Had ik gewoon niet in de gaten dat ik de lapo hadquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
FiPo.
Daarnaast met 5-1 gewonnen en nu met 4 punten voorsprong op de 1e plaats.
Morgen even kijken of ik boven de promotiestreep sta.
Ik was net begonnen met het maken van een nieuw topic. En toevallig had ik ook deze titel gekozen. Alleen wel met een ':' achter het getal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik gewoon niet in de gaten dat ik de lapo had
met wat? Ik heb gewoon copy past en dan t nr aanpassen gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met het maken van een nieuw topic. En toevallig had ik ook deze titel gekozen. Alleen wel met een ':' achter het getal.![]()
Hoe de fuck komt hij door mn cv heen??quote:In de 64e minuut werd het 0-1 toen Tax-speler Bing van Brugge door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen... 2e plaats zo goed als in de tas en dus promotie naar de VI
Typisch gevalletje van pech hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
We zijn weer eens genaait!![]()
Tiefus hattrick![]()
![]()
2e plaats
[ afbeelding ]
[..]
Hoe de fuck komt hij door mn cv heen??![]()
![]()
[possie]vleugels zijn kut.. heb je niks aan..[/possie]quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van pech hebben.
Als je hier je aanvallers naar de vleugel had gezet, dan had je 3 aanvalsplaatsen gehad die over zijn verdediging heen zou gaan, dan had je meer mogelijkheid tot doelpunten gehad.
Deze dicussie hebben wij al eens 2 tegen 1 vs possie gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hier je aanvallers naar de vleugel had gezet, dan had je 3 aanvalsplaatsen gehad die over zijn verdediging heen zou gaan, dan had je meer mogelijkheid tot doelpunten gehad.
Dan is het nu 3 tegen 1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Deze dicussie hebben wij al eens 2 tegen 1 vs possie gehad
Als hij geen grotere winkans wil hebben, dan is dat inderdaad een prima keuze.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[possie]vleugels zijn kut.. heb je niks aan..[/possie]
Ik ben iig nog stees van mening dat je alleen AIM moet spelen als je met normaal totaal niet over zijn vleugeldefs heen komt. Als je normaal alles kunt pakken moet jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon normaal spelen![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben iig nog stees van mening dat je alleen AIM moet spelen als je met normaal totaal niet over zijn vleugeldefs heen komt. Als je normaal alles kunt pakken moet jeHelemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon normaal spelen
Ik sta nog maar 17 doelpunten achter op directe promotiequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef foetre het volgende:
Ben benieuwd wat mij de komende wedstrijden nog brengt.Direct promoveren of P/D
leuk mn aanvallers naar de vleugels zetten. Zonder dat ze vleugelspel hebben. Vervolgens is zijn def beter dan mijn vleugels en heb ik helemaal niet meer kansenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit in HO!.quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuk mn aanvallers naar de vleugels zetten. Zonder dat ze vleugelspel hebben. Vervolgens is zijn def beter dan mijn vleugels en heb ik helemaal niet meer kansen![]()
![]()
Ik heb met Centrum aanval zo een groter verschil met mn CA en zijn cv dat ik gewoon had moeten winnen. Allemaal dingen wat ik had moeten doen koop ik niets voor. Het feit blijft dat ik zo ook gewoon had moeten winnen en niet met 1-0 maar met 3-0 of meer. Nou dan maar hopen dat er niet te sterke teams uit de VI bij komen komend seizoen. Kan ik misschien toch nog voor t kampioenschap gaan met wat versterking op mn middenveld. (nee geen vleugelspelers)
Je hebt pm!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef NelisZ het volgende:
uitslag ronde 12: het einde nadert!
ps. Gijs ik ben de link van je upload kwijt![]()
Mijn spitsen hebben ook nooit zoveel vleugel gehad in het verleden maar het helpt altijd om ze naar de vleugels te zetten... zeker als je ze ondersteunt door goede vleugelspelersquote:Op maandag 10 augustus 2009 05:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
leuk mn aanvallers naar de vleugels zetten. Zonder dat ze vleugelspel hebben. Vervolgens is zijn def beter dan mijn vleugels en heb ik helemaal niet meer kansen![]()
![]()
Ik heb met Centrum aanval zo een groter verschil met mn CA en zijn cv dat ik gewoon had moeten winnen. Allemaal dingen wat ik had moeten doen koop ik niets voor. Het feit blijft dat ik zo ook gewoon had moeten winnen en niet met 1-0 maar met 3-0 of meer. Nou dan maar hopen dat er niet te sterke teams uit de VI bij komen komend seizoen. Kan ik misschien toch nog voor t kampioenschap gaan met wat versterking op mn middenveld. (nee geen vleugelspelers)
En ook met 3-0 winnen zelfs met je spitsen naar de vleugel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn spitsen hebben ook nooit zoveel vleugel gehad in het verleden maar het helpt altijd om ze naar de vleugels te zetten... zeker als je ze ondersteunt door goede vleugelspelers
Die bestaan in Possies ogen niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn spitsen hebben ook nooit zoveel vleugel gehad in het verleden maar het helpt altijd om ze naar de vleugels te zetten... zeker als je ze ondersteunt door goede vleugelspelers
Staat erop, net als het nieuwe Team van de Maand interview! Deze ook aangepast in de wiki, als Possie het hier in de OP nog even wil doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs, het bestandje staat weer op de server.
Hij kan het beste gewoon even de OP uit de wiki kopieren en erin zetten, aangezien de oude topics lijst ook niet helemaal klopte...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat erop, net als het nieuwe Team van de Maand interview! Deze ook aangepast in de wiki, als Possie het hier in de OP nog even wil doen?
Opperhoofdquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik was al een tijdje officieel gedegradeerd trouwens
dat wou ik zeggen!! Volgend seizoen zal het wel weer moeilijker wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Daar ook gefeliciteerd mee uiteraard!!
Tot welke divisie wil je je terug laten zakken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wou ik zeggen!! Volgend seizoen zal het wel weer moeilijker worden
Ik denk tot 8, dus dan moet ik er nog 1 zakken, maar op zich zou 10 ook wel leuk zijn om helemaal opnieuw te beginnen met veel geld, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot welke divisie wil je je terug laten zakken?
Dan moet je in IX een competitie zonder bot-teams tegen komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk tot 8, dus dan moet ik er nog 1 zakken, maar op zich zou 10 ook wel leuk zijn om helemaal opnieuw te beginnen met veel geld, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk.
tot en met 8, neem ik aan....quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk tot 8, dus dan moet ik er nog 1 zakken, maar op zich zou 10 ook wel leuk zijn om helemaal opnieuw te beginnen met veel geld, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |