Al is de training daar ietsjes anders.quote:
Sneller dan het geluid, dat ben ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
TT![]()
Ik was een nieuw topic aan t maken maar had niet de laatste post. Wel bijna de zelfde TT
Mjah, in principe hoef je er niet heel erg over na te denken toch? Het enige is dat het wel vereist is dat mensen redelijk actief zijn, met name op de laatste wedstrijddag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstel
Ik had : Hattrick #346: Met een nieuwe opzet v\d Jeugd competitie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sneller dan het geluid, dat ben ik.
Toch effe een TT change aangevraagd: Hattrick #346 Nieuwe opzet Jeugdcompetitie?!
Edit: En al geregeld, perfect mods!
het is zo jammer dat je geen damesteam kan beginnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
pedo! Je lijkt vullie wel met zn speciale douche begeleiding.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is zo jammer dat je geen damesteam kan beginnen
iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is zo jammer dat je geen damesteam kan beginnen
daar heb ik niets aan.. veel te oudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Je kunt wel vrouw'lijk manager worden tegenwoordig.
wel met jeugd dan toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd![]()
Misschien is t iets om een hockey Hattrick te beginnen en dan natuurlijk met jeugd opleiding. Dames hockey wel te verstaan!![]()
![]()
Tien wedstrijden in een comp moet lukken hoor. Als je in een comp van 6 zit, speel je er gewoon tien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga het niet redden om met jullie een nieuwe jeugd te beginnen. Ik heb volgende week de laatste wedstrijd. En helaas is er geen manier om 10 wedstrijden in een competitie te spelen. Ik blijf dus nog even in mijn huidige competitie hangen waarschijnlijk...
L-E-Z-E-N!quote:
ah.. nog een keer lezen helpt inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tien wedstrijden in een comp moet lukken hoor. Als je in een comp van 6 zit, speel je er gewoon tien.
[..]
L-E-Z-E-N!.
Kan dat ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tien wedstrijden in een comp moet lukken hoor. Als je in een comp van 6 zit, speel je er gewoon tien.
[..]
L-E-Z-E-N!.
Lijkt mij ook..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Nah, dan moet ik er een ordinaire tvp van maken.. Dit was beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat had-ie zelf ook al gezien, edit dat effe.
Nu kun je wel editten... Je hebt nu een 2e post...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik er een ordinaire tvp van maken.. Dit was beter
Oh, maar het woordje "Edit" ipv tvp werkt heel goed hoor! Die halen ze nooit weg als tvp, helemaal als je er "Edit, verkeerde topicquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik er een ordinaire tvp van maken.. Dit was beter
quote:12-06-2009 15:11 51 000 ¤ FC Stefanutzu
12-06-2009 14:56 50 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:56 29 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:52 28 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:52 27 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:51 26 000 ¤ COPRAL STAR
12-06-2009 14:50 25 000 ¤ fc delano
12-06-2009 14:46 24 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:37 23 000 ¤ Armate Giallorosse ME
12-06-2009 14:29 22 000 ¤ I briganti della montagna
Hij wilde naar 50.000 gaan, maar dacht dat je dan constant moest overbieden en zag opeens het licht dat je ook een bedrag kon invullen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, maar het woordje "Edit" ipv tvp werkt heel goed hoor! Die halen ze nooit weg als tvp, helemaal als je er "Edit, verkeerde topic" van maakt.
.
OT: Kan iemand mij uitleggen waar deze gast mee bezig is?:
[..].
Deelnemers:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Xummon het volgende:
net effe in vorige topic gelezen over eventuele opzet van nieuwe jeugd
i like it
we moeten even kijken hoe we gaan uitkomen met met het aantal deelnemers
anders misschien vast een (voorlopige) deelnemerslijst maken
114k voor die prutser (sorry rpp mocht je er enige emotie bij voelen). Wat een grap..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, maar het woordje "Edit" ipv tvp werkt heel goed hoor! Die halen ze nooit weg als tvp, helemaal als je er "Edit, verkeerde topic" van maakt.
.
OT: Kan iemand mij uitleggen waar deze gast mee bezig is?:
[..].
Kon voorheen niet, nu kennelijk wel als ik Xummon's bericht goed interpreteer.. Dat zal dan wel in het tussenseizoen (tussen 2 competities in) zijn..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef pekel het volgende:
Hoe kun je je teamnaam vd jeugd veranderen?
zelfde als bij gewone team aan het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef pekel het volgende:
Hoe kun je je teamnaam vd jeugd veranderen?
Yup. Een van de kleine aanpassingen die aan het einde van vorig seizoen gedaan is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kon voorheen niet, nu kennelijk wel als ik Xummon's bericht goed interpreteer.. Dat zal dan wel in het tussenseizoen (tussen 2 competities in) zijn..
Ja, ideaal tijdstip ervoor, blijkbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
114k voor die prutser (sorry rpp mocht je er enige emotie bij voelen). Wat een grap..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | cungşan raises for Clarence Flinterman ZENIT_SPB raises for Clarence Flinterman ZENIT_SPB raises for Clarence Flinterman Stara Łomża raises for Clarence Flinterman mamatoetjoe FC raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman romazza club raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman mamatoetjoe FC raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman COPRAL STAR raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman Aros Fodsport raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman Ribnica United raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman COPRAL STAR raises for Clarence Flinterman fc delano raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman Armate Giallorosse ME raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman Aros Fodsport raises for Clarence Flinterman |
nog 12 als ik goed hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over hoeveel wedstrijden beginnen jullie die jeugd comp. Ik heb er nog 6.
Nieuwe opzet zou dan per 1e week volgend seizoen zijn. De huidige competitie van de meesten hier bestaat namelijk uit 16 deelnemers en is net over de helft, er moeten daar nog 12 wedstrijden gespeeld worden.quote:
Ik ga er tegen die tijd meteen achteraan met een berichtje hier. rekenen we het nogmaals uit. Ik ga iig niet nog een keer een competitie met 16 man doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nieuwe opzet zou dan per 1e week volgend seizoen zijn. De huidige competitie van de meesten hier bestaat namelijk uit 16 deelnemers en is net over de helft, er moeten daar nog 12 wedstrijden gespeeld worden.
FVP zou een competitie met 4 deelnemers (= 6 wedstrijden) er achter aan kunnen doen om gelijk uit te komen. GeneraalUli wordt lastiger..
Week 16 zijn er inderdaad geen jeugdwedstrijden..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef Xummon het volgende:
30 augustus is de laatste competitie ronde voor het gros hier, nu week ik zeker of er dan nog een weekje geen wedstrijd gespeeld wordt (soort tussenseizoen dus) of dat we dan direct het weekend erop al zouden kunnen beginnen
6 of 13 september zou dan dus de nieuwe comp moeten beginnen (als we voor de zondag gaan tenminste)
Dan valt bijna het hele voordeel van extra training weg. Ik heb wel een beetje een alles of niks idee hierbij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Week 16 zijn er inderdaad geen jeugdwedstrijden..
Door die nieuwe opzet heb je dus geen vaste speelavond, die verschuift iedere 6 weken (immers na 6 weken niet 1 week wachten, maar 2 dagen). Daarnaast zou ik niet om de 6 speelrondes (= hele competitie) gaan wisselen. Gewoon 2 of 3 competities (12-18 wedstrijden) en dan op basis van dat klassement herindelen oid.. Anders wordt het helemaal onoverzichtelijk..
Heb je 2 teams?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:37 schreef rompompom het volgende:
Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
rompompom met Parels voor de Zwijnen
Dat bedoel ik.. Je kunt niet een vaste speeldag aanhouden. Gewoon met een groepje gelijkgestemden om de 6 weken weer 'opnieuw' beginnen. Dat een aantal 'competities' lang en dan zien we na verloop van tijd wel of er eens gewisseld gaat worden van competitie...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan valt bijna het hele voordeel van extra training weg. Ik heb wel een beetje een alles of niks idee hierbij.
quote:
Ah, op die fiets, dan begreep ik je vorige post verkeerd. Prima idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Je kunt niet een vaste speeldag aanhouden. Gewoon met een groepje gelijkgestemden om de 6 weken weer 'opnieuw' beginnen. Dat een aantal 'competities' lang en dan zien we na verloop van tijd wel of er eens gewisseld gaat worden van competitie...
Schavuit!quote:[..]
Ooit een vent gezien die zat aan de hormonen om zich voor te bereiden voor een geslachts wisseling. Die was toch al dik in de 50 dus dan ben jij nog lang niet te oud hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar heb ik niets aan.. veel te oud
Heb je mn berichtje wel goed gelezenquote:wel met jeugd dan toch?
Je kunt dat ook niet stoppen nu.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
quote:Dapp'ere Strijders (361285)
Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
# 4 in IX.140
Het team is de laatste 8 officiële duels ongeslagen.
Mn jeugd team heet nu anders vrindquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt dat ook niet stoppen nu.
Dan maak je er dus van:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn jeugd team heet nu anders vrind
Heb ik jullie intelligentie dan zo onderschat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan maak je er dus van:
Outpost76 met FC RKDEO A1 (na dit seizoen RKDEO A1)
Anders snappen we je niet![]()
quote:Woei!
Massari staat weer op een pleister en is derhalve weer inzetbaar
Woei
Een oud jeugd speler die niet te verkopen was en dus goede opvulling voor mn B team.quote:Raymond Suykerbuijck Geschatte hersteltijd: [1] weken1
22 jaar en 73 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Mijn middenveld kan zó veel beter. Mijn twee outstanding midjes zijn in zwak vorm, en de B trainees zijn ook in een lage vorm dus heb geen keus. Misschien algemeen trainen?
Tja dat had ik vorig seizoen ook. Ik weet niet waar de ME last van heeft de laatste tijd. Ik hoor van steeds meer naaipartijen door de ME.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word echt chagrijnig van dit kutspel, wederom onterecht verloren tegen een flutpromovendi waardoor ik nu al 6 punten achtersta op de #1. Kankerspel.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef GeneraalUli het volgende:
4-0 gewonnen, maar nadat mijn spelers zich gingen terugtrekken kreeg ik toch nog een rode kaart..gelukkig heb ik volgende week een WO!dus die rode kaart boeit niet. Sta nu met 8 pt (evenveel als de koploper) 2e.
Klopt als t terecht is niet. Maar als je verliest zoals DF heeft gedaan vandaag is t wel erg zuur.....quote:
verliezen is een keuzequote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt als t terecht is niet. Maar als je verliest zoals DF heeft gedaan vandaag is t wel erg zuur.....
Lekker ben jij je knipt en plakt een erg oud lijstje Waar sta ik nu? En zo nog meerquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef MrMoon het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
rompompom met Parels voor de Zwijnen
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Geloof me dat was DF zn keuze niet hoor vandaag. De mijne overgens ook niet maar ja tegen een uitmuntend mid begin ik nietsquote:
iddquote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker ben jij je knipt en plakt een erg oud lijstje Waar sta ik nu? En zo nog meer![]()
Deze moest je hebben Moonquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)
Ach ja.. Ik zou ook zeuren als ik onterecht zou winnenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof me dat was DF zn keuze niet hoor vandaag. De mijne overgens ook niet maar ja tegen een uitmuntend mid begin ik niets
al aangepastquote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker ben jij je knipt en plakt een erg oud lijstje Waar sta ik nu? En zo nog meer![]()
1x reageren en zeuren is genoeg hoorquote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze moest je hebben Moon
Tenzij je ons er niet bij wil hebben natuurlijk
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach ja.. Ik zou ook zeuren als ik onterecht zou winnen
niet te serieus reageren. Doe ik ook niet
Ik had niet anders verwachtquote:
quote:1x reageren en zeuren is genoeg hoor
en terechtquote:
yep zeurpietquote:ben ik nou al meteen aan t zeuren?
Ik wilde je met die 2e all1 maar ff helpen
gezellig.. en mooi weerquote:Hoe was t in eindhoven?
Mijn oprecht excusesquote:
Dat weer was idd erg goed te doen. Ik heb heerlijk zitten bakken op mn balkon vanaf een uurtje of 17.quote:gezellig.. en mooi weer
ach wat is tegenviel he? Het was wel lekker eigenlijk..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn oprecht excuses![]()
[..]
Dat weer was idd erg goed te doen. Ik heb heerlijk zitten bakken op mn balkon vanaf een uurtje of 17.Wel jammer dat t weer vandaag zo tegen viel.
tegen viel in mijn geval is dat het regent als je wakker word en pas om een uurtje of 19 de zon zo nu en dan zich liet zien. Das echt tegen viel imo.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach wat is tegenviel he? Het was wel lekker eigenlijk..
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef Ruudt het volgende:
1-3 gewonnen, denk dat het overleven dit seizoen makkelijker wordt.
Hopen op een matig vleugel en matig passen met goed verdedigenquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ricky Reuvers.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Laatste wedstrijd: 14-06-2009 6* (Centrale verdediger)
Dat is jammer....heb hem zo hard nodig!quote:Je trainer Gottfried Loss heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Gottfried Loss Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van redelijk tot matig.
Verkeerde lijstje.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:27 schreef airedale1002 het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)
Airedale1002 met Airedales Light
multiskills!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Swennus het volgende:
Heb ook weer een team aangemaakt.
Maar wat is op dit moment het meest rendabel om te trainen?
En verdedigersquote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef foetre het volgende:
[..]
multiskills!
Als ik jou was zou ik mids gaan trainen
De 1e van 3 die de komende 3 weken gepulled worden.quote:Noël Slier (249234062)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 05-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 15-06-2009 (5/39), )
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Das toch nog een leuke geworden!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e van 3 die de komende 3 weken gepulled worden.
Mediaangemiddelde prijs 7 500 ¤quote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Das toch nog een leuke geworden!
Hoeveel geeft de tv ongeveer aan?
Die gast begint net.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Maar als je echt ver wil komen 4e klasse en hoger moet je denk toch mids gaan trainen.
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevertquote:Op maandag 15 juni 2009 09:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mediaangemiddelde prijs 7 500 ¤
Gemiddelde prijs 8 650 ¤
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.quote:
Hij heeft weinig loon. Dus hij zal niet duur verkocht worden...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevert
Ik denk dat je met een 352 opstelling het verste komt. Wat je traint is niet zo van belang in mijn ogen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.
Ik denk t niet mede ook als ik m er vanavond op zet dan loopt ie nog steeds op donderdag af en das niet echt de meest winst gevende dag om spelers te verkopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevert
Alles wat ik krijg is weer mee genomen. Hij zal hopelijk ooit weer duurder worden door verkocht en dan vang ik weer wat geldquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft weinig loon. Dus hij zal niet duur verkocht worden...
Zoals mijn jeugdspeler. anderhalve week geleden verkocht voor 100k, nu heeft een gast hem een winger training gegeven en verkoopt hem even voor 290kquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk t niet mede ook als ik m er vanavond op zet dan loopt ie nog steeds op donderdag af en das niet echt de meest winst gevende dag om spelers te verkopen.
[..]
Alles wat ik krijg is weer mee genomen. Hij zal hopelijk ooit weer duurder worden door verkocht en dan vang ik weer wat geld
Aan het begin beviel mids trainen me prima, maar ik ben er vanaf gestapt en dat bevalt me prima! M'n mids waren aan het eind van afgelopen seizoen niet ontzettend veel waard in verhouding, plus dat m'n midratings nu veel hoger zijn met een paar oudere gasten dan wanneer ik daar met trainees speel!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.
ook van mids trainen afgestapt..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
In hoeveel oefenwedstrijden zit die op minimaal goed?3 wedstrijden ofzo?quote:Ervaring met
3-5-2 slecht
2quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef foetre het volgende:
[..]
In hoeveel oefenwedstrijden zit die op minimaal goed?3 wedstrijden ofzo?
Ok stel ik heb 2 oefenwedstrijden 352 gespeeld en ervaring staat op goed.quote:
Tijdens.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok stel ik heb 2 oefenwedstrijden 352 gespeeld en ervaring staat op goed.
Staat ie dan tijdens de volgende wedstrijd al op uitstekend?Of er past echt na
Niet als je standaard 442 speelt zoals ikquote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je het goed doet trouwens, dan kun je 2 opstellingservaringen op Uitstekend krijgen en houden.
Dat is wel matig jaquote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zoals mijn jeugdspeler. anderhalve week geleden verkocht voor 100k, nu heeft een gast hem een winger training gegeven en verkoopt hem even voor 290k
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe was t in (tr)Ameland? Niets gebroken hoop ik.
Omdat het leuk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
maar waarom wil je dat als er nauwelijks verschil is?
Dan niet nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet als je standaard 442 speelt zoals ik
niet gevoetbald zeker daar?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!En zover ik het me kan herinneren zelfs geen bierglas gebroken
ah.. nutteloos dusquote:
Yup. Net als formidabel conditie.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gevoetbald zeker daar?
[..]
ah.. nutteloos dus
Nee, alleen getraind voor de derde helftquote:
tja, dat is toch wat minder blessuregevoelig doorgaans.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, alleen getraind voor de derde helft
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja, dat is toch wat minder blessuregevoelig doorgaans.
sowieso minder als een 1e helft die te snel op een vorige 3e helft volgtquote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeld
dat sowieso jaquote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso minder als een 1e helft die te snel op een vorige 3e helft volgt
9% al ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:51 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, alltid is ook begonnen met Nederland...
Het was idd erg lekker weer. Al viel de zondag tegen hiero. Dan hebben jullie t beter gedaan dan de meeste die zo een weekend hadden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!En zover ik het me kan herinneren zelfs geen bierglas gebroken
Waar blijven ze?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
Ik zal zorgen dat deze laatste twee zich ook even melden hier. Dat komt maandag wel, dan spreek ik ze weer.
Een heeft nog 2 dagen vrij. Die ander is aan het wachten op zijn e-mail dat hij hier mag posten...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar blijven ze?.
8-0 gewonnen van 't botje. Zo irritant dat spelers automatisch invallen als je niet genoeg mensen in je opstelling hebt staan..
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar blijven ze?.
8-0 gewonnen van 't botje. Zo irritant dat spelers automatisch invallen als je niet genoeg mensen in je opstelling hebt staan..
in het noorden was het dan ook het hele weekend droog geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was idd erg lekker weer. Al viel de zondag tegen hiero. Dan hebben jullie t beter gedaan dan de meeste die zo een weekend hadden.
Ja, vooral zaterdag was het fantastisch weer! Gister was het ook de hele dag droog, in de loop van de middag zal het wel wat frisser geweest zijn op het eiland, maar toen waren we al weg!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in het noorden was het dan ook het hele weekend droog geloof ik.
En op wie doel je?
nog steeds geen 100% hier![]()
Pff. Probeer even uit in HO!. Het ligt ook allemaal aan de hoeveelheid passen en wat je aanvallers en defs als positiespel hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef foetre het volgende:
Hmm ik denk dat ik echt 352 ga spelen en tegelijkerijd me mids ga verjongen.Wat haal je ongeveer met 5 mids(2 naar het midden) allen reusachtig positiespel en ts in de wolken?
Hoe flik je dat in HO danquote:Op maandag 15 juni 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. Probeer even uit in HO!. Het ligt ook allemaal aan de hoeveelheid passen en wat je aanvallers en defs als positiespel hebben.
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef foetre het volgende:
Hmm ik denk dat ik echt 352 ga spelen en tegelijkerijd me mids ga verjongen.Wat haal je ongeveer met 5 mids(2 naar het midden) allen reusachtig positiespel en ts in de wolken?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Via "Transfer Scout" spelers invoeren en dan toevoegen. Dan kun je ze testen.
Volgens possie zijn vleugels sowieso waardeloos... Wat voor skillz ze ook hebben...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.
Bij mij niet.Ik had meestal 1 vleugel al naar het midden en andere vleugel als xtra mid.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.
Tsja, als je 5-3-2 speelt kan ik het me enigszins voorstellen... zo'n uitspraak! Bij mij zijn het erg belangrijke schakels!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens possie zijn vleugels sowieso waardeloos... Wat voor skillz ze ook hebben...
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..
Alleen om de reden van het salaris zijn de middenvelders die jij noemt wel tig keer duurder in de aanschaf!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:10 schreef RemCOW het volgende:
Ik zal er voor zorgen dat je wel goede bijstats hebt met je middenvelders. Je hebt veel meer aan een middenvelder met wonderbaarlijk positiespel en wereldklasse passen, dan eentje met reusachtig middenveld en goed passen. Volgens mij halen ze de zelfde rating, alleen is degene met wereldklasse passen véél goedkoper per week.
Tsja, als je per speler iets van 500k weet te besparen per seizoen (in elk geval bij mij, en geld dat je gewoon weg gooit) scheelt dat zeker wel. Bovendien houden deze spelers ook veel meer hun waarde. Dit probeer ik met al m'n spelers. Ach nouja het is maar wat je wil. Ik heb nu een team met 156k aan loon, maar wel een TSI van 470k en 280 htstatsquote:Op maandag 15 juni 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen om de reden van het salaris zijn de middenvelders die jij noemt wel tig keer duurder in de aanschaf!Plus dat ze een stuk zeldzamer zijn! En ik geloof dat 3 niveaus passen gelijk staat aan één niveau positiespel... dus dat valt allemaal wel iets mee met dat overdreven veel passen!
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Na het ene debacle na het andere in mijn jeugdopleiding denk ik dat ik nu wel wat moois in handen heb. Jullie mening graag:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Hij lijkt een beetje op mijn gescoute 15 jarige van gister.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Na het ene debacle na het andere in mijn jeugdopleiding denk ik dat ik nu wel wat moois in handen heb. Jullie mening graag:
[ afbeelding ]
Voor je aanvalsratings is het zeker heel lekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 12:43 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tsja, als je per speler iets van 500k weet te besparen per seizoen (in elk geval bij mij, en geld dat je gewoon weg gooit) scheelt dat zeker wel. Bovendien houden deze spelers ook veel meer hun waarde. Dit probeer ik met al m'n spelers. Ach nouja het is maar wat je wil. Ik heb nu een team met 156k aan loon, maar wel een TSI van 470k en 280 htstats
Ohja, en veel passen helpt ook je aanval bijzonder goed (middenvelder naar voren).
quote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dimitry Andriessen Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van slecht naar waardeloos.
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van briljant naar uitmuntend.
Leuk spul!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ookquote:Op maandag 15 juni 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Voor degenen die gisteren niet op IRC zaten: http://www92.hattrick.org/Community/Press/?ArticleID=5068
Interessante theorie over de jeugdopleiding en hoe je de kans op betere pulls kunt verhogen...
het heeft mij gisteren in ieder geval deze opgeleverd, en ik had sowieso al niet te klagen
5. Gilbert Bik (CV) (59677551)
16 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 01-10-2009
Team: Little Vultures
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 14-06-2009 12:50 (0 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Gilbert Bik.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
En klaar...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Alltid is er bijna klaar voor!
Ik denk niet dat klagen zal helpen...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En klaar...
* Proud2beDiepfries] klaagt 3x in [url=http://alltid.org/league/8128/matchflaxx/]dit lijstje[/url voor te komen
Joh...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat klagen zal helpen...
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh...
Nuja, woensdag in de beker maar een resultaat neerzetten en dan de komende 2 weken hopen op het onmogelijke (lees: punten halen, terwijl de 'concurrentie' ze laat liggen).. Lukt dat niet, dan ga ik maar eens A-trainees verkopen en me af laten zakken naar VII om alsnog die kampioenschapsmedaille op te halen denk ik. En wie weet kan ik dan Tebbens alsnog op Verdedigen gaan trainen, is weer eens wat anders
Ik heb de training omgezet naar verdedigen. Dat leek me logisch, is het ook toch? Nu wachten tot ik hem bij mijn eerste team kan voegen. Duurt nog wel even helaas.quote:
Ik snap dat nooit zo... jezelf twee divisies terug laten zakken.... je moet in de VI toch ook wel mee kunnen komen?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh...
Nuja, woensdag in de beker maar een resultaat neerzetten en dan de komende 2 weken hopen op het onmogelijke (lees: punten halen, terwijl de 'concurrentie' ze laat liggen).. Lukt dat niet, dan ga ik maar eens A-trainees verkopen en me af laten zakken naar VII om alsnog die kampioenschapsmedaille op te halen denk ik. En wie weet kan ik dan Tebbens alsnog op Verdedigen gaan trainen, is weer eens wat anders
Niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de training omgezet naar verdedigen. Dat leek me logisch, is het ook toch? Nu wachten tot ik hem bij mijn eerste team kan voegen. Duurt nog wel even helaas.
Hoe moet je die blauwe sterren omrekenen naar gele sterren, de sterren in het 1e team dus?
bruine sterren.. daar gaat het om!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de training omgezet naar verdedigen. Dat leek me logisch, is het ook toch? Nu wachten tot ik hem bij mijn eerste team kan voegen. Duurt nog wel even helaas.
Hoe moet je die blauwe sterren omrekenen naar gele sterren, de sterren in het 1e team dus?
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bruine sterren.. daar gaat het om!
Niet. 6,5-7 = goed, 5,5 - 6 = redelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Amen, ben vorig jaar 3 keer met veel grotere verschillen dan DF genaaid....quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoor
* ScudRaket denkt terug aan 2 seizoenen geleden toen hij voor meer dan 90 hatstats het schip in ging
Het is een beetje te makkelijk om naar de totale hatstats te kijken. Bijvoorbeeld een counteraar haalt standaard minder hatstats dan een 352 PM speler, maar kan toch wel onterecht verliezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, ben vorig jaar 3 keer met veel grotere verschillen dan DF genaaid....
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bruine sterren.. daar gaat het om!
bleken gaat nooit goed. Kijk maar naar Michael Jackson.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan met gebleekte sterren?
James Blake heeft gewoon een bruine sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan met gebleekte sterren?
Dat zou dr ook wel vreemd uit zien, een negert met een gebleekte sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
James Blake heeft gewoon een bruine ster
Zie Michael Jacksonquote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou dr ook wel vreemd uit zien, een negert met een gebleekte ster
Ik denk het wel, ik vraag me wel af hoe zijn snikkel erbij hangt... als daar net zo weinig van over is als van zijn neus...quote:
Want de vellen hangen eraan van het fappen bij de gedachte aan een gebleekte Michael Jackson en zn snikkel en zn sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je leert er wel mee omgaan. Gelukkig hoef ik mijn snikkel niet te gebruiken de komende uren
Ik denk alleen maar in plaatjesquote:
nee.. die plaatjes zorgen ervoor dat er momenteel geen opwinding noodzakelijk isquote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want de vellen hangen eraan van het fappen bij de gedachte aan een gebleekte Michael Jackson en zn snikkel en zn ster
Ah, ik schrok alquote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. die plaatjes zorgen ervoor dat er momenteel geen opwinding noodzakelijk is
Dat verschil valt ook nog wel mee.. Het is alleen het dubbeltje wat gewoon maar niet de goede kant op wil vallen.. Qua middenveld en aanvalskracht kan ik prima mee in mijn V-competitie. En zeg nu zelf, dat ik een aantal tegendoelpunten krijg met mijn brakke verdediging heb ik niets op aan te merken, maar dat m'n tegenstander 4x scoort (met tactiek 'normaal') over z'n sterkste aanvalskant (de linkervleugel) en dat ik mijn 2 schamele gewone kansen centraal krijg en aansluitend 2 spelhervattingen (van beide 1 gemist/1 benut) met 61% balbezit + geen (ook geen gemiste) SE's krijg en m'n tegenstander 2.. De wedstrijd tegen TTS City was precies hetzelfde verhaal, krijgt 'ie 3 spelhervattingen en een SE. Die 3-1 tegen Hoorn Bombers was beter te accepteren wat dat betreft..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoor
* ScudRaket denkt terug aan 2 seizoenen geleden toen hij voor meer dan 90 hatstats het schip in ging
2 Divisies zou ook puur en alleen zijn om m'n team 'rustig' te kunnen verjongen, eventueel een trainingsswitch te kunnen doen én omdat ik de VII-kampioenschapsbeker/medaille nog mis..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo... jezelf twee divisies terug laten zakken.... je moet in de VI toch ook wel mee kunnen komen?
Daarom ook dat ik vooral naar balbezit, de kansenspreiding, etc., kijk en dan heb ik gewoon de 'p' in.. Normaal gesproken win je zo'n wedstrijd en sta ik stevig op een p/d-plaats. Nu gaat het gewoon heel erg moeilijk wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is een beetje te makkelijk om naar de totale hatstats te kijken. Bijvoorbeeld een counteraar haalt standaard minder hatstats dan een 352 PM speler, maar kan toch wel onterecht verliezen.
Precies, ik heb ook besloten om alles te investeren in middenveld en aanval vanaf dit seizoen... en dat werpt nu al grotendeels vruchten afquote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Wat diepvrieskist hierboven allemaal zeg, is voor mij precies de reden dat ik de boel niet teveel analyseer.
Ik probeer gewoon een beter middenveld te halen, en een leuke aanval....en dan zien we wel
Mijn idee.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook besloten om alles te investeren in middenveld en aanval vanaf dit seizoen... en dat werpt nu al grotendeels vruchten af
Het is trouwens deze geworden.Uberklein fm met clipquote:
Airedale maak je borst maar nat.quote:15-06-2009 (5/39) Excuses
Met 4-0 verliezen van de aanstaand kampioen kan als promovendus, maar een heleboel prutsers in het veld sturen kan natuurlijk niet. Hierbij namens Wietse Kranenbarg excuses aan de fans die toch nog een kaartje kochten, dat waren er zelfs 12.000! Voor het eerst uitverkocht dus..
Dus:
a) Onze fans hebben geen enkel verstand in hun hoofd
b) Onze fans wilden graag de koploper in actie zien
c) De kaartjes werden gesponsord door RKDEO
precies dat doe ik hier ook nu dit seizoen voor het eerst en het werpt zn vruchten af met hatstat en sterren records en ik sta gewoon mooi 1ste.. (en op een directe promotieplek, die ik hoop vast te kunnen houden)..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Wat diepvrieskist hierboven allemaal zeg, is voor mij precies de reden dat ik de boel niet teveel analyseer.
Ik probeer gewoon een beter middenveld te halen, en een leuke aanval....en dan zien we wel
Ah. Die is wel klein ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Het is trouwens deze geworden.Uberklein fm met clip![]()
http://www.mp3shop.nl/pro(...)p-fm-2-gb-black.html
Je staat er gewoon nog in?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom ben ik nu wéér uit het nieuwe jeugd competitie lijstje?
ik ben eruit gelaten? Ik snap er niks meer van dan.. welk lijstje is nou het officiële lijstje?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je staat er gewoon nog in?
Alleen heeft de laatste MrMoon eruit gelaten...
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze dan maar...
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)]
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Airedale1002 met Airedales Light
[southparkmode] Crap out of your mouth?[/southparkmode]quote:Op maandag 15 juni 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
denk het wel. Gok toch dat zijn uitwerpselen niet via de normale route meer gaan
quote:Jean-Marc Meerman (249255574)
17 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 15-08-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 15-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 370 ¤/week
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Die heeft ongeveer 2 deftrainingen nodig denk ik. Misschien 3...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef foetre het volgende:
Weer een leuke trainie uit de jeugd gehaald.
[..]
Aardig maar bij mij zou ie op de TL gaan. Hij heeft geen passen.....quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef foetre het volgende:
Weer een leuke trainie uit de jeugd gehaald.
[..]
Ik heb nu 8 trainies dus deze blijftquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aardig maar bij mij zou ie op de TL gaan. Hij heeft geen passen.....
En rampzalig keepen
Al is dat goed leiderschap wel lekker als FC
Hoe minder hoe beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die heeft ongeveer 2 deftrainingen nodig denk ik. Misschien 3...
Ik denk dat ik dat pas doe als ze goed zijn.Zeker als ze er nu tegen aan zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkoop die zooi en koop een goed def met redelijk passen van 17 daar heb je veel meer aan
quote:Alfons van Beveren (VLV)
17 jaar en 24 dagen
Keepen: rampzalig (max. onbekend)
Verdedigen: redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Nee. Niet als trainee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkoop die zooi en koop een goed def met redelijk passen van 17 daar heb je veel meer aan
Als je het goed doet worden je trainies ooit a spelers.En possie speelt counter dus dan is het wel lekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Niet als trainee.
Passen betaal je gewoon duur, maar je speler wordt niet extra veel waard omdat hij 1 level stijgt.
Als voorbeeld:
Redelijk def zonder passen: 50k, verkoop op goed def voor 350k.
Redelijk def met redelijk passen: 250k, verkoop op goed def 550k.
Het brengt niets op dan.
Zorg maar gewoon voor passen bij je A-spelers. Die hebben het nodig...
Het is een voorbeeld, bedragen zullen niet echt kloppen, maar het is om een idee te geven.
Nee. Vleugel helpt altijd. Alleen helpt het andere percentages.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef foetre het volgende:
Trouwens vleugel heb je toch alleen wat aan als je je def aanvallend zet?
alleen als ie als vleugeldef speelt.. in et centrum en aanvallend heeft ie positiespel nodig..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef foetre het volgende:
Trouwens vleugel heb je toch alleen wat aan als je je def aanvallend zet?
Ook niet allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Als je het goed doet worden je trainies ooit a spelers.En possie speelt counter dus dan is het wel lekker
maar wat jij hebt houdt niet in dat dat heilig is.. Als counteraar heb je idd gewoon verdedigers met passen nodig..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niet allemaal.
Ik heb 3 hoofdtrainees, die hebben wat meer passen inderdaad, en de andere 3 tot 5 trainees boeit me dat geen zak.
Klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar wat jij hebt houdt niet in dat dat heilig is.. Als counteraar heb je idd gewoon verdedigers met passen nodig..
klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat heeft ook weer meer met de taktieksterkte te maken... Hoe meer passen je spelers hebben, hoe hoger. Maar aangezien foetre dat niet speelt, heeft hij niet "veel meer" aan een deftrainee met passen.
We kunnen beter op een deur gaan kloppen...quote:
Zonder of met opstellingservaring? Zonder raad ik het je af.quote:Ik ga dit seizoen 2 x 532 counter spelen
Met hij staat nu op matig en ga morgen het weer is spelen.Nu nog een manier om 352 ook op uitstekend te krijgen terwijl ik in het weekend gewoon 442 speelquote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen beter op een deur gaan kloppen...
[..]
Zonder of met opstellingservaring? Zonder raad ik het je af.
Je kunt niet 2 anderen op uitstekend/goed krijgen als je 442 speelt. Die zul je dan achterwege moeten laten.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Met hij staat nu op matig en ga morgen het weer is spelen.Nu nog een manier om 352 ook op uitstekend te krijgen terwijl ik in het weekend gewoon 442 speel
Ook niet als ik de oefenduels halverweg van 532 naar 352 overstap?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt niet 2 anderen op uitstekend/goed krijgen als je 442 speelt. Die zul je dan achterwege moeten laten.
beetje zonde van je trainees lijkt me..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Ook niet als ik de oefenduels halverweg van 532 naar 352 overstap?
Zoveel heb ik er toch ni.Maar Zou dit een manier kunnen zijn.Bij mij zijn trouwens prestaties belangrijker dan de trainingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje zonde van je trainees lijkt me..
dat is op zich logisch met prestaties verdien je het meest, maar op deze manier gooi je wel erg veel training weg.. Je kunt er volgens mij dan nog beter voor kiezen om op zondag 352 te spelen en op woensdag 532.. Incidenteel kun je dan terugvallen op 442..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef foetre het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er toch ni.Maar Zou dit een manier kunnen zijn.Bij mij zijn trouwens prestaties belangrijker dan de training
Dat is precies zoals ik het doequote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is op zich logisch met prestaties verdien je het meest, maar op deze manier gooi je wel erg veel training weg.. Je kunt er volgens mij dan nog beter voor kiezen om op zondag 352 te spelen en op woensdag 532.. Incidenteel kun je dan terugvallen op 442..
Verwarring heeft invloed op alle linies.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is precies zoals ik het doe![]()
Hoewel je best kunt counteren met 532 zonder opstellingservaring, want het middenveld hoef je dan toch niet meer te winnen.
quote:Verwarring heeft invloed op alle linies van je team, maar het was tot nu toe alleen zichtbaar voor het middenveld. Nu wordt dus het gehele effect meegenomen in de berekeningen.
Ah, kijk. Ik ben nog van de oude stempel.....vroegah, toen ik ook nog counterdequote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verwarring op alle linies.
[..]
Moet ik dit geloven of niet? Hij is degradant en haalde een uitmuntend heel laag middenveld. Dat moet wat worden als hij Motst.quote:16-06-2009Re: Spannend
00:06 Van: fcm1k3
Ja, dat was een spannende pot.
En ik kan je verklappen dat ik nog picte ook
En het maar raar vinden dat ik een paar keer algemeen trainquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is op zich logisch met prestaties verdien je het meest, maar op deze manier gooi je wel erg veel training weg.. Je kunt er volgens mij dan nog beter voor kiezen om op zondag 352 te spelen en op woensdag 532.. Incidenteel kun je dan terugvallen op 442..
maar alles wat jij doet vinden wij toch raar? Gewoon omdat het zo hoort?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat ik een paar keer algemeen train![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar alles wat jij doet vinden wij toch raar? Gewoon omdat het zo hoort?
dat is wel kut. Mijn Enrique is gelukkig nog heelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef MrMoon het volgende:
om dan maar weer even Offtopic te gaan..
Ik baal er wel van dat mn 16 jarige redelijke jeugdverdediger nu 4 weken geblesseerd is.. dat komt niet echt uit..
mijn overige verdedigers zijn ook nog heel gelukkig, maar goed 4 weken is wel behoorlijk kut..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is wel kut. Mijn Enrique is gelukkig nog heel
Naar de vleugel haalde hij trouwens een stuk minder resultaat als normaal. Volgende week eens proberen wat hij verdedigend haalt. Toch wel interessant om te weten.
ik hoop op een voorspoedig herstel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn overige verdedigers zijn ook nog heel gelukkig, maar goed 4 weken is wel behoorlijk kut..
quote:
quote:15-06-2009 22:10 Wedstrijd
Ricky Reuvers:
Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is.
Houd dit in dat ik hem aanvoerder moet maken?quote:15-06-2009 22:10 Wedstrijd
Jeffrey Moed:
Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...
Die haalde 1.5 ster in die wedstrijd waar deze training over gaat.quote:15-06-2009 22:10 Wedstrijd
Samuel Weijns:
Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Temperamentvol ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Is die Jeffrey niet gewoon aggressief?
quote:Jean-Marc Meerman: Als de andere jongens niet weten hoe ze ergens over moeten denken, vragen ze hem om zijn mening.
zoiets bedoel ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Temperamentvol ja!
http://jeugdopleidingfederatie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=94
thxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Temperamentvol ja!
http://jeugdopleidingfederatie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=94
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
Uit dit topic :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie van der Vaart heeft borstkanker
En dat voor een mod![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
thx![]()
Ff lekker offtopic :
[..]
Uit dit topic :
Sylvie van der Vaart heeft borstkanker
En dat voor een mod![]()
![]()
Nu maar hopen dat ik er niet aan vast zit. Zn TV zat nogal verdeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Iemand een openingsbod op Raúl Orejudo (87106627) ?
quote:Hoogste bod: 295 000 ¤ door RKDEO
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik wilde het net doen, maar possie was me voor zag ik.
Ja anders ik welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoop voor je dat er iemand overheen gaat
desnoods gaat vullie zelf er nog ff overheen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja anders ik welMaar t is een speler van Vullie he dus dat zal best wel
![]()
Hahahahaha dat zal toch wel gebeuren als afscheids feestje maar qua bod denk ik niet anders vraagt ie niet aan ons om een openings bod.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
desnoods gaat vullie zelf er nog ff overheen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik er niet aan vast zit. Zn TV zat nogal verdeeld
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha dat zal toch wel gebeuren als afscheids feestje maar qua bod denk ik niet anders vraagt ie niet aan ons om een openings bod.
daar zijn de nadelen van het plaatjesdenken weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou zijn kringspier is dusdanig aangetast dat ik hem niet meer kan gebruiken in de mandekking
Idd ik moet echt minder visualiserenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar zijn de nadelen van het plaatjesdenken weer
Al is t wel zonde van zn naamquote:21. Rick Fokkert (235956753)
20 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 02-10-2009
Nederland
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 18-02-2009 (4/38), 1s 6d)
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / season
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos