Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei wat zuur. Gisteravond had ik eigenlijk moeten verliezen (Tegenstander was gewoon beter). Kwam ik met 2-0 voor, scoort hij in de 88e en 89e minuut!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?
Dat je 'onderweg' toch gaat hopen op een mooie verassing misschien...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is dan zuur aan een gelijkspel terwijl je eigenlijk had moeten verliezen?
Mwoah. Sinds ik een keer met 4-0 voorstond en het toen nog 4-4 werd, zal je mij niet meer horen juichen alvorens het eindsignaal geklonken heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat je 'onderweg' toch gaat hopen op een mooie verassing misschien...
daarom.. moet je veel geluk bij hebben..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je in IX een competitie zonder bot-teams tegen komen.
jaja.. zeiksnuitquote:
Maar die van je dinnetje was leukerquote:
Maar da's logischquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar die van je dinnetje was leuker
Totaal aantal sterren 57.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb twee 1/5de staatsloten in Utrecht gekocht, wordt nog spannend. Wellicht voor iedereen supporter over een uurtje
ereleden nog welquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
En mn supporter is pas verlengd door een aantal ereleden van de fed.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Totaal aantal sterren 57.5Ik hap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hap wel.69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het liever in hatstatsquote:
[..]
Ik hap wel.alsof je er zo veel moeite mee hebt om op te scheppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
| 1 2 3 4 | Team Gsp W G V DV DT ± Pt 1. Geen wijziging FC WarriorZ 12 11 0 1 57 7 50 33 2. Geen wijziging Bananaz United 12 10 0 2 56 11 45 30 |
| 1 2 3 4 | 1. Volkert Voet FC WarriorZ 11 2. Yoeri Reinders FC WarriorZ 10 3. Ciprià Grassot FC WarriorZ 9 |
idd als jullie zo iets doen zijn jullie imo ereledenquote:
[..]
Ik hap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik hoop voor jou dat jij er zelf ook geen moeite mee hebt. Anders vind ik het zielig voor je vriendin dat ze bijna elke avond het eten vanuit de ketel op je bord moet scheppen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alsof je er zo veel moeite mee hebt om op te scheppen..
De pan heeft zijn intrede nog niet gemaakt in Limburg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik hoop voor jou dat jij er zelf ook geen moeite mee hebt. Anders vind ik het zielig voor je vriendin dat ze bijna elke avond het eten vanuit de ketel op je bord moet scheppen.
Jij wilt zeggen dat er geen ketels meer gebruikt worden in de rest van Nederland?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De pan heeft zijn intrede nog niet gemaakt in Limburg?
Om het huis te verwarmen ja, maar ik heb mijn vriendin er nog nooit op betrapt dat ze er eten uit schepte...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat er geen ketels meer gebruikt worden in de rest van Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
weten we meteen weer wat over koek's vriendin!Ik wist niet eens dat ik een vriendin had. Maar bedankt dat je me dat vertelt nu, weet je ook toevallig haar naam zodat ik die ook meteen weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben we er hier niet veel van. Volgens mij.quote:
ja, want je vrouw is je vrouw en niet je vriendin natuurlijk. Stel je voor dat er ook iets van vriendschap komt kijken bij het huwelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik een vriendin had. Maar bedankt dat je me dat vertelt nu, weet je ook toevallig haar naam zodat ik die ook meteen weet?
Ik doe mijn best om jullie te bekerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier niet veel van. Volgens mij.
ik was aan het zoeken, maar je bedoelde dit topic natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier niet veel van. Volgens mij.
We hebben weer een SC-topic
de beker begint volgend seizoen pas weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om jullie te bekeren
Ben blij dat je er in bent getraptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was aan het zoeken, maar je bedoelde dit topic natuurlijk![]()
ik laat me ook altijd verleiden tot slowchattenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben blij dat je er in bent getrapt
Ik dacht hetzelfde toen ik het typtequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de beker begint volgend seizoen pas weer
Het is ook wel verleidelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik laat me ook altijd verleiden tot slowchatten
Maar ik geef altijd alles wel eerlijk toe
iets met great minds enzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik het typte
laat ik dat ook maar doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is ook wel verleidelijk
Maar nu ga ik weer verder met mn werk
Ach, met een schorsingtje of zo is ie er langer uit!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en nog even offtopic..
Mijn jeugdbriljantje Enrique raakte afgelopen weekend geblesseerd. Gelukkig maar een +2 en hij staat nu op +1 dus zondag zal hij wel weer kunnen spelen. Alleen loopt hij nu 45 minuten training mis omdat hij na 45 minuten eraf getrap werd..
ja inderdaad.. Waarschijnlijk zal hij de U21 niet gaan halen denk ik, maar goed, ik ga m toch niet zelf verder trainen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, met een schorsingtje of zo is ie er langer uit!En wat een te kek haarbandje heeft ie...
Ja, als je daar in Italië zelf nog eens aan moet beginnen is het inderdaad te laat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Waarschijnlijk zal hij de U21 niet gaan halen denk ik, maar goed, ik ga m toch niet zelf verder trainen.
Dat haarbandje is op mijn advies. Ik had met m gesproken over zijn toekomst en hij wil graag in Italie gaan voetballen. Dus ik zei tegen m dat hij dan nu alvast aan zo'n haarbandje moet gaan wennen, dat scheelt toch weer iets acclimatiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |