Mijn oprecht excusesquote:
Dat weer was idd erg goed te doen. Ik heb heerlijk zitten bakken op mn balkon vanaf een uurtje of 17.quote:gezellig.. en mooi weer
ach wat is tegenviel he? Het was wel lekker eigenlijk..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn oprecht excuses![]()
[..]
Dat weer was idd erg goed te doen. Ik heb heerlijk zitten bakken op mn balkon vanaf een uurtje of 17.Wel jammer dat t weer vandaag zo tegen viel.
tegen viel in mijn geval is dat het regent als je wakker word en pas om een uurtje of 19 de zon zo nu en dan zich liet zien. Das echt tegen viel imo.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach wat is tegenviel he? Het was wel lekker eigenlijk..
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef Ruudt het volgende:
1-3 gewonnen, denk dat het overleven dit seizoen makkelijker wordt.
Hopen op een matig vleugel en matig passen met goed verdedigenquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ricky Reuvers.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Laatste wedstrijd: 14-06-2009 6* (Centrale verdediger)
Dat is jammer....heb hem zo hard nodig!quote:Je trainer Gottfried Loss heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Gottfried Loss Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van redelijk tot matig.
Verkeerde lijstje.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:27 schreef airedale1002 het volgende:
Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)
Airedale1002 met Airedales Light
multiskills!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Swennus het volgende:
Heb ook weer een team aangemaakt.
Maar wat is op dit moment het meest rendabel om te trainen?
En verdedigersquote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef foetre het volgende:
[..]
multiskills!
Als ik jou was zou ik mids gaan trainen
De 1e van 3 die de komende 3 weken gepulled worden.quote:Noël Slier (249234062)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 05-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 15-06-2009 (5/39), )
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Das toch nog een leuke geworden!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e van 3 die de komende 3 weken gepulled worden.
Mediaangemiddelde prijs 7 500 ¤quote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Das toch nog een leuke geworden!
Hoeveel geeft de tv ongeveer aan?
Die gast begint net.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Maar als je echt ver wil komen 4e klasse en hoger moet je denk toch mids gaan trainen.
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevertquote:Op maandag 15 juni 2009 09:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mediaangemiddelde prijs 7 500 ¤
Gemiddelde prijs 8 650 ¤
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.quote:
Hij heeft weinig loon. Dus hij zal niet duur verkocht worden...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevert
Ik denk dat je met een 352 opstelling het verste komt. Wat je traint is niet zo van belang in mijn ogen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.
Ik denk t niet mede ook als ik m er vanavond op zet dan loopt ie nog steeds op donderdag af en das niet echt de meest winst gevende dag om spelers te verkopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Das ni echt veel denk dat ie met ze 17 jaar 0 dagen toch wel 50k oplevert
Alles wat ik krijg is weer mee genomen. Hij zal hopelijk ooit weer duurder worden door verkocht en dan vang ik weer wat geldquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft weinig loon. Dus hij zal niet duur verkocht worden...
Zoals mijn jeugdspeler. anderhalve week geleden verkocht voor 100k, nu heeft een gast hem een winger training gegeven en verkoopt hem even voor 290kquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk t niet mede ook als ik m er vanavond op zet dan loopt ie nog steeds op donderdag af en das niet echt de meest winst gevende dag om spelers te verkopen.
[..]
Alles wat ik krijg is weer mee genomen. Hij zal hopelijk ooit weer duurder worden door verkocht en dan vang ik weer wat geld
Aan het begin beviel mids trainen me prima, maar ik ben er vanaf gestapt en dat bevalt me prima! M'n mids waren aan het eind van afgelopen seizoen niet ontzettend veel waard in verhouding, plus dat m'n midratings nu veel hoger zijn met een paar oudere gasten dan wanneer ik daar met trainees speel!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
De meeste gebruikers blijven toch wel hetzelfde trainen.E met mids heb je ook wat sneller resultaat in je ratings en uitslagen.
ook van mids trainen afgestapt..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef foetre het volgende:
[..]
In hoeveel oefenwedstrijden zit die op minimaal goed?3 wedstrijden ofzo?quote:Ervaring met
3-5-2 slecht
2quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef foetre het volgende:
[..]
In hoeveel oefenwedstrijden zit die op minimaal goed?3 wedstrijden ofzo?
Ok stel ik heb 2 oefenwedstrijden 352 gespeeld en ervaring staat op goed.quote:
Tijdens.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok stel ik heb 2 oefenwedstrijden 352 gespeeld en ervaring staat op goed.
Staat ie dan tijdens de volgende wedstrijd al op uitstekend?Of er past echt na
Niet als je standaard 442 speelt zoals ikquote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je het goed doet trouwens, dan kun je 2 opstellingservaringen op Uitstekend krijgen en houden.
Dat is wel matig jaquote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zoals mijn jeugdspeler. anderhalve week geleden verkocht voor 100k, nu heeft een gast hem een winger training gegeven en verkoopt hem even voor 290k
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe was t in (tr)Ameland? Niets gebroken hoop ik.
Omdat het leuk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
maar waarom wil je dat als er nauwelijks verschil is?
Dan niet nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet als je standaard 442 speelt zoals ik
niet gevoetbald zeker daar?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!En zover ik het me kan herinneren zelfs geen bierglas gebroken
ah.. nutteloos dusquote:
Yup. Net als formidabel conditie.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gevoetbald zeker daar?
[..]
ah.. nutteloos dus
Nee, alleen getraind voor de derde helftquote:
tja, dat is toch wat minder blessuregevoelig doorgaans.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, alleen getraind voor de derde helft
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja, dat is toch wat minder blessuregevoelig doorgaans.
sowieso minder als een 1e helft die te snel op een vorige 3e helft volgtquote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeld
dat sowieso jaquote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso minder als een 1e helft die te snel op een vorige 3e helft volgt
9% al ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:51 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, alltid is ook begonnen met Nederland...
Het was idd erg lekker weer. Al viel de zondag tegen hiero. Dan hebben jullie t beter gedaan dan de meeste die zo een weekend hadden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!En zover ik het me kan herinneren zelfs geen bierglas gebroken
Waar blijven ze?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
Ik zal zorgen dat deze laatste twee zich ook even melden hier. Dat komt maandag wel, dan spreek ik ze weer.
Een heeft nog 2 dagen vrij. Die ander is aan het wachten op zijn e-mail dat hij hier mag posten...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar blijven ze?.
8-0 gewonnen van 't botje. Zo irritant dat spelers automatisch invallen als je niet genoeg mensen in je opstelling hebt staan..
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar blijven ze?.
8-0 gewonnen van 't botje. Zo irritant dat spelers automatisch invallen als je niet genoeg mensen in je opstelling hebt staan..
in het noorden was het dan ook het hele weekend droog geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was idd erg lekker weer. Al viel de zondag tegen hiero. Dan hebben jullie t beter gedaan dan de meeste die zo een weekend hadden.
Ja, vooral zaterdag was het fantastisch weer! Gister was het ook de hele dag droog, in de loop van de middag zal het wel wat frisser geweest zijn op het eiland, maar toen waren we al weg!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in het noorden was het dan ook het hele weekend droog geloof ik.
En op wie doel je?
nog steeds geen 100% hier![]()
Pff. Probeer even uit in HO!. Het ligt ook allemaal aan de hoeveelheid passen en wat je aanvallers en defs als positiespel hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef foetre het volgende:
Hmm ik denk dat ik echt 352 ga spelen en tegelijkerijd me mids ga verjongen.Wat haal je ongeveer met 5 mids(2 naar het midden) allen reusachtig positiespel en ts in de wolken?
Hoe flik je dat in HO danquote:Op maandag 15 juni 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. Probeer even uit in HO!. Het ligt ook allemaal aan de hoeveelheid passen en wat je aanvallers en defs als positiespel hebben.
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef foetre het volgende:
Hmm ik denk dat ik echt 352 ga spelen en tegelijkerijd me mids ga verjongen.Wat haal je ongeveer met 5 mids(2 naar het midden) allen reusachtig positiespel en ts in de wolken?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Via "Transfer Scout" spelers invoeren en dan toevoegen. Dan kun je ze testen.
Volgens possie zijn vleugels sowieso waardeloos... Wat voor skillz ze ook hebben...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.
Bij mij niet.Ik had meestal 1 vleugel al naar het midden en andere vleugel als xtra mid.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.
Tsja, als je 5-3-2 speelt kan ik het me enigszins voorstellen... zo'n uitspraak! Bij mij zijn het erg belangrijke schakels!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens possie zijn vleugels sowieso waardeloos... Wat voor skillz ze ook hebben...
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..
Alleen om de reden van het salaris zijn de middenvelders die jij noemt wel tig keer duurder in de aanschaf!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:10 schreef RemCOW het volgende:
Ik zal er voor zorgen dat je wel goede bijstats hebt met je middenvelders. Je hebt veel meer aan een middenvelder met wonderbaarlijk positiespel en wereldklasse passen, dan eentje met reusachtig middenveld en goed passen. Volgens mij halen ze de zelfde rating, alleen is degene met wereldklasse passen véél goedkoper per week.
Tsja, als je per speler iets van 500k weet te besparen per seizoen (in elk geval bij mij, en geld dat je gewoon weg gooit) scheelt dat zeker wel. Bovendien houden deze spelers ook veel meer hun waarde. Dit probeer ik met al m'n spelers. Ach nouja het is maar wat je wil. Ik heb nu een team met 156k aan loon, maar wel een TSI van 470k en 280 htstatsquote:Op maandag 15 juni 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen om de reden van het salaris zijn de middenvelders die jij noemt wel tig keer duurder in de aanschaf!Plus dat ze een stuk zeldzamer zijn! En ik geloof dat 3 niveaus passen gelijk staat aan één niveau positiespel... dus dat valt allemaal wel iets mee met dat overdreven veel passen!
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Na het ene debacle na het andere in mijn jeugdopleiding denk ik dat ik nu wel wat moois in handen heb. Jullie mening graag:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Hij lijkt een beetje op mijn gescoute 15 jarige van gister.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
Na het ene debacle na het andere in mijn jeugdopleiding denk ik dat ik nu wel wat moois in handen heb. Jullie mening graag:
[ afbeelding ]
Voor je aanvalsratings is het zeker heel lekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 12:43 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tsja, als je per speler iets van 500k weet te besparen per seizoen (in elk geval bij mij, en geld dat je gewoon weg gooit) scheelt dat zeker wel. Bovendien houden deze spelers ook veel meer hun waarde. Dit probeer ik met al m'n spelers. Ach nouja het is maar wat je wil. Ik heb nu een team met 156k aan loon, maar wel een TSI van 470k en 280 htstats
Ohja, en veel passen helpt ook je aanval bijzonder goed (middenvelder naar voren).
quote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dimitry Andriessen Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van slecht naar waardeloos.
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van briljant naar uitmuntend.
Leuk spul!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ookquote:Op maandag 15 juni 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Voor degenen die gisteren niet op IRC zaten: http://www92.hattrick.org/Community/Press/?ArticleID=5068
Interessante theorie over de jeugdopleiding en hoe je de kans op betere pulls kunt verhogen...
het heeft mij gisteren in ieder geval deze opgeleverd, en ik had sowieso al niet te klagen
5. Gilbert Bik (CV) (59677551)
16 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 01-10-2009
Team: Little Vultures
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 14-06-2009 12:50 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Gilbert Bik.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
En klaar...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Alltid is er bijna klaar voor!
Ik denk niet dat klagen zal helpen...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En klaar...
* Proud2beDiepfries] klaagt 3x in [url=http://alltid.org/league/8128/matchflaxx/]dit lijstje[/url voor te komen
Joh...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat klagen zal helpen...
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh...
Nuja, woensdag in de beker maar een resultaat neerzetten en dan de komende 2 weken hopen op het onmogelijke (lees: punten halen, terwijl de 'concurrentie' ze laat liggen).. Lukt dat niet, dan ga ik maar eens A-trainees verkopen en me af laten zakken naar VII om alsnog die kampioenschapsmedaille op te halen denk ik. En wie weet kan ik dan Tebbens alsnog op Verdedigen gaan trainen, is weer eens wat anders
Ik heb de training omgezet naar verdedigen. Dat leek me logisch, is het ook toch? Nu wachten tot ik hem bij mijn eerste team kan voegen. Duurt nog wel even helaas.quote:
Ik snap dat nooit zo... jezelf twee divisies terug laten zakken.... je moet in de VI toch ook wel mee kunnen komen?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh...
Nuja, woensdag in de beker maar een resultaat neerzetten en dan de komende 2 weken hopen op het onmogelijke (lees: punten halen, terwijl de 'concurrentie' ze laat liggen).. Lukt dat niet, dan ga ik maar eens A-trainees verkopen en me af laten zakken naar VII om alsnog die kampioenschapsmedaille op te halen denk ik. En wie weet kan ik dan Tebbens alsnog op Verdedigen gaan trainen, is weer eens wat anders
Niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de training omgezet naar verdedigen. Dat leek me logisch, is het ook toch? Nu wachten tot ik hem bij mijn eerste team kan voegen. Duurt nog wel even helaas.
Hoe moet je die blauwe sterren omrekenen naar gele sterren, de sterren in het 1e team dus?
bruine sterren.. daar gaat het om!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de training omgezet naar verdedigen. Dat leek me logisch, is het ook toch? Nu wachten tot ik hem bij mijn eerste team kan voegen. Duurt nog wel even helaas.
Hoe moet je die blauwe sterren omrekenen naar gele sterren, de sterren in het 1e team dus?
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bruine sterren.. daar gaat het om!
Niet. 6,5-7 = goed, 5,5 - 6 = redelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Amen, ben vorig jaar 3 keer met veel grotere verschillen dan DF genaaid....quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 30-40 hatstats verschil de boot in ging, maar 2 en 4 verschil is nog wel te begrijpen hoor
* ScudRaket denkt terug aan 2 seizoenen geleden toen hij voor meer dan 90 hatstats het schip in ging
Het is een beetje te makkelijk om naar de totale hatstats te kijken. Bijvoorbeeld een counteraar haalt standaard minder hatstats dan een 352 PM speler, maar kan toch wel onterecht verliezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, ben vorig jaar 3 keer met veel grotere verschillen dan DF genaaid....
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bruine sterren.. daar gaat het om!
bleken gaat nooit goed. Kijk maar naar Michael Jackson.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan met gebleekte sterren?
James Blake heeft gewoon een bruine sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan met gebleekte sterren?
Dat zou dr ook wel vreemd uit zien, een negert met een gebleekte sterquote:Op maandag 15 juni 2009 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
James Blake heeft gewoon een bruine ster
Zie Michael Jacksonquote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou dr ook wel vreemd uit zien, een negert met een gebleekte ster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |