quote:
Neuh vooral mn mids moeten wel op niveau blijven qua conditiequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zet meteen de conditie op 5%. Dat helpt ook voor de vorm.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Algemeen trainen.
quote:
Dat kan toch wel aardiger hoop ik?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Teamnaam? Divisie? Doelstellingen?
Hmmz...heb ik me ff vergist danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoezo aardiger, we zijn hier niet menselijk ofzo
Jawel hoor maar ik heb gewoon zo mn eigen visie over algemeen trainen en die is duidelijk anders dan iedereen die hier komt lijkt t op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jij gebruikt fok niet als adviesorgaan he possie?![]()
Aardiger als in lief voor elkaar zijn enzo.quote:Hoezo aardiger,
Nietquote:we zijn hier niet menselijk ofzo
quote:
ah.. doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben een weekendje bier aan het omzetten in urine op ameland met m'n voetbalteam!![]()
Fijn weekend allemaal!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben een weekendje bier aan het omzetten in urine op ameland met m'n voetbalteam!![]()
Fijn weekend allemaal!
Ah, ik ga dit weekend met vrienden naar Eerbeek en volgend weekend met het elftal naar Zutphen. Veel pleizer!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
Fijn weekend allemaal!
net over de helftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het met de Fok! Jeugdcompetitie? Waren toch twee?
Het zijn er nog 2 maar de actiefste leden zitten allemaal in de zelfde dacht ik en daar zijn we zoals nico al zegt net over de helft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het met de Fok! Jeugdcompetitie? Waren toch twee?
Dit naar aanleiding van de wedstrijd van afgelopen zondag. Maar ik heb m al een tijdje op matig passen staan.quote:Jeffrey Moed: Zijn Passen-vaardigheid is zwak.
Jeffrey Moed: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Passen. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
Het is dan geen super talent maar dan mag de TU nog wel kloppen.quote:3. Jeffrey Moed (53173961)
17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 18-09-2009
Team: FC RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 10-04-2009 12:43 (62 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden :
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 4/? zwak (max. onbekend)
Passen: 5/85/5 matig (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:FCRA1 2 - 0 AC (28756475)
Half bewolkt 12-06-2009 05:45
Matig is een getal, 5 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zijn er nog 2 maar de actiefste leden zitten allemaal in de zelfde dacht ik en daar zijn we zoals nico al zegt net over de helft.
Soms snap ik die jeugd trainer niet. Dit is mn laatste TU mbt deze speler :
[..]
Dit naar aanleiding van de wedstrijd van afgelopen zondag. Maar ik heb m al een tijdje op matig passen staan.![]()
![]()
[..]
Het is dan geen super talent maar dan mag de TU nog wel kloppen.![]()
Ben wel benieuwd naar de TU van mn oefenduel van vandaag. Ze waren behoorlijk vroeg uit hun bed dus vraag me af of ze wel wakker waren toen ze speelde.
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Matig is een getal, 5 als ik me niet vergis.
Als zijn max 5,8 is en hij nu op 5,2 zit, dan is hij nog niet uitgetrained.
quote:Jeffrey Moed: Zijn Passen-vaardigheid is zwak.
Jeffrey Moed: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Passen. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
Zie edit...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
edit: Je edit het zelf ook al
Dat had ik dus ook al weer ge-editquote:
Zijn er mensen die na afloop van de huidige jeugdcompetitie hieraan mee willen werken? Dan maken we gewoon een aantal Fok!jeugdcompetities, en na die competities gooien we poules door elkaar heen en beginnen we snel weer opnieuwquote:Ik hanteer voor de competities de 4pouls competities... samen met een trainingsmaatje heffen we de comp op de laatste wedstrijddag op en starten een nieuwe waardoor de eerste match 2 dagen later alweer kan beginnen... soms moeten we dagje schuiven daar we nie vol zijn mare we beginnen altijd wel binnen 2/3 dagen na beëinigen van de comp. Op deze manier spelen we 3 wedstrijden per seizoen meer en kunnen we dus meer trainen... detail is dat de kaarten iedere comp worden kwijtgescholden dus minder kans op uitsluiting ook
Ik vind het een prima plan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ff over jeugdcompetities....ik las net een interessante post op een HT-forum, waar eigenlijk echt wel wat in zit:
[..]
Zijn er mensen die na afloop van de huidige jeugdcompetitie hieraan mee willen werken? Dan maken we gewoon een aantal Fok!jeugdcompetities, en na die competities gooien we poules door elkaar heen en beginnen we snel weer opnieuw
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Edit: Oh wacht... Hij zegt dat hij zwak is terwijl hij op matig staat... Zeg dat dan...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
edit: Je edit het zelf ook al
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al weer ge-edit
quote:
Mits ik 3 actieve competitiegenoten heb vind ik het primaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ff over jeugdcompetities....ik las net een interessante post op een HT-forum, waar eigenlijk echt wel wat in zit:
[..]
Zijn er mensen die na afloop van de huidige jeugdcompetitie hieraan mee willen werken? Dan maken we gewoon een aantal Fok!jeugdcompetities, en na die competities gooien we poules door elkaar heen en beginnen we snel weer opnieuw
Ik doe wel mee...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuker ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mits ik 3 actieve competitiegenoten heb vind ik het primaAan de andere kant, nu met z'n 16'en heeft ook wel wat. Nu boeit het resultaat me niet zoveel, maar het competitie-element van 16 teams heeft bij mij wel een plus t.o.v. 'slechts' 4. Ca. 3 Wedstrijden training + minder schorsingen/kaarten is echter wel een flinke 'winst'
Het is idd wel makkelijker. Er moet ook wel weer iemand zijn die er zin an heeft om iedere keer weer 4 nieuwe comps op te zetten. In dat geval is een comp van 16 man wel veel makkelijker en kost veel minder moeite. Al vind ik die 3x extra training wel interessant en ook dat je sneller de kaarten kwijt bent vind ik top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind zo'n grote competitie ook wel makkelijk eigenlijk, maar als er goeie plannen zijn ben ik ook niet zo moeilijk.
We moeten iig nog 11 wedstrijd rondes wachten dus we hebben nog tijd zat om er over na te denken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben eventueel wel bereid om een mooie constructie te vinden
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We moeten iig nog 11 wedstrijd rondes wachten dus we hebben nog tijd zat om er over na te denken.
Plemp anders wat op t prikbord bij de competitie. Misschien dat dat meer mensen bereikt. Dit topic is zo weer vol en dan heeft de helft het gemist.
Vraag ook aan Gijs of hij ook iets er over wil uppen op de site. (als hij terug is van (tr)ameland)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstel
Ik zal even kijken of ik dat ook kan regelen op de een of andere manier...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We moeten iig nog 11 wedstrijd rondes wachten dus we hebben nog tijd zat om er over na te denken.
Plemp anders wat op t prikbord bij de competitie. Misschien dat dat meer mensen bereikt. Dit topic is zo weer vol en dan heeft de helft het gemist.
Mjah, in principe hoef je er niet heel erg over na te denken toch? Het enige is dat het wel vereist is dat mensen redelijk actief zijn, met name op de laatste wedstrijddag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstel
train je daar ook algemeen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan volgens mij beter verder gaan met Goal United daar sta ik tenminste wel boven aan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Alweer 1. Ze zien ons aankomen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |