Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei wat zuur. Gisteravond had ik eigenlijk moeten verliezen (Tegenstander was gewoon beter). Kwam ik met 2-0 voor, scoort hij in de 88e en 89e minuut!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?
Dat je 'onderweg' toch gaat hopen op een mooie verassing misschien...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?
Mwoah. Sinds ik een keer met 4-0 voorstond en het toen nog 4-4 werd, zal je mij niet meer horen juichen alvorens het eindsignaal geklonken heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat je 'onderweg' toch gaat hopen op een mooie verassing misschien...
daarom.. moet je veel geluk bij hebben..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je in IX een competitie zonder bot-teams tegen komen.
jaja.. zeiksnuitquote:
Maar die van je dinnetje was leukerquote:
Maar da's logischquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar die van je dinnetje was leuker
Totaal aantal sterren 57.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb twee 1/5de staatsloten in Utrecht gekocht, wordt nog spannend. Wellicht voor iedereen supporter over een uurtje
ereleden nog welquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
En mn supporter is pas verlengd door een aantal ereleden van de fed.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Totaal aantal sterren 57.5Ik hap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hap wel.69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het liever in hatstatsquote:
[..]
Ik hap wel.alsof je er zo veel moeite mee hebt om op te scheppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
| 1 2 3 4 | Team Gsp W G V DV DT ± Pt 1. Geen wijziging FC WarriorZ 12 11 0 1 57 7 50 33 2. Geen wijziging Bananaz United 12 10 0 2 56 11 45 30 |
| 1 2 3 4 | 1. Volkert Voet FC WarriorZ 11 2. Yoeri Reinders FC WarriorZ 10 3. Ciprià Grassot FC WarriorZ 9 |
idd als jullie zo iets doen zijn jullie imo ereledenquote:
[..]
Ik hap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |