Dat en ik zelf gebruik ook FoxTrick als Firefox gebruiker!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick Organizer is een veel gebruikt programma binnen deze fed.
Daarnaast moet je kijken naar de totale ratings van je team en niet naar de sterren van je spelers.
Trainingupdates zijn nooit meer hetzelfde geworden idd...quote:
Nee idd, dat was echt spannend altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Trainingupdates zijn nooit meer hetzelfde geworden idd...
HAM bouwt ook op!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee idd, dat was echt spannend altijd![]()
Alles werd speler voor speler opgebouwd enzo, heerlijk was dat.
Nu krijg je alles in 1 klap voor je giechel....nix spannends aan
Dat klinkt wel coolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Jup.. Standaard de vorm en conditie plus hetgeen je traint. Je kan zelfs aangeven met welke tijdsintervallen hj dat doet
Ik had destijds betaald voor Buddyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
ja ok.. maar het is wel mogelijk
Ik heb ooit eens betaald voor HAM, dus dan blijf ik daar wel bij.
best netjes nog voor die oudjes..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had destijds betaald voor Buddy![]()
tussenstand transfers: 5,8m netto
Ah ja, FoxTrick.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat en ik zelf gebruik ook FoxTrick als Firefox gebruiker!
vind het best veel, binnen een dag! Zelfs Koekies 2,5M op mn keepers is al overbodenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
best netjes nog voor die oudjes..
Volgens mij zit er sowieso nog wel rond de 20 miljoen in die selectie, tenminste... ik heb het snel bekeken gister, maar alleen de keeper brengt al 5 op, dan nog 2 verdedigers die samen wel 6 op moeten leveren en de rest heeft natuurlijk ook nog wel wat waarde!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
best netjes nog voor die oudjes..
hagonline.org staat veel op, verder staan er in de OP ook verscheidene nuttige links!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ah ja, FoxTrick.Fijn programmatje.
Waar kan ik ook alweer guides vinden over trainingsintensiteit, personeel jeugdopleiding etc?
Ik reken idd wel op rond de 20 miljoen, al heb ik het niet aandachtig bekeken en uitgerekendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit er sowieso nog wel rond de 20 miljoen in die selectie, tenminste... ik heb het snel bekeken gister, maar alleen de keeper brengt al 5 op, dan nog 2 verdedigers die samen wel 6 op moeten leveren en de rest heeft natuurlijk ook nog wel wat waarde!
Met bijna 6 miljoen moet dat wel lukken ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
vind het best veel, binnen een dag! Zelfs Koekies 2,5M op mn keepers is al overboden![]()
Ik wacht nog even met trainees kopen tot na de TU van morgen. Dus ik heb morgen, zaterdag en zondag de tijd voor in ieder geval 4 trainees, moet lukken toch?
Ach, over drie seizoenen steelt het al een stuk meer voorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Egamer het volgende:
Jezus ik heb een baggerteam, valt niet te vergelijken met mn eerste team.
Gij(s) zult niet stelen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, over drie seizoenen steelt het al een stuk meer voor
Dit was gewoon een typfoutjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij heeft zeker weer geen koffie gehad vandaag.
Is het in jouw tijdzone al 4 uur?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit was gewoon een typfoutjeMaar ik zit al aan de cup'a soup, om weer scherp en alert te worden!!
Hier werkt bier alleen nog na vieren...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het in jouw tijdzone al 4 uur?
Hier werkt bier op ieder moment van de dagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier werkt bier alleen nog na vieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |