abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71810198
Gijs, ik ben eigenwijs...

Maar ik wil mijn leven beteren....wat is een IM? Ik wil zondag dan 4-4-2 spelen, verdediging en aanval blijven zo, alleen hoe zet ik dan de pijltjes voor het middenveld?
pi_71810215
Ik train verdediging, en wil niet teveel trainings plaatsen verliezen...4-3-3 is op zich ook wel een optie, maar dan is mijn middenveld helemaal zwak ben ik bang
pi_71810298
IM = Centrale Middenvelder

Als je per se 4-4-2 wilt spelen, speel in jouw geval dan met 3 centrale middenvelders en 1 vleugel.

Op jouw niveau zou ik overigens nog geen trainingsplaatsen opgeven, dus ik zou persoonlijk altijd met 5 verdedigers spelen...
Ik ben van pindavlees
pi_71810316
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:03 schreef Dynia het volgende:
Gijs, ik ben eigenwijs...

Maar ik wil mijn leven beteren....wat is een IM? Ik wil zondag dan 4-4-2 spelen, verdediging en aanval blijven zo, alleen hoe zet ik dan de pijltjes voor het middenveld?
Als je vleugelaanval speelt, zet dan je aanvallers naar de vleugel, en je vleugelspelers aanvallend. Daarnaast zou ik je CD's (centre defender) niet naar de vleugel zetten en je WB's (wing back) verdedigend.

Als je een CD naar de vleugel wilt zetten, doe dit dan alleen als je tegenstander een vleugelaanval hoger heeft dan jouw verdediging als ze normaal staan. Let wel goed op dat je dan de CD aan goede kant naar de vleugel zet.

Daarnaast moet je NIET naar sterren kijken maar naar ratings. Dat die verdediger naar de vleugel meer sterren haalt is totaal niet belangrijk.
pi_71810390
tnx! Zo ga ik het eens proberen dan...:)

Ik kijk inderdaad wel naar sterren..dat geeft toch wel aan hoe goed iemand op die positie speelt neem ik aan?
pi_71810526
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef Dynia het volgende:
tnx! Zo ga ik het eens proberen dan...:)

Ik kijk inderdaad wel naar sterren..dat geeft toch wel aan hoe goed iemand op die positie speelt neem ik aan?
Dat iemand goed is op een bepaalde positie, wil niet zeggen dat het goed is voor het gehele team. Daarom is ook een topspelers geen goed idee, maar moet je een gebalanceerd team hebben.

Door die CD namelijk naar de vleugel te zetten krijg je een hele hoge vleugelverdediging, terwijl er maar 2 kansen over die vleugel komen. Als je hem gewoon had laten staan, dan had je een betere centrale verdediging gehad, en daar komen 6 kansen over. En hoe hoger die rating daar is, hoe eenvoudiger je aanvallen kunt stoppen.

Voor de speler zelf was het inderaad beter om hem naar de vleugel te zetten, maar voor je team dus totaal niet.

Om nog even naar je middenveld te kijken, je hebt daar een 3* en een 5,5*. Dat wil zeggen dat deze 2 spelers niet in balans zijn met elkaar. Je moet zorgen dat ook daar je spelers de mainskill op gelijke hoogte hebben. 1 niveau verschil is dan nog niet zo erg, maar als ik dit zie zullen er een 3 of 4 niveau's verschil in zitten (tenzij de vorm van de 3* erg laag zit).
pi_71810855
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]

Met 3-4-4 moet het best lukken
Post ik weer voordat ik koffie gehad heb
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_71810866
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:41 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Post ik weer voordat ik koffie gehad heb
en dan ook even opdrinken die koffie. Dat helpt ook wel denk ik
pi_71810964
Ik heb ook nog helemaal geen koffie gedronken vandaag.
pi_71810979
ik drink nooit koffie.. Ik ben suf van mezelf
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:59:40 #187
231633 Xummon
of toch niet?
pi_71818150
weer even met mijn logo zitten klooien

Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_71819257
Nou mensen, leef je maar uit! :

Ik ben van pindavlees
pi_71819404
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:

[ afbeelding ]
Zit helaas niets voor me tussen...
Fokhattrick.org!
pi_71819457
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Zit helaas niets voor me tussen...
Voor mij ook niet meer
Ik ben van pindavlees
pi_71819475
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:

[ afbeelding ]
Ik het het maar in 1 keer opgemaakt. Succes met trainees zoeken.
pi_71819512
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik het het maar in 1 keer opgemaakt. Succes met trainees zoeken.
Zo kan het ook ja, een gast uit een andere fed zit 1000 euro te bieden op al mn spelers

Thanks man!

EDIT - dat gaat snel...was er nog eentje die op 2 spelers een miljoen heeft geboden, en 5 ton op een andere speler... Mag nu al voor 4,5M trainees shoppen

[ Bericht 15% gewijzigd door Flappekz op 12-08-2009 14:57:33 ]
Ik ben van pindavlees
pi_71820316
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Zo kan het ook ja, een gast uit een andere fed zit 1000 euro te bieden op al mn spelers

Thanks man!

EDIT - dat gaat snel...was er nog eentje die op 2 spelers een miljoen heeft geboden, en 5 ton op een andere speler... Mag nu al voor 4,5M trainees shoppen
Weet je al wat je gaat trainen ?
Fokhattrick.org!
pi_71820331
[spam]

Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28

Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!

Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!

Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!

Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!

Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: 2
Snelste tijd gele kaart: 8 min. (indirect)

[/spam]

Nog steeds helemaal niemand met een snelle rode directe ?
Fokhattrick.org!
pi_71820375
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Weet je al wat je gaat trainen ?
Waarschijnlijk vleugelspel, daarmee is degraderen vrij eenvoudig...
quote:
[spam]

Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!

Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!

Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!

Tussenstand:

[/spam]

Nog helemaal geen rode hier
Ik ben van pindavlees
pi_71820404
quote:

[..]

Thanks man!

Inderdaad lekker. Daar kun je een aantal mooie multiskillers voor kopen.
pi_71820416
quote:

[..]

Thanks man!

Nou, die 500k die ik heb mag je ook nog wel even gebruiken
Fokhattrick.org!
pi_71820511
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vleugelspel, daarmee is degraderen vrij eenvoudig...
[..]
Oke Nu lijkt het me met spitsen en verdedigers ook nog wel goed te doen, om nog maar niet eens over keepers te spreken
Fokhattrick.org!
pi_71821089
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Oke Nu lijkt het me met spitsen en verdedigers ook nog wel goed te doen, om nog maar niet eens over keepers te spreken
Keepers is ook wel grappig inderdaad....maar daar kun je er niet zo gek veel van trainen (2 dus)
Ik ben van pindavlees
pi_71821714
quote:
[spam]

Tussenstand:

[/spam]

een indirecte in de 86e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')