Maar dat neemt niet weg dat de meeste van die mensen nog wel het spelletje snappen (soms misschien nog wel meer om te kunnen verliezen), dus nuttige info kunnen ze altijd nog verstrekken.
Ach, en misschien zitten jullie met zijn allen wel eerder weer in de VI dan Possiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat inderdaad wel.. maar ik werd ook gefeliciteerd toen ik officieel gedegradeerd bleek te zijn
Het is er nog wel, maar het is net even wat anders
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, en misschien zitten jullie met zijn allen wel eerder weer in de VI dan Possie
Tegen de tijd dat Possie doorheeft hoe fijn vleugelspelers eigenlijk toch wel zijn, kan ie mooi mijn uitgetrainde trainees overnemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat alleen omdat ze vleugelspelers trainen en/of hebben.
quote:
Daar kunnen we wel een teauteau bonus van maken, of Possie voor of na die tijd doorheeft hoe fijn vleugelspelers zijn!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Possie doorheeft hoe fijn vleugelspelers eigenlijk toch wel zijn, kan ie mooi mijn uitgetrainde trainees overnemen
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
allemaal possie in de zeik nemen terwijl die jongen hard aan het werk is!
Hij kost geen drol ik vroeg me all1 af wat men er hier van dacht. Bedankt voor je reactie iigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het nog even aankijken met hem, mits ie niet teveel salaris kost
EDIT - volgende week naar Belarus (Wit Rusland dus), gewoon lekker via de oefenpot![]()
Heb jij historie dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar hier kan je ook wel plezier in hebben en ondertussen trainen. Dan kan je onderin beginnen inclusief veel centjes. Daarom heb ik hiervoor gekozen en omdat ik mijn historie niet wil verpesten.
quote:13-08-2009 (13/39) Je ontvangt voor deze speler: 200 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
gefeliciteerd! Weet je al wat je met het geld gaat doen??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
Kassa!![]()
![]()
Altijd leuk die doorverkochte oud jeugd spelers![]()
[..]
Edit : Volgende week naar Latvija.![]()
Nee geen idee. Ik denk dat ik maar ff rente ga trekken ofzo. Dan kan ik over 10 jaar misschien een goddelijk sh kopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Weet je al wat je met het geld gaat doen??
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, en misschien zitten jullie met zijn allen wel eerder weer in de VI dan Possie
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kost geen drol ik vroeg me all1 af wat men er hier van dacht. Bedankt voor je reactie iig
Ik doe al mn internationale wedstrijden via de oefenpot
[..]
Heb jij historie dan?![]()
Werd tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik denk dat ik maar ff rente ga trekken ofzo. Dan kan ik over 10 jaar misschien een goddelijk sh kopen
Ja ik heb t licht gezien ik koop er een vleugelspelert voor!![]()
Samen op trainingskampf met mijn mannen dusquote:
quote:
Ja dat dacht ik! Ik moet me wel eerst ff oriënteren natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Werd tijdWordt wel een heeeeeeeeeeeeeeele mooie!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Samen op trainingskampf met mijn mannen dus![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan hoop ik dat jij geen vullies in je team hebt anders lopen ze zo moeilijk tijdens de wedstrijd.
Ik werd al bang
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Een beetje over anderen roddelen als ze er niet ben![]()
Spreek je uit ervaring ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Das geen roddelen das bittere waarheid.
quote:Dag baas!
Gunnar Hazes: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels waardeloos.
quote:Arie Koolhoven: We hebben deze week ook Vleugelspel getraind. Hij lijkt daarin zwak te zijn.
Was waardeloos en blijft waardeloosquote:Loïc van Cauteren: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Vleugelspel.
ok ok das dan nog wel aardig.quote:Ruben Langhout blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
quote:8. Stefaan Bouw (CM)
15 jaar en 88 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel: redelijk (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Vleugel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef foetre het volgende:
passen is nu ook bekend
Wart kan ik nu beter gaan trainen als 2e training?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |