Doe dat dan ook eens johquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
hier werkt bier nooit. Ik moet altijd zelf het werk doen
Dan ben ik iig niet de enigequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
ik werk hoor! Niet hard.. maar ik werk wel!
ach ik heb mn historie zelf al verpest.. dus dat maakt ook niet zo heel veel uit danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar hier kan je ook wel plezier in hebben en ondertussen trainen. Dan kan je onderin beginnen inclusief veel centjes. Daarom heb ik hiervoor gekozen en omdat ik mijn historie niet wil verpesten.
Volgens mij zijn 'we' hier sowieso in de meerderheid!!quote:
Officieel mag je geen twee teams hebben, dus je supporterschap zullen ze niet overhevelen....denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb mn historie zelf al verpest.. dus dat maakt ook niet zo heel veel uit dan
quote:
zullen we een fed oprichten? En een forum enzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'we' hier sowieso in de meerderheid!!
tja.. dat is wel zonde. Maar goed.. zijn genoeg clubs zonder historie die denken dat ze heel wat voorstellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb mn historie zelf al verpest.. dus dat maakt ook niet zo heel veel uit dan
ik ben bijna nooit in de meerderheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'we' hier sowieso in de meerderheid!!
Andersom zijn er ook clubs die alleen vanwege de historie denken nog heel wat voor te stellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
zullen we een fed oprichten? En een forum enzo?
[..]
tja.. dat is wel zonde. Maar goed.. zijn genoeg clubs zonder historie die denken dat ze heel wat voorstellen![]()
![]()
grapje!!
![]()
voor er weer mensen daar een zeik-discussie over beginnen
ik welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit in de meerderheid
Marokkanen slaan toch altijd alleen maar met al hun broers, neefjes, matties, ooms en vader in de buurt om in de meerderheid te zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit in de meerderheid
Hehe, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Marokkanen slaan toch altijd alleen maar met al hun broers, neefjes, matties, ooms en vader in de buurt om in de meerderheid te zijn?
dat sowiesoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef Flappekz het volgende:
Zie me dan als een geintegreerde mocro, die zijn vet in de minderheid
Opper het idee eens bij oom Gijsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat sowieso
trouwens.. zou er een award komen voor de beste verliezer?
ik had het idee dat tie in de buurt was.. vandaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Opper het idee eens bij oom Gijs
Naar die aantallen kijk ik niet, ik let op het aantal posts hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
niet overdrijven.. zijn er maar 3!
ja ok.. dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Naar die aantallen kijk ik niet, ik let op het aantal posts hier
Daar twijfel ik ook niet aan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. dat is een ander verhaal
Maar dat neemt niet weg dat de meeste van die mensen nog wel het spelletje snappen (soms misschien nog wel meer om te kunnen verliezen), dus nuttige info kunnen ze altijd nog verstrekken.
Ach, en misschien zitten jullie met zijn allen wel eerder weer in de VI dan Possiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat inderdaad wel.. maar ik werd ook gefeliciteerd toen ik officieel gedegradeerd bleek te zijn
Het is er nog wel, maar het is net even wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |