niet gevoetbald zeker daar?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!En zover ik het me kan herinneren zelfs geen bierglas gebroken
ah.. nutteloos dusquote:
Yup. Net als formidabel conditie.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gevoetbald zeker daar?
[..]
ah.. nutteloos dus
Nee, alleen getraind voor de derde helftquote:
tja, dat is toch wat minder blessuregevoelig doorgaans.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, alleen getraind voor de derde helft
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja, dat is toch wat minder blessuregevoelig doorgaans.
sowieso minder als een 1e helft die te snel op een vorige 3e helft volgtquote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeld
dat sowieso jaquote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso minder als een 1e helft die te snel op een vorige 3e helft volgt
9% al ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:51 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, alltid is ook begonnen met Nederland...
Het was idd erg lekker weer. Al viel de zondag tegen hiero. Dan hebben jullie t beter gedaan dan de meeste die zo een weekend hadden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch! De weergoden hadden het erg goed met ons voor!En zover ik het me kan herinneren zelfs geen bierglas gebroken
Waar blijven ze?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
Ik zal zorgen dat deze laatste twee zich ook even melden hier. Dat komt maandag wel, dan spreek ik ze weer.
Een heeft nog 2 dagen vrij. Die ander is aan het wachten op zijn e-mail dat hij hier mag posten...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar blijven ze?.
8-0 gewonnen van 't botje. Zo irritant dat spelers automatisch invallen als je niet genoeg mensen in je opstelling hebt staan..
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar blijven ze?.
8-0 gewonnen van 't botje. Zo irritant dat spelers automatisch invallen als je niet genoeg mensen in je opstelling hebt staan..
in het noorden was het dan ook het hele weekend droog geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was idd erg lekker weer. Al viel de zondag tegen hiero. Dan hebben jullie t beter gedaan dan de meeste die zo een weekend hadden.
Ja, vooral zaterdag was het fantastisch weer! Gister was het ook de hele dag droog, in de loop van de middag zal het wel wat frisser geweest zijn op het eiland, maar toen waren we al weg!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in het noorden was het dan ook het hele weekend droog geloof ik.
En op wie doel je?
nog steeds geen 100% hier![]()
Pff. Probeer even uit in HO!. Het ligt ook allemaal aan de hoeveelheid passen en wat je aanvallers en defs als positiespel hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef foetre het volgende:
Hmm ik denk dat ik echt 352 ga spelen en tegelijkerijd me mids ga verjongen.Wat haal je ongeveer met 5 mids(2 naar het midden) allen reusachtig positiespel en ts in de wolken?
Hoe flik je dat in HO danquote:Op maandag 15 juni 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. Probeer even uit in HO!. Het ligt ook allemaal aan de hoeveelheid passen en wat je aanvallers en defs als positiespel hebben.
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef foetre het volgende:
Hmm ik denk dat ik echt 352 ga spelen en tegelijkerijd me mids ga verjongen.Wat haal je ongeveer met 5 mids(2 naar het midden) allen reusachtig positiespel en ts in de wolken?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Via "Transfer Scout" spelers invoeren en dan toevoegen. Dan kun je ze testen.
Volgens possie zijn vleugels sowieso waardeloos... Wat voor skillz ze ook hebben...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.
Bij mij niet.Ik had meestal 1 vleugel al naar het midden en andere vleugel als xtra mid.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een best middenveld, alleen gaat het wel ten koste van je aanvalsratings natuurlijk met die WTM's.
Tsja, als je 5-3-2 speelt kan ik het me enigszins voorstellen... zo'n uitspraak! Bij mij zijn het erg belangrijke schakels!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens possie zijn vleugels sowieso waardeloos... Wat voor skillz ze ook hebben...
vleugelspelers heb je niks aan.. die kosten veel te veel en leveren te weinig op qua ratings..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |