Dat zal minder opleveren dan 10 trainees die 2 weken training krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook. Door een betere vorm te trainen win ik hopelijk meer wedstrijden waardoor ik meer bezoekers krijg in mn stadion tijdens mn thuiswedstrijden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Omdat er toch geen footstar topic meer is op fok.. Maar ik toch even wilde melden dat ik in de finale van de Nederlandse beker sta, doe ik dat maar ff hier.
dan kunnen OP en koek hierna weer mooi verder met hun welles-nietes discussie![]()
ach of ze nou over een week of over 2 weken stijgen zal me me reet roestenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal minder opleveren dan 10 9 trainees die 2 weken training krijgen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Omdat er toch geen footstar topic meer is op fok.. Maar ik toch even wilde melden dat ik in de finale van de Nederlandse beker sta, doe ik dat maar ff hier.
dan kunnen OP en koek hierna weer mooi verder met hun welles-nietes discussie![]()
suf spel waarin je zelf de voetballer bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee verder hoor, maar ik ben blij voor je!
dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach of ze nou over een week of over 2 weken stijgen zal me me reet roesten
[..]![]()
![]()
![]()
hahahahaha, Tja ik ben nou eenmaal lastig van mening te veranderen als ik mn mening heb vast gesteld.![]()
Als je eeuwig in VII wilt rond blijven hangen moet je het vooral blijven volhouden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach of ze nou over een week of over 2 weken stijgen zal me me reet roesten
[..]![]()
![]()
![]()
hahahahaha, Tja ik ben nou eenmaal lastig van mening te veranderen als ik mn mening heb vast gesteld.![]()
Het zegt me wel wat, maar volgens was dat zoiets wat ik na 1 keer inloggen wel bekeken had!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
suf spel waarin je zelf de voetballer bent
Footstarquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
past goed bij je dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
suf spel waarin je zelf de amateur voetballer bent
Graag gedaanquote:dankje![]()
Hij bedoeld t goed en probeert me te helpen. Das toch liefquote:En ik weet dat, maar koekje probeert je te blijven overtuigen.
Je bent geloof ik niet de enige want er wordt werd weinig meer gereageerd door de restquote:Ik ben het wel zat inmiddels
heb geen angst. nog een seizoen of 5 en ik ben er wel klaar voor hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je eeuwig in VII wilt rond blijven hangen moet je het vooral blijven volhouden.![]()
ik zal er ook maar over op houden.....quote:Aangezien je team een tijdelijke boost krijgt en geen structurele boost wat de meeste andere tegenstanders wel doen.
I rest my case.
Footstar #9 Allemaal een goede conditie???quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. daar heb ik zelf in gereageerd. Maar als zo lang geen activiteit dat ik dacht dattie dicht wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Footstar #9 Allemaal een goede conditie???
Pfrt!!
Ik ben uit sentiment bij Xummon in het team gaan spelen, maar er is nu nog minder aan. Totaal geen activiteit op dat teamforum, trekken aan een dood paard is dat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. daar heb ik zelf in gereageerd. Maar als zo lang geen activiteit dat ik dacht dattie dicht was
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTT!!!!!!!!quote:
ja zelfde bij ons hoor. Tenminste er is wel wat activiteit in het team, maar daar doe ik niet aan meequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben uit sentiment bij Xummon in het team gaan spelen, maar er is nu nog minder aan. Totaal geen activiteit op dat teamforum, trekken aan een dood paard is dat..
Positief gezien: de keeper wordt dan wel beter in zijn keepenwaardigheid...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Footstar #9 Allemaal een goede conditie???
Pfrt!!
En Algemeen trainen:!
quote:
Hier zeker overheen gelezen? :quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Positief gezien: de keeper wordt dan wel beter in zijn keepenwaardigheid...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hey ik heb niet voor niets de Llink he! En misschien is dat kleine beetje algemeen wel genoeg om mn keep te laten stijgen
quote:
quote:(23:55) 203 van de 203 door RoSmits
volgens mij ga ik volgende week de eerste echte tegenstand krijgen in de beker...ik schrok wel van je aanvalsratings..;) sterk team heb je voor VI...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |