quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, en misschien zitten jullie met zijn allen wel eerder weer in de VI dan Possie
Tegen de tijd dat Possie doorheeft hoe fijn vleugelspelers eigenlijk toch wel zijn, kan ie mooi mijn uitgetrainde trainees overnemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat alleen omdat ze vleugelspelers trainen en/of hebben.
quote:
Daar kunnen we wel een teauteau bonus van maken, of Possie voor of na die tijd doorheeft hoe fijn vleugelspelers zijn!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Possie doorheeft hoe fijn vleugelspelers eigenlijk toch wel zijn, kan ie mooi mijn uitgetrainde trainees overnemen
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
allemaal possie in de zeik nemen terwijl die jongen hard aan het werk is!
Hij kost geen drol ik vroeg me all1 af wat men er hier van dacht. Bedankt voor je reactie iigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het nog even aankijken met hem, mits ie niet teveel salaris kost
EDIT - volgende week naar Belarus (Wit Rusland dus), gewoon lekker via de oefenpot![]()
Heb jij historie dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar hier kan je ook wel plezier in hebben en ondertussen trainen. Dan kan je onderin beginnen inclusief veel centjes. Daarom heb ik hiervoor gekozen en omdat ik mijn historie niet wil verpesten.
quote:13-08-2009 (13/39) Je ontvangt voor deze speler: 200 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
gefeliciteerd! Weet je al wat je met het geld gaat doen??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
Kassa!![]()
![]()
Altijd leuk die doorverkochte oud jeugd spelers![]()
[..]
Edit : Volgende week naar Latvija.![]()
Nee geen idee. Ik denk dat ik maar ff rente ga trekken ofzo. Dan kan ik over 10 jaar misschien een goddelijk sh kopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Weet je al wat je met het geld gaat doen??
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, en misschien zitten jullie met zijn allen wel eerder weer in de VI dan Possie
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kost geen drol ik vroeg me all1 af wat men er hier van dacht. Bedankt voor je reactie iig
Ik doe al mn internationale wedstrijden via de oefenpot
[..]
Heb jij historie dan?![]()
Werd tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik denk dat ik maar ff rente ga trekken ofzo. Dan kan ik over 10 jaar misschien een goddelijk sh kopen
Ja ik heb t licht gezien ik koop er een vleugelspelert voor!![]()
Samen op trainingskampf met mijn mannen dusquote:
quote:
Ja dat dacht ik! Ik moet me wel eerst ff oriënteren natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Werd tijdWordt wel een heeeeeeeeeeeeeeele mooie!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Samen op trainingskampf met mijn mannen dus![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan hoop ik dat jij geen vullies in je team hebt anders lopen ze zo moeilijk tijdens de wedstrijd.
Ik werd al bang
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Een beetje over anderen roddelen als ze er niet ben![]()
Spreek je uit ervaring ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Das geen roddelen das bittere waarheid.
quote:Dag baas!
Gunnar Hazes: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels waardeloos.
quote:Arie Koolhoven: We hebben deze week ook Vleugelspel getraind. Hij lijkt daarin zwak te zijn.
Was waardeloos en blijft waardeloosquote:Loïc van Cauteren: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Vleugelspel.
ok ok das dan nog wel aardig.quote:Ruben Langhout blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
quote:8. Stefaan Bouw (CM)
15 jaar en 88 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel: redelijk (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Vleugel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef foetre het volgende:
passen is nu ook bekend
Wart kan ik nu beter gaan trainen als 2e training?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |