Al is de training daar ietsjes anders.quote:
Sneller dan het geluid, dat ben ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
TT![]()
Ik was een nieuw topic aan t maken maar had niet de laatste post. Wel bijna de zelfde TT
Mjah, in principe hoef je er niet heel erg over na te denken toch? Het enige is dat het wel vereist is dat mensen redelijk actief zijn, met name op de laatste wedstrijddag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstel
Ik had : Hattrick #346: Met een nieuwe opzet v\d Jeugd competitie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sneller dan het geluid, dat ben ik.
Toch effe een TT change aangevraagd: Hattrick #346 Nieuwe opzet Jeugdcompetitie?!
Edit: En al geregeld, perfect mods!
het is zo jammer dat je geen damesteam kan beginnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
pedo! Je lijkt vullie wel met zn speciale douche begeleiding.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is zo jammer dat je geen damesteam kan beginnen
iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is zo jammer dat je geen damesteam kan beginnen
daar heb ik niets aan.. veel te oudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Je kunt wel vrouw'lijk manager worden tegenwoordig.
wel met jeugd dan toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd![]()
Misschien is t iets om een hockey Hattrick te beginnen en dan natuurlijk met jeugd opleiding. Dames hockey wel te verstaan!![]()
![]()
Tien wedstrijden in een comp moet lukken hoor. Als je in een comp van 6 zit, speel je er gewoon tien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga het niet redden om met jullie een nieuwe jeugd te beginnen. Ik heb volgende week de laatste wedstrijd. En helaas is er geen manier om 10 wedstrijden in een competitie te spelen. Ik blijf dus nog even in mijn huidige competitie hangen waarschijnlijk...
L-E-Z-E-N!quote:
ah.. nog een keer lezen helpt inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tien wedstrijden in een comp moet lukken hoor. Als je in een comp van 6 zit, speel je er gewoon tien.
[..]
L-E-Z-E-N!.
Kan dat ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tien wedstrijden in een comp moet lukken hoor. Als je in een comp van 6 zit, speel je er gewoon tien.
[..]
L-E-Z-E-N!.
Lijkt mij ook..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Nah, dan moet ik er een ordinaire tvp van maken.. Dit was beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat had-ie zelf ook al gezien, edit dat effe.
Nu kun je wel editten... Je hebt nu een 2e post...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik er een ordinaire tvp van maken.. Dit was beter
Oh, maar het woordje "Edit" ipv tvp werkt heel goed hoor! Die halen ze nooit weg als tvp, helemaal als je er "Edit, verkeerde topicquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik er een ordinaire tvp van maken.. Dit was beter
quote:12-06-2009 15:11 51 000 ¤ FC Stefanutzu
12-06-2009 14:56 50 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:56 29 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:52 28 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:52 27 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:51 26 000 ¤ COPRAL STAR
12-06-2009 14:50 25 000 ¤ fc delano
12-06-2009 14:46 24 000 ¤ I briganti della montagna
12-06-2009 14:37 23 000 ¤ Armate Giallorosse ME
12-06-2009 14:29 22 000 ¤ I briganti della montagna
Hij wilde naar 50.000 gaan, maar dacht dat je dan constant moest overbieden en zag opeens het licht dat je ook een bedrag kon invullen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, maar het woordje "Edit" ipv tvp werkt heel goed hoor! Die halen ze nooit weg als tvp, helemaal als je er "Edit, verkeerde topic" van maakt.
.
OT: Kan iemand mij uitleggen waar deze gast mee bezig is?:
[..].
Deelnemers:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Xummon het volgende:
net effe in vorige topic gelezen over eventuele opzet van nieuwe jeugd
i like it
we moeten even kijken hoe we gaan uitkomen met met het aantal deelnemers
anders misschien vast een (voorlopige) deelnemerslijst maken
114k voor die prutser (sorry rpp mocht je er enige emotie bij voelen). Wat een grap..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, maar het woordje "Edit" ipv tvp werkt heel goed hoor! Die halen ze nooit weg als tvp, helemaal als je er "Edit, verkeerde topic" van maakt.
.
OT: Kan iemand mij uitleggen waar deze gast mee bezig is?:
[..].
Kon voorheen niet, nu kennelijk wel als ik Xummon's bericht goed interpreteer.. Dat zal dan wel in het tussenseizoen (tussen 2 competities in) zijn..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef pekel het volgende:
Hoe kun je je teamnaam vd jeugd veranderen?
zelfde als bij gewone team aan het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef pekel het volgende:
Hoe kun je je teamnaam vd jeugd veranderen?
Yup. Een van de kleine aanpassingen die aan het einde van vorig seizoen gedaan is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kon voorheen niet, nu kennelijk wel als ik Xummon's bericht goed interpreteer.. Dat zal dan wel in het tussenseizoen (tussen 2 competities in) zijn..
Ja, ideaal tijdstip ervoor, blijkbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
114k voor die prutser (sorry rpp mocht je er enige emotie bij voelen). Wat een grap..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | cungşan raises for Clarence Flinterman ZENIT_SPB raises for Clarence Flinterman ZENIT_SPB raises for Clarence Flinterman Stara Łomża raises for Clarence Flinterman mamatoetjoe FC raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman romazza club raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman mamatoetjoe FC raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman COPRAL STAR raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman Aros Fodsport raises for Clarence Flinterman Snajper Warszawa raises for Clarence Flinterman Ribnica United raises for Clarence Flinterman FC Stefanutzu raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman COPRAL STAR raises for Clarence Flinterman fc delano raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman Armate Giallorosse ME raises for Clarence Flinterman I briganti della montagna raises for Clarence Flinterman Aros Fodsport raises for Clarence Flinterman |
nog 12 als ik goed hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over hoeveel wedstrijden beginnen jullie die jeugd comp. Ik heb er nog 6.
Nieuwe opzet zou dan per 1e week volgend seizoen zijn. De huidige competitie van de meesten hier bestaat namelijk uit 16 deelnemers en is net over de helft, er moeten daar nog 12 wedstrijden gespeeld worden.quote:
Ik ga er tegen die tijd meteen achteraan met een berichtje hier. rekenen we het nogmaals uit. Ik ga iig niet nog een keer een competitie met 16 man doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nieuwe opzet zou dan per 1e week volgend seizoen zijn. De huidige competitie van de meesten hier bestaat namelijk uit 16 deelnemers en is net over de helft, er moeten daar nog 12 wedstrijden gespeeld worden.
FVP zou een competitie met 4 deelnemers (= 6 wedstrijden) er achter aan kunnen doen om gelijk uit te komen. GeneraalUli wordt lastiger..
Week 16 zijn er inderdaad geen jeugdwedstrijden..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef Xummon het volgende:
30 augustus is de laatste competitie ronde voor het gros hier, nu week ik zeker of er dan nog een weekje geen wedstrijd gespeeld wordt (soort tussenseizoen dus) of dat we dan direct het weekend erop al zouden kunnen beginnen
6 of 13 september zou dan dus de nieuwe comp moeten beginnen (als we voor de zondag gaan tenminste)
Dan valt bijna het hele voordeel van extra training weg. Ik heb wel een beetje een alles of niks idee hierbij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Week 16 zijn er inderdaad geen jeugdwedstrijden..
Door die nieuwe opzet heb je dus geen vaste speelavond, die verschuift iedere 6 weken (immers na 6 weken niet 1 week wachten, maar 2 dagen). Daarnaast zou ik niet om de 6 speelrondes (= hele competitie) gaan wisselen. Gewoon 2 of 3 competities (12-18 wedstrijden) en dan op basis van dat klassement herindelen oid.. Anders wordt het helemaal onoverzichtelijk..
Heb je 2 teams?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:37 schreef rompompom het volgende:
Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
rompompom met Parels voor de Zwijnen
Dat bedoel ik.. Je kunt niet een vaste speeldag aanhouden. Gewoon met een groepje gelijkgestemden om de 6 weken weer 'opnieuw' beginnen. Dat een aantal 'competities' lang en dan zien we na verloop van tijd wel of er eens gewisseld gaat worden van competitie...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan valt bijna het hele voordeel van extra training weg. Ik heb wel een beetje een alles of niks idee hierbij.
quote:
Ah, op die fiets, dan begreep ik je vorige post verkeerd. Prima idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Je kunt niet een vaste speeldag aanhouden. Gewoon met een groepje gelijkgestemden om de 6 weken weer 'opnieuw' beginnen. Dat een aantal 'competities' lang en dan zien we na verloop van tijd wel of er eens gewisseld gaat worden van competitie...
Schavuit!quote:[..]
Ooit een vent gezien die zat aan de hormonen om zich voor te bereiden voor een geslachts wisseling. Die was toch al dik in de 50 dus dan ben jij nog lang niet te oud hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar heb ik niets aan.. veel te oud
Heb je mn berichtje wel goed gelezenquote:wel met jeugd dan toch?
Je kunt dat ook niet stoppen nu.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
quote:Dapp'ere Strijders (361285)
Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
# 4 in IX.140
Het team is de laatste 8 officiële duels ongeslagen.
Mn jeugd team heet nu anders vrindquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt dat ook niet stoppen nu.
Dan maak je er dus van:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn jeugd team heet nu anders vrind
Heb ik jullie intelligentie dan zo onderschat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan maak je er dus van:
Outpost76 met FC RKDEO A1 (na dit seizoen RKDEO A1)
Anders snappen we je niet![]()
quote:Woei!
Massari staat weer op een pleister en is derhalve weer inzetbaar
Woei
Een oud jeugd speler die niet te verkopen was en dus goede opvulling voor mn B team.quote:Raymond Suykerbuijck Geschatte hersteltijd: [1] weken1
22 jaar en 73 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Mijn middenveld kan zó veel beter. Mijn twee outstanding midjes zijn in zwak vorm, en de B trainees zijn ook in een lage vorm dus heb geen keus. Misschien algemeen trainen?
Tja dat had ik vorig seizoen ook. Ik weet niet waar de ME last van heeft de laatste tijd. Ik hoor van steeds meer naaipartijen door de ME.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word echt chagrijnig van dit kutspel, wederom onterecht verloren tegen een flutpromovendi waardoor ik nu al 6 punten achtersta op de #1. Kankerspel.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef GeneraalUli het volgende:
4-0 gewonnen, maar nadat mijn spelers zich gingen terugtrekken kreeg ik toch nog een rode kaart..gelukkig heb ik volgende week een WO!dus die rode kaart boeit niet. Sta nu met 8 pt (evenveel als de koploper) 2e.
Klopt als t terecht is niet. Maar als je verliest zoals DF heeft gedaan vandaag is t wel erg zuur.....quote:
verliezen is een keuzequote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt als t terecht is niet. Maar als je verliest zoals DF heeft gedaan vandaag is t wel erg zuur.....
Lekker ben jij je knipt en plakt een erg oud lijstje Waar sta ik nu? En zo nog meerquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef MrMoon het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
rompompom met Parels voor de Zwijnen
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Geloof me dat was DF zn keuze niet hoor vandaag. De mijne overgens ook niet maar ja tegen een uitmuntend mid begin ik nietsquote:
iddquote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker ben jij je knipt en plakt een erg oud lijstje Waar sta ik nu? En zo nog meer![]()
Deze moest je hebben Moonquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Deelnemers:
pekel met vv Emmen A1
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)
Ach ja.. Ik zou ook zeuren als ik onterecht zou winnenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof me dat was DF zn keuze niet hoor vandaag. De mijne overgens ook niet maar ja tegen een uitmuntend mid begin ik niets
al aangepastquote:Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker ben jij je knipt en plakt een erg oud lijstje Waar sta ik nu? En zo nog meer![]()
1x reageren en zeuren is genoeg hoorquote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze moest je hebben Moon
Tenzij je ons er niet bij wil hebben natuurlijk
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach ja.. Ik zou ook zeuren als ik onterecht zou winnen
niet te serieus reageren. Doe ik ook niet
Ik had niet anders verwachtquote:
quote:1x reageren en zeuren is genoeg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |