nee, om de AM kunnen middenvelders en aanvallers zonder de 'positie'boete spelen dacht ik. Je kan geen AM achter je naam krijgen iig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef Soli het volgende:
Ik heb laatst op aanvallen getraind, maar nu ben ik ineens FL ipv ML... Ik dacht dat je AML kon worden..?
quote:Individuele Orders en Individuele Training opties
Vanaf nu kunnen spelers zelf beslissen of zij hun Individuele Orders en de Individuele Training (Team Trainingen zullen altijd zichtbaar zijn) zichtbaar maken. Tot vandaag waren de IO's volledig verborgen voor de managers (al konden spelers deze IO's wel vertellen als ze dat wilden) terwijl de Individuele Training van spelers is altijd zichtbaar geweest voor managers.
Als standaard zullen de IO's worden verborgen, en de Individuele Training zal zichtbaar zijn: zoals alle spelers gestart zijn dus. Deze IO opties kunnen worden veranderd bij: Speler --> Individuele Orders en de trainingsopties kunnen worden aangepast bij: Speler --> Training --> Individuele Training. Managers hebben bij dezen ook een nieuwe pagina gekregen om de IO's van spelers te zien: Team --> Spelers --> Individuele Orders. Vernieuw je browser (Control + F5) om het zichtbaar te maken.
Er is een beveiliging ingebouwd op de manier waarop managers (en assistenten) de training van de spelers kunnen zien (als ze verborgen zijn). Zodra de Team Training is aangepast op diezelfde dag zullen de managers (en assistenten) de Team Training niet kunnen zien van welke speler dan ook. Daarnaast kunnen ze alleen de informatie zien van de Team Trainingen die al voltooid zijn (op diezelfde dag). Deze beveiligingen zijn ingebouwd om te voorkomen dat managers (en assistenten) continu van Team Training veranderen om deze nieuwe mogelijkheid te omzeilen.
Wat verandert er in FS met deze mogelijkheden? Niks om eerlijk te zijn, als spelers het zo willen in ieder geval. Maar als spelers willen kunnen ze de manager dus de mogelijkheid geven om direct mee te kijken naar de IO's. Op datzelfde moment blijft het mogelijk voor spelers om gewoon IO's in te stellen zonder dat de manager daarvoor mag mee kijken. Ditzelfde geldt voor Individuele Trainingen.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 6 op Lenigheid (GK).
quote:10/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 13 op Dribbelen.
09/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 5 op Lange Passes.
07/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 6 op Spelinzicht.
04/10/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 7 op Korte Passes.
van die 44 passes maar 29 goed, van de 7 tackels geen goed, de helft van je kopduels maar gewonnen :p 15 voorzetten is wel weer erg goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef Soli het volgende:
Lekker gespeeld
een assist, 44 passes (!), 29 % balbezit... En dan nog een zesje halen
dat weet ik, vond de cijfers alleen zo mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
van die 44 passes maar 29 goed, van de 7 tackels geen goed, de helft van je kopduels maar gewonnen :p 15 voorzetten is wel weer erg goed![]()
Stolwijk had wel een enorm goede wedstrijd! 24 intercepties![]()
het zou wel leuk zijn als je een samenvatting van het seizoen zou kunnen zien (dus de spelersstats van alle wedstrijden bij elkaar). Dan kan je zien waar je het laat liggen (ik dus bij het koppen & passes de afgelopen wedstrijden)
quote:11/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 6 op Korte Passes.
08/10/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 4 op Lange Passes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |