mja daar zit ik ook aan te denken.. ondanks het behalen van het kampioenschap..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Flappekz het volgende:
Omdat ik dit seizoen het kampioenschap ben misgelopen, en ik met de huidige spelers en middelen geen heil in de toekomst van mn cluppie zie, heb ik besloten Hattrick op een lager pitje te zetten. Dit betekent dat ik binnenkort mijn complete selectie te koop zal zetten, en (net zoals nico) rompompom-style terug zal keren naar de kelders van HT, om vervolgens helemaal opnieuw te gaan beginnen.
nice..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef Xummon het volgende:
weer even met mijn logo zitten klooien
[ afbeelding ]
Ik heb ook ff aan een nieuw team zitten denken, maar ik wil er gewoon ff wat minder tijd in steken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja daar zit ik ook aan te denken.. ondanks het behalen van het kampioenschap..
maar misschien ga ik ook wel een nieuw team aanvragen.. echt helemaal opnieuw beginnen.. maar ja dat wordt lastig omdat ik dan 2 teams heb
[..]
nice..
mja precies.. ik zou wel helemaal opnieuw willen beginnen.. misschien dat ik vanaf mn werk een nieuw team kan aanvragen.. maar goed eerst maar eens even overdenken.. overhaaste beslissingen heb ik ook niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook ff aan een nieuw team zitten denken, maar ik wil er gewoon ff wat minder tijd in steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats zijn dus niet veranderd sinds ik m verkocht![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 12-08-2009 20:02:31 ]
mja zulken heb je er wel eens tussen zitten.. had ik ook met een uitstekende middenvelder van 17.. die is paar weken terug ook verkocht en toen was ie nog steeds uitstekend en zn andere stats waren ook niet veranderd..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe bedoelje ik verneuk een 17 jarige met weinig dagen trainie van possie
[ afbeelding ]
Stats zijn dus niet veranderd sinds ik m verkocht![]()
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja zulken heb je er wel eens tussen zitten.. had ik ook met een uitstekende middenvelder van 17.. die is paar weken terug ook verkocht en toen was ie nog steeds uitstekend en zn andere stats waren ook niet veranderd..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Das echt wel zuur. Die van mij is dan nog niet zo erg.
Ja maar t levert meer op als ie 2x wordt verkocht met de 1e keer wonderbaarlijk en de 2e keer bv reusachtig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]ach elke keer dat ie verkocht wordt levert weer wat op..
Ik ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat je min of meer kapt Flap
aha.. van waar dat zo ineens? of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook ff aan een nieuw team zitten denken, maar ik wil er gewoon ff wat minder tijd in steken.
mja ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ik wil alleen niet perse rustiger aandoen, maar lekker opnieuw beginnen.. mn team zit eigenlijk weinig waarde in.. ik heb een heel smalle selectie en ben eigenlijk kansloos in de V.. ik ga denk ik proberen een nieuw team aan te vragen en mn supporter van mn huidige team over te laten zetten.. dat is vast wel mogelijk..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Speelde al wat langer met de gedachten om dit te doen, maar toen ik ineens zo goed meedraaide in mn V ging ik er nog ff goed mee door.
Maar nu daar alle kansen verdwenen zijn, mijn selectie dusdanig oud (dus niet veel meer waard) is, en ik toch ook ff geen inspiratie meer heb, heb ik hiertoe besloten. En ik sta er volledig achter
ja dat zag er goed uitquote:Overigens net in de halve finale UEFA Fok!cup een schitterend record neergezet, 34 hatstats![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Speelde al wat langer met de gedachten om dit te doen, maar toen ik ineens zo goed meedraaide in mn V ging ik er nog ff goed mee door.
Maar nu daar alle kansen verdwenen zijn, mijn selectie dusdanig oud (dus niet veel meer waard) is, en ik toch ook ff geen inspiratie meer heb, heb ik hiertoe besloten. En ik sta er volledig achter
Overigens net in de halve finale UEFA Fok!cup een schitterend record neergezet, 34 hatstats![]()
Ik zeg net als ik langer bouwen aan een team wat t wel waard is om hoger op te gaan. Niet ten koste van alles altijd maar willen promoveren. Blijven verjongen enz enz enz. Ok ik speel nog in de VII maar ik kom er echt wel en heb er ondanks de tegenslag en lange duur nog steeds plezier in. Het is en blijft een lange duur spelletje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:00 schreef MrMoon het volgende:
mja ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ik wil alleen niet perse rustiger aandoen, maar lekker opnieuw beginnen.. mn team zit eigenlijk weinig waarde in.. ik heb een heel smalle selectie en ben eigenlijk kansloos in de V..
Dat betwijfel ik.quote:ik ga denk ik proberen een nieuw team aan te vragen en mn supporter van mn huidige team over te laten zetten.. dat is vast wel mogelijk..
ik wil gewoon met een schone lei beginnen zonder weet ik hoe lang te moeten wachten tot ik onderin speel..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg net als ik langer bouwen aan een team wat t wel waard is om hoger op te gaan. Niet ten koste van alles altijd maar willen promoveren. Blijven verjongen enz enz enz. Ok ik speel nog in de VII maar ik kom er echt wel en heb er ondanks de tegenslag en lange duur nog steeds plezier in. Het is en blijft een lange duur spelletje.![]()
nee heb ik en ja kan ik krijgenquote:Dat betwijfel ik.
ik zou t zonde vinden en wel je talentjes proberen te lozen bij teams die ze ook echt door trainenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil gewoon met een schone lei beginnen zonder weet ik hoe lang te moeten wachten tot ik onderin speel..
das waar. Laat t hier maar weten of dat kan. T lijkt mij van niet maar wat je zegt ; nee heb je al.quote:nee heb ik en ja kan ik krijgen
iemand hier nog een idee over?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
Mn 34 jarige oude lullen reserve spits 1 week geblesseerd geraakt gister.![]()
Net een nieuwe (31 jarige) reserve spits gekocht voor 5 ton. Iemand een idee of ik mn geblesseerde moet ontslaan of kan ik m nog herstellen met 10 dokters? Die heb ik toch in dienst ivm een andere blessure. of gewoon wachten tot die ander blessure hersteld is en dan hopen dat die 34 jarige ook hersteld is?
Ik zou het nog even aankijken met hem, mits ie niet teveel salaris kostquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
iemand hier nog een idee over?
maar hier kan je ook wel plezier in hebben en ondertussen trainen. Dan kan je onderin beginnen inclusief veel centjes. Daarom heb ik hiervoor gekozen en omdat ik mijn historie niet wil verpesten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil gewoon met een schone lei beginnen zonder weet ik hoe lang te moeten wachten tot ik onderin speel..
Hattrick Organizer is een veel gebruikt programma binnen deze fed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef Egamer het volgende:
Young Folks (210273)
Nu moet ik echt goed hieraan beginnen, ik wil het zelf ook maar mn doorzettingsvermogen stellen mijn teleur.
Wat voor programmatjes zijn nu vooral hip/goed voor Hattrick? En zijn er andere handige dingen die ik moet weten, voor stats, tactiek etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |