Niet. 6,5-7 = goed, 5,5 - 6 = redelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe moet je die blauwe sterren omrekenen naar gele sterren, de sterren in het 1e team dus?
Amen, ben vorig jaar 3 keer met veel grotere verschillen dan DF genaaid....quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoor
* ScudRaket denkt terug aan 2 seizoenen geleden toen hij voor meer dan 90 hatstats het schip in ging
Het is een beetje te makkelijk om naar de totale hatstats te kijken. Bijvoorbeeld een counteraar haalt standaard minder hatstats dan een 352 PM speler, maar kan toch wel onterecht verliezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, ben vorig jaar 3 keer met veel grotere verschillen dan DF genaaid....
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bruine sterren.. daar gaat het om!
bleken gaat nooit goed. Kijk maar naar Michael Jackson.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan met gebleekte sterren?
James Blake heeft gewoon een bruine sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan met gebleekte sterren?
Dat zou dr ook wel vreemd uit zien, een negert met een gebleekte sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
James Blake heeft gewoon een bruine ster
Zie Michael Jacksonquote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou dr ook wel vreemd uit zien, een negert met een gebleekte ster
Ik denk het wel, ik vraag me wel af hoe zijn snikkel erbij hangt... als daar net zo weinig van over is als van zijn neus...quote:
Want de vellen hangen eraan van het fappen bij de gedachte aan een gebleekte Michael Jackson en zn snikkel en zn sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je leert er wel mee omgaan. Gelukkig hoef ik mijn snikkel niet te gebruiken de komende uren
Ik denk alleen maar in plaatjesquote:
nee.. die plaatjes zorgen ervoor dat er momenteel geen opwinding noodzakelijk isquote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want de vellen hangen eraan van het fappen bij de gedachte aan een gebleekte Michael Jackson en zn snikkel en zn ster
Ah, ik schrok alquote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. die plaatjes zorgen ervoor dat er momenteel geen opwinding noodzakelijk is
Dat verschil valt ook nog wel mee.. Het is alleen het dubbeltje wat gewoon maar niet de goede kant op wil vallen.. Qua middenveld en aanvalskracht kan ik prima mee in mijn V-competitie. En zeg nu zelf, dat ik een aantal tegendoelpunten krijg met mijn brakke verdediging heb ik niets op aan te merken, maar dat m'n tegenstander 4x scoort (met tactiek 'normaal') over z'n sterkste aanvalskant (de linkervleugel) en dat ik mijn 2 schamele gewone kansen centraal krijg en aansluitend 2 spelhervattingen (van beide 1 gemist/1 benut) met 61% balbezit + geen (ook geen gemiste) SE's krijg en m'n tegenstander 2.. De wedstrijd tegen TTS City was precies hetzelfde verhaal, krijgt 'ie 3 spelhervattingen en een SE. Die 3-1 tegen Hoorn Bombers was beter te accepteren wat dat betreft..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoor
* ScudRaket denkt terug aan 2 seizoenen geleden toen hij voor meer dan 90 hatstats het schip in ging
2 Divisies zou ook puur en alleen zijn om m'n team 'rustig' te kunnen verjongen, eventueel een trainingsswitch te kunnen doen én omdat ik de VII-kampioenschapsbeker/medaille nog mis..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo... jezelf twee divisies terug laten zakken.... je moet in de VI toch ook wel mee kunnen komen?
Daarom ook dat ik vooral naar balbezit, de kansenspreiding, etc., kijk en dan heb ik gewoon de 'p' in.. Normaal gesproken win je zo'n wedstrijd en sta ik stevig op een p/d-plaats. Nu gaat het gewoon heel erg moeilijk wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is een beetje te makkelijk om naar de totale hatstats te kijken. Bijvoorbeeld een counteraar haalt standaard minder hatstats dan een 352 PM speler, maar kan toch wel onterecht verliezen.
Precies, ik heb ook besloten om alles te investeren in middenveld en aanval vanaf dit seizoen... en dat werpt nu al grotendeels vruchten afquote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Wat diepvrieskist hierboven allemaal zeg, is voor mij precies de reden dat ik de boel niet teveel analyseer.
Ik probeer gewoon een beter middenveld te halen, en een leuke aanval....en dan zien we wel
Mijn idee.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook besloten om alles te investeren in middenveld en aanval vanaf dit seizoen... en dat werpt nu al grotendeels vruchten af
Het is trouwens deze geworden.Uberklein fm met clipquote:
Airedale maak je borst maar nat.quote:15-06-2009 (5/39) Excuses
Met 4-0 verliezen van de aanstaand kampioen kan als promovendus, maar een heleboel prutsers in het veld sturen kan natuurlijk niet. Hierbij namens Wietse Kranenbarg excuses aan de fans die toch nog een kaartje kochten, dat waren er zelfs 12.000! Voor het eerst uitverkocht dus..
Dus:
a) Onze fans hebben geen enkel verstand in hun hoofd
b) Onze fans wilden graag de koploper in actie zien
c) De kaartjes werden gesponsord door RKDEO
precies dat doe ik hier ook nu dit seizoen voor het eerst en het werpt zn vruchten af met hatstat en sterren records en ik sta gewoon mooi 1ste.. (en op een directe promotieplek, die ik hoop vast te kunnen houden)..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Wat diepvrieskist hierboven allemaal zeg, is voor mij precies de reden dat ik de boel niet teveel analyseer.
Ik probeer gewoon een beter middenveld te halen, en een leuke aanval....en dan zien we wel
Ah. Die is wel klein ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Het is trouwens deze geworden.Uberklein fm met clip![]()
http://www.mp3shop.nl/pro(...)p-fm-2-gb-black.html
Je staat er gewoon nog in?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom ben ik nu wéér uit het nieuwe jeugd competitie lijstje?
ik ben eruit gelaten? Ik snap er niks meer van dan.. welk lijstje is nou het officiële lijstje?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je staat er gewoon nog in?
Alleen heeft de laatste MrMoon eruit gelaten...
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze dan maar...
Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)]
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Airedale1002 met Airedales Light
[southparkmode] Crap out of your mouth?[/southparkmode]quote:Op maandag 15 juni 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
denk het wel. Gok toch dat zijn uitwerpselen niet via de normale route meer gaan
quote:Jean-Marc Meerman (249255574)
17 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 15-08-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 15-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Die heeft ongeveer 2 deftrainingen nodig denk ik. Misschien 3...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef foetre het volgende:
Weer een leuke trainie uit de jeugd gehaald.
[..]
Aardig maar bij mij zou ie op de TL gaan. Hij heeft geen passen.....quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef foetre het volgende:
Weer een leuke trainie uit de jeugd gehaald.
[..]
Ik heb nu 8 trainies dus deze blijftquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aardig maar bij mij zou ie op de TL gaan. Hij heeft geen passen.....
En rampzalig keepen
Al is dat goed leiderschap wel lekker als FC
Hoe minder hoe beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die heeft ongeveer 2 deftrainingen nodig denk ik. Misschien 3...
Ik denk dat ik dat pas doe als ze goed zijn.Zeker als ze er nu tegen aan zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkoop die zooi en koop een goed def met redelijk passen van 17 daar heb je veel meer aan
quote:Alfons van Beveren (VLV)
17 jaar en 24 dagen
Keepen: rampzalig (max. onbekend)
Verdedigen: redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |