Die heb ik al en dus moet ik mn eer hoog houden tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Symptoombestrijding.. Schiet je uiteindelijk geen bal mee op. Nouja, je weet hoe ik en vele anderen er over denken. Wat mij betreft zijn dit soort acties rijp voor een Fortis-nominatie!
Het proggie keek waarschijnlijk naar de vleugel stat van die spelers terwijl ze naar t midden staan. Lijkt me dus niet echt logies....quote:'t Proggie kijkt ook naar je andere linies.. Neem je die zelf ook mee? Daarnaast moet je zo'n proggie sowieso slechts gebruiken als een indicator. De definitieve opstelling maak je (ik tenminste) altijd zelf!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heb ik al en dus moet ik mn eer hoog houden toch![]()
Als je over eer kan spreken dan tenminste
Het heeft me vroegah vaak zat goed geholpen toen deed ik dat vaker voor t seizoen begon. Ok men ziet dat hier als training weg gooien maar ik zie op het moment (als ik ook weer eens wat meer plezier in t spelletje wil krijgen) op t moment geen andere optie. Het wachten zoals jij zegt heb ik weinig tot geen vertrouwen in. Normaal zou ik die gasten die zwak en lager in vorm zijn verkopen en betere er voor terug halen maar dat is nou niet echt een optie meer omdat ik er niets voor terug krijg als ze waardeloos in vorm zijn en ik niet genoeg geld heb om ze te vervangen voor een speler met de zelfde stats en leeftijd. aangezien er nu 5 of 6 zwak hebben of lager. Allemaal uit mn oorspronkelijke A team. Ik heb zondag waarschijnlijk een 35 jarige uitstekend spits in de basis staan en mn wk spits zit gewoon op de bank omdat die minder kan toevoegen. Dat is toch niet normaal meer.
[..]
Nou ja, hoe het programmatje ook ingesteld staat, het is toch sowieso makkelijk om wat te kunnen schuiven en te zien wat het ongeveer met je ratings doet ?quote:Het proggie keek waarschijnlijk naar de vleugel stat van die spelers terwijl ze naar t midden staan. Lijkt me dus niet echt logies....
Ik gebruik normaal ook geen proggie maar op advies van koek heb ik t maar weer eens opgestart. Ik heb er misschien een beetje wat aan maar logies en goed werken vind ik t niet.
Dat eerder vervangen is dus in mijn situatie geen keuze. Ik heb er geen geld voor om er 4 a 5 te gaan vervangen zonder ze met veel mindere stats te moeten terug kopen.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de ingezette vormdaling bij mijn team vannacht door gaat zetten...loopt nu een week of 4, en nog meer dalingen zouden ook bij YMFC voor problemen kunnen gaan zorgen.
Oplossing heb ik wel klaarliggen, maar is best kostbaar....ik zal geen algemeen gaan spelen, maar spelers eerder gaan vervangen dan geplanned
quote:1. Benjamin van Luin
20 jaar en 42 dagen, TSI = 2 550
waardeloos in vorm
Verdedigen Formidabel. is inm een B team speler terwijl hij de hoogste def stat heeft van heel mn team.
1,5 a 2 *
2.Maurits Brozius
24 jaar en 94 dagen, TSI = 15 180
waardeloos in vorm
Scoren Wereldklasse. Is inm ook een B team speler omdat mn stats beter zijn met een uitstekend 33 jarige met een berg ervaring.
2,5 a 3* En dat voor een wk spits![]()
3. Cerilo Lillo
25 jaar en 25 dagen, TSI = 8 940
zwak in vorm
Scoren Briljant. Is nog een A team speler omdat mn andere spitsen slechter zijn dan hij tot nu toe is.
3,5 a 4,5 *
4. Hilbert Buitendijk
26 jaar en 8 dagen, TSI = 41 590
zwak in vorm,
Bovennatuurlijk positiespel met uitstekend passen. Brengt bij lange na nog niet voldoende voor zo een mid.
4,5 a 5 *![]()
5. Sjefke van Wessel
18 jaar en 57 dagen, TSI = 2 770
slecht in vorm,
Uitstekend verdedigen. Is inm weer A team speler omdat Benjamin nog slechter is voor mn stats dan hij.
2*
6. Ronnie Stellwagen
18 jaar en 25 dagen, TSI = 2 550
matig in vorm, Om verder vorm daling te voorkomen bij hem is dus mijn visie zeker met de boven genoemde dat een week vorm trainen geen weg gegooide training is.
2.5 *
In dat geval zul je inderdaad een paar weken door de zure appel heen moeten bijten. Het zal niet voor altijd zo laag blijvenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat eerder vervangen is dus in mijn situatie geen keuze. Ik heb er geen geld voor om er 4 a 5 te gaan vervangen zonder ze met veel mindere stats te moeten terug kopen.....
[..]
Behoorlijk ja. Vandaar ook mn keuze om een weekje algemeen te trainen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met die aanvallers heb je wel heel erg pech gewoon ja! Dat hun vorm zo kut is.
Klopt maar logies vind ik t niet. Ik hoefde bij HT ratings helemaal niet zo veel te schuiven aangezien t daar bijna altijd al meteen goed stond.quote:Nou ja, hoe het programmatje ook ingesteld staat, het is toch sowieso makkelijk om wat te kunnen schuiven en te zien wat het ongeveer met je ratings doet ?dat heeft je nu ook al wat opgeleverd!
Snap ik. Ik had all1 op advies van koek HO maar weer eens geopend. Als reactie daar op post ik hier mn bevindingen van HO. Normaal gebruik ik helemaal geen proggies meer sinds HT Ratings niet meer bestaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef Flappekz het volgende:
De opstelling van hulpproggies zal nooit heilig zijn. Gebruik het als een eerste opzet voor je eigen opstelling.
Nee maar als ik dan moet wachten tot ze terug zijn van waardeloos dan kan ik nog weken wachten. Dan offer ik dus liever 1 of 2 weekjes verdedigen training op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval zul je inderdaad een paar weken door de zure appel heen moeten bijten. Het zal niet voor altijd zo laag blijven
Ze zullen dan van waardeloos naar zwak/matig gaan, om daar vervolgens over 4/5 weken nog te vertoeven misschien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar als ik dan moet wachten tot ze terug zijn van waardeloos dan kan ik nog weken wachten. Dan offer ik dus liever 1 of 2 weekjes verdedigen training op.
Als ze vannacht naar zwak matig stijgen dan train ik volgende week weer algemeenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze zullen dan van waardeloos naar zwak/matig gaan, om daar vervolgens over 4/5 weken nog te vertoeven misschien.
Als je nu gewoon wacht, zitten ze binnen 4/5 weken misschien ook wel op matig. Met name het verhaal van de achtergrondvorm komt dan omhoog drijven...
Ik zou toch het advies om gewoon door te trainen op def nog een goed ter harte nemen...
Over 2 weken gezien zullen ze daarheen stijgen maximaal... in 1 week red je geen 3 niveau's.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze vannacht naar zwak matig stijgen dan train ik volgende week weer algemeen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over 2 weken gezien zullen ze daarheen stijgen maximaal... in 1 week red je geen 3 niveau's.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze vannacht naar zwak matig stijgen dan train ik volgende week weer algemeen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over 2 weken gezien zullen ze daarheen stijgen maximaal... in 1 week red je geen 3 niveau's.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel. Alles is beter dan mn huidige situatie.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi. Berg allemaal de popcorn maar weer op, leute! Discussie is afgelopen!
Dan moet je gewoon voor het geld gaan...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel. Alles is beter dan mn huidige situatie.
Dat doe ik toch ook. Door een betere vorm te trainen win ik hopelijk meer wedstrijden waardoor ik meer bezoekers krijg in mn stadion tijdens mn thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon voor het geld gaan...
Dat zal minder opleveren dan 10 trainees die 2 weken training krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook. Door een betere vorm te trainen win ik hopelijk meer wedstrijden waardoor ik meer bezoekers krijg in mn stadion tijdens mn thuiswedstrijden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Omdat er toch geen footstar topic meer is op fok.. Maar ik toch even wilde melden dat ik in de finale van de Nederlandse beker sta, doe ik dat maar ff hier.
dan kunnen OP en koek hierna weer mooi verder met hun welles-nietes discussie![]()
ach of ze nou over een week of over 2 weken stijgen zal me me reet roestenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal minder opleveren dan 10 9 trainees die 2 weken training krijgen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Omdat er toch geen footstar topic meer is op fok.. Maar ik toch even wilde melden dat ik in de finale van de Nederlandse beker sta, doe ik dat maar ff hier.
dan kunnen OP en koek hierna weer mooi verder met hun welles-nietes discussie![]()
suf spel waarin je zelf de voetballer bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee verder hoor, maar ik ben blij voor je!
dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach of ze nou over een week of over 2 weken stijgen zal me me reet roesten
[..]![]()
![]()
![]()
hahahahaha, Tja ik ben nou eenmaal lastig van mening te veranderen als ik mn mening heb vast gesteld.![]()
Als je eeuwig in VII wilt rond blijven hangen moet je het vooral blijven volhouden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach of ze nou over een week of over 2 weken stijgen zal me me reet roesten
[..]![]()
![]()
![]()
hahahahaha, Tja ik ben nou eenmaal lastig van mening te veranderen als ik mn mening heb vast gesteld.![]()
Het zegt me wel wat, maar volgens was dat zoiets wat ik na 1 keer inloggen wel bekeken had!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
suf spel waarin je zelf de voetballer bent
Footstarquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
past goed bij je dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
suf spel waarin je zelf de amateur voetballer bent
Graag gedaanquote:dankje![]()
Hij bedoeld t goed en probeert me te helpen. Das toch liefquote:En ik weet dat, maar koekje probeert je te blijven overtuigen.
Je bent geloof ik niet de enige want er wordt werd weinig meer gereageerd door de restquote:Ik ben het wel zat inmiddels
heb geen angst. nog een seizoen of 5 en ik ben er wel klaar voor hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je eeuwig in VII wilt rond blijven hangen moet je het vooral blijven volhouden.![]()
ik zal er ook maar over op houden.....quote:Aangezien je team een tijdelijke boost krijgt en geen structurele boost wat de meeste andere tegenstanders wel doen.
I rest my case.
Footstar #9 Allemaal een goede conditie???quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. daar heb ik zelf in gereageerd. Maar als zo lang geen activiteit dat ik dacht dattie dicht wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Footstar #9 Allemaal een goede conditie???
Pfrt!!
Ik ben uit sentiment bij Xummon in het team gaan spelen, maar er is nu nog minder aan. Totaal geen activiteit op dat teamforum, trekken aan een dood paard is dat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. daar heb ik zelf in gereageerd. Maar als zo lang geen activiteit dat ik dacht dattie dicht was
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTT!!!!!!!!quote:
ja zelfde bij ons hoor. Tenminste er is wel wat activiteit in het team, maar daar doe ik niet aan meequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben uit sentiment bij Xummon in het team gaan spelen, maar er is nu nog minder aan. Totaal geen activiteit op dat teamforum, trekken aan een dood paard is dat..
Positief gezien: de keeper wordt dan wel beter in zijn keepenwaardigheid...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Footstar #9 Allemaal een goede conditie???
Pfrt!!
En Algemeen trainen:!
quote:
Hier zeker overheen gelezen? :quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Positief gezien: de keeper wordt dan wel beter in zijn keepenwaardigheid...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hey ik heb niet voor niets de Llink he! En misschien is dat kleine beetje algemeen wel genoeg om mn keep te laten stijgen
quote:
quote:(23:55) 203 van de 203 door RoSmits
volgens mij ga ik volgende week de eerste echte tegenstand krijgen in de beker...ik schrok wel van je aanvalsratings..;) sterk team heb je voor VI...
quote:
Neuh vooral mn mids moeten wel op niveau blijven qua conditiequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zet meteen de conditie op 5%. Dat helpt ook voor de vorm.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Algemeen trainen.
quote:
Dat kan toch wel aardiger hoop ik?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Teamnaam? Divisie? Doelstellingen?
Hmmz...heb ik me ff vergist danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoezo aardiger, we zijn hier niet menselijk ofzo
Jawel hoor maar ik heb gewoon zo mn eigen visie over algemeen trainen en die is duidelijk anders dan iedereen die hier komt lijkt t op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jij gebruikt fok niet als adviesorgaan he possie?![]()
Aardiger als in lief voor elkaar zijn enzo.quote:Hoezo aardiger,
Nietquote:we zijn hier niet menselijk ofzo
quote:
ah.. doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben een weekendje bier aan het omzetten in urine op ameland met m'n voetbalteam!![]()
Fijn weekend allemaal!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben een weekendje bier aan het omzetten in urine op ameland met m'n voetbalteam!![]()
Fijn weekend allemaal!
Ah, ik ga dit weekend met vrienden naar Eerbeek en volgend weekend met het elftal naar Zutphen. Veel pleizer!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
Fijn weekend allemaal!
net over de helftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het met de Fok! Jeugdcompetitie? Waren toch twee?
Het zijn er nog 2 maar de actiefste leden zitten allemaal in de zelfde dacht ik en daar zijn we zoals nico al zegt net over de helft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het met de Fok! Jeugdcompetitie? Waren toch twee?
Dit naar aanleiding van de wedstrijd van afgelopen zondag. Maar ik heb m al een tijdje op matig passen staan.quote:Jeffrey Moed: Zijn Passen-vaardigheid is zwak.
Jeffrey Moed: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Passen. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
Het is dan geen super talent maar dan mag de TU nog wel kloppen.quote:3. Jeffrey Moed (53173961)
17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 18-09-2009
Team: FC RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 10-04-2009 12:43 (62 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden :
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 4/? zwak (max. onbekend)
Passen: 5/85/5 matig (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:FCRA1 2 - 0 AC (28756475)
Half bewolkt 12-06-2009 05:45
Matig is een getal, 5 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zijn er nog 2 maar de actiefste leden zitten allemaal in de zelfde dacht ik en daar zijn we zoals nico al zegt net over de helft.
Soms snap ik die jeugd trainer niet. Dit is mn laatste TU mbt deze speler :
[..]
Dit naar aanleiding van de wedstrijd van afgelopen zondag. Maar ik heb m al een tijdje op matig passen staan.![]()
![]()
[..]
Het is dan geen super talent maar dan mag de TU nog wel kloppen.![]()
Ben wel benieuwd naar de TU van mn oefenduel van vandaag. Ze waren behoorlijk vroeg uit hun bed dus vraag me af of ze wel wakker waren toen ze speelde.
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Matig is een getal, 5 als ik me niet vergis.
Als zijn max 5,8 is en hij nu op 5,2 zit, dan is hij nog niet uitgetrained.
quote:Jeffrey Moed: Zijn Passen-vaardigheid is zwak.
Jeffrey Moed: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Passen. Geef hem nog een paar weekjes van deze primaire training en hij is er klaar voor.
Zie edit...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
edit: Je edit het zelf ook al
Dat had ik dus ook al weer ge-editquote:
Zijn er mensen die na afloop van de huidige jeugdcompetitie hieraan mee willen werken? Dan maken we gewoon een aantal Fok!jeugdcompetities, en na die competities gooien we poules door elkaar heen en beginnen we snel weer opnieuwquote:Ik hanteer voor de competities de 4pouls competities... samen met een trainingsmaatje heffen we de comp op de laatste wedstrijddag op en starten een nieuwe waardoor de eerste match 2 dagen later alweer kan beginnen... soms moeten we dagje schuiven daar we nie vol zijn mare we beginnen altijd wel binnen 2/3 dagen na beëinigen van de comp. Op deze manier spelen we 3 wedstrijden per seizoen meer en kunnen we dus meer trainen... detail is dat de kaarten iedere comp worden kwijtgescholden dus minder kans op uitsluiting ook
Ik vind het een prima plan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ff over jeugdcompetities....ik las net een interessante post op een HT-forum, waar eigenlijk echt wel wat in zit:
[..]
Zijn er mensen die na afloop van de huidige jeugdcompetitie hieraan mee willen werken? Dan maken we gewoon een aantal Fok!jeugdcompetities, en na die competities gooien we poules door elkaar heen en beginnen we snel weer opnieuw
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Edit: Oh wacht... Hij zegt dat hij zwak is terwijl hij op matig staat... Zeg dat dan...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
edit: Je edit het zelf ook al
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al weer ge-edit
quote:
Mits ik 3 actieve competitiegenoten heb vind ik het primaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ff over jeugdcompetities....ik las net een interessante post op een HT-forum, waar eigenlijk echt wel wat in zit:
[..]
Zijn er mensen die na afloop van de huidige jeugdcompetitie hieraan mee willen werken? Dan maken we gewoon een aantal Fok!jeugdcompetities, en na die competities gooien we poules door elkaar heen en beginnen we snel weer opnieuw
Ik doe wel mee...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuker ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mits ik 3 actieve competitiegenoten heb vind ik het primaAan de andere kant, nu met z'n 16'en heeft ook wel wat. Nu boeit het resultaat me niet zoveel, maar het competitie-element van 16 teams heeft bij mij wel een plus t.o.v. 'slechts' 4. Ca. 3 Wedstrijden training + minder schorsingen/kaarten is echter wel een flinke 'winst'
Het is idd wel makkelijker. Er moet ook wel weer iemand zijn die er zin an heeft om iedere keer weer 4 nieuwe comps op te zetten. In dat geval is een comp van 16 man wel veel makkelijker en kost veel minder moeite. Al vind ik die 3x extra training wel interessant en ook dat je sneller de kaarten kwijt bent vind ik top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind zo'n grote competitie ook wel makkelijk eigenlijk, maar als er goeie plannen zijn ben ik ook niet zo moeilijk.
We moeten iig nog 11 wedstrijd rondes wachten dus we hebben nog tijd zat om er over na te denken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben eventueel wel bereid om een mooie constructie te vinden
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We moeten iig nog 11 wedstrijd rondes wachten dus we hebben nog tijd zat om er over na te denken.
Plemp anders wat op t prikbord bij de competitie. Misschien dat dat meer mensen bereikt. Dit topic is zo weer vol en dan heeft de helft het gemist.
Vraag ook aan Gijs of hij ook iets er over wil uppen op de site. (als hij terug is van (tr)ameland)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstel
Ik zal even kijken of ik dat ook kan regelen op de een of andere manier...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We moeten iig nog 11 wedstrijd rondes wachten dus we hebben nog tijd zat om er over na te denken.
Plemp anders wat op t prikbord bij de competitie. Misschien dat dat meer mensen bereikt. Dit topic is zo weer vol en dan heeft de helft het gemist.
Mjah, in principe hoef je er niet heel erg over na te denken toch? Het enige is dat het wel vereist is dat mensen redelijk actief zijn, met name op de laatste wedstrijddag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan plaats ik t in het nieuwe topic nog een keer, maar dan wellicht met een uitgedacht voorstel
train je daar ook algemeen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan volgens mij beter verder gaan met Goal United daar sta ik tenminste wel boven aan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Alweer 1. Ze zien ons aankomen hiero
JAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |